Kwordt nooit agressiefquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:04 schreef DJ_ het volgende:
toen ik de op zag dacht ik dat de modjes agressief gingen worden vanwege alle illegale download discussie hier
inderdaad een heerlijk nummer , maar wat een kut passwordquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kwordt nooit agressief![]()
en idd lekkere PM trouwens
Niet door mij verzonnen. Ik kom er altijd op andere manieren aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad een heerlijk nummer , maar wat een kut password
haha ja maar ik ben niet zo oplettend dat ik dat ontbrekende deel mis ofzo, ik check ook nooit mijn actieve topics ik open gewoon muziek en daar zie ik het HS topic altijd wel ergens bovenaan bungelenquote:
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
en Huig wat die showtek fans ook zeggen... ik vind je grap wel erg leuk
Bart heeft anders wel lekkere vuistjes hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartje![]()
Ach laat ook maar. Gisteren was eigenlijk te triest voor woorden. Stuk puberale frustratie wat er kennelijk bij jullie uit moest. En ondertussen nummers en dj's verafgoden met net zulke belachelijke lyrics (geldt dit niet voor 90% van de nummers?). Hey, maar veel plezier en zo.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha ja maar ik ben niet zo oplettend dat ik dat ontbrekende deel mis ofzo, ik check ook nooit mijn actieve topics ik open gewoon muziek en daar zie ik het HS topic altijd wel ergens bovenaan bungelen
ik zeg *boks*quote:Bart heeft anders wel lekkere vuistjes hoor![]()
ik dacht eerder als in onderboksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
snappen jullie hem vuistjes <-> boks ?
Heej dat is mijn profielpicca bij pfquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik dacht eerder als in onderboks
dat 1e filmpje is gemaakt in de Radstake *jeugdsentiment*quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:59 schreef CrustyClown het volgende:
Intervieuw met de Prophet trouwens @ Q-Dance. Best grappig
Schuldigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
Hebben de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf? Dan voeg ik wat mensen toe, handig om te zien welke fokkers naar dezelfde feesten gaan![]()
joh...neem t allemaal niet te serieus. Dat topic van gisteren was mijns inziens gewoon om een beetje flauw te doen en te lachen...even geen serieuze discussies (voorzover die er normaal wel zijn), maar inderdaad even kinderachtig/puberaal gedrag..En daar ben ik altijd wel voor inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartje![]()
Ach laat ook maar. Gisteren was eigenlijk te triest voor woorden. Stuk puberale frustratie wat er kennelijk bij jullie uit moest. En ondertussen nummers en dj's verafgoden met net zulke belachelijke lyrics (geldt dit niet voor 90% van de nummers?). Hey, maar veel plezier en zo.
Huig it is..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf? Dan voeg ik wat mensen toe, handig om te zien welke fokkers naar dezelfde feesten gaan![]()
16meterquote:
Ik zal eens wat mensen gaan toevoegenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Koepert het volgende:
Zelfde naam op PF idd.. s wel makkelijk idd
Hm nu moet ik ineens aan een plaat denken die volgens mij Scope DJ of A-Lusion wel eens draait met de vocals "Oh Boy" of "Homeboy" (aan het eind van de climax met daarna een beuk-stuk)..... iemand een idee?quote:
die heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-te-Fan - Words From The Gang (Dutch Version)
Lig steeds weer in een deuk
Vrúúúger, vrúúúger
lijkt inderdaad wel alsof The Prophet mensen als Headhunterz en Wildstylez veel hoger heeft staan dan A-lusion; qua draaien op feesten dan!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:31 schreef NLS04 het volgende:
voor de mensen die naar scantraxx gaan zaterdag:
[..]
Ga zelf naar de matrixx zaterdag maar ik vind het vreemd verhaal. Als er een iemand is die al jaren bij scantraxx zit en daarom gewoon op de main hoort is het A-lusion wel.
plaatjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik dacht eerder als in onderboks
PF = Remco -_- ReMcOrEquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
Hebben de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf?
inderdaad, daar ging ik vroegâh ook wel eens heenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dat 1e filmpje is gemaakt in de Radstake *jeugdsentiment*
VRÚÚGER VRÚÚGERquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, daar ging ik vroegâh ook wel eens heen![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
linkje?
[..]
maar gelukkig zegt de timetable en PF: "Door de positieve berichten tegenover Onne gaat hij dus WEL in de main staan."![]()
serieus?quote:Ik herinner mij nog goe den dag dak vert eerst house te hore kreeg.
Toen wist ik het al, DEES IST!
Mijne tikker ging tegen honderd int uur,
Op plaatjes van 2 unlimited, thunderdome en happy hardcore,
Nu zenk volledig verkocht!
T'maakt mij niet of dat tek is, hardstyle, hardcore of jump,
Noem mer op!
Ik verston da ni,
Mensen die gewoon meelope me alles wa den tv/radio doe of zegt.
PLUS die bengels die staan te springen op elken hoek vant straat,
En verdoeme, ze vinden het nog geweldig ook ..
Sommige mensen denken da welle gestoord zen,
Misschien hemme zelle wel gelijk!
Misschien zen welle ook wel gestoord!
Misschien is deze muziek ook wel gestoord ..
Maar wij zijn me veul ze maat!
As ge in dieje wereld zit, dan lekt da heel simpel om DJ te worde ..
Maar vruuger?
Vruuger waarde nen debiel als ge plaatjes stond te draaie ..
Vruuger moeste een janet zen as ge DJ wou worde ,
Mor nu?
Iedereen wil DJ worde, Iedereen wil die janet van toen zen!
Ik word daar mottig van!
Allemaal van die gasten die denken da ze op die manier gemakkelijk van de grond kunnen gaan.
Rot toch oep gast ..
Ast ni echt veur de muziek is,
Kust dan mijn klote!
door alle (zeer) positieve reacties, op PF onder andere, die er kwamen op Onne nadat bleek dat ze hem in zaaltje 2 hadden geplaatst...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
serieus?was het vanwege de reacties op PF dat ze hem hebben teruggezet ...
boerûh, boerûh, boerûhquote:
Is goed man. Ik ga lekker nuchterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit die CD van the Dutchmaster te luisteren en kvind dat stukje van 3 Hard Way toch zo lekkerrrr
nu ik toch een handig proggie heb gevonden, heb ik meteen ff die overgang geript uit de Lisboa-set.
De epic-failure overgang
en J_S_U tik mij zaterdag 's aan
net zo falend als de tekstquote:
Fansquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef BlikkenS het volgende:
Zijn alle mixes van DJ Homeboy nog ergens te vinden?
kwaliteit krijgt vanzelf de waardering die het verdientquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed bij jullie he
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed bij jullie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |