quote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef Da_Ripper het volgende:
-Zaterdag biertjes klappen in de XX
-TvP
Alfabetisch..... moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: nouja ... foutloos; Wildstylez - Revenge is toegevoegd aan de movie-samples, maar niet echt alfabetisch![]()
maar bij Boy zijn typ- en spellingsfouten voorbehouden![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
awel, motte gij es goe noar die'en stem luustere ... ge komt nie mehr bei
NLS04 mag z'n sig. aanpassen![]()
En toch ga jij het nog meer aandacht schenken door het in je sig op te nemenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zulke edits zijn wel grappig maar moeten eigenlijk niet uitgebracht worden als je het mij vraagt.
quote:DJ Coone - Words From The Gang (Vlaams) lyrics
Ik herinner maa nog goe
Den dag dak veut iejest house thore kreeg
Toen wistek et al, dees ist
Maanen tikker ging tege 100 int uur
Toen house enzoe nar 2unlimeted, thunderdoom en heppy hardkoor
Naa zenk volledig verkocht
Mokt mij ni uit of dat Tek is, Hardstyle, Hardcore of Jump
Noem mor oep
Ik verston da ni
Mense die gewoon meelope met alles wa den teevee, radio doe of zegt
Plus die bengels die ston te springe op elken hoek vant straat
En verdoeme ze vinnet nog geweldig ok
Soemige mense denke da welle gestoord zen
Misschien hemme ze wel gelaak
Misschien zen welle ok wel gestoord
Misschien is deze muziek wel gestoord
Mo wij zen me veul ze maat
Agge in dieje wereld zit dan lekt da heel simpel om dj te weurre
Mo vruuger , vruuger waarde nen debiel als ge pleutjes ston te draaie
Vruuger moeste een janet zen agge deejee wou weurre
Mo nei, iedereen wilt deejee weurre
Iedereen wilt dieje jannet zen van toen, ik weur do mottig van
Die gaste denke da ze op die manier gemakkelek van de grond kunne gaan
Rot toch oep gast
At ni echt veu de muziek is
KUST DAN MAAN KLOWETE!
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Tis ook geen [Slowstyle #64]![]()
hoh-hoh-ha-ha, wat een humor weer![]()
![]()
waarom dit weer aanhalenquote:
Dit zijn wel andere woorden als die uit #63 ... maar * eensch isquote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
waarom dit weer aanhalenis in vorige topic toch al gepost.....
Wat vinden we hier van de nieuwe Nagoom? Ik vind HAARP verdacht veel weg hebben van unexpected
Sorryquote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
waarom dit weer aanhalenis in vorige topic toch al gepost.....
Nog niet gehoord, vind de nieuwe pitcher producties (zover ze te beoordelen zijn op youtube) wel weer pareltjesquote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Sethje het volgende:
Wat vinden we hier van de nieuwe Nagoom? Ik vind HAARP verdacht veel weg hebben van unexpected
Met die trancy melo idd. De harde platte en toch diepe kick die equal mindz hier gebruiken is haast identiek aan die uit DBSTF's Bad People, Wordz..etc. Erg lekker kickje trouwensquote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik vind Equal mindz - Carpe diem veel weg hebben van project one
Binnenkort komt 'Apologise' uit dus dan zal het wel weer ingehaald wordenquote:-Woensdag is voorbijgegaan zonder Showtek bash
quote:01. Glowiej and Alter - FearFM Anthem 2008
02. Luna and Dutch Master - Copies Are Faking
03. Brainkicker vs Radial Playerz - Hustlers
04. Bazzwackerz feat. Rephex - Get Wacked
05. Bass Modulators - Indeep (Brainkicker Mix)
06. DJ Floppy - Slammin Out Rhymes (Audio Damage Remix)
07. Rephex and ABW - Dangerous Danes
08. Brainkicker - F.M.W.
09. Activator and Zatox - Still Drunk
10. Ayzon vs Brainkicker - Rhythm Masters
11. Carnifex - Freaxxling
12. Vekta feat. Mr Eyez - Eardrums (Brainkicker Remix)
nicenicequote:Op donderdag 25 september 2008 14:33 schreef JortK het volgende:
01_da_speedfreak_-_fearfm_mix_session-sbd-24-09-2008.mp3
[..]
quote:
quote:HARDFM CONVENTION FESTIVAL Hardstyle Champions (Philippe Rochard and Max B.Grant) presents her set on HARD.FM at hte Convention Festival 2 on Hard.FM. (27. Sept .2008 19.00-20.00)
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:21 schreef LeonH het volgende:
waarom vind iedereen Takin' Over zo'n vette plaat...?
vind er maar weinig aan eerlijk gezegd...
vond er vanaf het begin al weinig aan, denk dat het ook gedeeltelijk aan de vocals ligt ofzo...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heiligschennis , AV =
![]()
Vond je er vanaf het begin al niks aan of omdat je hem inmiddels zo vaak geluisterd hebt?
(des namelijk mijn probleem)
Vocals zijn een beetje Basshunter achtig (vindt ikquote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
vond er vanaf het begin al weinig aan, denk dat het ook gedeeltelijk aan de vocals ligt ofzo...
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Overdrive ... Don't do drugs ... This is the world as you know it ... Bounce to the beat ... System crashed; Reboot Settings ... Chop chop ... Y'all getting busy on the tempo ... Boehoe ... Don't do drugs ... Wassuuuuup ... Ok, Roll the Drums ... Podopdop-pop-pop-pop
dude serieusquote:Op donderdag 25 september 2008 17:21 schreef LeonH het volgende:
waarom vind iedereen Takin' Over zo'n vette plaat...?
vind er maar weinig aan eerlijk gezegd...
Ik zou opzich wel willen, lijkt me leuk!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Jullie 2 moeten maar 's een collaboration gaan doen ofzo
Verscheurenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef voidmage het volgende:
zaterdag lekker naar beatlovers in de maassilo kijken of er wat te verscheuren valt
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vrijdag - Poker
Zaterdag - XX!!
Zondag - gaar
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Als we dan toch gaan opnoemen
-vrijdag Ma jarig, lekker uiteten gaan![]()
![]()
- zaterdag naar dé radio Donna fuif hier in 't dorp, vorig jaar kneiter hard geluid![]()
maar boute top40 muziek1 geluk: ken de mensen achter de bar
![]()
-zondag uitgaren met katerEn kijken hoe de harmonie/fanfare (Famfare
) door het dorp trekt
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef LeonH het volgende:
Nog steeds sorry aan iedereen dat ik Takin' Over niks vind, jullie weten dat ik het normaal wel met jullie eens ben
Ik wil best met Logic leren werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef LeonH het volgende:
Atmosphere van Nagoom is vet!
Nog steeds sorry aan iedereen dat ik Takin' Over niks vind, jullie weten dat ik het normaal wel met jullie eens ben
En over die samenwerking valt altijd te brainstormen uiteraard! Alleen eventjes kijken hoe we het gaan uitwerken aangezien we met verschillende programma's werken, maar dat zal wel goedkomen
Dat je dat kan op een zondag manquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef mstx het volgende:
Ik doe ook mee
- Zondag 13:00 - handbal
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
jaah zelfs die van Dobbelsteen & Babbels
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen sorry zeggen!!
- jaah zelfs die van Dobbelsteen & Babbels
Euhm wanneer wij stampen zeggen bedoelen wij de gaten in de vloer beuqen, niet zozeer virtueel elkaars harses in raggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:03 schreef msnk het volgende:
vrijdag: starten met warhammer
zaterdag: hogere lvl halen met warhammer
zondag: nog een hogere lvl halen met warhammer
.. ja sorry hoor maar diversiteit moet er zijn
Ben helaas niet zo muzikaal neequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Euhm wanneer wij stampen zeggen bedoelen wij de gaten in de vloer beuqen, niet zozeer virtueel elkaars harses in raggen(hoewel het woensdags hier ook af en toe brutal is)
maarre vertel 's een beetje msnk, tussen al dat gehamer door, waar luister je zo ongeveer naar (dj's) / bezoek je feesten, maak je zelf muziek achter de draaitafels/CDJ's/computerscherm???
Fout. Gaat gewoon door, maar in een andere settingquote:Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
Is nog helemaal niet zeker. Hij ziet er geen heil in om Black te gaan uitbreiden naar het buitenland, zoals ie wel met Sensation, Qlimax, Trance Energy doet / gaat doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
En als je showtek leuk vind, kom op woensdag een keertje kijken hier
Outblast is HC, dus bespreken we hier eigenlijk niet.
Qua artiesten moet je zelf maar kijken waar je van houd. Ik ga persoonlijk voor het wat hardere, een italiaanse Activator ofzo
quote:@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
En als je Showtek niet leuk vindt mag je dat alleen op woensdag zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
en dan hier posten: "wat is die&die met dat nummer toch, zoiets
![]()
Ik heb vandaag mijn Showtek t-shirt aan op het werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En als je Showtek niet leuk vindt mag je dat alleen op woensdag zeggen
Wat mij betreft mag showtek er de donderdagochtend ook nog wel bij..., als oprichter van de showtek hyves zie ik er wel heil in!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
En als je showtek leuk vind, kom op woensdag een keertje kijken hier
X2quote:@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
ideetje,quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
- de pm-list -
quote:
Super french tek producer Koontje met zijn mega hit: Weurdkes van 't grupske.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]dat klinkt echt voor geen meter , wie heeft dat verzonnen
Andere locatie, misschien wel onder de vlag van Q-dance denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Fout. Gaat gewoon door, maar in een andere setting
Worden daar überhaupt nog feesten gegeven? iig geen hardere stijlen, dacht ik. (van Buuren laatst nog)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk Jaarbeurs, dan is er voor mij ook 's wat dichtbij.
Hardbass en InQontrol is wat nu zo in me opkomt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Worden daar überhaupt nog feesten gegeven? iig geen hardere stijlen, dacht ik. (van Buuren laatst nog)
RAIquote:
Silverdomequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardbass was SilverDome
InQontrol was RAI
als we toch gaan editte:![]()
die was toch in zo'n nieuwe hal in Assenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef 16meter het volgende:
Masters of Hardcore is er nog. Verder niks.
Nee wou houden de traditie voort......vocals uit HS platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
Ik heb die traditie als eens verbroken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee wou houden de traditie voort......vocals uit HS platen
Dozer - relaxquote:Top 10 September
4 September 2008, 14:49
1. Noisecontrollers – Shreek is Back/ Crump Remix
2. Donkey Rollers – LMPSJK
3. Killer Clown – TBA/Tormented
4. Project One = The World Is Yours
5. Williams Syndrome – Limbo/Thunder/Redemption
6. Dozer – Relax
7. Project One – Story Unfolds
8. The Prophet – Chubby
9. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
10. Outsiders – Maneater (Wildstylez Remix)
Zoiets staat mij ook bij...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:43 schreef MrDice het volgende:
9. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
Is toch hetzelfde nummer wat DV8 aankondigde op Black als 'Metro'?
Deze gaat opzich wel, wel leuk hoe ze de vocal hebben gebruikt, alleen de melo is bijna exact hetzelfde als LDMF wildstylez remix..dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maneater (wildstylez remix)
Al in ripjes of goede kwaliteit youtube bekend?
Ken deze platen namelijk nog niet...
Volgens mij was Frecuencerz (iig qua produceren) altijd al met 2 man. Ik ben trouwens wel van fan van Pradera sound gewordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Verveel me ook een beetje (lees huishoudelijke-taken-ontwijkend-gedrag)
Dus ik wil weer wat DJ's aan de OP bijvoegen:
* B-Ware
* Pradera
* Frequencerz krijgen een eigen vermelding
- Frequencerz bestaat tegenwoordig uit 2 personen las ik: Faistos (Niels) en Pepijn ... is dat dan Mointec?
* 2-Sidez krijgen een eigen vermelding
Nog meer ideetjes?
Frequencerz was toch altijd Faistos en Troubleboy?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij was Frecuencerz (iig qua produceren) altijd al met 2 man. Ik ben trouwens wel van fan van Pradera sound geworden
quote:This hardstyle group formed begin august this year. Mointec came in contact with D-Fact and asked him to join Frequencerz, to begin a group. After this the first track, Estilo Novo, was born. It came out to be a succes among some dj's! This resulted in a co-oparation with another producer D-Function. More tracks followed, all very well supported.
DJ Faistos joined the crew for spinning under the Frequencerz name. With this we came in contact with FearFM, they gave us a resident place every monday (21:00 / 22:00)!
After a few months we realy wanna go for this thing in hardstyle with Frequencerz! Only 2 of us want to go for it(pepijn,niels) so we are only with 2 persons now. After going on it went very fast! The Record label IPNOTIKA asked us to join them so we did! Now days we have 1 release (Dj Bizerk - Blast that shit(Frequencerz rmx) and many more are coming!
OMFG - ik weet niet of ik ooit een plaat op een slechter punt erin heb horen komen als 12. ( @ 51:13)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lisboa-X - HardFM Convention (21-09-08)
11. Deepack - Free Ur Mind
12. Showtek - Black 2008
Wat meeks joe seej det?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef MrDice het volgende:
Ben het volledig met je eens hoor. Die tekst van Showtek was ook om te janken. Heb geloof ik toendertijd zelfs nog een gecorrigeerde versie naar ze toe gemaild.![]()
Maar zo zet je jezelf toch belachelijk neer in de markt? Kom op nou... Een fatsoenlijk stukje Engels is echt niet zo moeilijk te schrijven.
Lekkere discussie onder die set. Gaat natuurlijk echt weer nergens over... Die Opperhoofd kan zich beter Opperkneus noemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Wilde het eigenlijk op MIC zeggen, maar daar kun je niet meer posten bij deze set vanwege de MIC vs LSDB rel
Pepijn is mointec maar onder die naam heef tie nooit echt gedraaid, alleen geproduceerd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:Sethje weet toch niet alles ...
Weet je wel onder welke alias Pepijn dan draait?
Echt joh die tatanka mashup van Alphaverb..zoiezo die edits van hem allemaal..wat is alphaverb een held (L) en dan ook nog Thunderstyle en Smokin n pourin!...quote:Tracklist
01. Pau DJ - Still Here To Put My Hands Up
02. Gentalica - Thunderstyle
03. Miss Mind - Free Ur Mind (Alpha´s Edit)
04. DJ Gius - Nerve
05. Spanish Masters and Pau DJ - My Lady
06. Stephy - Through The Monsoon
07. Pau DJ - Addicted To The Bass (Newstyle Mix)
08. DJ Vortex - Come On And Fight (Alpha's Unlimited Vocal Edit)
09. ZTX and Kingsman - Smokin n Pourin (Original Mix)
10. Doctor Zot - The Power Of The Evil
11. Pau DJ - Hands Up!
12. TAT - Being Mashed Up (Alpha's LFB Revenge)
13. Duco vs. Tha Bazz Pimpz - Make Noise
14. Hard'Onez - Got To Be Strong (2008 Remix)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Super french tek producer Koontje met zijn mega hit: Weurdkes van 't grupske.
Die tracklist is wel bruut anders!quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardbass Chapter 15 is uit met een mix-cd van DBSTF. Met Villain als MC. Klinkt toch voor geen reet, een MC op een studiogemixte cd
quote:1. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - presents(intro hardbass chapter 15)
2. Technoboy ft. Shayla - Oh my god(Technoboy's callsheet)
3. Dj isaac - the Afterworld(dub mix)
4. Project one - the World is yours
5. Ivan Carsten - Amazing combination
6. A-Lusion - Guidelinez
7. the Prophet - Chubby
8. Luna & Dutch master - the Scene
9 the Prophet & Wildstylez - Cold rocking
10. D-Block & S-te-Fan - Total eclipz
11. B-Front - Evil
12. Williams syndrome - Redemption
13. Hyperdrive - the Punishment
14. Beholder & Balistic - Decibel anthem(D-Block & S-te-Fan's 2008 rmx)
15. Luna & Dutch master - Copies are faking
16. Project one - the Story unfolds
17. Dj Gius - Nerve(original mix)
18. D-Block & S-te-Fan - Kingdom
19. G-town madness vs the Viper - Here it comes(D-Block & S-te-Fan rmx)
20. Frontliner - Self depracation
21. Zero vision & Balistic - Upgrade the noize
22. Max Enforcer - Loudness
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leraar Engles dat wist ik niet RIP... ik ben zelf student Engels aan de Universiteit ( dus niet specifiek leraar) maar ik doe wel didactiek als bijvak en moet dus ook voor de klas in november
ENGELS FTW!!
frquencerz vind ik soms wel vet maar sommige nrs ook wat minder
kijkijk, dat zijn de goede acties van de modjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
* Frequencerz krijgen een eigen vermelding
- Frequencerz bestaat tegenwoordig uit 2 personen las ik: Faistos (Niels) en Pepijn ... is dat dan Mointec?
* 2-Sidez krijgen een eigen vermelding
Tracklist is iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die tracklist is wel bruut anders!
Inmiddels ietwat gedateerd maar toen ze hem aan het maken waren was het net eind augustus dus toen was de tracklist redelijk nieuw!
[..]
-knip-quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waarom kan ik dat setje van Pau DJ nergens vinden...
*kuch ... pm?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kijkijk, dat zijn de goede mindere acties van de modjes users![]()
Thnx!quote:
die kick in de outroquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:42 schreef voidmage het volgende:
whoop whoop whoop whoop yo yo what's up money!!!! come on now!!! tutututuuuttuutut![]()
HEERLIJK
Wat een vieze (JvdS stijl) track is dat ook he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
gaat toch niet lukke ... anyways zit nu helemaal in die anti-climax ---> tijd voor de Psycho Stylez
wordt ik wel weer vrolijk van![]()
Joran van der Sloot stijl? Die is wel vieeeeesssss ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een vieze (JvdS stijl) track is dat ook he.
Ik zou er maar al te graag heen willen, al is het maar omdat ik australie wel eens wil zien...quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:24 schreef kollie het volgende:
http://www.q-dance.com.au/
Mr.dice, ga je hier naartoe?
Zeker dikke platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:58 schreef luckass het volgende:
Het gaat weer snel hier!
The Pitcher - Serenity / Our Core is toch wel favoriet op 't moment
conjo patrick, hij iz viezzzzquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een vieze (JvdS stijl) track is dat ook he.
Gaat wel hard weer trouwens.
I'm a bierie lover... I do what I do. I got my hand at 't blikkie when it's pointing at you
To be a true alcoholic, you've got to pay the price, this is what we do, this is our life
vrij naar 'Part of the Hard'
edit: Thanks voor de Pau DJ set trouwens. Ziet er goed uit!![]()
ckrsss...kouloo die lyric is tantoe strakkk noooquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
conjo patrick, hij iz viezzzz![]()
Zelf bedacht die bierie lover?![]()
Anyways, poker was weer niks, geen geluk in het spel, 20 EURO pleite![]()
Misschien meer geluk in de liefde morgen want ik ben me 'n potje geil hey!![]()
Zin in de XX, wil weer alles geven hopelijk werken de dj's een beetje mee!!
en bier is lekker
Uitgesteld van 13 naar 27 okt.... verrassendquote:the release of Scantraxx 038: A-Lusion pres. Sylenth & Glitch - The Remixes will be on October 27th! My remix of Music In You will be featured on the A-Side!
liefde heeft niks te maken met geilheidquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien meer geluk in de liefde morgen want ik ben me 'n potje geil hey!![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef voidmage het volgende:
[..]
liefde heeft niks te maken met geilheid
quote:
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef voidmage het volgende:
liefde heeft niks te maken met geilheid
Je mag mn moeder lenen? maar die s dan weer niet lekker...quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?
Happy Times are here again; heb nu voor onbepaalde tijd een auto ter beschikking + mijn brander is weer gefixt --> nutteloze ritjes maken![]()
Fairyland
How should I start, should I say ... Fuck It!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:08 schreef Koepert het volgende:
Je mag mn moeder lenen? maar die s dan weer niet lekker...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
How should I start, should I say ... Fuck It!!
pics![]()
Whaha, zondagochtend met Koepert aan de ontbijttafel
Dikke plaat wel jah, maar de melo komt van een liedje af, van Enya dacht ik? wel beeetje gejat mgoed.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dikke plaat wel jah, maar de melo komt van een liedje af, van Enya dacht ik? wel beeetje gejat mgoed.
De S.W.A.T. Megamix komt ook nog uit als download en wie weet komt er een Scantraxx Unreleased deel 2quote:The Prophet - Chubby/Fuck-R
Releasedate: within 3 weeks, next week it's going to be pressed!
A1. Chubby
B1. Fuck-R
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
anders moet ik straks echt nog Koepert toe![]()
Geloof me....quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef Da_Ripper het volgende:
makkelijk? makkelijk??
Weet je hoe moeilijk het is om iets te fixen tijdens een feest?
En trouwens jij bent DJ, dan is het sowieso een stuk makkelijk, dunkt me.
fugees hebben t weer van enya gejatquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
enne vergeet mn luchtje niet MSTX, anders moet ik straks echt nog Koepert toe![]()
zoals RiKe zegt... dit valt nogal vies tegenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef Da_Ripper het volgende:
makkelijk? makkelijk??
Weet je hoe moeilijk het is om iets te fixen tijdens een feest?
En trouwens jij bent DJ, dan is het sowieso een stuk makkelijk, dunkt me.
Kijk die mooie balk bovenin je scherm eens....er knippert iets....(je hebt PMquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
zoals RiKe zegt... dit valt nogal vies tegen![]()
zo nu en dan zat er wel es wat tussen maar echt niet dat ze je hangend en wurgend voor de dj booth gooien zoals velen dat denken
idd, Enya - Boadiceaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
fugees hebben t weer van enya gejat
de vrijdag na Scantraxx zijn we weer van de partij bij Lucky, A-lusion komt eindelijk een keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef Silaz het volgende:
En Dangerouz Minds mss op de planningg.![]()
dan spreken wij elkaar vanavond welquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Zin in de XX, wil weer alles geven hopelijk werken de dj's een beetje mee!!
en wij ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:25 schreef mstx het volgende:
Ik ben weg, voor de mensen die naar XX gaan; misschien tot vanavondnacht.
*kuch*bartman*kuch* ..legaal is het nog niet helemaal, maar hij heeft al een paar keer aangegeven dat het hem wel gezellig lijktquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?
en jij hebt zojuist crustyclown's droom in duigen geschopt...die gast is tegenwoordig de hele dag aant dj'en en produceren en vooral niet aan t studeren...maar hem kennende zal dat een dieper liggende reden hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:52 schreef RiKe het volgende:
[DJ's hosselen toch makkelijk die chickies...etc?]
Geloof me....
NEE![]()
Mannen letten op de DJ...vrouwen op het groepje waar ze mee zijn
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:17 schreef de_huig het volgende:
*kuch*bartman*kuch*
quote:HARDFM CONVENTION FESTIVAL Hardstyle Champions (Philippe Rochard and Max B.Grant) presents her set on HARD.FM at hte Convention Festival 2 on Hard.FM. (27. Sept .2008 19.00-20.00)
Geile shizzlequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:24 schreef kollie het volgende:
http://www.q-dance.com.au/
Mr.dice, ga je hier naartoe?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh joh, genoeg Showtek in die Apres-Ski-hutten daar![]()
dat wordt wat vanavondquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh joh, genoeg Showtek in die Apres-Ski-hutten daar![]()
Anyways, nu is het ff afgelopen met die kansloze posts mijner zijde ... off-topic gebagger ook altijd, en dat nog wel van een mod(<-- oei, best opwindend, kzei toch dak geil was .... k*t ga ik weer met mn ge-ouwehoeah)
Wat een vette shitquote:
Iets met nieuws en groepen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb de vinyl net binnen, zo ff luisteren
Kan ik een PM van jou ontvangenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb de vinyl net binnen, zo ff luisteren
heerlijk nummerquote:
De vocals zijn iig gejat van Mind Hunterz - Noise.quote:Op zondag 28 september 2008 05:37 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik MOET weten hoe dat eennalaatste nummer heet ... iets van "if you spend 100's of dollar on your system bla bla bla ... en dan BAM! BAM! BAM!![]()
Nu Motherfuck op Fear FMquote:Op zondag 28 september 2008 10:45 schreef MrDice het volgende:
Hardstyle Special Top 100 nu op FearFM. Lekker wakker worden
Colours of the Harder Styles.... Def.... Qon.... Onequote:Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef kollie het volgende:
[..]
Nu Motherfuck op Fear FM
Bedankt voor de tip trouwens![]()
We zijn immers nog maar bij deel 64quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
waarom is deze reeks me nog nooit eerder opgevallen
3 the hard way d'r achteranquote:Op zondag 28 september 2008 12:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Colours of the Harder Styles.... Def.... Qon.... One
![]()
Blijft een heerlijke plaat zeg
quote:Op zondag 28 september 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
We zijn immers nog maar bij deel 64...
[groepsronde knuffelmodus]
Welkom Bob![]()
[/groepsronde knuffelmodus]
die was zo verschrikkelijk dik, vooral die 1e kickquote:Op zondag 28 september 2008 05:37 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik MOET weten hoe dat eennalaatste nummer heet ... iets van "if you spend 100's of dollar on your system bla bla bla ... en dan BAM! BAM! BAM!![]()
mede-tukkerquote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
echt niet manquote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gisteravond een mooi avondje, wat een heldenset draaide TBY en Acti!!!
Heppie m'n mail ontvangen?quote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet manPavo onbetwist de held van de avond, wat kan die kerel mixen zeg
en wat een platenkeuze ook weer; al ben je natuurlijk sowieso een held als je Rephex - Nuclear draait
![]()
Ja sorry, ik kwam pas goed los bij TBY, maar des al niet te min draaide Dozer en Pavo ook super setjes, met hele leuke platen die je niet verwachtquote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet manPavo onbetwist de held van de avond, wat kan die kerel mixen zeg
en wat een platenkeuze ook weer; al ben je natuurlijk sowieso een held als je Rephex - Nuclear draait
![]()
Die kerel met wie we naar buiten liepen had het iets over b-kant van Fairylandquote:Op zondag 28 september 2008 06:26 schreef mstx het volgende:
De vocals zijn iig gejat van Mind Hunterz - Noise.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
Wanneer ik weer ooit op een feesie ben met 2 of meer zalen en TBY draait in de ene, dan sta ik in de anderequote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gisteravond een mooi avondje, wat een heldenset draaide TBY en Acti!!!
Ook veel nieuwe nummers van TBY aan het begin. Maar dat waren toch 2 heerlijke uitschieters. Voor de rest erg rustig in de matrixx voor hun doen. Zeker rond 3 uur vond ik het al verdacht leeglopen.....
quote:Op zondag 28 september 2008 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens: wat heb ik dankzij gisteren nog meer zin gekregen in dit feestkwam Pulse tegen op het toilet bij Matrixx en hij was even zo vriendelijk om het nieuwe nummer van 2 Sidez te laten horen aan kameraad en mij
en ik kan je garanderen, die gaat er flink opklappen volgende week daar in zaaltje 2
De B-kant van Fairyland is Maniak Psyko, dat is 'em dus duidelijk niet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die kerel met wie we naar buiten liepen had het iets over b-kant van Fairyland![]()
what else is new ... was je naar Project geweest dan?quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef 16meter het volgende:
En hardcorefeestjes zijn kut, dat ook nog.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what else is new ... was je naar Project geweest dan?
Was het zo'n gedrocht?quote:
quote:
quote:de grootste verzameling anabole zonnebank boys ooit!!
helemaal prima, netjes voor elkaar etc.quote:
gewoon zorgen dat jij zaterdag bij hun livesetje present bent, dan wil ik je wel ff introducerenquote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:was hij er ook? Stel mij zaterdag 's voor als je hem en mij ziet lopen. Die gozer komt uit hetzelfde dorp als ik en kheb geen idee wie hij is
Die hitte is nou wel bekend en ik vond het bij hardbass 5 keer erger..quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
Heb een aantal reacties gelezen op PF, veelal gezeik over de warmte; maar wat wil je in een super-geïsoleerde hal waar normaliter ijs ligt. Maar ook dat veel nummers meerdere keren voorbij kwamen![]()
Ben maar 1x in de Silverdome geweest (Hardbass) en toen waren er 2 zaaltjes, deze keer niet volgens mij.
Hoe was de sfeer daaro dan? Ik las wat ik ook verwachte
[..]
100-achtenveertigmiljoen-twaalfduizend-driehonderd-twee-en-zestig % dat ik daar dan staquote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon zorgen dat jij zaterdag bij hun livesetje present bent, dan wil ik je wel ff introduceren
die waren daar idd toen ookquote:Op zondag 28 september 2008 21:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
En met die anabole mooiboys viel het echt wel mee, dat was op hardbass ook 10 keer erger.
Nee. Zo'n gaar feestje in happy dayzz (of all placesquote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what else is new ... was je naar Project geweest dan?
148.012.362% is prima...quote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
100-achtenveertigmiljoen-twaalfduizend-driehonderd-twee-en-zestig % dat ik daar dan sta
quote:7 november 2008 - Graceland
Main area: Early rave
Lars
Mol
Paul Elstak
Predator
The Viper
Waxweazle
Live: Bodylotion
Area 2: Hardstyle
Balistic
Beholder
D-Block & S-te-Fan
Digital Punk
Headhunterz
Marlon S
Noisecontrollers
ja dikke shitquote:
Aah, dat is natuurlijk ook een goede gelegenheidquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja dikke shit
maar dan zit ik met een groepje bij het slotconcert van Rowwen Heze
dus de lompe boer uithangen en veel bier zuipen en bier gooien
Zulke dingen moeten nu eenmaal ook gewoon gebeurenquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja dikke shit
maar dan zit ik met een groepje bij het slotconcert van Rowwen Heze
dus de lompe boer uithangen en veel bier zuipen en bier gooien
Leuk is dat terug luisteren hequote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zulke dingen moeten nu eenmaal ook gewoon gebeuren!
Kaartjes voor TBY zijn inmiddels binnen en liggen netjes te wachten tot het eindelijk zover is. Eindelijk weer een HS feestje voor me.
Maar nu weer eens op tijd naar bed, morgen een solicitatie bij een groot bedrijfje hier in Utrecht. Vanaf maart waarschijnlijk student af en aan de slag als 'werkend persoon van de samenleving'.
Voordeel is dan wel waarschijnlijk een leasebak met onbeperkt aantal km prive en een aardig inkomen terwijl ik in een studentenhuisje blijf![]()
Mixen gaat me trouwens steeds beter af, begin ableton aardig door te krijgen en de mixjes beginnen iig al een stuk beter te klinken als mijn eerste eigen mix die ik 'live' in elkaar gezet had. Die was echt!![]()
Oe oe oe die is zoooo lekker als audio test op je installatie. Vooral die opening van Brennan Heart met al die groene lasers en dan die spacey melodie eronder... Dat is toch wel eventjes een kippevel moment.quote:
Zany, Nothing Else Matters...dat hij op die booth staat voor het hele publiek en de groene laser die achter hem vandaan komt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef MrDice het volgende:
[..]
Oe oe oe die is zoooo lekker als audio test op je installatie. Vooral die opening van Brennan Heart met al die groene lasers en dan die spacey melodie eronder... Dat is toch wel eventjes een kippevel moment.
Is natuurlijk altijd lastig vooraf te voorspellen. Hangt toch beetje af van de opbouw, indeling, drukte, etc etc etc...quote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
oke 2-sidez vooraan, helemaal tegen t hek? midden rechts links? ben dr wel
klepquote:
haha ja zal ik nu zeker doen nu ik weet wie wie isquote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef Sethje het volgende:
Harry tik me eens aan op een feessie dan
Altijd al geweten dat ze me bij de geboorte hebben gekloond. Alsof ik een post van mezelf teruglees...quote:Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
jajoh dat loopt wel los dan, als je 2 meter lang gevaarte met millimeter haar ziet langs stuiteren dan weetje het![]()
Wtfquote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
And with all this romantic atmosphere, disaster is in the air
TBY in Outland, Tatanka in de Matrixx, TG's in de Timeout.quote:Op maandag 29 september 2008 14:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zoveel vette feesten komen er ook weer niet aan (behalve qlimax & thrillogy).
quote:
Weet niet of er nog grote feesten voor mij komen dit jaar.quote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef mstx het volgende:
TBY in Outland - pass
Tatanka in de Matrixx - denk het wel
TG's in de Timeout.- dacht wel dat je daar heen zou gaan ... maarre voor mij --> pass
Oh ja, daar ga ik ook nog heenquote:TBY in Outland
QrimeTime zie ik dit jaar ook wel gebeuren, ja.quote:Op maandag 29 september 2008 14:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
[..]
Weet niet of er nog grote feesten voor mij komen dit jaar.
Qlimax, geen kaartje, ook niet zo'n behoefte naar (lijn-op ff afwachten)
Thrillogy, beetje zelfde verhaal
Worden denk ik voornamlijk XX'n dit jaar nog ... en QrimeTime natuurlijk![]()
maar goed, ik zeg nooit nooit![]()
quote:Na de succesvolle hosting in Rimini heeft Q-dance de smaak te pakken in Italie. Snel tijd dus voor een vervolg en wel op 15 november.
Q-dance zal dan afreizen naar discotheek Florida in Ghedi (Brescia) om de Italianen ook daar kennis te laten maken met de Nederlandse hardstyle.
Binnenkort wordt de line up bekend gemaakt op Q-dance.nl en kun je meer info vinden over hoe je hier ook bij aanwezig kunt zijn. Houdt Q-dance.nl of Hardtraxx.nl dus in de gaten voor meer info!
Ik ga misschien wel ja, een vriend vroeg of ik ook mee ging als hij zou gaan... is allemaal nog niet zeker maar zou wel vet zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand zin in tripje naar Italië ...
[ afbeelding ]
[..]
Werd net dus ook aangesproken of ik mee wilde ... met vliegtuig is zo'n retourtje toch snel 200EURO, maar met geen Qlimax & Thrillogy ist wel een leuk alternatiefquote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel ja, een vriend vroeg of ik ook mee ging als hij zou gaan... is allemaal nog niet zeker maar zou wel vet zijn.
Dat is wel een keer wat andersquote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Werd net dus ook aangesproken of ik mee wilde ... met vliegtuig is zo'n retourtje toch snel 200EURO, maar met geen Qlimax & Thrillogy ist wel een leuk alternatief
mag ik je vragen hoeveel je ervoor betaalt hebquote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers!! Net mijn eerste dj tool gekocht... Zo'n minisetje van hercules. Gewoon om te kijken of zoiets me bevalt ofniet... Me vraag is nu of iemand nog een linkje van virtual dj kan pm'n die schijn ik dus van de pc te hebben geplurt!
Volgens mij is er iemand goed in love met zijn vriendinnetjequote:Op maandag 29 september 2008 18:48 schreef nattermann het volgende:
Zo'n zin in 't weekend
Vrijdagavond lekker thuis biertje drinken, filmpje kijken, vriendin blijft slapen
Zaterdagavond 2,5 uur reizen met de trein naar Amsterdam, Scantraxx
Zaterdagochtend 2,5 uur terugreizen, slapen bij vriendin
Zondag lekker brak zijn, maandag lekker vrij
Nice, ikzelf heb de Vestax VCI-100quote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers!! Net mijn eerste dj tool gekocht... Zo'n minisetje van hercules. Gewoon om te kijken of zoiets me bevalt ofniet... Me vraag is nu of iemand nog een linkje van virtual dj kan pm'n die schijn ik dus van de pc te hebben geplurt!
100 euro, het is echt een simpel dingetje... Maar het is al weer net een slag leuker als dat je alles gewoon met muis en toetsenbord doet. Wanneer dit bevalt en redelijk lukt ga ik wel over op het echte werk.quote:Op maandag 29 september 2008 18:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
mag ik je vragen hoeveel je ervoor betaalt heb
quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nice, ikzelf heb de Vestax VCI-100
Ben er tot nu toe erg tevreden over iig!quote:Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef JortK het volgende:
Wel een aardig dingetje voor de echte basis, ik vind MIDI echt ideaal
Flauw filmpje idd!quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef MrDice het volgende:
Even helemaal offtopic... maar wat is die nieuwe bol.com reclame fucking briljant.
![]()
![]()
Ahsoo, en waar heb je hem gekochtquote:Op maandag 29 september 2008 20:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ben er tot nu toe erg tevreden over iig!![]()
Nu alleen nog ff traktor downloaden om te kijken wat beter is... Meeste hier zijn voorstander van traktor t.o.v. virtual dj geloof ik...
[..]
Flauw filmpje idd!![]()
Omdat ik toch al ontopic heb gereageerd: Donderdag fifa 09!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-correctie - PORN
[ Bericht 9% gewijzigd door Boy_Snakeye op 29-09-2008 21:57:23 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ja, gruwelijk in lovequote:Op maandag 29 september 2008 20:00 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand goed in love met zijn vriendinnetje![]()
Maar het is je gegund hoor kerel![]()
Mijn weekendje zal lekker rustig zijn denk, veel te veel verjaardag in deze week, dus zaterdagavond maar even rustig aan denk
quote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, noem me een viezerik, maar ik moest en zou die scene vinden die voorkomt in het nummer van Pavo en Zany - Sex.....
ik heb die scene gevonden alleen niet helemaal. Je hoort wel het juiste gekreun, maar niet het gedeelte, fuck me god fuck me...![]()
respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, noem me een viezerik, maar ik moest en zou die scene vinden die voorkomt in het nummer van Pavo en Zany - Sex.....
ik heb die scene gevonden alleen niet helemaal. Je hoort wel het juiste gekreun, maar niet het gedeelte, fuck me god fuck me...![]()
oh mijn god! Tiendubbel dikke kudo's en +1 en hoe die geeks dat allemaal doen voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat fuck me god zal wel naderhand komen als het allemaal wat heftiger wordt
@hardstyle_babbels: who needs fifa when you got PES
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Heb hem nu net binnen... Ken traktor (nog) niet. Ff installeren dus.quote:Op maandag 29 september 2008 21:30 schreef JortK het volgende:
Ik gebruik traktor, 30x beter dan Virtual DJ
Media markt... Hadden ze overigens best nog redelijk wat keus. Waren zelfs nog wel wat goedkopere varianten dan die van 100 euro.quote:Op maandag 29 september 2008 21:36 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ahsoo, en waar heb je hem gekochtZit er ook over na te denken om zon eentje aan te schaffen. keyboard en muis is 3x niets eigenlijk..
fifa 09.netwerken met matties
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 21:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
oh mijn god! Tiendubbel dikke kudo's en +1 en hoe die geeks dat allemaal doen voor jou!![]()
![]()
![]()
dat fuck me god zal wel naderhand komen als het allemaal wat heftiger wordt
@hardstyle_babbels: who needs fifa when you got PES
OK, viezerik!quote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, noem me een viezerik,
haha hier ook. Mooi zijn dat soort avondenquote:Waa zeker wel!! Houden hier wel vaker toernooien met onze vriendengroep... Alle uitslagen topscores etc bijhouden, gewoon puur voor de fun/eer. Paar biertjes en wat borrelnoten erbij. Het kan aardig concurreren met een hardstyle avond!![]()
[..]
Ben dan ook altijd pes-fan geweest... Tot de laatst reeks (dit jaar dus)...Bovendien hapert pes op de playstation 3
quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jeej porn, zaterdag nix gelukt dus thanx Boy
quote:
Strike 2quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
You're walking on thin ice, MSTX ---> I haz great powerz , RESPECT MY AUTHORITAI!!!
Mams was nog vrij hoorquote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jeej porn, zaterdag nix gelukt dus thanx Boy
Doe maar stoer met je engels.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Strike 2
een klein verhaaltje om het wat duidelijker te maken:
A guy was taking his bride back home in a wagon.
As they bump along the rutted road, the horse stumbles. “That’s number one,” says the man. Further on, the horse stumbles again. “That’s number two,” he says. When the horse stumbles a third time, the man says, “That’s number three,” and shoots the horse.
The wife says, “Husband, your anger is too harsh!” The husband replies, “‘That's number one!”
Een van de beste mixers, maar een paar keer gezien maar het was altijd goed!quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef NrSiX het volgende:
A.s. zaterdag Pavo, hoe draait hij?
Ok, ben benieuwdquote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een van de beste mixers, maar een paar keer gezien maar het was altijd goed!
Pavo is idd altijd wel goed om te zien. Ik kan zo snel maar 1 momentje herinneren dat ik hem echt wat minder vond, dat was vorige jaar Decibel denk, zijn openingsplaat. OM TE HUILEN ! (hint; electro hitje van die tijd)quote:
Pavo is en blijft 1 van m'n grote helden/voorbeelden. 1 van de redenen dat ik ooit weer begonnen ben met draaien. Strakke mixer, super scratcher, altijd in voor een babbeltje. Vind 'm persoonlijk het beste uit de voet komen als ie "all-styles" kan draaien.quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef NrSiX het volgende:
A.s. zaterdag Pavo, hoe draait hij?
Uit de voet... ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:30 schreef LeonH het volgende:
Vind 'm persoonlijk het beste uit de voet komen als ie "all-styles" kan draaien.
ja ja... hoe noem je dat ook alweer.... kud.... was nog vroeg voor mij toen ik dit typte...quote:
Uit de verf komen...quote:
timetable van wat?quote:
Q-dance presents scantraxx! dOh!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
timetable van wat?
en vrij door de datum + aangelegenheid..of gewoon vrij genomen?
Vrij genomen voor Scantraxxquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
timetable van wat?
en vrij door de datum + aangelegenheid..of gewoon vrij genomen?
quote:Samenvatting: Hoe kom ik snel aan veel hardstyle in goede kwaliteit?
Als je nieuwsgroepen hebt wil ik daar best wat opzetten vanavondquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een laatste schreeuw om hulp van mijn kant... Nu dus dat MIDI speeltje, alles leuk en aardig maar ik heb nog gewoon te weinig shizzle die ik mooi vind om te mixen...
De echt nieuwe shizzle zijn vaak RIPS (lees: lage kwaliteits kut troep). Bovendien gaat het me niet eens echt om de nieuwste hardstyle. Zijn er ook iets van packs, waarbij je 100 tracks tergelijk binnenhaalt. Waarbij ik dan het liefst ook nog van vinyl kwaliteit bedoel. en ongeveer met zelfde volume etc opgenomen.
Heb nu alleen wat van: Vinylmasters 0-Dayzz afgeplukt, maar daar staat lang niet zoveel op. Dank!
Samenvatting: Hoe kom ik snel aan veel hardstyle in goede kwaliteit?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nieuwsgroepen hebt wil ik daar best wat opzetten vanavond
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mijn harde schijf leegtrekken![]()
![]()
Don't shoot the messenger, maarre ook voor jou ------> Strike 1quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:56 schreef JortK het volgende:
Rip je begint net zon kutmod te worden als alle anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |