Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Houd het in de gaten, misschien mag jij de volgende keer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:27 schreef Moozze het volgende:
Dat moet goed voelen, om zo'n nieuw topic te beginnen
Wanneer gaan jullie een studio in en wat gaan jullie daar doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef Aresdreams het volgende:
ik mis slaap, telt dat ook?
ach ja, het is bijna weer een druk weekend
Ben je niet de enigequote:
Dat was wel heel vet op Pinkpopquote:
IK heb één of ander vaag verhaal gehoord dat Gibsons wel eens een flink stuk goedkoper gaan worden vanwege een nieuw beleid bij Gibson. Die schijnen een soort exclusiviteitscontract met winkels af te willen sluiten waardoor ze alleen leveren aan winkels die een bepaald (en vrij hoog) percentage Gibsons in hun assortiment hebben. Dus alle winkels die nu Gibsons hebben en niet aan dat gedoe meedoen moeten van hun Gibsons af.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef Jorikjet het volgende:
hm ik zit er over te denken om me fender strat plus te ruilen tegen een gibson sg... me andere strat vind ik toch altijd nog lekkerder klinken en spelen namelijk! en een gibson sg is wel leuke toevoeging, en een lekker expressief gitaartje
* Doodkapje graag een SG wiltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
IK heb één of ander vaag verhaal gehoord dat Gibsons wel eens een flink stuk goedkoper gaan worden vanwege een nieuw beleid bij Gibson. Die schijnen een soort exclusiviteitscontract met winkels af te willen sluiten waardoor ze alleen leveren aan winkels die een bepaald (en vrij hoog) percentage Gibsons in hun assortiment hebben. Dus alle winkels die nu Gibsons hebben en niet aan dat gedoe meedoen moeten van hun Gibsons af.
Maar goed, ik heb dat dus allemaal via via gehoord....
Kan dus de moeite waard zijn om even te wachten totdat ze straks eventueel betaalbaarder zijn![]()
Goeie tvp wel dacht ik.
Ja en de winkels moeten daar iets van 50.000,- voor inleggen om mee te mogen doen. Het is een heel gedoe. Fender schijnt ook met zoiets bezig te zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
IK heb één of ander vaag verhaal gehoord dat Gibsons wel eens een flink stuk goedkoper gaan worden vanwege een nieuw beleid bij Gibson. Die schijnen een soort exclusiviteitscontract met winkels af te willen sluiten waardoor ze alleen leveren aan winkels die een bepaald (en vrij hoog) percentage Gibsons in hun assortiment hebben. Dus alle winkels die nu Gibsons hebben en niet aan dat gedoe meedoen moeten van hun Gibsons af.
Maar goed, ik heb dat dus allemaal via via gehoord....
Kan dus de moeite waard zijn om even te wachten totdat ze straks eventueel betaalbaarder zijn![]()
Goeie tvp wel dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |