TTGLquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
Ik heb trouwens besloten Soul Eater te droppen, not my piece of cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TTGL is inderdaad geweldig, ik heb in 2 kijksessies 11 afleveringen gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILER: Soul Eater manga 37Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ge4ce op 22-05-2008 06:53:11 ]
De eerste 3 zijn intro dus niet op basis daarvan beslissen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:01 schreef Jordy-B het volgende:
Dan geef je de eerste afleveringen toch gewoon voorrang... Kan je tenminste beginnen te kijken voordat de hele serie binnengehaald is.
Girls Bravo, Second Season?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef mschol het volgende:
bravo girls is klaar... nu andere serie verzinnen..
Och. Bleach zit nu op 60 Gb ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha niet echt nodig, zit nu @stage tot half 5 en kan daarna ook de eerste 2 seizoenen gaan kijken... tis alleen dat 7,5GB voor een serie veel blijft
De films ook meetellen hequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
60? nah red hij bij lange na niet...is volgens mij pas rond de 30GB
(~189x170mb)
globaal gezien is et niet veel maar voor 1 serie wel.. (de gemiddelde grootte van 1 serie ligt, volgens mij, rond de 4GB)quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
De films ook meetellen he
Maar dan zal het naruto zijn geweest. Ik heb in elk geval een 60 Gb folder met daarin 1 anime serie.
Kortom: 7.5 Gb is niks![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 06:47 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.![]()
Er komen nog wel een paar fillertjes tussendoor, maar die hoef je niet te zien, hoewel ze wel het kijken waard zijn. (Aflevering 9 is een filler bijvoorbeeld.)
Wie leest de manga overigens? Echt spannend.
inderdaad , episode 7 is echt goed vooral lekker duister ookSPOILER: Soul Eater manga 37Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |