haha ja zal ik nu zeker doen nu ik weet wie wie isquote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef Sethje het volgende:
Harry tik me eens aan op een feessie dan
Altijd al geweten dat ze me bij de geboorte hebben gekloond. Alsof ik een post van mezelf teruglees...quote:Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
jajoh dat loopt wel los dan, als je 2 meter lang gevaarte met millimeter haar ziet langs stuiteren dan weetje het![]()
Wtfquote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
And with all this romantic atmosphere, disaster is in the air
TBY in Outland, Tatanka in de Matrixx, TG's in de Timeout.quote:Op maandag 29 september 2008 14:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zoveel vette feesten komen er ook weer niet aan (behalve qlimax & thrillogy).
quote:
Weet niet of er nog grote feesten voor mij komen dit jaar.quote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef mstx het volgende:
TBY in Outland - pass
Tatanka in de Matrixx - denk het wel
TG's in de Timeout.- dacht wel dat je daar heen zou gaan ... maarre voor mij --> pass
Oh ja, daar ga ik ook nog heenquote:TBY in Outland
QrimeTime zie ik dit jaar ook wel gebeuren, ja.quote:Op maandag 29 september 2008 14:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
[..]
Weet niet of er nog grote feesten voor mij komen dit jaar.
Qlimax, geen kaartje, ook niet zo'n behoefte naar (lijn-op ff afwachten)
Thrillogy, beetje zelfde verhaal
Worden denk ik voornamlijk XX'n dit jaar nog ... en QrimeTime natuurlijk![]()
maar goed, ik zeg nooit nooit![]()
quote:Na de succesvolle hosting in Rimini heeft Q-dance de smaak te pakken in Italie. Snel tijd dus voor een vervolg en wel op 15 november.
Q-dance zal dan afreizen naar discotheek Florida in Ghedi (Brescia) om de Italianen ook daar kennis te laten maken met de Nederlandse hardstyle.
Binnenkort wordt de line up bekend gemaakt op Q-dance.nl en kun je meer info vinden over hoe je hier ook bij aanwezig kunt zijn. Houdt Q-dance.nl of Hardtraxx.nl dus in de gaten voor meer info!
Ik ga misschien wel ja, een vriend vroeg of ik ook mee ging als hij zou gaan... is allemaal nog niet zeker maar zou wel vet zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand zin in tripje naar Italië ...
[ afbeelding ]
[..]
Werd net dus ook aangesproken of ik mee wilde ... met vliegtuig is zo'n retourtje toch snel 200EURO, maar met geen Qlimax & Thrillogy ist wel een leuk alternatiefquote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel ja, een vriend vroeg of ik ook mee ging als hij zou gaan... is allemaal nog niet zeker maar zou wel vet zijn.
Dat is wel een keer wat andersquote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Werd net dus ook aangesproken of ik mee wilde ... met vliegtuig is zo'n retourtje toch snel 200EURO, maar met geen Qlimax & Thrillogy ist wel een leuk alternatief
mag ik je vragen hoeveel je ervoor betaalt hebquote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers!! Net mijn eerste dj tool gekocht... Zo'n minisetje van hercules. Gewoon om te kijken of zoiets me bevalt ofniet... Me vraag is nu of iemand nog een linkje van virtual dj kan pm'n die schijn ik dus van de pc te hebben geplurt!
Volgens mij is er iemand goed in love met zijn vriendinnetjequote:Op maandag 29 september 2008 18:48 schreef nattermann het volgende:
Zo'n zin in 't weekend
Vrijdagavond lekker thuis biertje drinken, filmpje kijken, vriendin blijft slapen
Zaterdagavond 2,5 uur reizen met de trein naar Amsterdam, Scantraxx
Zaterdagochtend 2,5 uur terugreizen, slapen bij vriendin
Zondag lekker brak zijn, maandag lekker vrij
Nice, ikzelf heb de Vestax VCI-100quote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers!! Net mijn eerste dj tool gekocht... Zo'n minisetje van hercules. Gewoon om te kijken of zoiets me bevalt ofniet... Me vraag is nu of iemand nog een linkje van virtual dj kan pm'n die schijn ik dus van de pc te hebben geplurt!
100 euro, het is echt een simpel dingetje... Maar het is al weer net een slag leuker als dat je alles gewoon met muis en toetsenbord doet. Wanneer dit bevalt en redelijk lukt ga ik wel over op het echte werk.quote:Op maandag 29 september 2008 18:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
mag ik je vragen hoeveel je ervoor betaalt heb
quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nice, ikzelf heb de Vestax VCI-100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |