Mja, kon niks anders bedenken.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef wdn het volgende:
"believe it'? Sinds wanneer is dit het Naruto topic?![]()
Deel 5 soul eater is goed
Tot nu toe vind ik dit de beste anime van dit gedeelte van het jaar. Het is op zo'n afwijkende manier gedaan![]()
En heerlijke humor
helemaal mee eens , als ze zo door blijven gaan dan kan deze anime zeker een topper wordenquote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef wdn het volgende:
"believe it'? Sinds wanneer is dit het Naruto topic?![]()
Deel 5 soul eater is goed
Tot nu toe vind ik dit de beste anime van dit gedeelte van het jaar. Het is op zo'n afwijkende manier gedaan![]()
En heerlijke humor
Overal waar ik kijk is het Naruto, Bleach, Death Note, ik wilde Macross onder de aandacht brengen zodat dat misschien ook populair zal worden en maker Shoji Kawamori zal aanmoedigen om de serie nog seizoenen lang te laten doorgaan. Stukje fanservice.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:23 schreef Teije het volgende:
[..]
Mooie post, had nog nooit wat van Macross gezien maar geniet erg van deze serie.
Lucky Starquote:Op zondag 11 mei 2008 16:13 schreef ASSpirine het volgende:
van welke anime is dat?
Haha, goede serie.quote:
Ik kijk nu ook naar Macross Frontier, ken de rest van de macross-serie niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Overal waar ik kijk is het Naruto, Bleach, Death Note, ik wilde Macross onder de aandacht brengen zodat dat misschien ook populair zal worden en maker Shoji Kawamori zal aanmoedigen om de serie nog seizoenen lang te laten doorgaan. Stukje fanservice.
Hater.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar Macross Frontier, ken de rest van de macross-serie niet.
Hm, afl. 6 heet dus bye bye Sheryl.
Zal ze dood gaan? Hoop het.![]()
De laatste 2 afleveringen hadden weinig actie.
Ik heb laatst eens die serie geprobeert, maar vond al die characters nogal onpersoonlijk over komen. Echt totaal geen feeling.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef Sora het volgende:
Iemand die hier code geass 2 volgt? ik vind 't tot nu toe weer redelijk briljant, verhaal is lekker meeslepend en de personages top
Ik heb net de eerste aflevering gezien van de 2e seizoen. Ik denk dat ik 't wel ga volgen na een tijdje, want ik ben moe om iedere week te wachten op een nieuwe aflevering.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef Sora het volgende:
Iemand die hier code geass 2 volgt? ik vind 't tot nu toe weer redelijk briljant, verhaal is lekker meeslepend en de personages top
Hoe krijgen we gesodemieter met Mike?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Cahir het volgende:
Wat is een goeie site voor Death Note downloads?
Wat een bagger serie was dat ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Sh0g het volgende:
TVP
Ik kijk nu: Shining Tears X Wind
Mooi getekende characters, maar dat is ook alles.
Kijk dat zijn mijn woorden om mijn irritatie (behalve dat ze zó snel praten en dat ik de subs vaak niet kan volgen) over deze animé uit te spreken. Het verhaal en spanning is echt top maar ik kan me echt in geen een personage goed inleven.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:47 schreef Teije het volgende:
Ik heb laatst eens die serie geprobeert, maar vond al die characters nogal onpersoonlijk over komen. Echt totaal geen feeling.
ooh...quote:Op maandag 12 mei 2008 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
door de linkjes hier te posten ipv pm/fobo
weer 25 episodes, zelfde als seizoen 1. 't inleven in de characters is inderdaad wat lastiger, maar ik vind de personages wel gewoon goed uitgewerkt, ware het niet dat suzaku en euphie mij veel te veel weg hadden van kira en lacus, alleen dan aan de "verkeerde kant"quote:Op maandag 12 mei 2008 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mijn woorden om mijn irritatie (behalve dat ze zó snel praten en dat ik de subs vaak niet kan volgen) over deze animé uit te spreken. Het verhaal en spanning is echt top maar ik kan me echt in geen een personage goed inleven.
Hoeveel afleveringen krijgt deel 2? Ik ben wel benieuwd naar verdere afloop.
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooitquote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef Sora het volgende:
[..]
weer 25 episodes, zelfde als seizoen 1. 't inleven in de characters is inderdaad wat lastiger, maar ik vind de personages wel gewoon goed uitgewerkt, ware het niet dat suzaku en euphie mij veel te veel weg hadden van kira en lacus, alleen dan aan de "verkeerde kant"
Wat een waardeloze personage is dat.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooit
En terecht ook. die gast moet echt bijzonder pijnlijk uit z'n lijden worden verlost.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooit
youtubequote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand mij per PM een link sturen naar een site waar je Death Note episodes kan downloaden die english subs hebben?
I'm in despair ! , i'll go die nowquote:
heb je het kunnen kijken dankzij mijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cahir het volgende:
Death Note word saai nadat Light zjin Death God heeft teruggestuurd. Ben nu bezig met episode 23.
volgende keer zulke dingen tussen spoilertags zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cahir het volgende:
Death Note word saai nadat Light zjin Death God heeft teruggestuurd. Ben nu bezig met episode 23.
byousoku 5cm, ik zie het meteen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik kijk altijd graag naar amv's en wilde jullie deze niet onthouden
Ik vind hem 1 van de betere die ik tot nu toe heb gezien.
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:31 schreef Sh0g het volgende:
Seirei no Moribito is echt een gruwelijk mooi getekende serie.
En nog een tof verhaal ook!! Dikke aanrader!!
Dat meen je nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
Dank u, dat scheelt me weer een seriequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
clannad is een zeer goede serie heb altijd met smart gewacht op de volgende release toen ik hem keekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben nu clannad aan het kijken, vraag me niet waarom maar hij is eigenlijk best wel leuk.
Last Exilequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Sh0g het volgende:
[..]
![]()
Had hem vanmorgen afgekeken en wat een serie zeg.
Nu: Last Exile.
Ben bij ep 5 en erger me nu al kapot aan het kapsel van Lavie.
Ik begeef me normaal nooit in dat genre maar het is een erg leuke serie en verschrikklijk snel met het downloadenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
clannad is een zeer goede serie heb altijd met smart gewacht op de volgende release toen ik hem keek
Trailer:quote:Genres: adventure, drama, mystery
Themes: thief
Plot Summary: Chiko, who had been leading a lonely life because of her parents death. Together with the Phantom Thief Nijū-Mensō (20-Faces), she sets out on a journey into the real world. She gradually changes as she encounters new friends and places. But strange events start happening revolving around the mystery of "Legacy of the 20-Faces". So Chiko has to move forward, regardless on how checkered her life will become.
Ik weet niet of animéliefhebbers je veel verder kunnen helpenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:43 schreef DJ_ het volgende:
b1_angerfist-riotstarter
kan iemand hier uit maken of het hardcore of hardstyle is , het nummer weet niet echt wat het wil zijn volgens mij
haha kut zie het nu pasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet of animéliefhebbers je veel verder kunnen helpen
je bent niet de enige, vond em zelf ook leuk (even als kanon)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben nu clannad aan het kijken, vraag me niet waarom maar hij is eigenlijk best wel leuk.
IOmfg, hoe fout.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
ben maar begonnen met girls bravo..
god wat verschrikkelijk fout
Al heb ik soms wel het idee dat ik naar een musical zit te kijken.quote:
Haha, dat wel. Alsnog een toffe ep, tho.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel het idee dat ik naar een musical zit te kijken.
Ik zeg niet het niet vaak, maar WAT DE FOK!quote:Op zondag 18 mei 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
ben maar begonnen met girls bravo..
god wat verschrikkelijk fout
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPCquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gattai is meestal de eerste die met fansubs komt, dus die haal ik meestal als eerste binnen omdat ik niet kan wachten. Heb de 280mb mkv
Maar ik vind de vertaalde zinnen niet zo lekker lopen en door VLC komen de credits-subs over elkaar heen te staan wat bijzonder irritant is. En de animatie hapert een beetje op mijn trage macbook. Wel is Gattai wel zo aardig om extra uitleg te geven over hun vertalingswerk in een bijgeleverde txt bestandje.
Zodra de AiA fansub op MP4 gereleased wordt haal ik die binnen. Op een paar foutjes na (Mikhail > Michelle) zijn de subs logischer te volgen.
Ik kan VLC ook niet altijd waarderen omdat het wel vaker gebeurt, het voordeel is echter dat vlc alles afspeelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPCquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb nu mpc met de cccd codec/filter pack en ik moet zeggen dat het er inderdaad qua subs beter uitziet. Alleen het beeld is wat fletser dan bij VLC.
Het viel me op zodra ik hem afspeelde, heb even vlc ernaast gezet om te kijken maar er zat aardig wat (kleur)verschil in. Van de week maar even met wat andere anime testen om te vergelijken, heb er nog geen hd content mee proberen te kijken dus weer even gundam 00 opzoeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:11 schreef zquing het volgende:
[..]
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPC
Aha, weet ik ook weer. Maar ik wacht evengoed op de AiA fansubs op MP4, imho betere subs, kleiner bestand, nauwelijks kwaliteitsverlies vergeleken met andere niet-HD versies en geen problemen met VLC.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
soul eater droppen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
Ik heb trouwens besloten Soul Eater te droppen, not my piece of cake.
naruto achtige hoofdpersonen, tietenhumor, saaie gevechten (vind ik tot nu toe). krijg ook het gevoel dat er niet echt een verhaal komt waar je stukje bij beetje in spanning wordt gehouden ofzo. ik zou doorgaan als er 26 afleveringen oid waren maar met 51 moet ik me er toch echt doorheen slepen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
soul eater droppen ?![]()
dat is een van de beste al niet DE beste series van dit seizoen ( itazura na kiss is ook erg goed , alleen komt die kut kinosuke mij mijn strot uit )
tengen toppa guren lagann staat volgens mij hoog in de lijsten van favorieten. Ik vond hem in ieder geval geweldig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
TTGLquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TTGL is inderdaad geweldig, ik heb in 2 kijksessies 11 afleveringen gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILER: Soul Eater manga 37Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ge4ce op 22-05-2008 06:53:11 ]
De eerste 3 zijn intro dus niet op basis daarvan beslissen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:01 schreef Jordy-B het volgende:
Dan geef je de eerste afleveringen toch gewoon voorrang... Kan je tenminste beginnen te kijken voordat de hele serie binnengehaald is.
Girls Bravo, Second Season?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef mschol het volgende:
bravo girls is klaar... nu andere serie verzinnen..
Och. Bleach zit nu op 60 Gb ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha niet echt nodig, zit nu @stage tot half 5 en kan daarna ook de eerste 2 seizoenen gaan kijken... tis alleen dat 7,5GB voor een serie veel blijft
De films ook meetellen hequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
60? nah red hij bij lange na niet...is volgens mij pas rond de 30GB
(~189x170mb)
globaal gezien is et niet veel maar voor 1 serie wel.. (de gemiddelde grootte van 1 serie ligt, volgens mij, rond de 4GB)quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
De films ook meetellen he
Maar dan zal het naruto zijn geweest. Ik heb in elk geval een 60 Gb folder met daarin 1 anime serie.
Kortom: 7.5 Gb is niks![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 06:47 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.![]()
Er komen nog wel een paar fillertjes tussendoor, maar die hoef je niet te zien, hoewel ze wel het kijken waard zijn. (Aflevering 9 is een filler bijvoorbeeld.)
Wie leest de manga overigens? Echt spannend.
inderdaad , episode 7 is echt goed vooral lekker duister ookSPOILER: Soul Eater manga 37Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:
Dan zou er dus een vervolgseizoen moeten komen. Het is vaak òf een pauze òf fillers... Doe me dan maar een pauze.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef pwned het volgende:
Ja, dat weet ik wel. Maar het gebeurt wel te vaak dat goede series een slecht einde hebben. Vooral anime waarvan de manga (in dit geval novels) nog niet is afgelopen. Berserk, Claymore, Twelve Kingdoms om maar even wat te noemen, dat verpest voor mij wel een beetje wat ik in het begin zo goed vond. Owja, elke anime met filler afleveringen of recaps mag ook dood
je weet wel dat 't gebaseerd is op een stel boeken en dat het verhaal in de boeken gewoon verder gaat toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef pwned het volgende:
Godver, waarom verkankeren ze toch altijd het einde van anime.... Net Twelve Kingdoms gekeken, wat een superserie is dat, maar die laatste aflevering is gewoon debiel.. Zo dat was mijn frustratie![]()
Maar al met al was het wel een van de beste anime die ik ooit gezien heb.
Vind het nieuwe seizoen wat tegenvallen weer (al bijna een jaar nu). Soul Eater en Nabari no Ou zijn wel geinig, maar niet episch. CG2 moet ook op gang komen en Macross Frontier is een beetje te muziekerig als ik het zo mag zeggen.
jij moet dus echt geen X-tv kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef pwned het volgende:
Het is trouwens niet zo dat ik nu depressief wordt, maar er zijn gewoon weinig anime die gewoon een einde hebben waarvan je denkt, zo is het goed geweest, zo moet het gewoon eindigen. Vaak heb je het gevoel dat het einde gerushed is of dat je denkt dat ze nog makkelijk dubbel zoveel afleveringen hadden kunnen maken (dat er nog heel veel verhaal is te vertellen) en soms zelfs dat het einde gewoon verneukt is. Dat is toch heel jammer voor de anime.
"...Ninjin loves you, yeah!"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:25 schreef zquing het volgende:
Ze moeten minder vechten en meer praten in macross
de episode van vorige week is de eerste echte serieuze episodequote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:16 schreef Teije het volgende:
Hoe gaat het met Soul Eater? Eerste drie eps gechecked, en vond het om eerlijk te zijn nogal magertjes. (wel prachtige animatie en de personages waren ook wel oké)
er schijnt nog een 3de seizoen te komen.. echter is dit zover ik weet niet officieel bekend gemaaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:05 schreef ASSpirine het volgende:
Vraagje, is Tsubasa reservoir Chronicles nu afgelopen?
Laboon!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
One Piece; 355 episodes still going strong!
opzich bind ik die nieuwe kimi episodes wel leuk enzoquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen die gravitation kijken/hebben gezien? ik vind het wel best leuk ookal gaat het in principe over een homorelatie
en ik word er nu echt knettergek van dat die laatste aflevering van Kimi Ga Nozomu Eien ~next season~ maar niet uitkomt, het zou 26 april zijn, toen werd het 26 mei en nog steeds geen spoor. IK MOET HET EINDE WETEN
ik was alles behalve tevreden over het eindequote:Op maandag 2 juni 2008 07:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
opzich bind ik die nieuwe kimi episodes wel leuk enzo
maar , waarom ? het einde was echt perfect gewoon
ik vind haruka een te grote huiliequote:Op maandag 2 juni 2008 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was alles behalve tevreden over het eindedit is een andere "weg" vanaf het punt dat haruka weer wakker werd, zoals bij die foute datinggames
Inuppequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inuppe
356: HE MADE A BRIDGE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik 't niet mee eens, we gaan hier toch ook niet over alfred jodokus kwak praten? Maar ik zal kijken of ik een keer een topic kan openen waarin dat in de tt staatquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Anime is anime, of het nu One piece is of Konan imho
Anders kan de naam beter naar Anime/manga behalve Naruto/Bleach/One Piece/Eye shield/hunter x huner enz topic worden verandert.
contradictiequote:Op woensdag 4 juni 2008 21:01 schreef zquing het volgende:
"niet anime kijkers" die die series juist wel kijken
Volgens mij gaat het bij anime om een tekenfilm van japanse origine, of zit ik er naast? Wanneer dit nu Clannad of Boes is, gaat mij om de oorsprong van de serie. Als ik het niets vind dan kijk ik het niet. Het is niet per definitie goed omdat hij kort is of iets dergelijks. Maar weer just imhoquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef zquing het volgende:
[..]
ben ik 't niet mee eens, we gaan hier toch ook niet over alfred jodokus kwak praten? Maar ik zal kijken of ik een keer een topic kan openen waarin dat in de tt staat
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Voor degene die Macross Frontier nog niet musical achtig genoeg vonden. 6 Juni komt de ost uit, en kan je de muziek horen wanneer je wil.
* mschol momenteel te chaotisch met school & stage, en als dat achter de rug is: eindelijk van die school af....quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:01 schreef zquing het volgende:
ik ben van mening dat langlopende series in een eigen topic thuishoren. Dit omdat er meer "niet anime kijkers" die die series juist wel kijken, omdat ze toegankelijker zijn. In dit topic zal door dat soort mensen niet snel gekeken worden, dus om alles een beetje toegankelijk voor iedereen te houden, langlopende series graag in hun eigen topic.
Maar wat als dit topic dood is? Mischien dat de ex-veelposters wel wat beter te doen hebben met hun leven dan alleen maar anime kijken en daarover op fok te praten.
Vond de reeks veel leuker toen 't nog een semi anime geralateerde slowchat was
was toch redelijk duidelijk?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:28 schreef Loire het volgende:
Dude, ..wait, ...what?!
ik ben er mee dat die aparte topics hebben, anders loopt dit topic veels te snel en wordt er maar over 1 of 2 series echt veel gepraat...quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben juist blij dat series als Bleach, Naruto en One Piece eigen topics hebben, want ik vind het stuk voor stuk rukseries.
Macross is nooit populair geweest buiten Japan en de studios hebben nooit echt op de westerse markt gericht. Hier wilt de grote meerderheid toch liever naar helden zien die superkrachten bezitten en daarin vult Naruto en de voorganger Dragonball het prima in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef zquing het volgende:
ben ik dan echt de enige die vind dat er te weinig gepraat wordt in macross
Ze mogen best meer praten, als ze maar iets minder zingen. Ik hoef niet sheryl dwars door een gevecht te horen. Laat het volume van haar dan iets zakken oidquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef zquing het volgende:
ben ik dan echt de enige die vind dat er te weinig gepraat wordt in macross
Robotech?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Macross is nooit populair geweest buiten Japan en de studios hebben nooit echt op de westerse markt gericht. Hier wilt de grote meerderheid toch liever naar helden zien die superkrachten bezitten en daarin vult Naruto en de voorganger Dragonball het prima in.
Want kom op, vliegtuigen die in robots veranderen is toch zo Transformers en de love triangle en muziek die een sterke rol in het Macross universum speelt zijn gewoon suf voor de meeste kijkers.
sherylquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ze mogen best meer praten, als ze maar iets minder zingen. Ik hoef niet sheryl dwars door een gevecht te horen. Laat het volume van haar dan iets zakken oid
Macross is idd niet gemaakt voor de Westerse wereld, maar het heeft ook geen enkele screentime vanwege de licentieperikelen met Harmony Gold, het bedrijf achter Robotech dat voorkomt dat de orignele Macross ooit voet aan de grond krijgt in de Westerse wereld waar de rechten van Harmony Gold baas zijn. Robotech heeft dan dezelfde hoofdpersonen maar zijn heel anders dan die in Macross. De verhaallijn is anders; Protoculture is brandstof en een product van de Flower of Lifequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:08 schreef zquing het volgende:
[..]
Robotech?
Macross is niet gemaakt voor de westerse wereld, de enige reden waarom ik kijk is vanwege de lovetraingles. Muziek is ook prima
Er zijn verschillende 'fanclubs' op het forum van Macrossworld.comquote:[..]
sheryl
Hellsing?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef the_contract_killer het volgende:
ik weet nog wel dat vroegah,toen canal+ nog gewoon op de kabel te ontvangen was (dank je wel upc) ze ook een tijdje manga/anime uitzenden en toen was er een serie over een vampiermeisje met een of andere gozer,werd helemaal aan flarden geschoten maar bleef gewoon doorvechten en leven.
weet iemand deze?
dat zou hem zo maar eens kunnen zijn...quote:
pedoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:13 schreef PsyCha het volgende:
Sheryl sux, Ranka rulez!
ow je had het over macross....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef PsyCha het volgende:
Ik vind Sheryl gewoon een bemoeial. Ze is er telkens opeens bij. Net afleving 10raw (van Macross) gezien en ze is er weer opeens bij. Misschien was er dit keer wel een reden voor, dat zie ik dan wel als de subs uit zijn.
waar komt jou avatar vandaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vind Ranka's zang veel mooier dan Sheryl's, al is Sheryl de logische keuze als je geen lolicomplex hebt.
Van Macrossworld forum, de maker weet ik niet, dacht dat het Shun was, maar die heeft andere avatars gecaptured..quote:
doelde eigenlijk meer van welke animequote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Van Macrossworld forum, de maker weet ik niet, dacht dat het Shun was, maar die heeft andere avatars gecaptured..
moet je doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oke(ook maar eens op m'n to watch list zetten dan..)
quote:
twelve kingdoms ( echt een must )quote:Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef the_contract_killer het volgende:
heefd iemand nog goede aanraders??
solty rei,ghost in the shell,macross frontier vind ik allemaal super,hellsing en last exile is ook wel oke.
ik ben nog bezig met last exile,maar mn lijstje raakt een beetje op
tja ik heb nu zo ongeveer 650GB aan animequote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef the_contract_killer het volgende:
mn internet verbinding,wat doen julie me aan![]()
pff 650GB pasquote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik heb nu zo ongeveer 650GB aan anime
dus ik kan er nog wel wat opnoemen als je wilt
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
pff 650GB pas
* mschol kijkt naar ~4x50 dvd's vol met anime..., en dan gaat z'n blik door naar een map met 50 dvd's
Pas op, dadelijk word je nog een Otaku....quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
pff 650GB pas
* mschol kijkt naar ~4x50 dvd's vol met anime..., en dan gaat z'n blik door naar een map met 50 dvd's
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
pff 650GB pas
Wel Samurai Champloo, maar niet Cowboy Bebop? Beide series komen van dezelfde regisseur, hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef DJ_ het volgende:
-like, *knip* -
geen idee wat bij jouw allemaal in de smaak valt maar dit zijn in iedergeval anime's waar ik mij erg mee heb vermaakt
die van mij zitten ook op spindels..quote:
'k heb na aanleiding van een post in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft. Is toch wel makkelijker in het gebruik.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij zitten ook op spindels..
spindels van 50 stuks..
alleen weet ik helaas niet wat waar op staat![]()
komt nog (ja ooit mee begonnen, en tis een beetje verwaterd, maar nog steeds op to do list)
ach iedereen is klein begonnen...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
damn...ik kom nog maar net om de hoek kijken
![]()
ergens augustus heb ik genoeg geld om een server(tje) tekopen (de huidge is dood, en webserver+mail doe ik nu in vmware)quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb op aanraden van iemand in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft Is toch wel makkelijker in het gebruik,
samurai's zijn gewoon vet en ik heb niks met guns eignelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wel Samurai Champloo, maar niet Cowboy Bebop? Beide series komen van dezelfde regisseur, hoor.
Er zitten ook zwaarden in Cowboy Bebop, hoor... De aartsvijand van de hoofdpersoon gebruikt een zwaard, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samurai's zijn gewoon vet en ik heb niks met guns eignelijk
geef mij maar zwaarden en katana's
Dat moeten ze dan maar leren, hoor... (gewoon de zweep erover, enzo).quote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef zquing het volgende:
Escaflowne is wel een beetje erg oldskool voor mensen die niet zo lang meegaan. Kan daardoor een beetje tegenvallen
kwartetquote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef zquing het volgende:
quadpost
ik ben niet van de oude garde jaquote:Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar leren, hoor... (gewoon de zweep erover, enzo).
Ik heb onlangs nog wat van Escaflowne gezien... De animatie is best wel vloeiend, er zijn geen storende computergraphics en de tekeningen zijn behoorlijk gedetailleerd. Het is dat de opnamekwaliteit niet zo hoog is, anders had de serie vandaag de dag nog best wel mee kunnen draaien met de moderne series.
[..]
kwartet
Je zeikt anders wel als een van de oude garde...quote:
Ach, iemand moet 't toch doenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zeikt anders wel als een van de oude garde...
Zonnig zomerweer en voetbal, hè...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef zquing het volgende:
Posten we weer een beetje in dit topic blijft 't nogsteeds zo stil
Ik zeker?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb na aanleiding van een post in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft. Is toch wel makkelijker in het gebruik.
Ik bewaar alleen dat wat ik kijk en goed vind.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef zquing het volgende:
HDD's kosten geen zak meer tegenwoordig..... Maar ik heb de beste oplossing gevonden, alleen downen wat ik kijk
mijn gok zou cowboy bebop zijn... maar dies al klaar als het goed is en volgens mij geen 80 eps?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de naam van een anime kwijt ik heb er een tijdje geleden over gelzen maar ik weet het dus niet meer.
het ging over een gozer die als soort huurling allerlij opdrachten aanneemt en dan komt die 2 meiden tegen
( of dat was onderdeel van zijn opdracht ofzo ) en wordt zijn hele leven overhoop gegooid
waar die normaal het liefste niets doet en slaap in de zon wordt die nu door die meiden aangezet te werken
het duurt al iets van 80 eps ofzo en gaat door tot 111 staat mij iets van bij
heeft iemand enig idee welke anime dit is na aanleiding van mijn vage omschrijving
't is cowboy bebop in ieder geval niet...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn gok zou cowboy bebop zijn... maar dies al klaar als het goed is en volgens mij geen 80 eps?
klinkt totaal niet als FMPquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Full metal panic? Al heeft die maar iets van 24 eps.
ik heb em gedownload, geen idee of ik em nou gezien hebquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:02 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iedereen trouwens Paprika gezien?
Erg leuk
IMDb zegt 7.7, MyAnimeList zegt 8.3
Arme Rankaquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:55 schreef zquing het volgende:
Alto en Sheryl
ik wil meer verdieping van Alto's verleden en meer interactie tussen Alto en Sheryl
Alto en Sheryl
Jep... Paprika is een toffe psychologische thriller. Prachtig spektakel en met vlagen erg spannend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:02 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iedereen trouwens Paprika gezien?
Erg leuk
IMDb zegt 7.7, MyAnimeList zegt 8.3
Daar moet ik nog steeds eens mijn hand op zien te leggen. Zoveel goeie verhalen erover gehoord, maar nog steeds niet in huis gehaald.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
... en de serie Paranoia Agent.
Paranoia Agent heb ik gezien, Perfect Blue en Millennium Actress staan nog op m'n lijstjequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jep... Paprika is een toffe psychologische thriller. Prachtig spektakel en met vlagen erg spannend.
De regisseur is trouwens bekend van dit soort films... Als je Paprika geinig vond, moet je ook eens kijken naar de films Perfect Blue en Millennium Actress en de serie Paranoia Agent.
quote:When an odd string of suicides begins to occur at a local high rise building, most of the townsfolk treat it as an unfortunate series of events. One girl, however, senses something more sinister at work - especially when a close friend of hers falls mysteriously ill. After witnessing one of the deaths for herself, Shiki begins to realize that a strange connection exists between each of the girls, and predicts a total of eight will die. With seven dead and the accuracy of her prediction unclear, she sets out to put an end to the killings. Yet, as she nears the truth, she finds herself closer and closer to the brink of death; will Shiki become the town's savior, or the next victim?
had ze maar haar slag moeten slaan toen ze dat nog konquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Arme Ranka![]()
En ook zo benieuwd wat die cyborg nou moet?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Arme Ranka![]()
En ook zo benieuwd wat die cyborg nou moet?
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Crouton op 11-06-2008 22:57:37 (gewoon kijken joh, is goedt jeweet!§) ]The Internets, I needs it..
Voetbal hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef zquing het volgende:
trapje omhoog
om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden ik ben er nu dus achter welke het isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de naam van een anime kwijt ik heb er een tijdje geleden over gelzen maar ik weet het dus niet meer.
het ging over een gozer die als soort huurling allerlij opdrachten aanneemt en dan komt die 2 meiden tegen
( of dat was onderdeel van zijn opdracht ofzo ) en wordt zijn hele leven overhoop gegooid
waar die normaal het liefste niets doet en slaap in de zon wordt die nu door die meiden aangezet te werken
het duurt al iets van 80 eps ofzo en gaat door tot 111 staat mij iets van bij
heeft iemand enig idee welke anime dit is na aanleiding van mijn vage omschrijving
quote:In Gintoki's Japan, the arrival of the various space races known collectively as the Amanto ended the era of the samurai. The Amanto's highly advanced technology resulted in total conquest and a severe economic shift. Now, former samurai such as Gintoki scrape together whatever livelihood they can. Gintoki's profession of choice is that of a yorozuya: he'll complete any job for money. However, he’s unmotivated; and spending most of the day on the couch with the latest issue of Jump and a carton of Strawberry Milk is his preferred pastime. It turns out that his new unpaid employees, Shinpachi and Kasura, are going to interfere with his pastime even more than with his "work"! Of course, none of this means he has really given up on his samurai ideologies!
Hoe verklaar ja dan dit?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:24 schreef Ge4ce het volgende:
Hij bedoelde waarschijnlijk Otose en Catherine. Otose die een barretje benee heeft. Ze vraagt elke keer om huur van Gintoki, maar je weet hoe dat gaat.
Zin: "waar die normaal het liefste niets doet en slaap in de zon wordt die nu door die meiden aangezet te werken"quote:Op maandag 16 juni 2008 17:31 schreef L.no het volgende:
Sinds wanneer werken Otose en Catharine voor Gin?
TTGLquote:Op maandag 16 juni 2008 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan: Tengen Toppa Gurren Lagann, Ik ben nu bij ep 3 en wat een meesterlijek serie is dit zeg. Petje af.
En Soul Eater 11:quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:08 schreef Ge4ce het volgende:
Soul Eater 10: Heel erg mooie aflevering! Black Star @ serieus mode?
Er was een pauze vanwege het EK voetbal oid, dit weekend gaan ze weer verder.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik mis mijn macross frontier (11) van deze week (hij had er zaterdag al op moeten staan, of is er ook een pauze), evenals mijn D. gray man manga....
Ohh, LoveCom heb ik net afgekeken, was ontzettend grappig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost.Maar de vakantie komt er weer aan, dus veel vrije tijd. Ik zoek eigenlijk een anime zoals lovely complex, aangezien ik die toch wel erg leuk vond. Misschien zelfs binnenkort nog maar eens opnieuw gaan kijken. Nog andere aanraders van dit seizoen die ik moet zien?
mooi , alles om de fillers sneller voorbij te laten gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week een dubbelepisode van Bleach
btw... waar is het bleach-topic?
Ik had die ene aflevering via Dattebayo gedownload...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef rakotto het volgende:
Zo, net de eerste ep gezien van Soul Eater. Best wel een coole serie zo te zien.
Eindelijk weer een nieuwe serie om te volgen. Vond het al saai worden naast Naruto en Bleach wegens geen anime series.
Die had ik toen ook blind gedownload en had toen besloten om niet verder te kijken en het te bewaren totdat ik daar was en het bevalt me nu meer nu ik het snap.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had die ene aflevering via Dattebayo gedownload...
Maar Soul Eater is dus wel oké? Dan zet ik 'm binnenkort ook 'n keer aan
Ja, maar waren die subs wel echt? Nee tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die had ik toen ook blind gedownload en had toen besloten om niet verder te kijken en het te bewaren totdat ik daar was en het bevalt me nu meer nu ik het snap.
kijk voor de volledigheid ook nog even de films.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff![]()
Je bent gewoon te dom om het te snappenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff
Mua, het enige wat verglijkbaar is, zijn de souleaters die mensen eten zoals in bleach en de shinigami's die het tegen hun opnemen. Verder is het zeer apart van elkaar en is de tekenstijl apart maar zeer gaaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef torn_Machina het volgende:
Soul Eater vergelijken met Bleach.Niet elke anime wat een beetje richting het shounen/action genre gaat hoeft met Bleach of Naruto vergeleken te worden.
Soul Eater is trouwens wel een van de betere series dit seizoen samen met Code Geass S2.
Dat rare penguin geval, Excalibur
Jij bent gewoon in de waan dat je het snapt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te snappen
je kan het ook gewoon zeggen als je een slecht humeur hebt hoor....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te snappen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff![]()
tijd voor wat luchtigers,ik ga weer verder met cowboy bepob en full metal alchemist
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon zeggen als je een slecht humeur hebt hoor....
Zeker wel, heb er lang op moeten wachten maar ik kan er vanavond weer tegenaanquote:Op zondag 22 juni 2008 10:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch wel fijn dat er weer een nieuwe Macroos serie is verschenen.
De tekenstijl was ook het eerste wat mij opviel bij die ene aflevering die door Dattebayo was getekend, erg mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mua, het enige wat verglijkbaar is, zijn de souleaters die mensen eten zoals in bleach en de shinigami's die het tegen hun opnemen. Verder is het zeer apart van elkaar en is de tekenstijl apart maar zeer gaaf.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon zeggen als je een slecht humeur hebt hoor....
de ending van gungrave begint zo vet op da gitaartje !!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:01 schreef Ge4ce het volgende:
Soundtracks van Kekkaishi, Death Note en Wolf Rain.
En de soundtracks van Gungrave en Air Gear vond ik best tegen vallen.
Die scene ervoor dan, met dat gezicht van het elfjequote:
die moet je echt gelijk kijken dat is echt zo'n goede seriequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:38 schreef Bakakame het volgende:
Heb net afl 11 van Soul Eater gezien
Ben maar eens begonnen met het downloaden van D.Gray-man, omdat ik die al 'n hele tijd op m'n lijstje heb staan.. Maar omdat 't 88 afl is, eerst maar eens beginnen met afl 1
Moet ook nog Wolf's Rain, Last Exile, Twelve Kingdoms en nog wat anderen kijken, dan kan ik die ook van m'n PC afgooien
Ik weet 't, ik heb 'm tot halverwege gekeken en toen ben ik om de een of andere reden ermee gestopt.. Vond dat 't verhaal wat langzaam op gang kwam, maar 't was zeker mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die moet je echt gelijk kijken dat is echt zo'n goede serie
een van de beste allertijden vind ik en menig ander persoon
wolf's rain moet je ook direct bekijken!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik heb 'm tot halverwege gekeken en toen ben ik om de een of andere reden ermee gestopt.. Vond dat 't verhaal wat langzaam op gang kwam, maar 't was zeker mooi
Maar ik kan mezelf er niet toe zetten om weer vanaf het begin te beginnen (wat zeker nodig is, wil ik 't weer kijken) omdat 't een anime van zo'n 50 afl is..
Maargoed, ik denk dat ik het toch maar weer eens ga proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |