quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dikke plaat wel jah, maar de melo komt van een liedje af, van Enya dacht ik? wel beeetje gejat mgoed.
De S.W.A.T. Megamix komt ook nog uit als download en wie weet komt er een Scantraxx Unreleased deel 2quote:The Prophet - Chubby/Fuck-R
Releasedate: within 3 weeks, next week it's going to be pressed!
A1. Chubby
B1. Fuck-R
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
anders moet ik straks echt nog Koepert toe![]()
Geloof me....quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef Da_Ripper het volgende:
makkelijk? makkelijk??
Weet je hoe moeilijk het is om iets te fixen tijdens een feest?
En trouwens jij bent DJ, dan is het sowieso een stuk makkelijk, dunkt me.
fugees hebben t weer van enya gejatquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
enne vergeet mn luchtje niet MSTX, anders moet ik straks echt nog Koepert toe![]()
zoals RiKe zegt... dit valt nogal vies tegenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef Da_Ripper het volgende:
makkelijk? makkelijk??
Weet je hoe moeilijk het is om iets te fixen tijdens een feest?
En trouwens jij bent DJ, dan is het sowieso een stuk makkelijk, dunkt me.
Kijk die mooie balk bovenin je scherm eens....er knippert iets....(je hebt PMquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
zoals RiKe zegt... dit valt nogal vies tegen![]()
zo nu en dan zat er wel es wat tussen maar echt niet dat ze je hangend en wurgend voor de dj booth gooien zoals velen dat denken
idd, Enya - Boadiceaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
fugees hebben t weer van enya gejat
de vrijdag na Scantraxx zijn we weer van de partij bij Lucky, A-lusion komt eindelijk een keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef Silaz het volgende:
En Dangerouz Minds mss op de planningg.![]()
dan spreken wij elkaar vanavond welquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Zin in de XX, wil weer alles geven hopelijk werken de dj's een beetje mee!!
en wij ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:25 schreef mstx het volgende:
Ik ben weg, voor de mensen die naar XX gaan; misschien tot vanavondnacht.
*kuch*bartman*kuch* ..legaal is het nog niet helemaal, maar hij heeft al een paar keer aangegeven dat het hem wel gezellig lijktquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?
en jij hebt zojuist crustyclown's droom in duigen geschopt...die gast is tegenwoordig de hele dag aant dj'en en produceren en vooral niet aan t studeren...maar hem kennende zal dat een dieper liggende reden hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:52 schreef RiKe het volgende:
[DJ's hosselen toch makkelijk die chickies...etc?]
Geloof me....
NEE![]()
Mannen letten op de DJ...vrouwen op het groepje waar ze mee zijn
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:17 schreef de_huig het volgende:
*kuch*bartman*kuch*
quote:HARDFM CONVENTION FESTIVAL Hardstyle Champions (Philippe Rochard and Max B.Grant) presents her set on HARD.FM at hte Convention Festival 2 on Hard.FM. (27. Sept .2008 19.00-20.00)
Geile shizzlequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:24 schreef kollie het volgende:
http://www.q-dance.com.au/
Mr.dice, ga je hier naartoe?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh joh, genoeg Showtek in die Apres-Ski-hutten daar![]()
dat wordt wat vanavondquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh joh, genoeg Showtek in die Apres-Ski-hutten daar![]()
Anyways, nu is het ff afgelopen met die kansloze posts mijner zijde ... off-topic gebagger ook altijd, en dat nog wel van een mod(<-- oei, best opwindend, kzei toch dak geil was .... k*t ga ik weer met mn ge-ouwehoeah)
Wat een vette shitquote:
Iets met nieuws en groepen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb de vinyl net binnen, zo ff luisteren
Kan ik een PM van jou ontvangenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb de vinyl net binnen, zo ff luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |