Wat mij betreft mag showtek er de donderdagochtend ook nog wel bij..., als oprichter van de showtek hyves zie ik er wel heil in!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
En als je showtek leuk vind, kom op woensdag een keertje kijken hier
X2quote:@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
ideetje,quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
- de pm-list -
quote:
Super french tek producer Koontje met zijn mega hit: Weurdkes van 't grupske.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]dat klinkt echt voor geen meter , wie heeft dat verzonnen
Andere locatie, misschien wel onder de vlag van Q-dance denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Fout. Gaat gewoon door, maar in een andere setting
Worden daar überhaupt nog feesten gegeven? iig geen hardere stijlen, dacht ik. (van Buuren laatst nog)quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk Jaarbeurs, dan is er voor mij ook 's wat dichtbij.
Hardbass en InQontrol is wat nu zo in me opkomt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Worden daar überhaupt nog feesten gegeven? iig geen hardere stijlen, dacht ik. (van Buuren laatst nog)
RAIquote:
Silverdomequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardbass was SilverDome
InQontrol was RAI
als we toch gaan editte:![]()
die was toch in zo'n nieuwe hal in Assenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef 16meter het volgende:
Masters of Hardcore is er nog. Verder niks.
Nee wou houden de traditie voort......vocals uit HS platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef CrustyClown het volgende:
@Ripper; wat ben je toch altijd sociaal he. Onze volgende TT word. Ripper 4 president ofzo
Ik heb die traditie als eens verbroken!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee wou houden de traditie voort......vocals uit HS platen
Dozer - relaxquote:Top 10 September
4 September 2008, 14:49
1. Noisecontrollers – Shreek is Back/ Crump Remix
2. Donkey Rollers – LMPSJK
3. Killer Clown – TBA/Tormented
4. Project One = The World Is Yours
5. Williams Syndrome – Limbo/Thunder/Redemption
6. Dozer – Relax
7. Project One – Story Unfolds
8. The Prophet – Chubby
9. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
10. Outsiders – Maneater (Wildstylez Remix)
Zoiets staat mij ook bij...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:43 schreef MrDice het volgende:
9. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
Is toch hetzelfde nummer wat DV8 aankondigde op Black als 'Metro'?
Deze gaat opzich wel, wel leuk hoe ze de vocal hebben gebruikt, alleen de melo is bijna exact hetzelfde als LDMF wildstylez remix..dat is een beetje jammerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maneater (wildstylez remix)
Al in ripjes of goede kwaliteit youtube bekend?
Ken deze platen namelijk nog niet...
Volgens mij was Frecuencerz (iig qua produceren) altijd al met 2 man. Ik ben trouwens wel van fan van Pradera sound gewordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Verveel me ook een beetje (lees huishoudelijke-taken-ontwijkend-gedrag)
Dus ik wil weer wat DJ's aan de OP bijvoegen:
* B-Ware
* Pradera
* Frequencerz krijgen een eigen vermelding
- Frequencerz bestaat tegenwoordig uit 2 personen las ik: Faistos (Niels) en Pepijn ... is dat dan Mointec?
* 2-Sidez krijgen een eigen vermelding
Nog meer ideetjes?
Frequencerz was toch altijd Faistos en Troubleboy?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgens mij was Frecuencerz (iig qua produceren) altijd al met 2 man. Ik ben trouwens wel van fan van Pradera sound geworden
quote:This hardstyle group formed begin august this year. Mointec came in contact with D-Fact and asked him to join Frequencerz, to begin a group. After this the first track, Estilo Novo, was born. It came out to be a succes among some dj's! This resulted in a co-oparation with another producer D-Function. More tracks followed, all very well supported.
DJ Faistos joined the crew for spinning under the Frequencerz name. With this we came in contact with FearFM, they gave us a resident place every monday (21:00 / 22:00)!
After a few months we realy wanna go for this thing in hardstyle with Frequencerz! Only 2 of us want to go for it(pepijn,niels) so we are only with 2 persons now. After going on it went very fast! The Record label IPNOTIKA asked us to join them so we did! Now days we have 1 release (Dj Bizerk - Blast that shit(Frequencerz rmx) and many more are coming!
OMFG - ik weet niet of ik ooit een plaat op een slechter punt erin heb horen komen als 12. ( @ 51:13)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lisboa-X - HardFM Convention (21-09-08)
11. Deepack - Free Ur Mind
12. Showtek - Black 2008
Wat meeks joe seej det?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef MrDice het volgende:
Ben het volledig met je eens hoor. Die tekst van Showtek was ook om te janken. Heb geloof ik toendertijd zelfs nog een gecorrigeerde versie naar ze toe gemaild.![]()
Maar zo zet je jezelf toch belachelijk neer in de markt? Kom op nou... Een fatsoenlijk stukje Engels is echt niet zo moeilijk te schrijven.
Lekkere discussie onder die set. Gaat natuurlijk echt weer nergens over... Die Opperhoofd kan zich beter Opperkneus noemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Wilde het eigenlijk op MIC zeggen, maar daar kun je niet meer posten bij deze set vanwege de MIC vs LSDB rel
Pepijn is mointec maar onder die naam heef tie nooit echt gedraaid, alleen geproduceerd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:Sethje weet toch niet alles ...
Weet je wel onder welke alias Pepijn dan draait?
Echt joh die tatanka mashup van Alphaverb..zoiezo die edits van hem allemaal..wat is alphaverb een held (L) en dan ook nog Thunderstyle en Smokin n pourin!...quote:Tracklist
01. Pau DJ - Still Here To Put My Hands Up
02. Gentalica - Thunderstyle
03. Miss Mind - Free Ur Mind (Alpha´s Edit)
04. DJ Gius - Nerve
05. Spanish Masters and Pau DJ - My Lady
06. Stephy - Through The Monsoon
07. Pau DJ - Addicted To The Bass (Newstyle Mix)
08. DJ Vortex - Come On And Fight (Alpha's Unlimited Vocal Edit)
09. ZTX and Kingsman - Smokin n Pourin (Original Mix)
10. Doctor Zot - The Power Of The Evil
11. Pau DJ - Hands Up!
12. TAT - Being Mashed Up (Alpha's LFB Revenge)
13. Duco vs. Tha Bazz Pimpz - Make Noise
14. Hard'Onez - Got To Be Strong (2008 Remix)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Super french tek producer Koontje met zijn mega hit: Weurdkes van 't grupske.
Die tracklist is wel bruut anders!quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardbass Chapter 15 is uit met een mix-cd van DBSTF. Met Villain als MC. Klinkt toch voor geen reet, een MC op een studiogemixte cd
quote:1. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - presents(intro hardbass chapter 15)
2. Technoboy ft. Shayla - Oh my god(Technoboy's callsheet)
3. Dj isaac - the Afterworld(dub mix)
4. Project one - the World is yours
5. Ivan Carsten - Amazing combination
6. A-Lusion - Guidelinez
7. the Prophet - Chubby
8. Luna & Dutch master - the Scene
9 the Prophet & Wildstylez - Cold rocking
10. D-Block & S-te-Fan - Total eclipz
11. B-Front - Evil
12. Williams syndrome - Redemption
13. Hyperdrive - the Punishment
14. Beholder & Balistic - Decibel anthem(D-Block & S-te-Fan's 2008 rmx)
15. Luna & Dutch master - Copies are faking
16. Project one - the Story unfolds
17. Dj Gius - Nerve(original mix)
18. D-Block & S-te-Fan - Kingdom
19. G-town madness vs the Viper - Here it comes(D-Block & S-te-Fan rmx)
20. Frontliner - Self depracation
21. Zero vision & Balistic - Upgrade the noize
22. Max Enforcer - Loudness
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leraar Engles dat wist ik niet RIP... ik ben zelf student Engels aan de Universiteit ( dus niet specifiek leraar) maar ik doe wel didactiek als bijvak en moet dus ook voor de klas in november
ENGELS FTW!!
frquencerz vind ik soms wel vet maar sommige nrs ook wat minder
kijkijk, dat zijn de goede acties van de modjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
* Frequencerz krijgen een eigen vermelding
- Frequencerz bestaat tegenwoordig uit 2 personen las ik: Faistos (Niels) en Pepijn ... is dat dan Mointec?
* 2-Sidez krijgen een eigen vermelding
Tracklist is iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die tracklist is wel bruut anders!
Inmiddels ietwat gedateerd maar toen ze hem aan het maken waren was het net eind augustus dus toen was de tracklist redelijk nieuw!
[..]
-knip-quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waarom kan ik dat setje van Pau DJ nergens vinden...
*kuch ... pm?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kijkijk, dat zijn de goede mindere acties van de modjes users![]()
Thnx!quote:
die kick in de outroquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:42 schreef voidmage het volgende:
whoop whoop whoop whoop yo yo what's up money!!!! come on now!!! tutututuuuttuutut![]()
HEERLIJK
Wat een vieze (JvdS stijl) track is dat ook he.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
gaat toch niet lukke ... anyways zit nu helemaal in die anti-climax ---> tijd voor de Psycho Stylez
wordt ik wel weer vrolijk van![]()
Joran van der Sloot stijl? Die is wel vieeeeesssss ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een vieze (JvdS stijl) track is dat ook he.
Ik zou er maar al te graag heen willen, al is het maar omdat ik australie wel eens wil zien...quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:24 schreef kollie het volgende:
http://www.q-dance.com.au/
Mr.dice, ga je hier naartoe?
Zeker dikke platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:58 schreef luckass het volgende:
Het gaat weer snel hier!
The Pitcher - Serenity / Our Core is toch wel favoriet op 't moment
conjo patrick, hij iz viezzzzquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een vieze (JvdS stijl) track is dat ook he.
Gaat wel hard weer trouwens.
I'm a bierie lover... I do what I do. I got my hand at 't blikkie when it's pointing at you
To be a true alcoholic, you've got to pay the price, this is what we do, this is our life
vrij naar 'Part of the Hard'
edit: Thanks voor de Pau DJ set trouwens. Ziet er goed uit!![]()
ckrsss...kouloo die lyric is tantoe strakkk noooquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
conjo patrick, hij iz viezzzz![]()
Zelf bedacht die bierie lover?![]()
Anyways, poker was weer niks, geen geluk in het spel, 20 EURO pleite![]()
Misschien meer geluk in de liefde morgen want ik ben me 'n potje geil hey!![]()
Zin in de XX, wil weer alles geven hopelijk werken de dj's een beetje mee!!
en bier is lekker
Uitgesteld van 13 naar 27 okt.... verrassendquote:the release of Scantraxx 038: A-Lusion pres. Sylenth & Glitch - The Remixes will be on October 27th! My remix of Music In You will be featured on the A-Side!
liefde heeft niks te maken met geilheidquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien meer geluk in de liefde morgen want ik ben me 'n potje geil hey!![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef voidmage het volgende:
[..]
liefde heeft niks te maken met geilheid
quote:
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef voidmage het volgende:
liefde heeft niks te maken met geilheid
Je mag mn moeder lenen? maar die s dan weer niet lekker...quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?
Happy Times are here again; heb nu voor onbepaalde tijd een auto ter beschikking + mijn brander is weer gefixt --> nutteloze ritjes maken![]()
Fairyland
How should I start, should I say ... Fuck It!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:08 schreef Koepert het volgende:
Je mag mn moeder lenen? maar die s dan weer niet lekker...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
How should I start, should I say ... Fuck It!!
pics![]()
Whaha, zondagochtend met Koepert aan de ontbijttafel
Dikke plaat wel jah, maar de melo komt van een liedje af, van Enya dacht ik? wel beeetje gejat mgoed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |