Als jij dit niet had gepost was ik er nooit achtergekomen dat er sarcasme in die post zat, misschien moet JIJ wel modje worden!quote:
Ik stel het ook zeer op prijs hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij luistert ook zeker wel lekker weg, alleen jij wilde kritisch commentaar, dan krijg je kritisch commentaar![]()
En de planning was om dat 'wow wowwow' stukje uit Sensational Gargle idd als ringtone te gaan gebruiken :") maar k krijg t niet voor elkaar haha
Is ook zo, maar dit zijn geen tere zieltjes meer en mogen dus rustig even met de neus op de feiten fouten gedrukt worden!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat engels is idd om te huilen weer... en rippertje rode pen is didactisch niet verantwoord he.. beter groen(hebben ze mij ooit op mijn opleiding geleerd
)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm Da_Ripper and I approve this post
Nee, die dan weer nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef HarryVanDeTap het volgende:
SHOWTEK=GOD
http://www.google.com/search?hl=nl&q=commerciele%20rommel&btnG=Zoeken&lr=quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dankzij [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique zijn we de #1-google-hit bij:
showtek is kut
showtek kakka
showtek lapschwanzen
showtek rotzooi
showtek commerciele rommel
showtek bagger
&
showtek is gay
![]()
![]()
Dat had ik ook al geprobeerd, maar is helaas niet leesbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dankzij [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique zijn we de #1-google-hit bij:
[ afbeelding ]![]()
hoeft ook niet persé hoor, twas ook wel een beetje wrang zo; jij zo'n mooie appel voor me gemaakt en ik kraak meteen je ge-quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef MrDice het volgende:
Oh en de rest van je post reageer ik verder niet op
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb nog steeds momento als mijn ringtone
Jawel, ze zaten in Spanje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En het is niet dat ze toen een andere boeking ofzo hadden
Stond niks op pf van maar idd wel op hun site..quote:
nix op PF??, op elke pagina in dat Scantraxx-topic werd er wel gevraagd/gemeld dat dbstfn erbij horen maar niet kwamen vanwege een gig in spanje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Stond niks op pf van maar idd wel op hun site..
me2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb nog steeds memento als mijn ringtone
in hun archief bedoel ik, de Scantraxx topics heb ik niet echt bezocht omdat ik toch naar happy hardcore in de matrix gingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nix op PF??, op elke pagina in dat Scantraxx-topic werd er wel gevraagd/gemeld dat dbstfn erbij horen maar niet kwamen vanwege een gig in spanje!
ik tune in bij fransesco zeta - Fairylandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Bob-B het volgende:
iedereen hier heeft nu natuurlijk braaf hardhouse generation aanstaan van fresh fm!
http://fresh.fm/ rechts bovenin, voor de echte liefhebber natuurlijk.
Tis weer een lekker setje
Die luisteren we maar even gezellig mee dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Bob-B het volgende:
iedereen hier heeft nu natuurlijk braaf hardhouse generation aanstaan van fresh fm!
http://fresh.fm/ rechts bovenin, voor de echte liefhebber natuurlijk.
Tis weer een lekker setje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |