Verscheurenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef voidmage het volgende:
zaterdag lekker naar beatlovers in de maassilo kijken of er wat te verscheuren valt
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Vrijdag - Poker
Zaterdag - XX!!
Zondag - gaar
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Als we dan toch gaan opnoemen
-vrijdag Ma jarig, lekker uiteten gaan![]()
![]()
- zaterdag naar dé radio Donna fuif hier in 't dorp, vorig jaar kneiter hard geluid![]()
maar boute top40 muziek1 geluk: ken de mensen achter de bar
![]()
-zondag uitgaren met katerEn kijken hoe de harmonie/fanfare (Famfare
) door het dorp trekt
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef LeonH het volgende:
Nog steeds sorry aan iedereen dat ik Takin' Over niks vind, jullie weten dat ik het normaal wel met jullie eens ben
Ik wil best met Logic leren werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef LeonH het volgende:
Atmosphere van Nagoom is vet!
Nog steeds sorry aan iedereen dat ik Takin' Over niks vind, jullie weten dat ik het normaal wel met jullie eens ben
En over die samenwerking valt altijd te brainstormen uiteraard! Alleen eventjes kijken hoe we het gaan uitwerken aangezien we met verschillende programma's werken, maar dat zal wel goedkomen
Dat je dat kan op een zondag manquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef mstx het volgende:
Ik doe ook mee
- Zondag 13:00 - handbal
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
jaah zelfs die van Dobbelsteen & Babbels
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen sorry zeggen!!
- jaah zelfs die van Dobbelsteen & Babbels
Euhm wanneer wij stampen zeggen bedoelen wij de gaten in de vloer beuqen, niet zozeer virtueel elkaars harses in raggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:03 schreef msnk het volgende:
vrijdag: starten met warhammer
zaterdag: hogere lvl halen met warhammer
zondag: nog een hogere lvl halen met warhammer
.. ja sorry hoor maar diversiteit moet er zijn
Ben helaas niet zo muzikaal neequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Euhm wanneer wij stampen zeggen bedoelen wij de gaten in de vloer beuqen, niet zozeer virtueel elkaars harses in raggen(hoewel het woensdags hier ook af en toe brutal is)
maarre vertel 's een beetje msnk, tussen al dat gehamer door, waar luister je zo ongeveer naar (dj's) / bezoek je feesten, maak je zelf muziek achter de draaitafels/CDJ's/computerscherm???
Fout. Gaat gewoon door, maar in een andere settingquote:Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
Is nog helemaal niet zeker. Hij ziet er geen heil in om Black te gaan uitbreiden naar het buitenland, zoals ie wel met Sensation, Qlimax, Trance Energy doet / gaat doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
Nou ik kan je alvast uit 1 droom helpen. Black gaat niet meer gehouden worden, duncan (ID&T) ziet er geen heil meer in..
En als je showtek leuk vind, kom op woensdag een keertje kijken hier
Outblast is HC, dus bespreken we hier eigenlijk niet.
Qua artiesten moet je zelf maar kijken waar je van houd. Ik ga persoonlijk voor het wat hardere, een italiaanse Activator ofzo
quote:@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
En als je Showtek niet leuk vindt mag je dat alleen op woensdag zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
en dan hier posten: "wat is die&die met dat nummer toch, zoiets
![]()
Ik heb vandaag mijn Showtek t-shirt aan op het werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En als je Showtek niet leuk vindt mag je dat alleen op woensdag zeggen
Wat mij betreft mag showtek er de donderdagochtend ook nog wel bij..., als oprichter van de showtek hyves zie ik er wel heil in!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
En als je showtek leuk vind, kom op woensdag een keertje kijken hier
X2quote:@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
ideetje,quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
- de pm-list -
quote:
Super french tek producer Koontje met zijn mega hit: Weurdkes van 't grupske.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]dat klinkt echt voor geen meter , wie heeft dat verzonnen
Andere locatie, misschien wel onder de vlag van Q-dance denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Fout. Gaat gewoon door, maar in een andere setting
Worden daar überhaupt nog feesten gegeven? iig geen hardere stijlen, dacht ik. (van Buuren laatst nog)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk Jaarbeurs, dan is er voor mij ook 's wat dichtbij.
Hardbass en InQontrol is wat nu zo in me opkomt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Worden daar überhaupt nog feesten gegeven? iig geen hardere stijlen, dacht ik. (van Buuren laatst nog)
RAIquote:
Silverdomequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardbass was SilverDome
InQontrol was RAI
als we toch gaan editte:![]()
die was toch in zo'n nieuwe hal in Assenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef 16meter het volgende:
Masters of Hardcore is er nog. Verder niks.
Nee wou houden de traditie voort......vocals uit HS platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
Ik heb die traditie als eens verbroken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee wou houden de traditie voort......vocals uit HS platen
Dozer - relaxquote:Top 10 September
4 September 2008, 14:49
1. Noisecontrollers – Shreek is Back/ Crump Remix
2. Donkey Rollers – LMPSJK
3. Killer Clown – TBA/Tormented
4. Project One = The World Is Yours
5. Williams Syndrome – Limbo/Thunder/Redemption
6. Dozer – Relax
7. Project One – Story Unfolds
8. The Prophet – Chubby
9. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
10. Outsiders – Maneater (Wildstylez Remix)
Zoiets staat mij ook bij...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:43 schreef MrDice het volgende:
9. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
Is toch hetzelfde nummer wat DV8 aankondigde op Black als 'Metro'?
Deze gaat opzich wel, wel leuk hoe ze de vocal hebben gebruikt, alleen de melo is bijna exact hetzelfde als LDMF wildstylez remix..dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maneater (wildstylez remix)
Al in ripjes of goede kwaliteit youtube bekend?
Ken deze platen namelijk nog niet...
Volgens mij was Frecuencerz (iig qua produceren) altijd al met 2 man. Ik ben trouwens wel van fan van Pradera sound gewordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Verveel me ook een beetje (lees huishoudelijke-taken-ontwijkend-gedrag)
Dus ik wil weer wat DJ's aan de OP bijvoegen:
* B-Ware
* Pradera
* Frequencerz krijgen een eigen vermelding
- Frequencerz bestaat tegenwoordig uit 2 personen las ik: Faistos (Niels) en Pepijn ... is dat dan Mointec?
* 2-Sidez krijgen een eigen vermelding
Nog meer ideetjes?
Frequencerz was toch altijd Faistos en Troubleboy?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij was Frecuencerz (iig qua produceren) altijd al met 2 man. Ik ben trouwens wel van fan van Pradera sound geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |