'k heb na aanleiding van een post in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft. Is toch wel makkelijker in het gebruik.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij zitten ook op spindels..
spindels van 50 stuks..
alleen weet ik helaas niet wat waar op staat![]()
komt nog (ja ooit mee begonnen, en tis een beetje verwaterd, maar nog steeds op to do list)
ach iedereen is klein begonnen...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
damn...ik kom nog maar net om de hoek kijken
![]()
ergens augustus heb ik genoeg geld om een server(tje) tekopen (de huidge is dood, en webserver+mail doe ik nu in vmware)quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb op aanraden van iemand in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft Is toch wel makkelijker in het gebruik,
samurai's zijn gewoon vet en ik heb niks met guns eignelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 21:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wel Samurai Champloo, maar niet Cowboy Bebop? Beide series komen van dezelfde regisseur, hoor.
Er zitten ook zwaarden in Cowboy Bebop, hoor... De aartsvijand van de hoofdpersoon gebruikt een zwaard, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samurai's zijn gewoon vet en ik heb niks met guns eignelijk
geef mij maar zwaarden en katana's
Dat moeten ze dan maar leren, hoor... (gewoon de zweep erover, enzo).quote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef zquing het volgende:
Escaflowne is wel een beetje erg oldskool voor mensen die niet zo lang meegaan. Kan daardoor een beetje tegenvallen
kwartetquote:Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef zquing het volgende:
quadpost
ik ben niet van de oude garde jaquote:Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar leren, hoor... (gewoon de zweep erover, enzo).
Ik heb onlangs nog wat van Escaflowne gezien... De animatie is best wel vloeiend, er zijn geen storende computergraphics en de tekeningen zijn behoorlijk gedetailleerd. Het is dat de opnamekwaliteit niet zo hoog is, anders had de serie vandaag de dag nog best wel mee kunnen draaien met de moderne series.
[..]
kwartet
Je zeikt anders wel als een van de oude garde...quote:
Ach, iemand moet 't toch doenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zeikt anders wel als een van de oude garde...
Zonnig zomerweer en voetbal, hè...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef zquing het volgende:
Posten we weer een beetje in dit topic blijft 't nogsteeds zo stil
Ik zeker?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb na aanleiding van een post in dit topic gewoon een externe harde schijf aangeschaft. Is toch wel makkelijker in het gebruik.
Ik bewaar alleen dat wat ik kijk en goed vind.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef zquing het volgende:
HDD's kosten geen zak meer tegenwoordig..... Maar ik heb de beste oplossing gevonden, alleen downen wat ik kijk
mijn gok zou cowboy bebop zijn... maar dies al klaar als het goed is en volgens mij geen 80 eps?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de naam van een anime kwijt ik heb er een tijdje geleden over gelzen maar ik weet het dus niet meer.
het ging over een gozer die als soort huurling allerlij opdrachten aanneemt en dan komt die 2 meiden tegen
( of dat was onderdeel van zijn opdracht ofzo ) en wordt zijn hele leven overhoop gegooid
waar die normaal het liefste niets doet en slaap in de zon wordt die nu door die meiden aangezet te werken
het duurt al iets van 80 eps ofzo en gaat door tot 111 staat mij iets van bij
heeft iemand enig idee welke anime dit is na aanleiding van mijn vage omschrijving
't is cowboy bebop in ieder geval niet...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn gok zou cowboy bebop zijn... maar dies al klaar als het goed is en volgens mij geen 80 eps?
klinkt totaal niet als FMPquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Full metal panic? Al heeft die maar iets van 24 eps.
ik heb em gedownload, geen idee of ik em nou gezien hebquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:02 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iedereen trouwens Paprika gezien?
Erg leuk
IMDb zegt 7.7, MyAnimeList zegt 8.3
Arme Rankaquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:55 schreef zquing het volgende:
Alto en Sheryl
ik wil meer verdieping van Alto's verleden en meer interactie tussen Alto en Sheryl
Alto en Sheryl
Jep... Paprika is een toffe psychologische thriller. Prachtig spektakel en met vlagen erg spannend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:02 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iedereen trouwens Paprika gezien?
Erg leuk
IMDb zegt 7.7, MyAnimeList zegt 8.3
Daar moet ik nog steeds eens mijn hand op zien te leggen. Zoveel goeie verhalen erover gehoord, maar nog steeds niet in huis gehaald.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
... en de serie Paranoia Agent.
Paranoia Agent heb ik gezien, Perfect Blue en Millennium Actress staan nog op m'n lijstjequote:Op woensdag 11 juni 2008 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jep... Paprika is een toffe psychologische thriller. Prachtig spektakel en met vlagen erg spannend.
De regisseur is trouwens bekend van dit soort films... Als je Paprika geinig vond, moet je ook eens kijken naar de films Perfect Blue en Millennium Actress en de serie Paranoia Agent.
quote:When an odd string of suicides begins to occur at a local high rise building, most of the townsfolk treat it as an unfortunate series of events. One girl, however, senses something more sinister at work - especially when a close friend of hers falls mysteriously ill. After witnessing one of the deaths for herself, Shiki begins to realize that a strange connection exists between each of the girls, and predicts a total of eight will die. With seven dead and the accuracy of her prediction unclear, she sets out to put an end to the killings. Yet, as she nears the truth, she finds herself closer and closer to the brink of death; will Shiki become the town's savior, or the next victim?
had ze maar haar slag moeten slaan toen ze dat nog konquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Arme Ranka![]()
En ook zo benieuwd wat die cyborg nou moet?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Arme Ranka![]()
En ook zo benieuwd wat die cyborg nou moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Crouton op 11-06-2008 22:57:37 (gewoon kijken joh, is goedt jeweet!§) ]The Internets, I needs it..
Voetbal hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:50 schreef zquing het volgende:
trapje omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |