Verscheurenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef voidmage het volgende:
zaterdag lekker naar beatlovers in de maassilo kijken of er wat te verscheuren valt
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vrijdag - Poker
Zaterdag - XX!!
Zondag - gaar
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Als we dan toch gaan opnoemen
-vrijdag Ma jarig, lekker uiteten gaan![]()
![]()
- zaterdag naar dé radio Donna fuif hier in 't dorp, vorig jaar kneiter hard geluid![]()
maar boute top40 muziek1 geluk: ken de mensen achter de bar
![]()
-zondag uitgaren met katerEn kijken hoe de harmonie/fanfare (Famfare
) door het dorp trekt
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef LeonH het volgende:
Nog steeds sorry aan iedereen dat ik Takin' Over niks vind, jullie weten dat ik het normaal wel met jullie eens ben
Ik wil best met Logic leren werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef LeonH het volgende:
Atmosphere van Nagoom is vet!
Nog steeds sorry aan iedereen dat ik Takin' Over niks vind, jullie weten dat ik het normaal wel met jullie eens ben
En over die samenwerking valt altijd te brainstormen uiteraard! Alleen eventjes kijken hoe we het gaan uitwerken aangezien we met verschillende programma's werken, maar dat zal wel goedkomen
Dat je dat kan op een zondag manquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef mstx het volgende:
Ik doe ook mee
- Zondag 13:00 - handbal
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
jaah zelfs die van Dobbelsteen & Babbels
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen sorry zeggen!!
- jaah zelfs die van Dobbelsteen & Babbels
Euhm wanneer wij stampen zeggen bedoelen wij de gaten in de vloer beuqen, niet zozeer virtueel elkaars harses in raggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:03 schreef msnk het volgende:
vrijdag: starten met warhammer
zaterdag: hogere lvl halen met warhammer
zondag: nog een hogere lvl halen met warhammer
.. ja sorry hoor maar diversiteit moet er zijn
Ben helaas niet zo muzikaal neequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Euhm wanneer wij stampen zeggen bedoelen wij de gaten in de vloer beuqen, niet zozeer virtueel elkaars harses in raggen(hoewel het woensdags hier ook af en toe brutal is)
maarre vertel 's een beetje msnk, tussen al dat gehamer door, waar luister je zo ongeveer naar (dj's) / bezoek je feesten, maak je zelf muziek achter de draaitafels/CDJ's/computerscherm???
Fout. Gaat gewoon door, maar in een andere settingquote:Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
Is nog helemaal niet zeker. Hij ziet er geen heil in om Black te gaan uitbreiden naar het buitenland, zoals ie wel met Sensation, Qlimax, Trance Energy doet / gaat doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
En als je showtek leuk vind, kom op woensdag een keertje kijken hier
Outblast is HC, dus bespreken we hier eigenlijk niet.
Qua artiesten moet je zelf maar kijken waar je van houd. Ik ga persoonlijk voor het wat hardere, een italiaanse Activator ofzo
quote:@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
En als je Showtek niet leuk vindt mag je dat alleen op woensdag zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
en dan hier posten: "wat is die&die met dat nummer toch, zoiets
![]()
Ik heb vandaag mijn Showtek t-shirt aan op het werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En als je Showtek niet leuk vindt mag je dat alleen op woensdag zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |