Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Mijne was er eerder!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
Brian en ik hebben onze topics ook beiden om 11:40 gepost..
Als de cd uit is mag je een masturbatietopic openen, wacht nu nog maar even.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als de cd uit is mag je een masturbatietopic openen, wacht nu nog maar even.
I know. Wou het over 4 minuten in de pauze gaandoenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Leonos, volgende keer nieuwe openen als je de LaPo hebt!
Zien wij eruit alsof we een uur zonder gitaristentopic kunnen?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
I know. Wou het over 4 minuten in de pauze gaandoen
Behalve Dean met zijn hippe stropdas en roze petje.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:18 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat wij er überhaupt niet uitzien.
Maar misschien ben ik dat alleen
Kramtriedquote:Op maandag 9 juni 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
nou witch, dan niet he
dan zoeken we wel iemand anders die wel wil
Wat dacht je van In Age And Sadness? Dat is een best toffe doom metalband die al aardig aan de weg timmert.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
nou witch, dan niet he
dan zoeken we wel iemand anders die wel wil
Maar 3 bands is toch al meer dan genoeg joh ? 4 is eigenlijk net wat veel van het goeie lijkt mequote:
En zeker van zúlke bands!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar 3 bands is toch al meer dan genoeg joh ? 4 is eigenlijk net wat veel van het goeie lijkt me
3 is inderdaad meer dat zat, tenzij je hardcorebands hebt die een set van 20 minuten spelen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar 3 bands is toch al meer dan genoeg joh ? 4 is eigenlijk net wat veel van het goeie lijkt me
Dat ligt er aan welke mic je uitkiest. Sommige mics hebben een phantoomvoeding nodig.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef punxinator het volgende:
Nog 1 laatste vraag, kan ik deze microfoon met een verloopplugje gewoon aansluiten op mijn geluidskaart.
tja, het idee is om tussen sacraea en tiara een andere band neer te zetten en dan een band dat publiek trektquote:Op maandag 9 juni 2008 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat het een beetje langdradig word. Als ik bandjes ga kijken wil ik ook niet de hele avond blijven kijken na 2 a 3 vind ik het meestal wel weer best.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het idee is om tussen sacraea en tiara een andere band neer te zetten en dan een band dat publiek trekt
dus dan zeg maar 3x 30 minuten en dna 1x 45 orso?
reden dat we tiara en sacraea niet achter elkaar willen is dat het dan aardig zwaar wordt voor het drummerke, de gitarist en de basiste
Tja, dan moet je niet met twee bands achter elkaar gaan spelen die voor 3/4 uit dezelfde mensen bestaan. Publiek zal ook wel denken: zijn dat dezelfde bands of wat?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het idee is om tussen sacraea en tiara een andere band neer te zetten en dan een band dat publiek trekt
dus dan zeg maar 3x 30 minuten en dna 1x 45 orso?
reden dat we tiara en sacraea niet achter elkaar willen is dat het dan aardig zwaar wordt voor het drummerke, de gitarist en de basiste
Mijn excuses, ik schijn dat bijeffect vaker te hebben hierquote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Het topic is tot stilstand gebracht door een Behringer device..
Moet je eens met kwaliteits producten komenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik schijn dat bijeffect vaker te hebben hier
Ik zal dat maar als een compliment zien;)quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
-Bericht verwijderd naar aanleiding van een zeer ernstig geval van topicconstipatie-
Ik heb nog nooit iets gehoord dat op Rise Against lijkt denk ik...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef punxinator het volgende:
[..]
Ik zal dat maar als een compliment zien;)
btw ik cover muziek van rise against, weet iemand nog bands in die trend?
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mochten er nog meer offspring fans zijn
http://www.imeem.com/theoffspring
Gefeliciteerd, Witch?! Vandaag ook jij ontmaagd?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef Witchfynder het volgende:
Whohoho yeah yeah! Whooohoooooooo! Yeeeaaah! *scream*.
een "echte" Orange is in ieder geval niet mogelijk voor ¤300. Voor dat geld moet het echter zeker mogelijk zijn een redelijke versterker te kopen, zijn tegenwoordige zoveel vrij goede betaalbare merken.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef Moozze het volgende:
Ik ga even een vraag stellen die nog lang niet relevant is. Maar wat voor versterker kan ik kopen met 300 euro? De Roland cube 60 lijkt me wel vet maar ik vind Orange versterkers de vetste! En misschien zijn er nog alternatieven waar ik van moet weten?
Ik speel 'gewoon' een beetje rock en zo, beetje aankloten...
Opzich wel prettige zaak!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:37 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vandaag dat Tonika in Groningen een Firebird in de aanbieding heeft.
Nou is dat vast niet direct heel erg in de buurt, maar goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |