quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dikke plaat wel jah, maar de melo komt van een liedje af, van Enya dacht ik? wel beeetje gejat mgoed.
De S.W.A.T. Megamix komt ook nog uit als download en wie weet komt er een Scantraxx Unreleased deel 2quote:The Prophet - Chubby/Fuck-R
Releasedate: within 3 weeks, next week it's going to be pressed!
A1. Chubby
B1. Fuck-R
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
anders moet ik straks echt nog Koepert toe![]()
Geloof me....quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef Da_Ripper het volgende:
makkelijk? makkelijk??
Weet je hoe moeilijk het is om iets te fixen tijdens een feest?
En trouwens jij bent DJ, dan is het sowieso een stuk makkelijk, dunkt me.
fugees hebben t weer van enya gejatquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
enne vergeet mn luchtje niet MSTX, anders moet ik straks echt nog Koepert toe![]()
zoals RiKe zegt... dit valt nogal vies tegenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef Da_Ripper het volgende:
makkelijk? makkelijk??
Weet je hoe moeilijk het is om iets te fixen tijdens een feest?
En trouwens jij bent DJ, dan is het sowieso een stuk makkelijk, dunkt me.
Kijk die mooie balk bovenin je scherm eens....er knippert iets....(je hebt PMquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
zoals RiKe zegt... dit valt nogal vies tegen![]()
zo nu en dan zat er wel es wat tussen maar echt niet dat ze je hangend en wurgend voor de dj booth gooien zoals velen dat denken
idd, Enya - Boadiceaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
fugees hebben t weer van enya gejat
de vrijdag na Scantraxx zijn we weer van de partij bij Lucky, A-lusion komt eindelijk een keerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:15 schreef Silaz het volgende:
En Dangerouz Minds mss op de planningg.![]()
dan spreken wij elkaar vanavond welquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Zin in de XX, wil weer alles geven hopelijk werken de dj's een beetje mee!!
en wij ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:25 schreef mstx het volgende:
Ik ben weg, voor de mensen die naar XX gaan; misschien tot vanavondnacht.
*kuch*bartman*kuch* ..legaal is het nog niet helemaal, maar hij heeft al een paar keer aangegeven dat het hem wel gezellig lijktquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
True, maar op dit moment sta ik open voor alles (nouja, bijna alles) ... niemand van jullie nog een lekker zusje over?
en jij hebt zojuist crustyclown's droom in duigen geschopt...die gast is tegenwoordig de hele dag aant dj'en en produceren en vooral niet aan t studeren...maar hem kennende zal dat een dieper liggende reden hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:52 schreef RiKe het volgende:
[DJ's hosselen toch makkelijk die chickies...etc?]
Geloof me....
NEE![]()
Mannen letten op de DJ...vrouwen op het groepje waar ze mee zijn
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:17 schreef de_huig het volgende:
*kuch*bartman*kuch*
quote:HARDFM CONVENTION FESTIVAL Hardstyle Champions (Philippe Rochard and Max B.Grant) presents her set on HARD.FM at hte Convention Festival 2 on Hard.FM. (27. Sept .2008 19.00-20.00)
Geile shizzlequote:Op vrijdag 26 september 2008 21:24 schreef kollie het volgende:
http://www.q-dance.com.au/
Mr.dice, ga je hier naartoe?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh joh, genoeg Showtek in die Apres-Ski-hutten daar![]()
dat wordt wat vanavondquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh joh, genoeg Showtek in die Apres-Ski-hutten daar![]()
Anyways, nu is het ff afgelopen met die kansloze posts mijner zijde ... off-topic gebagger ook altijd, en dat nog wel van een mod(<-- oei, best opwindend, kzei toch dak geil was .... k*t ga ik weer met mn ge-ouwehoeah)
Wat een vette shitquote:
Iets met nieuws en groepen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb de vinyl net binnen, zo ff luisteren
Kan ik een PM van jou ontvangenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb de vinyl net binnen, zo ff luisteren
heerlijk nummerquote:
De vocals zijn iig gejat van Mind Hunterz - Noise.quote:Op zondag 28 september 2008 05:37 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik MOET weten hoe dat eennalaatste nummer heet ... iets van "if you spend 100's of dollar on your system bla bla bla ... en dan BAM! BAM! BAM!![]()
Nu Motherfuck op Fear FMquote:Op zondag 28 september 2008 10:45 schreef MrDice het volgende:
Hardstyle Special Top 100 nu op FearFM. Lekker wakker worden
Colours of the Harder Styles.... Def.... Qon.... Onequote:Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef kollie het volgende:
[..]
Nu Motherfuck op Fear FM
Bedankt voor de tip trouwens![]()
We zijn immers nog maar bij deel 64quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
waarom is deze reeks me nog nooit eerder opgevallen
3 the hard way d'r achteranquote:Op zondag 28 september 2008 12:28 schreef MrDice het volgende:
[..]
Colours of the Harder Styles.... Def.... Qon.... One
![]()
Blijft een heerlijke plaat zeg
quote:Op zondag 28 september 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
We zijn immers nog maar bij deel 64...
[groepsronde knuffelmodus]
Welkom Bob![]()
[/groepsronde knuffelmodus]
die was zo verschrikkelijk dik, vooral die 1e kickquote:Op zondag 28 september 2008 05:37 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik MOET weten hoe dat eennalaatste nummer heet ... iets van "if you spend 100's of dollar on your system bla bla bla ... en dan BAM! BAM! BAM!![]()
mede-tukkerquote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
echt niet manquote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gisteravond een mooi avondje, wat een heldenset draaide TBY en Acti!!!
Heppie m'n mail ontvangen?quote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet manPavo onbetwist de held van de avond, wat kan die kerel mixen zeg
en wat een platenkeuze ook weer; al ben je natuurlijk sowieso een held als je Rephex - Nuclear draait
![]()
Ja sorry, ik kwam pas goed los bij TBY, maar des al niet te min draaide Dozer en Pavo ook super setjes, met hele leuke platen die je niet verwachtquote:Op zondag 28 september 2008 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt niet manPavo onbetwist de held van de avond, wat kan die kerel mixen zeg
en wat een platenkeuze ook weer; al ben je natuurlijk sowieso een held als je Rephex - Nuclear draait
![]()
Die kerel met wie we naar buiten liepen had het iets over b-kant van Fairylandquote:Op zondag 28 september 2008 06:26 schreef mstx het volgende:
De vocals zijn iig gejat van Mind Hunterz - Noise.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Bob-B het volgende:
Wanneer ik weer ooit op een feesie ben met 2 of meer zalen en TBY draait in de ene, dan sta ik in de anderequote:Op zondag 28 september 2008 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gisteravond een mooi avondje, wat een heldenset draaide TBY en Acti!!!
Ook veel nieuwe nummers van TBY aan het begin. Maar dat waren toch 2 heerlijke uitschieters. Voor de rest erg rustig in de matrixx voor hun doen. Zeker rond 3 uur vond ik het al verdacht leeglopen.....
quote:Op zondag 28 september 2008 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens: wat heb ik dankzij gisteren nog meer zin gekregen in dit feestkwam Pulse tegen op het toilet bij Matrixx en hij was even zo vriendelijk om het nieuwe nummer van 2 Sidez te laten horen aan kameraad en mij
en ik kan je garanderen, die gaat er flink opklappen volgende week daar in zaaltje 2
De B-kant van Fairyland is Maniak Psyko, dat is 'em dus duidelijk niet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die kerel met wie we naar buiten liepen had het iets over b-kant van Fairyland![]()
what else is new ... was je naar Project geweest dan?quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef 16meter het volgende:
En hardcorefeestjes zijn kut, dat ook nog.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what else is new ... was je naar Project geweest dan?
Was het zo'n gedrocht?quote:
quote:
quote:de grootste verzameling anabole zonnebank boys ooit!!
helemaal prima, netjes voor elkaar etc.quote:
gewoon zorgen dat jij zaterdag bij hun livesetje present bent, dan wil ik je wel ff introducerenquote:Op zondag 28 september 2008 16:41 schreef Da_Ripper het volgende:was hij er ook? Stel mij zaterdag 's voor als je hem en mij ziet lopen. Die gozer komt uit hetzelfde dorp als ik en kheb geen idee wie hij is
Die hitte is nou wel bekend en ik vond het bij hardbass 5 keer erger..quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
Heb een aantal reacties gelezen op PF, veelal gezeik over de warmte; maar wat wil je in een super-geïsoleerde hal waar normaliter ijs ligt. Maar ook dat veel nummers meerdere keren voorbij kwamen![]()
Ben maar 1x in de Silverdome geweest (Hardbass) en toen waren er 2 zaaltjes, deze keer niet volgens mij.
Hoe was de sfeer daaro dan? Ik las wat ik ook verwachte
[..]
100-achtenveertigmiljoen-twaalfduizend-driehonderd-twee-en-zestig % dat ik daar dan staquote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon zorgen dat jij zaterdag bij hun livesetje present bent, dan wil ik je wel ff introduceren
die waren daar idd toen ookquote:Op zondag 28 september 2008 21:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
En met die anabole mooiboys viel het echt wel mee, dat was op hardbass ook 10 keer erger.
Nee. Zo'n gaar feestje in happy dayzz (of all placesquote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
what else is new ... was je naar Project geweest dan?
148.012.362% is prima...quote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
100-achtenveertigmiljoen-twaalfduizend-driehonderd-twee-en-zestig % dat ik daar dan sta
quote:7 november 2008 - Graceland
Main area: Early rave
Lars
Mol
Paul Elstak
Predator
The Viper
Waxweazle
Live: Bodylotion
Area 2: Hardstyle
Balistic
Beholder
D-Block & S-te-Fan
Digital Punk
Headhunterz
Marlon S
Noisecontrollers
ja dikke shitquote:
Aah, dat is natuurlijk ook een goede gelegenheidquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja dikke shit
maar dan zit ik met een groepje bij het slotconcert van Rowwen Heze
dus de lompe boer uithangen en veel bier zuipen en bier gooien
Zulke dingen moeten nu eenmaal ook gewoon gebeurenquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja dikke shit
maar dan zit ik met een groepje bij het slotconcert van Rowwen Heze
dus de lompe boer uithangen en veel bier zuipen en bier gooien
Leuk is dat terug luisteren hequote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zulke dingen moeten nu eenmaal ook gewoon gebeuren!
Kaartjes voor TBY zijn inmiddels binnen en liggen netjes te wachten tot het eindelijk zover is. Eindelijk weer een HS feestje voor me.
Maar nu weer eens op tijd naar bed, morgen een solicitatie bij een groot bedrijfje hier in Utrecht. Vanaf maart waarschijnlijk student af en aan de slag als 'werkend persoon van de samenleving'.
Voordeel is dan wel waarschijnlijk een leasebak met onbeperkt aantal km prive en een aardig inkomen terwijl ik in een studentenhuisje blijf![]()
Mixen gaat me trouwens steeds beter af, begin ableton aardig door te krijgen en de mixjes beginnen iig al een stuk beter te klinken als mijn eerste eigen mix die ik 'live' in elkaar gezet had. Die was echt!![]()
Oe oe oe die is zoooo lekker als audio test op je installatie. Vooral die opening van Brennan Heart met al die groene lasers en dan die spacey melodie eronder... Dat is toch wel eventjes een kippevel moment.quote:
Zany, Nothing Else Matters...dat hij op die booth staat voor het hele publiek en de groene laser die achter hem vandaan komt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef MrDice het volgende:
[..]
Oe oe oe die is zoooo lekker als audio test op je installatie. Vooral die opening van Brennan Heart met al die groene lasers en dan die spacey melodie eronder... Dat is toch wel eventjes een kippevel moment.
Is natuurlijk altijd lastig vooraf te voorspellen. Hangt toch beetje af van de opbouw, indeling, drukte, etc etc etc...quote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
oke 2-sidez vooraan, helemaal tegen t hek? midden rechts links? ben dr wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |