Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Houd het in de gaten, misschien mag jij de volgende keer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:27 schreef Moozze het volgende:
Dat moet goed voelen, om zo'n nieuw topic te beginnen
Wanneer gaan jullie een studio in en wat gaan jullie daar doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef Aresdreams het volgende:
ik mis slaap, telt dat ook?
ach ja, het is bijna weer een druk weekend
Ben je niet de enigequote:
Dat was wel heel vet op Pinkpopquote:
IK heb één of ander vaag verhaal gehoord dat Gibsons wel eens een flink stuk goedkoper gaan worden vanwege een nieuw beleid bij Gibson. Die schijnen een soort exclusiviteitscontract met winkels af te willen sluiten waardoor ze alleen leveren aan winkels die een bepaald (en vrij hoog) percentage Gibsons in hun assortiment hebben. Dus alle winkels die nu Gibsons hebben en niet aan dat gedoe meedoen moeten van hun Gibsons af.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef Jorikjet het volgende:
hm ik zit er over te denken om me fender strat plus te ruilen tegen een gibson sg... me andere strat vind ik toch altijd nog lekkerder klinken en spelen namelijk! en een gibson sg is wel leuke toevoeging, en een lekker expressief gitaartje
* Doodkapje graag een SG wiltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
IK heb één of ander vaag verhaal gehoord dat Gibsons wel eens een flink stuk goedkoper gaan worden vanwege een nieuw beleid bij Gibson. Die schijnen een soort exclusiviteitscontract met winkels af te willen sluiten waardoor ze alleen leveren aan winkels die een bepaald (en vrij hoog) percentage Gibsons in hun assortiment hebben. Dus alle winkels die nu Gibsons hebben en niet aan dat gedoe meedoen moeten van hun Gibsons af.
Maar goed, ik heb dat dus allemaal via via gehoord....
Kan dus de moeite waard zijn om even te wachten totdat ze straks eventueel betaalbaarder zijn![]()
Goeie tvp wel dacht ik.
Ja en de winkels moeten daar iets van 50.000,- voor inleggen om mee te mogen doen. Het is een heel gedoe. Fender schijnt ook met zoiets bezig te zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
IK heb één of ander vaag verhaal gehoord dat Gibsons wel eens een flink stuk goedkoper gaan worden vanwege een nieuw beleid bij Gibson. Die schijnen een soort exclusiviteitscontract met winkels af te willen sluiten waardoor ze alleen leveren aan winkels die een bepaald (en vrij hoog) percentage Gibsons in hun assortiment hebben. Dus alle winkels die nu Gibsons hebben en niet aan dat gedoe meedoen moeten van hun Gibsons af.
Kan dus de moeite waard zijn om even te wachten totdat ze straks eventueel betaalbaarder zijn![]()
Goeie tvp wel dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Waarom zou je dat in godsnaam willenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
maar... als je nu een jackson wilt, wat eigendom is van Fender, kan ik dan naar zo een Fender winkel om daar dan een jackson te bestellen?
Je kunt ook gewoon je spel oefenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
wil wel een custom hebben dan, dus handgebouwd enzo
wordt het vast beter
ja, zoiets las ik ook ergens, kreeg trouwens net ook thomann foldertje binnen, ook super scherpe prijzen op gibsons!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Goeie tvp wel dacht ik.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je spel oefenen..
Op zich heb je daar een punt...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
mijn spel zit sinds sacraea saturna ook al aardig in de liftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
+1quote:
Heb je al op het gele knopje gedrukt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mijn spel zit sinds sacraea saturna ook al aardig in de lift
Ik zou deze nemen die lijkt me wel goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:05 schreef rickjes het volgende:
Ik speel nu ongeveer 2 maanden en ik ben mijn beginners gitaartje nu wel zat tbhWat zouden jullie aanraden om te kopen? acoustisch btw
b.v.d
Hop in het winkelwagentjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou deze nemen die lijkt me wel goed
http://feedback.nl/?b=TAYLOR655&a=50
12-snarig?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ben je zo'n klein ventje dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:11 schreef Under_Score het volgende:
koopje
ik kan niet spelen op een acoustische gitaar, dan krijg ik kramp. ik kom niet goed met m`n arm om die dikke klankkast in. dat heb ik ook met dikkere electrische gitaren.
Uhm.. hier niet hoor?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef Jorikjet het volgende:
Damn adverteren op marktplaats kost weer geld! 3 euro!!
Oei daar keek ik even niet nee. Wat mafquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:54 schreef Jorikjet het volgende:
Alleen categorie gitaren. shit zeg, ik heel verhaal typen, opeens zo'n betaalscherm en me bericht kwijt!![]()
geel knopje...?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je al op het gele knopje gedrukt?.
heb ik op gespeeld, die speeld echt heeeeeeeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
niet bepaald, met mijn ruim 1 meter 80. gewoon korte armpjes ofzo denk ik. of een verkeerde houding.quote:
Je moet ook nooit gear verkopen!! het was een hint van boven!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:54 schreef Jorikjet het volgende:
Alleen categorie gitaren. shit zeg, ik heel verhaal typen, opeens zo'n betaalscherm en me bericht kwijt!![]()
Is een redelijk normaal marketingconcept. Alleen winkels die dus investeren (naast het product ook verplicht in inventaris als displays etc etc) krijgen de spullen waardoor die spullen 'mooier' in de winkel staan. Merken als Hugo Boss, Harley-Davidson, Rolex etc doen dat ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef Cynic het volgende:
Ik zou het echt een waanzinidee vinden, waar is dat nou goed voor?
Coole fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik kreeg net een foto van afgelopen zondag over de mail binnen.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, 7 uur zou normaal gesproken genoeg moeten zijn. Op het moment dat die foto genomen werd was ik best nog wel fit en wakker en zo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Coole foto
@Brother52: Wow volgens mij had je wel behoorlijk slecht geslapen
De nek van een tele hoort eigenlijk ook gewoon blank te zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Even een kleur testje voor m'n tele project.
[ afbeelding ]
De bovenste kleur is "Vintage Amber" van StewMac, bedoeld voor de neck. Al is deze onverdunt, toch is hij mij veel te donker. Ik denk dat ik de neck gewoon blank laat, met een laagje nitro cellulose.
De onderste kleur is "Magic color - Golden Sand" bedoeld voor de body. Ook onverdunt. Deze komt wat mij betreft al aardig in de buurt! Verdunt met een laag nitro is dit wel waar ik naar op zoek ben.
Meer voortgang volgt.
Ik vond de bands op Pinkpop erg tof, maar kwa festival en alles er omheen vind ik Lowlands 1000x leuker!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef Metalfreak het volgende:
Pfff, ik mis de Pinkpop-sfeer nog steeds...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vond de bands op Pinkpop erg tof, maar kwa festival en alles er omheen vind ik Lowlands 1000x leuker!
Eensch, met nitro. Behalve als je natuurlijk zoiets wilt bereiken, zonder 53 jaar te willen wachtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
De nek van een tele hoort eigenlijk ook gewoon blank te zijn
Is al een tijdje zo, maar wel waardeloos inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef Jorikjet het volgende:
Damn adverteren op marktplaats kost weer geld! 3 euro!!
Dat hoorde ik vrienden ook al zeggen, maar ben zelf nog nooit op de camping van Lowlands geweest. Wel 2x op Lowlands gewerkt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vond de bands op Pinkpop erg tof, maar kwa festival en alles er omheen vind ik Lowlands 1000x leuker!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo, maar wel waardeloos inderdaad.
Krijg je nu van dit soort advertenties
suc6quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen 2 nummers opnemen Whi
Nouja poging tot benieuwd hoe het gaat worden
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik kreeg net een foto van afgelopen zondag over de mail binnen.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit man! Ben benieuwd naar het eindresultaat straksquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Coole foto
@Brother52: Wow volgens mij had je wel behoorlijk slecht geslapen
Even een kleur testje voor m'n tele project.
[ afbeelding ]
De bovenste kleur is "Vintage Amber" van StewMac, bedoeld voor de neck. Al is deze onverdunt, toch is hij mij veel te donker. Ik denk dat ik de neck gewoon blank laat, met een laagje nitro cellulose.
De onderste kleur is "Magic color - Golden Sand" bedoeld voor de body. Ook onverdunt. Deze komt wat mij betreft al aardig in de buurt! Verdunt met een laag nitro is dit wel waar ik naar op zoek ben.
Meer voortgang volgt.
Al die blijheidquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen 2 nummers opnemen Whi
Nouja poging tot benieuwd hoe het gaat worden
Whaha, tof!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo, maar wel waardeloos inderdaad.
Krijg je nu van dit soort advertenties
Het is ook een gitaar..quote:
Ik heb ook een akoestische staan.. kom er alleen niet echt aan toequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Maar welkom hoor![]()
Hier zitten inmiddels meer bassisten [die tevens gitaarspelen] dus
Powerchordsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik heb ook een akoestische staan.. kom er alleen niet echt aan toe
Was mwah mwah op Groezrock...quote:
Pinkpop was goedquote:
Ik was reserve-chauffeur die avond en dus nuchterquote:
Had toen ook nog geen bier gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik was reserve-chauffeur die avond en dus nuchter
quote:Ebut zegt:
Dude, help!
Martijn zegt:
help !
Ebut zegt:
wat is het powerchord voor F#
En natuurlijk zitten wij daar met smart op te wachten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
Oe, jongens ik heb heel vet nieuws!!![]()
Ik ben samen met de band van mijn tweelingbroer een demo aan het opnemen en ik moet zeggen dat dit echt het beste en vetste product wordt wat ik tot nu toe heb voortgebracht! Het is echt hele vette pop-rock!
De afgelopen weken hebben we 4-5 nummers opgenomen, het eerste weekend drums en basgitaar en het 2e weekend de gitaren en piano. Vocals staan nog op de plank, waarschijnlijk over 2 weken en dat allemaal natuurlijk in mijn eigen studio!!!!!
Ik hou jullie wel op de hoogte!!
Ik en akkoordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |