Verwacht dat het de counter voor Qlimax is hoor. Word altijd rond deze tijd bekend gemaakt en de XQ pas op Qlimax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ik bedoel meer als aankondiging voor een XQ technoboy in 2009 ofzo
En dan zeg je dat je technoboy vet vind?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef signom het volgende:
Ik hou van die rauwe italian style, niet al te blij. lekker beuken, niet om de minuut weer wachten totdat je weer verder kan stampen.
ik moest ook gelijk aan de plaat denken toen ik het op TV zagquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand de reclame van Lidl gezien...... en neem dan ook de Dikke Bleek mee. Deze is nu in de aanbieding. Dikke bleek, 3 flessen voor maar ....
![]()
En koepert xal strax eens wat gaan knutselen
Als je na die speciale Flyer kijkt van Technoboy in de outtland (plus dat kies zijn 5 beste tracks voor een cd gedoe) dan is die counter wel een beetje in dezelfde grafische stijl. Daarbij weet ik ook zeker dat in het algemeen voor Qlimax al bekend is wat Xqlusive 3 maanden later wordt. Dus ik denk eigenlijk dat het de aankondiging is van Xqlusive Technoboy - al is het op basis van flinterdunne argumentenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Trouwens ook beetje met de Flash file zitten spelen in de hoop al een hint te vinden, maar hij stopt gewoon op 0.0.0:00:00 en dat is het.. dus nog 4 dagjes wachten...
Als je traktor gebruikt kijk dan eens naar Native Recordingquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nondejuuu ben aan het mixen als een dolle otter!
Mix je 3 nummers achter elkaar alsof je pavo himself bent, krijg je daarna een overgang zo slecht maakt brennan heart ze niet... Kan wel lachen en huilen tegelijk...
Anyway mijn eerste helemaal goed gelukte setje moet binnenkort wel gaan lukken. Wanneer dit het geval is zal ik hem eens online pleuren, voor een wat kritischer oordeel...
Mooi dat iedereen zich heb vermaakt op scantraxx trouwens:-)
Nu het jaar er qua dikke feesten alweer bijna op zit. Wat zijn de toppertjes en floppertjes tot dusver? Met qrimetime en qlimax hier dus nog niet bij. Ben wel benieuwd wat de fokkers mee en/of tegen is gevallen...
Een XQ voor technoboy kan dus nog steeds, dus ik sluit het niet uitquote:In 2009 zal tijdens het tienjarig bestaan van Technoboy zijn langverwachte ‘Best Of’ album uitgebracht worden.
Of een counter voor Qrimetime?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een XQ voor technoboy kan dus nog steeds, dus ik sluit het niet uit
Idd vet nummer, vind deze remix persoonlijk nog iets beter:quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:06 schreef Silaz het volgende:
Zeeer vette lasershow. Dat nummer zelf ook
Jezus, wat een magistrale trackquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:06 schreef Silaz het volgende:
Zeeer vette lasershow. Dat nummer zelf ook
godverredomme wat een geile remix van Airwavequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd vet nummer, vind deze remix persoonlijk nog iets beter:
Expose - Airwave (Section 8 Vs Dark By Design Remix)
Vond het wel jammer dat DbD dit jaar niet op Q-Base stond, had ik graag eens willen zien
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
En koepert xal strax eens wat gaan knutselen
die Anologic boy zou ik zowiezo niet vertrouwen.. Misschien is dat ook wel zown maffe italiaan die continue door de mic loopt te bleren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/party/135873:Q_dance.html
hmmmmmmmmmmm .... line-up gezien?![]()
Kweet nu niet meer zo zeker of ik überhaupt nog wil gaan, hoewel het natuurlijk wel wat heeft 'n hs-feesie in It... iig toegevoegd als optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |