Waar?quote:Op maandag 22 september 2008 17:24 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ben vandaag langs geweest voor de TUF supra sky tops, helaas nog niet binnen.
Welke?quote:Op maandag 22 september 2008 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Hai. Komende week weer eens nieuwe kicks scoren.
Ik heb nog een paartje 'Takashi 2' in maat 9,5 in de aanbiedingquote:Op maandag 22 september 2008 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Hai. Komende week weer eens nieuwe kicks scoren.
Ik zit te twijfelen tussen Air Structures en Air Max 1's. Welke kleuren weet ik nog niet helemaal...quote:
Dan zou ik de superstar halenquote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Ik moet binnenkort ook nog nieuwe schoenen halen.
Ik denk aan Adidas Orginals rond de 80/90 euro.
Iemand nog tips? Ik vind 'the sneeker' wel kick, dat soort designs
Adidas originals is gewoon een brand binnen adidas en geen schoenen. Voor adidas rond de 80/90 euro kijk op www.harputs.com of www.hanon-shop.com. Veel beter en mooier dan te verkrijgen in Nederland anders ff seventyfive kijken voor azx en consortiums.quote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Leuke schoen, m'n vriendin heeft ze in het zwart.quote:Op maandag 22 september 2008 17:35 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
vriendin van me heeft ze jammergenoeg net gekocht maar ik denk dat ik ze alsnog ook haal
Die vind ik toch iets te gewoontjes.quote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan zou ik de superstar halen
[ afbeelding ]
Mja schoenen online kopen vind ik toch niet echt relaxt, als je nu net eentje koopt met een klein uitvallende maat ben je gelijk de sjaak...quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef irencus het volgende:
[..]
Adidas originals is gewoon een brand binnen adidas en geen schoenen. Voor adidas rond de 80/90 euro kijk op www.harputs.com of www.hanon-shop.com. Veel beter en mooier dan te verkrijgen in Nederland anders ff seventyfive kijken voor azx en consortiums.
less = more! Lekker clean, zwart/wit. Ik vind dat denk ik de dopeste adidasjes die er zijnquote:Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die vind ik toch iets te gewoontjes.
Maar ik bedoel waarschijnlijk niet echt 'originals' maar gewoon met dat logo'tje erbij, vind ik kick logo
wacht dan op de Nike dunk SB Melbourne.quote:Op maandag 22 september 2008 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze wel erg tof, maar hoge dunks zitten verre van lekker bij mij dan
quote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Mijn paartje is al onderweg!quote:Nike SB Dunk Low Goretex available now in very Limited Quantities
Frisjes ouwe... Zat er vandaag ook nog over te denken om ze te halen, maar moet eigenlijk niks meer kopen de komende weken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:19 schreef Ian_Curtis het volgende:
Lekker @ Cloud!
Goretex SB is gedropt @ Frisco!
[ afbeelding ]
[..]
Mijn paartje is al onderweg! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |