Pavo is en blijft 1 van m'n grote helden/voorbeelden. 1 van de redenen dat ik ooit weer begonnen ben met draaien. Strakke mixer, super scratcher, altijd in voor een babbeltje. Vind 'm persoonlijk het beste uit de voet komen als ie "all-styles" kan draaien.quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef NrSiX het volgende:
A.s. zaterdag Pavo, hoe draait hij?
Uit de voet... ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:30 schreef LeonH het volgende:
Vind 'm persoonlijk het beste uit de voet komen als ie "all-styles" kan draaien.
ja ja... hoe noem je dat ook alweer.... kud.... was nog vroeg voor mij toen ik dit typte...quote:
Uit de verf komen...quote:
timetable van wat?quote:
Q-dance presents scantraxx! dOh!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
timetable van wat?
en vrij door de datum + aangelegenheid..of gewoon vrij genomen?
Vrij genomen voor Scantraxxquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
timetable van wat?
en vrij door de datum + aangelegenheid..of gewoon vrij genomen?
quote:Samenvatting: Hoe kom ik snel aan veel hardstyle in goede kwaliteit?
Als je nieuwsgroepen hebt wil ik daar best wat opzetten vanavondquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een laatste schreeuw om hulp van mijn kant... Nu dus dat MIDI speeltje, alles leuk en aardig maar ik heb nog gewoon te weinig shizzle die ik mooi vind om te mixen...
De echt nieuwe shizzle zijn vaak RIPS (lees: lage kwaliteits kut troep). Bovendien gaat het me niet eens echt om de nieuwste hardstyle. Zijn er ook iets van packs, waarbij je 100 tracks tergelijk binnenhaalt. Waarbij ik dan het liefst ook nog van vinyl kwaliteit bedoel. en ongeveer met zelfde volume etc opgenomen.
Heb nu alleen wat van: Vinylmasters 0-Dayzz afgeplukt, maar daar staat lang niet zoveel op. Dank!
Samenvatting: Hoe kom ik snel aan veel hardstyle in goede kwaliteit?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je nieuwsgroepen hebt wil ik daar best wat opzetten vanavond
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mijn harde schijf leegtrekken![]()
![]()
Don't shoot the messenger, maarre ook voor jou ------> Strike 1quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:56 schreef JortK het volgende:
Rip je begint net zon kutmod te worden als alle anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |