waar komt jou avatar vandaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vind Ranka's zang veel mooier dan Sheryl's, al is Sheryl de logische keuze als je geen lolicomplex hebt.
Van Macrossworld forum, de maker weet ik niet, dacht dat het Shun was, maar die heeft andere avatars gecaptured..quote:
doelde eigenlijk meer van welke animequote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Van Macrossworld forum, de maker weet ik niet, dacht dat het Shun was, maar die heeft andere avatars gecaptured..
moet je doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oke(ook maar eens op m'n to watch list zetten dan..)
quote:
twelve kingdoms ( echt een must )quote:Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef the_contract_killer het volgende:
heefd iemand nog goede aanraders??
solty rei,ghost in the shell,macross frontier vind ik allemaal super,hellsing en last exile is ook wel oke.
ik ben nog bezig met last exile,maar mn lijstje raakt een beetje op
tja ik heb nu zo ongeveer 650GB aan animequote:Op zondag 8 juni 2008 20:49 schreef the_contract_killer het volgende:
mn internet verbinding,wat doen julie me aan![]()
pff 650GB pasquote:Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik heb nu zo ongeveer 650GB aan anime
dus ik kan er nog wel wat opnoemen als je wilt
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
pff 650GB pas
* mschol kijkt naar ~4x50 dvd's vol met anime..., en dan gaat z'n blik door naar een map met 50 dvd's
Pas op, dadelijk word je nog een Otaku....quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
pff 650GB pas
* mschol kijkt naar ~4x50 dvd's vol met anime..., en dan gaat z'n blik door naar een map met 50 dvd's
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
pff 650GB pas
Wel Samurai Champloo, maar niet Cowboy Bebop? Beide series komen van dezelfde regisseur, hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef DJ_ het volgende:
-like, *knip* -
geen idee wat bij jouw allemaal in de smaak valt maar dit zijn in iedergeval anime's waar ik mij erg mee heb vermaakt
die van mij zitten ook op spindels..quote:
'k heb na aanleiding van een post in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft. Is toch wel makkelijker in het gebruik.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij zitten ook op spindels..
spindels van 50 stuks..
alleen weet ik helaas niet wat waar op staat![]()
komt nog (ja ooit mee begonnen, en tis een beetje verwaterd, maar nog steeds op to do list)
ach iedereen is klein begonnen...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
damn...ik kom nog maar net om de hoek kijken
![]()
ergens augustus heb ik genoeg geld om een server(tje) tekopen (de huidge is dood, en webserver+mail doe ik nu in vmware)quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb op aanraden van iemand in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft Is toch wel makkelijker in het gebruik,
samurai's zijn gewoon vet en ik heb niks met guns eignelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wel Samurai Champloo, maar niet Cowboy Bebop? Beide series komen van dezelfde regisseur, hoor.
Er zitten ook zwaarden in Cowboy Bebop, hoor... De aartsvijand van de hoofdpersoon gebruikt een zwaard, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samurai's zijn gewoon vet en ik heb niks met guns eignelijk
geef mij maar zwaarden en katana's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |