Mja, kon niks anders bedenken.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef wdn het volgende:
"believe it'? Sinds wanneer is dit het Naruto topic?![]()
Deel 5 soul eater is goed
Tot nu toe vind ik dit de beste anime van dit gedeelte van het jaar. Het is op zo'n afwijkende manier gedaan![]()
En heerlijke humor
helemaal mee eens , als ze zo door blijven gaan dan kan deze anime zeker een topper wordenquote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef wdn het volgende:
"believe it'? Sinds wanneer is dit het Naruto topic?![]()
Deel 5 soul eater is goed
Tot nu toe vind ik dit de beste anime van dit gedeelte van het jaar. Het is op zo'n afwijkende manier gedaan![]()
En heerlijke humor
Overal waar ik kijk is het Naruto, Bleach, Death Note, ik wilde Macross onder de aandacht brengen zodat dat misschien ook populair zal worden en maker Shoji Kawamori zal aanmoedigen om de serie nog seizoenen lang te laten doorgaan. Stukje fanservice.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:23 schreef Teije het volgende:
[..]
Mooie post, had nog nooit wat van Macross gezien maar geniet erg van deze serie.
Lucky Starquote:Op zondag 11 mei 2008 16:13 schreef ASSpirine het volgende:
van welke anime is dat?
Haha, goede serie.quote:
Ik kijk nu ook naar Macross Frontier, ken de rest van de macross-serie niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Overal waar ik kijk is het Naruto, Bleach, Death Note, ik wilde Macross onder de aandacht brengen zodat dat misschien ook populair zal worden en maker Shoji Kawamori zal aanmoedigen om de serie nog seizoenen lang te laten doorgaan. Stukje fanservice.
Hater.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar Macross Frontier, ken de rest van de macross-serie niet.
Hm, afl. 6 heet dus bye bye Sheryl.
Zal ze dood gaan? Hoop het.![]()
De laatste 2 afleveringen hadden weinig actie.
Ik heb laatst eens die serie geprobeert, maar vond al die characters nogal onpersoonlijk over komen. Echt totaal geen feeling.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef Sora het volgende:
Iemand die hier code geass 2 volgt? ik vind 't tot nu toe weer redelijk briljant, verhaal is lekker meeslepend en de personages top
Ik heb net de eerste aflevering gezien van de 2e seizoen. Ik denk dat ik 't wel ga volgen na een tijdje, want ik ben moe om iedere week te wachten op een nieuwe aflevering.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef Sora het volgende:
Iemand die hier code geass 2 volgt? ik vind 't tot nu toe weer redelijk briljant, verhaal is lekker meeslepend en de personages top
Hoe krijgen we gesodemieter met Mike?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Cahir het volgende:
Wat is een goeie site voor Death Note downloads?
Wat een bagger serie was dat ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Sh0g het volgende:
TVP
Ik kijk nu: Shining Tears X Wind
Mooi getekende characters, maar dat is ook alles.
Kijk dat zijn mijn woorden om mijn irritatie (behalve dat ze zó snel praten en dat ik de subs vaak niet kan volgen) over deze animé uit te spreken. Het verhaal en spanning is echt top maar ik kan me echt in geen een personage goed inleven.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:47 schreef Teije het volgende:
Ik heb laatst eens die serie geprobeert, maar vond al die characters nogal onpersoonlijk over komen. Echt totaal geen feeling.
ooh...quote:Op maandag 12 mei 2008 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
door de linkjes hier te posten ipv pm/fobo
weer 25 episodes, zelfde als seizoen 1. 't inleven in de characters is inderdaad wat lastiger, maar ik vind de personages wel gewoon goed uitgewerkt, ware het niet dat suzaku en euphie mij veel te veel weg hadden van kira en lacus, alleen dan aan de "verkeerde kant"quote:Op maandag 12 mei 2008 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mijn woorden om mijn irritatie (behalve dat ze zó snel praten en dat ik de subs vaak niet kan volgen) over deze animé uit te spreken. Het verhaal en spanning is echt top maar ik kan me echt in geen een personage goed inleven.
Hoeveel afleveringen krijgt deel 2? Ik ben wel benieuwd naar verdere afloop.
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooitquote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef Sora het volgende:
[..]
weer 25 episodes, zelfde als seizoen 1. 't inleven in de characters is inderdaad wat lastiger, maar ik vind de personages wel gewoon goed uitgewerkt, ware het niet dat suzaku en euphie mij veel te veel weg hadden van kira en lacus, alleen dan aan de "verkeerde kant"
Wat een waardeloze personage is dat.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooit
En terecht ook. die gast moet echt bijzonder pijnlijk uit z'n lijden worden verlost.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooit
youtubequote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand mij per PM een link sturen naar een site waar je Death Note episodes kan downloaden die english subs hebben?
I'm in despair ! , i'll go die nowquote:
heb je het kunnen kijken dankzij mijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cahir het volgende:
Death Note word saai nadat Light zjin Death God heeft teruggestuurd. Ben nu bezig met episode 23.
volgende keer zulke dingen tussen spoilertags zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cahir het volgende:
Death Note word saai nadat Light zjin Death God heeft teruggestuurd. Ben nu bezig met episode 23.
byousoku 5cm, ik zie het meteen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik kijk altijd graag naar amv's en wilde jullie deze niet onthouden
Ik vind hem 1 van de betere die ik tot nu toe heb gezien.
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:31 schreef Sh0g het volgende:
Seirei no Moribito is echt een gruwelijk mooi getekende serie.
En nog een tof verhaal ook!! Dikke aanrader!!
Dat meen je nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
Dank u, dat scheelt me weer een seriequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
clannad is een zeer goede serie heb altijd met smart gewacht op de volgende release toen ik hem keekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben nu clannad aan het kijken, vraag me niet waarom maar hij is eigenlijk best wel leuk.
Last Exilequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Sh0g het volgende:
[..]
![]()
Had hem vanmorgen afgekeken en wat een serie zeg.
Nu: Last Exile.
Ben bij ep 5 en erger me nu al kapot aan het kapsel van Lavie.
Ik begeef me normaal nooit in dat genre maar het is een erg leuke serie en verschrikklijk snel met het downloadenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
clannad is een zeer goede serie heb altijd met smart gewacht op de volgende release toen ik hem keek
Trailer:quote:Genres: adventure, drama, mystery
Themes: thief
Plot Summary: Chiko, who had been leading a lonely life because of her parents death. Together with the Phantom Thief Nijū-Mensō (20-Faces), she sets out on a journey into the real world. She gradually changes as she encounters new friends and places. But strange events start happening revolving around the mystery of "Legacy of the 20-Faces". So Chiko has to move forward, regardless on how checkered her life will become.
Ik weet niet of animéliefhebbers je veel verder kunnen helpenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:43 schreef DJ_ het volgende:
b1_angerfist-riotstarter
kan iemand hier uit maken of het hardcore of hardstyle is , het nummer weet niet echt wat het wil zijn volgens mij
haha kut zie het nu pasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet of animéliefhebbers je veel verder kunnen helpen
je bent niet de enige, vond em zelf ook leuk (even als kanon)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben nu clannad aan het kijken, vraag me niet waarom maar hij is eigenlijk best wel leuk.
IOmfg, hoe fout.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
ben maar begonnen met girls bravo..
god wat verschrikkelijk fout
Al heb ik soms wel het idee dat ik naar een musical zit te kijken.quote:
Haha, dat wel. Alsnog een toffe ep, tho.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel het idee dat ik naar een musical zit te kijken.
Ik zeg niet het niet vaak, maar WAT DE FOK!quote:Op zondag 18 mei 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
ben maar begonnen met girls bravo..
god wat verschrikkelijk fout
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPCquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gattai is meestal de eerste die met fansubs komt, dus die haal ik meestal als eerste binnen omdat ik niet kan wachten. Heb de 280mb mkv
Maar ik vind de vertaalde zinnen niet zo lekker lopen en door VLC komen de credits-subs over elkaar heen te staan wat bijzonder irritant is. En de animatie hapert een beetje op mijn trage macbook. Wel is Gattai wel zo aardig om extra uitleg te geven over hun vertalingswerk in een bijgeleverde txt bestandje.
Zodra de AiA fansub op MP4 gereleased wordt haal ik die binnen. Op een paar foutjes na (Mikhail > Michelle) zijn de subs logischer te volgen.
Ik kan VLC ook niet altijd waarderen omdat het wel vaker gebeurt, het voordeel is echter dat vlc alles afspeelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPCquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb nu mpc met de cccd codec/filter pack en ik moet zeggen dat het er inderdaad qua subs beter uitziet. Alleen het beeld is wat fletser dan bij VLC.
Het viel me op zodra ik hem afspeelde, heb even vlc ernaast gezet om te kijken maar er zat aardig wat (kleur)verschil in. Van de week maar even met wat andere anime testen om te vergelijken, heb er nog geen hd content mee proberen te kijken dus weer even gundam 00 opzoeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:11 schreef zquing het volgende:
[..]
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPC
Aha, weet ik ook weer. Maar ik wacht evengoed op de AiA fansubs op MP4, imho betere subs, kleiner bestand, nauwelijks kwaliteitsverlies vergeleken met andere niet-HD versies en geen problemen met VLC.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
soul eater droppen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
Ik heb trouwens besloten Soul Eater te droppen, not my piece of cake.
naruto achtige hoofdpersonen, tietenhumor, saaie gevechten (vind ik tot nu toe). krijg ook het gevoel dat er niet echt een verhaal komt waar je stukje bij beetje in spanning wordt gehouden ofzo. ik zou doorgaan als er 26 afleveringen oid waren maar met 51 moet ik me er toch echt doorheen slepen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
soul eater droppen ?![]()
dat is een van de beste al niet DE beste series van dit seizoen ( itazura na kiss is ook erg goed , alleen komt die kut kinosuke mij mijn strot uit )
tengen toppa guren lagann staat volgens mij hoog in de lijsten van favorieten. Ik vond hem in ieder geval geweldig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
TTGLquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TTGL is inderdaad geweldig, ik heb in 2 kijksessies 11 afleveringen gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILER: Soul Eater manga 37Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ge4ce op 22-05-2008 06:53:11 ]
De eerste 3 zijn intro dus niet op basis daarvan beslissen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |