Ik zeg niet het niet vaak, maar WAT DE FOK!quote:Op zondag 18 mei 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
ben maar begonnen met girls bravo..
god wat verschrikkelijk fout
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPCquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gattai is meestal de eerste die met fansubs komt, dus die haal ik meestal als eerste binnen omdat ik niet kan wachten. Heb de 280mb mkv
Maar ik vind de vertaalde zinnen niet zo lekker lopen en door VLC komen de credits-subs over elkaar heen te staan wat bijzonder irritant is. En de animatie hapert een beetje op mijn trage macbook. Wel is Gattai wel zo aardig om extra uitleg te geven over hun vertalingswerk in een bijgeleverde txt bestandje.
Zodra de AiA fansub op MP4 gereleased wordt haal ik die binnen. Op een paar foutjes na (Mikhail > Michelle) zijn de subs logischer te volgen.
Ik kan VLC ook niet altijd waarderen omdat het wel vaker gebeurt, het voordeel is echter dat vlc alles afspeelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPCquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb nu mpc met de cccd codec/filter pack en ik moet zeggen dat het er inderdaad qua subs beter uitziet. Alleen het beeld is wat fletser dan bij VLC.
Het viel me op zodra ik hem afspeelde, heb even vlc ernaast gezet om te kijken maar er zat aardig wat (kleur)verschil in. Van de week maar even met wat andere anime testen om te vergelijken, heb er nog geen hd content mee proberen te kijken dus weer even gundam 00 opzoeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:11 schreef zquing het volgende:
[..]
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPC
Aha, weet ik ook weer. Maar ik wacht evengoed op de AiA fansubs op MP4, imho betere subs, kleiner bestand, nauwelijks kwaliteitsverlies vergeleken met andere niet-HD versies en geen problemen met VLC.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:
[..]
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
soul eater droppen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
Ik heb trouwens besloten Soul Eater te droppen, not my piece of cake.
naruto achtige hoofdpersonen, tietenhumor, saaie gevechten (vind ik tot nu toe). krijg ook het gevoel dat er niet echt een verhaal komt waar je stukje bij beetje in spanning wordt gehouden ofzo. ik zou doorgaan als er 26 afleveringen oid waren maar met 51 moet ik me er toch echt doorheen slepen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
soul eater droppen ?![]()
dat is een van de beste al niet DE beste series van dit seizoen ( itazura na kiss is ook erg goed , alleen komt die kut kinosuke mij mijn strot uit )
tengen toppa guren lagann staat volgens mij hoog in de lijsten van favorieten. Ik vond hem in ieder geval geweldig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?
TTGLquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TTGL is inderdaad geweldig, ik heb in 2 kijksessies 11 afleveringen gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILER: Soul Eater manga 37Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ge4ce op 22-05-2008 06:53:11 ]
De eerste 3 zijn intro dus niet op basis daarvan beslissen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |