Ik ben toch bang dat het een beetje langdradig word. Als ik bandjes ga kijken wil ik ook niet de hele avond blijven kijken na 2 a 3 vind ik het meestal wel weer best.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het idee is om tussen sacraea en tiara een andere band neer te zetten en dan een band dat publiek trekt
dus dan zeg maar 3x 30 minuten en dna 1x 45 orso?
reden dat we tiara en sacraea niet achter elkaar willen is dat het dan aardig zwaar wordt voor het drummerke, de gitarist en de basiste
Tja, dan moet je niet met twee bands achter elkaar gaan spelen die voor 3/4 uit dezelfde mensen bestaan. Publiek zal ook wel denken: zijn dat dezelfde bands of wat?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het idee is om tussen sacraea en tiara een andere band neer te zetten en dan een band dat publiek trekt
dus dan zeg maar 3x 30 minuten en dna 1x 45 orso?
reden dat we tiara en sacraea niet achter elkaar willen is dat het dan aardig zwaar wordt voor het drummerke, de gitarist en de basiste
Mijn excuses, ik schijn dat bijeffect vaker te hebben hierquote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Het topic is tot stilstand gebracht door een Behringer device..
Moet je eens met kwaliteits producten komenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik schijn dat bijeffect vaker te hebben hier
Ik zal dat maar als een compliment zien;)quote:Op maandag 9 juni 2008 15:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
-Bericht verwijderd naar aanleiding van een zeer ernstig geval van topicconstipatie-
Ik heb nog nooit iets gehoord dat op Rise Against lijkt denk ik...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef punxinator het volgende:
[..]
Ik zal dat maar als een compliment zien;)
btw ik cover muziek van rise against, weet iemand nog bands in die trend?
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Mochten er nog meer offspring fans zijn
http://www.imeem.com/theoffspring
Gefeliciteerd, Witch?! Vandaag ook jij ontmaagd?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef Witchfynder het volgende:
Whohoho yeah yeah! Whooohoooooooo! Yeeeaaah! *scream*.
een "echte" Orange is in ieder geval niet mogelijk voor ¤300. Voor dat geld moet het echter zeker mogelijk zijn een redelijke versterker te kopen, zijn tegenwoordige zoveel vrij goede betaalbare merken.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef Moozze het volgende:
Ik ga even een vraag stellen die nog lang niet relevant is. Maar wat voor versterker kan ik kopen met 300 euro? De Roland cube 60 lijkt me wel vet maar ik vind Orange versterkers de vetste! En misschien zijn er nog alternatieven waar ik van moet weten?
Ik speel 'gewoon' een beetje rock en zo, beetje aankloten...
Opzich wel prettige zaak!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:37 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vandaag dat Tonika in Groningen een Firebird in de aanbieding heeft.
Nou is dat vast niet direct heel erg in de buurt, maar goed....
Ja hoorquote:
Dat is gewoon een gebrek aan repetoirquote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
3 is inderdaad meer dat zat, tenzij je hardcorebands hebt die een set van 20 minuten spelen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe album klinkt top!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Hell yeahquote:
Welkom bij de familie van de lopende lijnen, het stevige fundament en de back up waar geen enkele gitarist zonder kan, ook al geven ze het niet graag toe.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik weet het nu zeker, ik ga bas spelen. Heb afgelopen vrijdag even met een vriend zitten spelen in de muziekwinkel. Hij heeft ook een tijdje bas gespeeld en hij vond dat ik na 15 minuten beter kon spelen (qua vingerwerk van de slaghand) dan hij in al die tijd deed. Ik heb trouwens gespeeld op een Ibanez daar, type weet ik niet
Vandaag weer Exciter zitten luisteren. Moest ik wel weer aan jou denken.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor
We drijven nu toch al af richting trashmetal, dus kan prima
Long live the loud!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vandaag weer Exciter zitten luisteren. Moest ik wel weer aan jou denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |