heerlijk nummerquote:
De vocals zijn iig gejat van Mind Hunterz - Noise.quote:Op zondag 28 september 2008 05:37 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik MOET weten hoe dat eennalaatste nummer heet ... iets van "if you spend 100's of dollar on your system bla bla bla ... en dan BAM! BAM! BAM!![]()
Nu Motherfuck op Fear FMquote:Op zondag 28 september 2008 10:45 schreef MrDice het volgende:
Hardstyle Special Top 100 nu op FearFM. Lekker wakker worden
Colours of the Harder Styles.... Def.... Qon.... Onequote:Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef kollie het volgende:
[..]
Nu Motherfuck op Fear FM
Bedankt voor de tip trouwens![]()
We zijn immers nog maar bij deel 64quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
waarom is deze reeks me nog nooit eerder opgevallen
3 the hard way d'r achteranquote:Op zondag 28 september 2008 12:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Colours of the Harder Styles.... Def.... Qon.... One
![]()
Blijft een heerlijke plaat zeg
quote:Op zondag 28 september 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
We zijn immers nog maar bij deel 64...
[groepsronde knuffelmodus]
Welkom Bob![]()
[/groepsronde knuffelmodus]
die was zo verschrikkelijk dik, vooral die 1e kickquote:Op zondag 28 september 2008 05:37 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik MOET weten hoe dat eennalaatste nummer heet ... iets van "if you spend 100's of dollar on your system bla bla bla ... en dan BAM! BAM! BAM!![]()
mede-tukkerquote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
echt niet manquote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gisteravond een mooi avondje, wat een heldenset draaide TBY en Acti!!!
Heppie m'n mail ontvangen?quote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet manPavo onbetwist de held van de avond, wat kan die kerel mixen zeg
en wat een platenkeuze ook weer; al ben je natuurlijk sowieso een held als je Rephex - Nuclear draait
![]()
Ja sorry, ik kwam pas goed los bij TBY, maar des al niet te min draaide Dozer en Pavo ook super setjes, met hele leuke platen die je niet verwachtquote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet manPavo onbetwist de held van de avond, wat kan die kerel mixen zeg
en wat een platenkeuze ook weer; al ben je natuurlijk sowieso een held als je Rephex - Nuclear draait
![]()
Die kerel met wie we naar buiten liepen had het iets over b-kant van Fairylandquote:Op zondag 28 september 2008 06:26 schreef mstx het volgende:
De vocals zijn iig gejat van Mind Hunterz - Noise.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
Wanneer ik weer ooit op een feesie ben met 2 of meer zalen en TBY draait in de ene, dan sta ik in de anderequote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gisteravond een mooi avondje, wat een heldenset draaide TBY en Acti!!!
Ook veel nieuwe nummers van TBY aan het begin. Maar dat waren toch 2 heerlijke uitschieters. Voor de rest erg rustig in de matrixx voor hun doen. Zeker rond 3 uur vond ik het al verdacht leeglopen.....
quote:Op zondag 28 september 2008 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens: wat heb ik dankzij gisteren nog meer zin gekregen in dit feestkwam Pulse tegen op het toilet bij Matrixx en hij was even zo vriendelijk om het nieuwe nummer van 2 Sidez te laten horen aan kameraad en mij
en ik kan je garanderen, die gaat er flink opklappen volgende week daar in zaaltje 2
De B-kant van Fairyland is Maniak Psyko, dat is 'em dus duidelijk niet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die kerel met wie we naar buiten liepen had het iets over b-kant van Fairyland![]()
what else is new ... was je naar Project geweest dan?quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef 16meter het volgende:
En hardcorefeestjes zijn kut, dat ook nog.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what else is new ... was je naar Project geweest dan?
Was het zo'n gedrocht?quote:
quote:
quote:de grootste verzameling anabole zonnebank boys ooit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |