abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58782498
Deze keer Gattei (280 mb mkv) maar de vorige afleveringen shinsen subs.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:03:29 #77
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_58783845
Gattai is meestal de eerste die met fansubs komt, dus die haal ik meestal als eerste binnen omdat ik niet kan wachten. Heb de 280mb mkv

Maar ik vind de vertaalde zinnen niet zo lekker lopen en door VLC komen de credits-subs over elkaar heen te staan wat bijzonder irritant is. En de animatie hapert een beetje op mijn trage macbook. Wel is Gattai wel zo aardig om extra uitleg te geven over hun vertalingswerk in een bijgeleverde txt bestandje.

Zodra de AiA fansub op MP4 gereleased wordt haal ik die binnen. Op een paar foutjes na (Mikhail > Michelle) zijn de subs logischer te volgen.
The Internets, I needs it..
pi_58784152
welke sub bekijken jullie eigenlijk voor D-gray man ( als iemand hier die serie volgt ) omdat shinsen er mee gestopt is sinds funimation besloten heeft de serie te verkrachten
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_58784297
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:12 schreef mschol het volgende:
ben maar begonnen met girls bravo..
god wat verschrikkelijk fout
Ik zeg niet het niet vaak, maar WAT DE FOK!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:38:42 #80
122997 zquing
Drama Junk
pi_58784510
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gattai is meestal de eerste die met fansubs komt, dus die haal ik meestal als eerste binnen omdat ik niet kan wachten. Heb de 280mb mkv

Maar ik vind de vertaalde zinnen niet zo lekker lopen en door VLC komen de credits-subs over elkaar heen te staan wat bijzonder irritant is. En de animatie hapert een beetje op mijn trage macbook. Wel is Gattai wel zo aardig om extra uitleg te geven over hun vertalingswerk in een bijgeleverde txt bestandje.

Zodra de AiA fansub op MP4 gereleased wordt haal ik die binnen. Op een paar foutjes na (Mikhail > Michelle) zijn de subs logischer te volgen.
VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_58785395
bravo girls is klaar... nu andere serie verzinnen..
pi_58785795
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:

[..]

VLC wordt dan ook gehaat door subbers omdat VLC zich niet aan de subtitle regels houdt. Gebruik MPC
Ik kan VLC ook niet altijd waarderen omdat het wel vaker gebeurt, het voordeel is echter dat vlc alles afspeelt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_58787080
Ik heb nu mpc met de cccd codec/filter pack en ik moet zeggen dat het er inderdaad qua subs beter uitziet. Alleen het beeld is wat fletser dan bij VLC.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:11:16 #84
122997 zquing
Drama Junk
pi_58787582
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb nu mpc met de cccd codec/filter pack en ik moet zeggen dat het er inderdaad qua subs beter uitziet. Alleen het beeld is wat fletser dan bij VLC.
vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPC
pi_58789489
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:11 schreef zquing het volgende:

[..]

vreemd, vond VLC er altijd slechter uitzien dan MPC
Het viel me op zodra ik hem afspeelde, heb even vlc ernaast gezet om te kijken maar er zat aardig wat (kleur)verschil in. Van de week maar even met wat andere anime testen om te vergelijken, heb er nog geen hd content mee proberen te kijken dus weer even gundam 00 opzoeken.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:34:13 #86
6290 Dr_Crouton
pi_58791186
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef zquing het volgende:

[..]

Aha, weet ik ook weer. Maar ik wacht evengoed op de AiA fansubs op MP4, imho betere subs, kleiner bestand, nauwelijks kwaliteitsverlies vergeleken met andere niet-HD versies en geen problemen met VLC.

Voor HD importeer ik wel de toekomstige DVD/BluRay-set.
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 00:37:57 #87
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_58793742
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?

Ik heb trouwens besloten Soul Eater te droppen, not my piece of cake.
:')
pi_58793777
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gravitation, tengen toppa guren lagann, iemand die deze series kijkt/heeft gezien?

soul eater droppen ?

dat is een van de beste al niet DE beste series van dit seizoen ( itazura na kiss is ook erg goed , alleen komt die kut kinosuke mij mijn strot uit )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 00:42:40 #89
pi_58793808
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:40 schreef DJ_ het volgende:

[..]

soul eater droppen ?

dat is een van de beste al niet DE beste series van dit seizoen ( itazura na kiss is ook erg goed , alleen komt die kut kinosuke mij mijn strot uit )
naruto achtige hoofdpersonen, tietenhumor, saaie gevechten (vind ik tot nu toe). krijg ook het gevoel dat er niet echt een verhaal komt waar je stukje bij beetje in spanning wordt gehouden ofzo. ik zou doorgaan als er 26 afleveringen oid waren maar met 51 moet ik me er toch echt doorheen slepen..
pi_58793963
quote:
tengen toppa guren lagann staat volgens mij hoog in de lijsten van favorieten. Ik vond hem in ieder geval geweldig.
pi_58794030
quote:

TTGL

Kijken!
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 01:08:14 #92
pi_58794151
TTGL is inderdaad geweldig, ik heb in 2 kijksessies 11 afleveringen gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 04:01:02 #93
6290 Dr_Crouton
pi_58794704
Oef, ik neem mijn woorden terug wat betreft de MP4 van episode 7 van Macross Frontier, beeldkwaliteit is stukken minder dan de vorige edities.. T__T
pi_58794829
Baccano! OVA! 11/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Ge4ce op 21-05-2008 10:43:58 ]
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_58795171
Is Lunar de enige groep die Macross F in 720p uitbrengt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:57:13 #96
122997 zquing
Drama Junk
pi_58796853
[AonE-Gekkostate-Menclave]_Macross_F_-_04_[1280x720_H.264_AAC]_[82B2AA35].mkv
pi_58797774
whoei...

Lang geleden dat ik iets van AonE gezien heb...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58800247
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TTGL is inderdaad geweldig, ik heb in 2 kijksessies 11 afleveringen gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_58816373
quote:
Ahhh, begint net 'serieus' te worden, bij aflevering 7 begint alles spiraalsgewijs omlaag te gaan.

Er komen nog wel een paar fillertjes tussendoor, maar die hoef je niet te zien, hoewel ze wel het kijken waard zijn. (Aflevering 9 is een filler bijvoorbeeld.)

Wie leest de manga overigens? Echt spannend.
SPOILER: Soul Eater manga 37

[ Bericht 11% gewijzigd door Ge4ce op 22-05-2008 06:53:11 ]
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  donderdag 22 mei 2008 @ 06:54:03 #100
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58816379
quote:

De eerste 3 zijn intro dus niet op basis daarvan beslissen.
Pas vanaf 4 begint het echt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')