och ken jij Patto en Yannick! Daar ging ik "vruuger" altijd mee naar houseparty's!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef nattermann het volgende:
groepsfoto:
3e kop van rechts ben ik
KLIK
Haha ja, de vriend van t zusje van Patto is een goede vriend van mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
och ken jij Patto en Yannick! Daar ging ik "vruuger" altijd mee naar houseparty's!
Kben erachterquote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef Da_Ripper het volgende:
volgens een maat die vant weekend in Den Haag was staat hier Marcel (Deepack) te draaien:
iemand een idee welk nummer @ 0.42 ???
De spatie-fouten daargelaten, dan nog jeuken mijn vingers om 's creatief met de rode pen te wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
interactable one & alpha verb starten eigen label, AVIO Records, release nummer 1 wordt
Interactable One - Play the games
Gentallica - Thunderstyle
The first release on this brand new hardstyle label is produced by the founders themselves. This label has decided toforget about the B-sides and make this opener a double A-side! On the A-side the slammer Play The Games by IntractableOne. Makin dancefloors shake like they never did before.On the AA-side the much requested Gentalica track; Thunderstyle produced by Alphaverb. Wich already had alot of airplayin the last months.After leaving Bazz Implant records, Alphaverb & Intractable One (AVIO) decided to keep the strings in their own hands and bring the beats on their brand new hardstyle label, AVIO Records. Starting off with a double A-side wich alreadygets big support.Alphaverb & Intractable One (AVIO) are known for their unique hardstyle sounds.After releasing tracks like Low Frequenced Bass, Rockin Da Place (Remix) and Go Crazy they gained a lot of respect andDJ support.Dj Support: D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz, Deepack, Zatox, Brainkicker, Brennan Heart, Vortex and many more!
http://www.astralmusic.co(...)tyle-en/Default.aspx
snappie?!
Godverdomme om te janken ook weer zo slechtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
interactable one & alpha verb starten eigen label, AVIO Records, release nummer 1 wordt
Interactable One - Play the games
Gentallica - Thunderstyle
The first release on this brand new hardstyle label is produced by the founders themselves. This label has decided toforget about the B-sides and make this opener a double A-side! On the A-side the slammer Play The Games by IntractableOne. Makin dancefloors shake like they never did before.On the AA-side the much requested Gentalica track; Thunderstyle produced by Alphaverb. Wich already had alot of airplayin the last months.After leaving Bazz Implant records, Alphaverb & Intractable One (AVIO) decided to keep the strings in their own handsand bring the beats on their brand new hardstyle label, AVIO Records. Starting off with a double A-side wich alreadygets big support.Alphaverb & Intractable One (AVIO) are known for their unique hardstyle sounds.After releasing tracks like Low Frequenced Bass, Rockin Da Place (Remix) and Go Crazy they gained a lot of respect andDJ support.Dj Support: D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz, Deepack, Zatox, Brainkicker, Brennan Heart, Vortex and many more!
http://www.astralmusic.co(...)tyle-en/Default.aspx
snappie?!
Nu ik er over nadenk he... dat feest in Outland heet "Technoboy - a preview"... een "preview" dus voor XQ TBYquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als je na die speciale Flyer kijkt van Technoboy in de outtland (plus dat kies zijn 5 beste tracks voor een cd gedoe) dan is die counter wel een beetje in dezelfde grafische stijl. Daarbij weet ik ook zeker dat in het algemeen voor Qlimax al bekend is wat Xqlusive 3 maanden later wordt. Dus ik denk eigenlijk dat het de aankondiging is van Xqlusive Technoboy - al is het op basis van flinterdunne argumenten![]()
haha ja moet eerlijk bekennen dat ik die tekst nieteens gelezen hadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
De spatie-fouten daargelaten, dan nog jeuken mijn vingers om 's creatief met de rode pen te worden![]()
keep the strings in their own hands o-m-g, nederlands letterlijk vertalen naar het engels is een compensatie-strategie wat we leerlingen leren wanneer je het echt niet meer weet. Je krijgt dan van die 'boterham met pindakaas' ---> 'butterham with peanutcheese'
Maar een nederlandse gezegde letterlijk gaan vertalen![]()
![]()
Thunderstyle
Jammer dat ze het origineel releasen en niet de remix van Hold us Back.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef Digiwave het volgende:
Release van Showtek - Hold us back/ Back 2 reality
njah..eerst was Hold us back wel een degelijk nummertje.
Nu vind ik het persoonlijk niet echt veel maar aan xD
http://www.recess.nl/vinyl/products/hold-us-back-showtek/11243/quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:45 schreef MrDice het volgende:
[..]
Jammer dat ze het origineel releasen en niet de remix van Hold us Back.
Ah okay, beter. Die remix zat overigens niet bij de PM in, vandaar mijn opmerking.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://www.recess.nl/vinyl/products/hold-us-back-showtek/11243/
Daar zat ik dus ook aan te denken (dacht dat ik dat al gepost had) maar dat zou nog best eens kunnen. Maar hij heeft toch al een XQ gehad? (niet dat ik het erg vind dat er nog 1 komtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk he... dat feest in Outland heet "Technoboy - a preview"... een "preview" dus voor XQ TBY![]()
Dat klinkt wel logisch
Ik heb er laatst wel eentje gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef Silaz het volgende:
Heeft iemand mss een linkje naar die Hardstyle ringtone pack>? die is in een van de laatste 5? topics voorbij gekomen.. geloof gemaakt door boy. maar dat weet niet meer pcies.
Mja, viel mij ook al op. Promovinyltje ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ah okay, beter. Die remix zat overigens niet bij de PM in, vandaar mijn opmerking.
heb nog steeds momento als mijn ringtonequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst wel eentje gemaaktCheck PM
Die exqlusive was niet vanuit Q geregeld. En miss krijgt hij zelf wel een nieuw concept waar hij mee mag beginnen, net zoals Promo heeft gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken (dacht dat ik dat al gepost had) maar dat zou nog best eens kunnen. Maar hij heeft toch al een XQ gehad? (niet dat ik het erg vind dat er nog 1 komt)
Ow ja die !!!quote:
Hij luistert ook zeker wel lekker weg, alleen jij wilde kritisch commentaar, dan krijg je kritisch commentaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
@Koepert, thnx voor je mening. Dat geluidsniveau snap ik ook niet helemaal. Krijg ik elke keer als ik de cross-fader in ableton gebruik... Maar goed, ben maar een amateurtje en als je niet te kritisch luisert is het best een leuk auto cdtje
Proef ik daar een hint sarcasme?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja die !!!![]()
![]()
![]()
Super man, bedankt,![]()
![]()
gelukkig heb je mij verbeterd, anders had niemand mij gesnapt en dan was mijn post onzinnig geweest.!!!
![]()
![]()
Je hebt m ' n dag weer goed gemaakt, ik kan vanavond met een gerust hart slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo goed bezig. Misschien moet je gewoon Modje worden
Als jij dit niet had gepost was ik er nooit achtergekomen dat er sarcasme in die post zat, misschien moet JIJ wel modje worden!quote:
Ik stel het ook zeer op prijs hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij luistert ook zeker wel lekker weg, alleen jij wilde kritisch commentaar, dan krijg je kritisch commentaar![]()
En de planning was om dat 'wow wowwow' stukje uit Sensational Gargle idd als ringtone te gaan gebruiken :") maar k krijg t niet voor elkaar haha
Is ook zo, maar dit zijn geen tere zieltjes meer en mogen dus rustig even met de neus op de feiten fouten gedrukt worden!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat engels is idd om te huilen weer... en rippertje rode pen is didactisch niet verantwoord he.. beter groen(hebben ze mij ooit op mijn opleiding geleerd
)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm Da_Ripper and I approve this post
Nee, die dan weer nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef HarryVanDeTap het volgende:
SHOWTEK=GOD
http://www.google.com/search?hl=nl&q=commerciele%20rommel&btnG=Zoeken&lr=quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dankzij [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique zijn we de #1-google-hit bij:
showtek is kut
showtek kakka
showtek lapschwanzen
showtek rotzooi
showtek commerciele rommel
showtek bagger
&
showtek is gay
![]()
![]()
Dat had ik ook al geprobeerd, maar is helaas niet leesbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dankzij [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique zijn we de #1-google-hit bij:
[ afbeelding ]![]()
hoeft ook niet persé hoor, twas ook wel een beetje wrang zo; jij zo'n mooie appel voor me gemaakt en ik kraak meteen je ge-quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef MrDice het volgende:
Oh en de rest van je post reageer ik verder niet op
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb nog steeds momento als mijn ringtone
Jawel, ze zaten in Spanje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En het is niet dat ze toen een andere boeking ofzo hadden
Stond niks op pf van maar idd wel op hun site..quote:
nix op PF??, op elke pagina in dat Scantraxx-topic werd er wel gevraagd/gemeld dat dbstfn erbij horen maar niet kwamen vanwege een gig in spanje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Stond niks op pf van maar idd wel op hun site..
me2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb nog steeds memento als mijn ringtone
in hun archief bedoel ik, de Scantraxx topics heb ik niet echt bezocht omdat ik toch naar happy hardcore in de matrix gingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nix op PF??, op elke pagina in dat Scantraxx-topic werd er wel gevraagd/gemeld dat dbstfn erbij horen maar niet kwamen vanwege een gig in spanje!
ik tune in bij fransesco zeta - Fairylandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Bob-B het volgende:
iedereen hier heeft nu natuurlijk braaf hardhouse generation aanstaan van fresh fm!
http://fresh.fm/ rechts bovenin, voor de echte liefhebber natuurlijk.
Tis weer een lekker setje
Die luisteren we maar even gezellig mee dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Bob-B het volgende:
iedereen hier heeft nu natuurlijk braaf hardhouse generation aanstaan van fresh fm!
http://fresh.fm/ rechts bovenin, voor de echte liefhebber natuurlijk.
Tis weer een lekker setje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |