Waar?quote:Op maandag 22 september 2008 17:24 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ben vandaag langs geweest voor de TUF supra sky tops, helaas nog niet binnen.
Welke?quote:Op maandag 22 september 2008 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Hai. Komende week weer eens nieuwe kicks scoren.
Ik heb nog een paartje 'Takashi 2' in maat 9,5 in de aanbiedingquote:Op maandag 22 september 2008 18:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Hai. Komende week weer eens nieuwe kicks scoren.
Ik zit te twijfelen tussen Air Structures en Air Max 1's. Welke kleuren weet ik nog niet helemaal...quote:
Dan zou ik de superstar halenquote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Ik moet binnenkort ook nog nieuwe schoenen halen.
Ik denk aan Adidas Orginals rond de 80/90 euro.
Iemand nog tips? Ik vind 'the sneeker' wel kick, dat soort designs
Adidas originals is gewoon een brand binnen adidas en geen schoenen. Voor adidas rond de 80/90 euro kijk op www.harputs.com of www.hanon-shop.com. Veel beter en mooier dan te verkrijgen in Nederland anders ff seventyfive kijken voor azx en consortiums.quote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Leuke schoen, m'n vriendin heeft ze in het zwart.quote:Op maandag 22 september 2008 17:35 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
vriendin van me heeft ze jammergenoeg net gekocht maar ik denk dat ik ze alsnog ook haal
Die vind ik toch iets te gewoontjes.quote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan zou ik de superstar halen
[ afbeelding ]
Mja schoenen online kopen vind ik toch niet echt relaxt, als je nu net eentje koopt met een klein uitvallende maat ben je gelijk de sjaak...quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef irencus het volgende:
[..]
Adidas originals is gewoon een brand binnen adidas en geen schoenen. Voor adidas rond de 80/90 euro kijk op www.harputs.com of www.hanon-shop.com. Veel beter en mooier dan te verkrijgen in Nederland anders ff seventyfive kijken voor azx en consortiums.
less = more! Lekker clean, zwart/wit. Ik vind dat denk ik de dopeste adidasjes die er zijnquote:Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die vind ik toch iets te gewoontjes.
Maar ik bedoel waarschijnlijk niet echt 'originals' maar gewoon met dat logo'tje erbij, vind ik kick logo
wacht dan op de Nike dunk SB Melbourne.quote:Op maandag 22 september 2008 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze wel erg tof, maar hoge dunks zitten verre van lekker bij mij dan
quote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Mijn paartje is al onderweg!quote:Nike SB Dunk Low Goretex available now in very Limited Quantities
Frisjes ouwe... Zat er vandaag ook nog over te denken om ze te halen, maar moet eigenlijk niks meer kopen de komende weken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:19 schreef Ian_Curtis het volgende:
Lekker @ Cloud!
Goretex SB is gedropt @ Frisco!
[ afbeelding ]
[..]
Mijn paartje is al onderweg! [ afbeelding ]
Jij en AM's?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand enig idee of 05 infrareds snel cracken?
Dat is een one of a kind custom broek (no joke) jullie kunnen niet haten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
cloud koop eens een normale broek
Wat kost die shit nou ?
@ian & koston:
rawr eindelijk weer een geile dunk
Als ik het vergelijk met de foto's van bv. Clarks 90s valt het erg mee, maar ja, ze cracken wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand enig idee of 05 infrareds snel cracken?
90's nog wel!quote:
Koop mijn dunks, die zitten altijd goed!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:13 schreef Jekoos het volgende:
w00t me broertje heeft nike SB harbor
en die pas ik prima
als ik dunks koop in de zelfde maat, zou dat goed gaan? (online kopen, want nergens dunk te krijgen hier in de buurt )
Ik heb deze vorige week bij iemand aan de voet gezien en toen kreeg ik echt het gevoel alsof diegene naar nikeid is gegaan en alle mogelijke kleurcombinaties had uitgekozen, vervolgens geen keuze kon maken en dan maar alles gedaan heeft... Niet zo'n succes wat mij betreft.quote:
Ik heb deze kicks op avenuestore.be besteld. Het is natuurlijk jouw mening over de schoenen, ik vind juist dat de ze een goede variatie zijn op nikeid. Het is juist de bedoeling dat al de basis kleuren van de dunks in deze terugkomen. Het valt wel op, exclusief en goed te matchen met bijv. een witte riem en dan gekleurd shirtje.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb deze vorige week bij iemand aan de voet gezien en toen kreeg ik echt het gevoel alsof diegene naar nikeid is gegaan en alle mogelijke kleurcombinaties had uitgekozen, vervolgens geen keuze kon maken en dan maar alles gedaan heeft... Niet zo'n succes wat mij betreft.
Mijn moeder ook, en daar is er maar 1 van!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef thaWarhead het volgende:
Exclusief... Ze lagen voor 3 tientjes in de sale bij Woei.
het is leuk dat ze alle basiskleuren gebruiken op een Dunk, alleen heb ik persoonlijk ze allemaal apart. Alle college kleuren uitbrengen, zonder dat vintage gedoe. De BTTYS SBs (be true to your school) zijn wel aardig, alleen heb ik liever full leather ipv suede.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:11 schreef Baasvaak. het volgende:
[..]
Ik heb deze kicks op avenuestore.be besteld. Het is natuurlijk jouw mening over de schoenen, ik vind juist dat de ze een goede variatie zijn op nikeid. Het is juist de bedoeling dat al de basis kleuren van de dunks in deze terugkomen. Het valt wel op, exclusief en goed te matchen met bijv. een witte riem en dan gekleurd shirtje.
Qft x 2.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Alle college kleuren uitbrengen, zonder dat vintage gedoe.
die zijn al uit, alleen niet bij Coachquote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind deze zó erg dat ik ze weer leuk vind...
[ afbeelding ]
Hoop dat Coach ze krijgt, heb nl. een tegoedbon van ze...
Coole shop! Jammer, de winkel waar ik ze koop maakt op zich niet uit, maar omdat ik een bon van Coach heb had ik ze daar willen kopen...vrees ook dat ze daar niet gaan komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die zijn al uit, alleen niet bij Coach
ilovesneakerz
^even naar beneden scrollen, kan niet direct linken
Ik kwam er 2 weken om een backpack te bestellen, maar toen waren ze al redelijk dood en deden ze ook geen bestellingen meer. Heel zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:27 schreef thaWarhead het volgende:
Bij deze even een RIP voor Outlawz skateshop.
Ja, wat is daar gebeurd?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:27 schreef thaWarhead het volgende:
Bij deze even een RIP voor Outlawz skateshop.
Vind 'm graflelijk btwquote:Starks Laces founder Alex Dymond heeft deze dunk gedaan Voor Nike. Voor de niet skateboarders onder ons Shoe Goo is lijm die skateboarders gebruiken om de gaten in je schoen, onstaan door het ollien, te dichten.
Haha... ik zag het in het wivah-topic ja!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef SHOOOTO het volgende:
^dat is geen wmns release. Maten loopt door tot US15(!)
DubzOne: tof dat je die C&Ks op "collabo donderdag" hebt opgepikt
Verkoop je die GoreTex nu al meteen?!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef koston het volgende:
Ook hier ff reclame maken voor mijn grote sale:
DS/VNDS Nike Sb’s Maat 11-12 + Nixon Horloge
Mensen op Fok die interesse hebben kunnen mij ook hier pm'en.
200 is het maximale wat ik ooit nog aan een paar uit wil geven, je weet nooitquote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef DubzOne het volgende:
Trouwens aan het lowballen op Tiff's Ian?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |