ben ik 't niet mee eens, we gaan hier toch ook niet over alfred jodokus kwak praten? Maar ik zal kijken of ik een keer een topic kan openen waarin dat in de tt staatquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Anime is anime, of het nu One piece is of Konan imho
Anders kan de naam beter naar Anime/manga behalve Naruto/Bleach/One Piece/Eye shield/hunter x huner enz topic worden verandert.
contradictiequote:Op woensdag 4 juni 2008 21:01 schreef zquing het volgende:
"niet anime kijkers" die die series juist wel kijken
Volgens mij gaat het bij anime om een tekenfilm van japanse origine, of zit ik er naast? Wanneer dit nu Clannad of Boes is, gaat mij om de oorsprong van de serie. Als ik het niets vind dan kijk ik het niet. Het is niet per definitie goed omdat hij kort is of iets dergelijks. Maar weer just imhoquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef zquing het volgende:
[..]
ben ik 't niet mee eens, we gaan hier toch ook niet over alfred jodokus kwak praten? Maar ik zal kijken of ik een keer een topic kan openen waarin dat in de tt staat
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Voor degene die Macross Frontier nog niet musical achtig genoeg vonden. 6 Juni komt de ost uit, en kan je de muziek horen wanneer je wil.
* mschol momenteel te chaotisch met school & stage, en als dat achter de rug is: eindelijk van die school af....quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:01 schreef zquing het volgende:
ik ben van mening dat langlopende series in een eigen topic thuishoren. Dit omdat er meer "niet anime kijkers" die die series juist wel kijken, omdat ze toegankelijker zijn. In dit topic zal door dat soort mensen niet snel gekeken worden, dus om alles een beetje toegankelijk voor iedereen te houden, langlopende series graag in hun eigen topic.
Maar wat als dit topic dood is? Mischien dat de ex-veelposters wel wat beter te doen hebben met hun leven dan alleen maar anime kijken en daarover op fok te praten.
Vond de reeks veel leuker toen 't nog een semi anime geralateerde slowchat was
was toch redelijk duidelijk?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:28 schreef Loire het volgende:
Dude, ..wait, ...what?!
ik ben er mee dat die aparte topics hebben, anders loopt dit topic veels te snel en wordt er maar over 1 of 2 series echt veel gepraat...quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben juist blij dat series als Bleach, Naruto en One Piece eigen topics hebben, want ik vind het stuk voor stuk rukseries.
Macross is nooit populair geweest buiten Japan en de studios hebben nooit echt op de westerse markt gericht. Hier wilt de grote meerderheid toch liever naar helden zien die superkrachten bezitten en daarin vult Naruto en de voorganger Dragonball het prima in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef zquing het volgende:
ben ik dan echt de enige die vind dat er te weinig gepraat wordt in macross
Ze mogen best meer praten, als ze maar iets minder zingen. Ik hoef niet sheryl dwars door een gevecht te horen. Laat het volume van haar dan iets zakken oidquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef zquing het volgende:
ben ik dan echt de enige die vind dat er te weinig gepraat wordt in macross
Robotech?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Macross is nooit populair geweest buiten Japan en de studios hebben nooit echt op de westerse markt gericht. Hier wilt de grote meerderheid toch liever naar helden zien die superkrachten bezitten en daarin vult Naruto en de voorganger Dragonball het prima in.
Want kom op, vliegtuigen die in robots veranderen is toch zo Transformers en de love triangle en muziek die een sterke rol in het Macross universum speelt zijn gewoon suf voor de meeste kijkers.
sherylquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ze mogen best meer praten, als ze maar iets minder zingen. Ik hoef niet sheryl dwars door een gevecht te horen. Laat het volume van haar dan iets zakken oid
Macross is idd niet gemaakt voor de Westerse wereld, maar het heeft ook geen enkele screentime vanwege de licentieperikelen met Harmony Gold, het bedrijf achter Robotech dat voorkomt dat de orignele Macross ooit voet aan de grond krijgt in de Westerse wereld waar de rechten van Harmony Gold baas zijn. Robotech heeft dan dezelfde hoofdpersonen maar zijn heel anders dan die in Macross. De verhaallijn is anders; Protoculture is brandstof en een product van de Flower of Lifequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:08 schreef zquing het volgende:
[..]
Robotech?
Macross is niet gemaakt voor de westerse wereld, de enige reden waarom ik kijk is vanwege de lovetraingles. Muziek is ook prima
Er zijn verschillende 'fanclubs' op het forum van Macrossworld.comquote:[..]
sheryl
Hellsing?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef the_contract_killer het volgende:
ik weet nog wel dat vroegah,toen canal+ nog gewoon op de kabel te ontvangen was (dank je wel upc) ze ook een tijdje manga/anime uitzenden en toen was er een serie over een vampiermeisje met een of andere gozer,werd helemaal aan flarden geschoten maar bleef gewoon doorvechten en leven.
weet iemand deze?
dat zou hem zo maar eens kunnen zijn...quote:
pedoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:13 schreef PsyCha het volgende:
Sheryl sux, Ranka rulez!
ow je had het over macross....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef PsyCha het volgende:
Ik vind Sheryl gewoon een bemoeial. Ze is er telkens opeens bij. Net afleving 10raw (van Macross) gezien en ze is er weer opeens bij. Misschien was er dit keer wel een reden voor, dat zie ik dan wel als de subs uit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |