om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden ik ben er nu dus achter welke het isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de naam van een anime kwijt ik heb er een tijdje geleden over gelzen maar ik weet het dus niet meer.
het ging over een gozer die als soort huurling allerlij opdrachten aanneemt en dan komt die 2 meiden tegen
( of dat was onderdeel van zijn opdracht ofzo ) en wordt zijn hele leven overhoop gegooid
waar die normaal het liefste niets doet en slaap in de zon wordt die nu door die meiden aangezet te werken
het duurt al iets van 80 eps ofzo en gaat door tot 111 staat mij iets van bij
heeft iemand enig idee welke anime dit is na aanleiding van mijn vage omschrijving
quote:In Gintoki's Japan, the arrival of the various space races known collectively as the Amanto ended the era of the samurai. The Amanto's highly advanced technology resulted in total conquest and a severe economic shift. Now, former samurai such as Gintoki scrape together whatever livelihood they can. Gintoki's profession of choice is that of a yorozuya: he'll complete any job for money. However, he’s unmotivated; and spending most of the day on the couch with the latest issue of Jump and a carton of Strawberry Milk is his preferred pastime. It turns out that his new unpaid employees, Shinpachi and Kasura, are going to interfere with his pastime even more than with his "work"! Of course, none of this means he has really given up on his samurai ideologies!
Hoe verklaar ja dan dit?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:24 schreef Ge4ce het volgende:
Hij bedoelde waarschijnlijk Otose en Catherine. Otose die een barretje benee heeft. Ze vraagt elke keer om huur van Gintoki, maar je weet hoe dat gaat.
Zin: "waar die normaal het liefste niets doet en slaap in de zon wordt die nu door die meiden aangezet te werken"quote:Op maandag 16 juni 2008 17:31 schreef L.no het volgende:
Sinds wanneer werken Otose en Catharine voor Gin?
TTGLquote:Op maandag 16 juni 2008 23:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben maar eens begonnen aan: Tengen Toppa Gurren Lagann, Ik ben nu bij ep 3 en wat een meesterlijek serie is dit zeg. Petje af.
En Soul Eater 11:quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:08 schreef Ge4ce het volgende:
Soul Eater 10: Heel erg mooie aflevering! Black Star @ serieus mode?
Er was een pauze vanwege het EK voetbal oid, dit weekend gaan ze weer verder.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik mis mijn macross frontier (11) van deze week (hij had er zaterdag al op moeten staan, of is er ook een pauze), evenals mijn D. gray man manga....
Ohh, LoveCom heb ik net afgekeken, was ontzettend grappig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost.Maar de vakantie komt er weer aan, dus veel vrije tijd. Ik zoek eigenlijk een anime zoals lovely complex, aangezien ik die toch wel erg leuk vond. Misschien zelfs binnenkort nog maar eens opnieuw gaan kijken. Nog andere aanraders van dit seizoen die ik moet zien?
mooi , alles om de fillers sneller voorbij te laten gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week een dubbelepisode van Bleach
btw... waar is het bleach-topic?
Ik had die ene aflevering via Dattebayo gedownload...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef rakotto het volgende:
Zo, net de eerste ep gezien van Soul Eater. Best wel een coole serie zo te zien.
Eindelijk weer een nieuwe serie om te volgen. Vond het al saai worden naast Naruto en Bleach wegens geen anime series.
Die had ik toen ook blind gedownload en had toen besloten om niet verder te kijken en het te bewaren totdat ik daar was en het bevalt me nu meer nu ik het snap.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had die ene aflevering via Dattebayo gedownload...
Maar Soul Eater is dus wel oké? Dan zet ik 'm binnenkort ook 'n keer aan
Ja, maar waren die subs wel echt? Nee tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die had ik toen ook blind gedownload en had toen besloten om niet verder te kijken en het te bewaren totdat ik daar was en het bevalt me nu meer nu ik het snap.
kijk voor de volledigheid ook nog even de films.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff![]()
Je bent gewoon te dom om het te snappenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff
Mua, het enige wat verglijkbaar is, zijn de souleaters die mensen eten zoals in bleach en de shinigami's die het tegen hun opnemen. Verder is het zeer apart van elkaar en is de tekenstijl apart maar zeer gaaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef torn_Machina het volgende:
Soul Eater vergelijken met Bleach.Niet elke anime wat een beetje richting het shounen/action genre gaat hoeft met Bleach of Naruto vergeleken te worden.
Soul Eater is trouwens wel een van de betere series dit seizoen samen met Code Geass S2.
Dat rare penguin geval, Excalibur
Jij bent gewoon in de waan dat je het snapt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te snappen
je kan het ook gewoon zeggen als je een slecht humeur hebt hoor....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:36 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te snappen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:46 schreef the_contract_killer het volgende:
deze week alle afleveringen neon genesis evangelion gekeken....wat een zwaar onsamenhangend verhaal..pffff![]()
tijd voor wat luchtigers,ik ga weer verder met cowboy bepob en full metal alchemist
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon zeggen als je een slecht humeur hebt hoor....
Zeker wel, heb er lang op moeten wachten maar ik kan er vanavond weer tegenaanquote:Op zondag 22 juni 2008 10:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch wel fijn dat er weer een nieuwe Macroos serie is verschenen.
De tekenstijl was ook het eerste wat mij opviel bij die ene aflevering die door Dattebayo was getekend, erg mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mua, het enige wat verglijkbaar is, zijn de souleaters die mensen eten zoals in bleach en de shinigami's die het tegen hun opnemen. Verder is het zeer apart van elkaar en is de tekenstijl apart maar zeer gaaf.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon zeggen als je een slecht humeur hebt hoor....
de ending van gungrave begint zo vet op da gitaartje !!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:01 schreef Ge4ce het volgende:
Soundtracks van Kekkaishi, Death Note en Wolf Rain.
En de soundtracks van Gungrave en Air Gear vond ik best tegen vallen.
Die scene ervoor dan, met dat gezicht van het elfjequote:
die moet je echt gelijk kijken dat is echt zo'n goede seriequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:38 schreef Bakakame het volgende:
Heb net afl 11 van Soul Eater gezien
Ben maar eens begonnen met het downloaden van D.Gray-man, omdat ik die al 'n hele tijd op m'n lijstje heb staan.. Maar omdat 't 88 afl is, eerst maar eens beginnen met afl 1
Moet ook nog Wolf's Rain, Last Exile, Twelve Kingdoms en nog wat anderen kijken, dan kan ik die ook van m'n PC afgooien
Ik weet 't, ik heb 'm tot halverwege gekeken en toen ben ik om de een of andere reden ermee gestopt.. Vond dat 't verhaal wat langzaam op gang kwam, maar 't was zeker mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die moet je echt gelijk kijken dat is echt zo'n goede serie
een van de beste allertijden vind ik en menig ander persoon
wolf's rain moet je ook direct bekijken!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik heb 'm tot halverwege gekeken en toen ben ik om de een of andere reden ermee gestopt.. Vond dat 't verhaal wat langzaam op gang kwam, maar 't was zeker mooi
Maar ik kan mezelf er niet toe zetten om weer vanaf het begin te beginnen (wat zeker nodig is, wil ik 't weer kijken) omdat 't een anime van zo'n 50 afl is..
Maargoed, ik denk dat ik het toch maar weer eens ga proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |