Wat een bagger serie was dat ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Sh0g het volgende:
TVP
Ik kijk nu: Shining Tears X Wind
Mooi getekende characters, maar dat is ook alles.
Kijk dat zijn mijn woorden om mijn irritatie (behalve dat ze zó snel praten en dat ik de subs vaak niet kan volgen) over deze animé uit te spreken. Het verhaal en spanning is echt top maar ik kan me echt in geen een personage goed inleven.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:47 schreef Teije het volgende:
Ik heb laatst eens die serie geprobeert, maar vond al die characters nogal onpersoonlijk over komen. Echt totaal geen feeling.
ooh...quote:Op maandag 12 mei 2008 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
door de linkjes hier te posten ipv pm/fobo
weer 25 episodes, zelfde als seizoen 1. 't inleven in de characters is inderdaad wat lastiger, maar ik vind de personages wel gewoon goed uitgewerkt, ware het niet dat suzaku en euphie mij veel te veel weg hadden van kira en lacus, alleen dan aan de "verkeerde kant"quote:Op maandag 12 mei 2008 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk dat zijn mijn woorden om mijn irritatie (behalve dat ze zó snel praten en dat ik de subs vaak niet kan volgen) over deze animé uit te spreken. Het verhaal en spanning is echt top maar ik kan me echt in geen een personage goed inleven.
Hoeveel afleveringen krijgt deel 2? Ik ben wel benieuwd naar verdere afloop.
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooitquote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef Sora het volgende:
[..]
weer 25 episodes, zelfde als seizoen 1. 't inleven in de characters is inderdaad wat lastiger, maar ik vind de personages wel gewoon goed uitgewerkt, ware het niet dat suzaku en euphie mij veel te veel weg hadden van kira en lacus, alleen dan aan de "verkeerde kant"
Wat een waardeloze personage is dat.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooit
En terecht ook. die gast moet echt bijzonder pijnlijk uit z'n lijden worden verlost.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
suzaku is echt het meest gehaatte personage ooit
youtubequote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef Cahir het volgende:
Kan iemand mij per PM een link sturen naar een site waar je Death Note episodes kan downloaden die english subs hebben?
I'm in despair ! , i'll go die nowquote:
heb je het kunnen kijken dankzij mijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cahir het volgende:
Death Note word saai nadat Light zjin Death God heeft teruggestuurd. Ben nu bezig met episode 23.
volgende keer zulke dingen tussen spoilertags zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:05 schreef Cahir het volgende:
Death Note word saai nadat Light zjin Death God heeft teruggestuurd. Ben nu bezig met episode 23.
byousoku 5cm, ik zie het meteen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik kijk altijd graag naar amv's en wilde jullie deze niet onthouden
Ik vind hem 1 van de betere die ik tot nu toe heb gezien.
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:31 schreef Sh0g het volgende:
Seirei no Moribito is echt een gruwelijk mooi getekende serie.
En nog een tof verhaal ook!! Dikke aanrader!!
Dat meen je nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
Dank u, dat scheelt me weer een seriequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |