quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127/128: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
129: [CUL-SC # 129] Champy, cups en courgette all the way!
130: [CUL-SC #130]Planes, Trains & Autos hebben we nog niet gehad
131: [CUL-SC #131] Waar lurkers ineens boven komen
135: [CUL SC #135] is trots op ColdFeet O+
136: [CUL-SC] #136 Kietelen!
137: [CUL-SC #137]waar Steer een poepie is volgens Laura
138: [CUL-SC #138] RIP aan de gevallen wondersponsjes
139: [CUL-SC #139] Allemaal kneusjes
140: [CUL-SC] # 140: Chocolate Moose!
141: [CUL-SC] # 141: Wakker worden
142: [CUL SC 142] Voulez-vous manger avec moi, ce soir?
143: [CUL SC 143] Waar we eten met laptops op schoot als tafeltje
Voorzien van een goede marinade en gefrituurd, zijn ze vast wel te eten.quote:
Als ie eindelijk bij de 110 is ligt die woonwijk al een kilometer achter hemquote:Op zondag 13 april 2008 12:17 schreef latislos het volgende:
[..]
geen kans op boetes? moet je is 110 door een woonwijk gaan rijden
ook goeiemorgen![]()
Hoe komt Anna aan die informatie?quote:Op zondag 13 april 2008 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
Kevers met Spinazie zijn niet goed te eten volgens Anna.
ik dacht dat je al klaar was met rennenquote:Op zondag 13 april 2008 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe komt Anna aan die informatie?
Ik moet mijn bed eens uitkomen en een rondje gaan rennen ofzo.
En daarna gaan schoonmaken.
Iehl... Gelukkig is er vast wel een supermarkt open in de buurt!quote:Op zondag 13 april 2008 12:30 schreef latislos het volgende:
net een eitje gebakken, zie ik dat het brood aan het schimmelen is
moet ik me eerst aankleden, naar de supermarkt und zuruck. dan was mijn eitje al koud geweest.quote:Op zondag 13 april 2008 13:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iehl... Gelukkig is er vast wel een supermarkt open in de buurt!
Yuk!quote:Op zondag 13 april 2008 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ze vond ooit een kever in verse Spinazie, meegekookt enzo. Sindsdien eet ze geen Spinazie meer.
Ik ben alleen nog maar op en neer gelopen van mijn slaapkamer naar de keuken en heb een lijstje gemaakt met wat ik allemaal moet doen vandaag.quote:Op zondag 13 april 2008 13:10 schreef latislos het volgende:
[..]
ik dacht dat je al klaar was met rennen
quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef latislos het volgende:
[..]
moet ik me eerst aankleden, naar de supermarkt und zuruck. dan was mijn eitje al koud geweest.
ook goeiemorgen trouwens..
Lekker in een volgekruimelt bed slapenquote:Op zondag 13 april 2008 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yuk!
[..]
Ik ben alleen nog maar op en neer gelopen van mijn slaapkamer naar de keuken en heb een lijstje gemaakt met wat ik allemaal moet doen vandaag.![]()
Bed verschonen staat daar ook bij, want ik heb net kruimelige crackers in bed liggen eten.
katertje? Ik niet, ondanks dat ik best behoorlijk veel heb gedronken gister. Die eerste halve liter op een lege maag zorgde ervoor dat ik heel erg grappig was.quote:Op zondag 13 april 2008 13:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb hoofdpijn en last van mn maaaaag! Wie nog meer?
ik had voorzorgsmaatregelen getroffen. Ongelooflijk veel water naar binnen gegoten voor het slapen gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 13:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb hoofdpijn en last van mn maaaaag! Wie nog meer?
Van veel water drinken moet je altijd zo ongans vaak naar de WC. En van bier ook. Slechte combo... Volgende keer maar een stripje paracetamol meenemen ofzoquote:Op zondag 13 april 2008 13:30 schreef latislos het volgende:
[..]
ik had voorzorgsmaatregelen getroffen. Ongelooflijk veel water naar binnen gegoten voor het slapen gaan.
aangezien ik ook al een aantal glazen wijn op had voordat ik naar die 'k'-bar ging.
(vul voor 'k' in wat jezelf van toepassing vindt)
Vianen?quote:Op zondag 13 april 2008 13:19 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Heer lijk uitgeslapen terwijl Bluezz al vroeg naar haar moedertje en zus in Vianen is afgereisd.
Ik heb een keer een groene dikke rups gevonden in de bloemkool, heb toen ook een hele tijd geen bloemkool meer gegeten en tegenwoordig kijk ik alles nog steeds goed naquote:Op zondag 13 april 2008 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ze vond ooit een kever in verse Spinazie, meegekookt enzo. Sindsdien eet ze geen Spinazie meer.
Je moet groente ook goed wassen voor het koken. In een flinke bak water met zout, dat verdrijft de beestjes.quote:Op zondag 13 april 2008 13:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb een keer een groene dikke rups gevonden in de bloemkool, heb toen ook een hele tijd geen bloemkool meer gegeten en tegenwoordig kijk ik alles nog steeds goed na![]()
Goedemorgenquote:Ook goedemorgen trouwens![]()
![]()
Minuutje of 50 hiervandaan ...quote:Op zondag 13 april 2008 13:43 schreef latislos het volgende:
Ligt Bobbejaanland in de buurt waar jullie wonen?
ik ga er weer even van tussen
kunnen ze niet met tienertoer naar roosendaal?quote:Op zondag 13 april 2008 13:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Minuutje of 50 hiervandaan ...
Dus de terugweg is zo gedaan, heen is leukerEerst naar Utrecht ze halen en dan weer naar t Belse voor Bobbejaanland...
Haha, ja vast. Als ze zo spelen als afgelopen week dan dendert FC Twente daar gewoon overheen.quote:
Maar FC Groningen dendert NOG harder over ajax heenquote:Op zondag 13 april 2008 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Haha, ja vast. Als ze zo spelen als afgelopen week dan dendert FC Twente daar gewoon overheen.
geenquote:Op zondag 13 april 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Ladies, hoeveel sportbh's bezitten jullie eigenlijk?
daar vergeet je: voetbal is voor het plebsquote:
Dat bestaat volgens mij niet eens meer?quote:Op zondag 13 april 2008 14:04 schreef latislos het volgende:
[..]
kunnen ze niet met tienertoer naar roosendaal?
Ik had er altijd vier en ik waste ze meestal even met de hand als ik thuiskwam en hing ze dan in de badkamer te drogen. Maar ik droeg er twee over elkaar met volleybal en hardlopen om de boel een beetje op zijn plek te houden dus dat zou je kunnen rekenen als twee.quote:Op zondag 13 april 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Ladies, hoeveel sportbh's bezitten jullie eigenlijk? Ik ben vandaag heel hard aan t wassen, maar wil nu ook gaan hardlopen, de zon schijnt ommers...
Helaas moet ik alweer een stinkende sportbh uit de wasmand halen, 3 sportbh's is blijkbaar alleen genoeg als ik minstens 2x in de week was! En dat lijkt me toch wat overdreven....
quote:Op zondag 13 april 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Zo staat het er wel heel vaak dat Moblo geen tieten heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit door Isa: denk je een beetje aan de mensen die vanavond studio sport willen kijken en dit nu nog niet willen weten![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door Isabeau op 13-04-2008 16:24:35 ]O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:Op zondag 13 april 2008 15:56 schreef Euc- het volgende:
*PROEST*
voetbalnieuws:Het waren gewoon tussenstanden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit door Isa: denk je een beetje aan de mensen die vanavond studio sport willen kijken en dit nu nog niet willen weten![]()
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Die zijn ook niet zonder spoilertags gewenst.quote:
In het geval van Groningen - Ajax stonden ze snel weer op straatquote:Op zondag 13 april 2008 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Achja voetbal. Het houdt het plebs van de straat heh.
Ohja, brandje in het stadion toch?quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In het geval van Groningen - Ajax stonden ze snel weer op straat.
quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, stel eencellige wezens daar. Als ze een IQ test zouden afnemen voor supporters dan zou in elk stadion misschien 100 man blijven zitten en de rest wordt geweigerd.
quote:Op zondag 13 april 2008 16:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Achja voetbal. Het houdt het plebs van de straat heh.
Hmmm lekker hoor, wat voor kipjes had je ook al weer gemarineerd?quote:Op zondag 13 april 2008 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net lekker hardgelopen en nu na een kopje thee even douchen..
dan de kipjes in de oven die ik gisteren in de marinade had gezet voor 't feestje, maar die een beetje overbodig waren
quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
heb kipjes met:
piri piri kruiden
ketjap/honing/sambal/knoflook
paprikapoeder en chilisaus
en daar halen we eenpatatje
bij
Ohw?quote:Op zondag 13 april 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
je kwam toch hierheen verhuizen na je studie?
Toch jammer dat er dan wel zeikerig wordt gedaan over voetbal, maar een nieuwe film verneuken door te verklappen dat de hoofdrolspeler dood gaat wordt normaal gevondenquote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zijn ook niet zonder spoilertags gewenst.
Arnhem, dat is centraal nederland! Vanaf Arnhem ben je binnen 1.5-2 uur overal, beter kan het toch bijna niet?quote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat ik buiten de randstad wil leven... Sorry MoBlo, maar Arnhem is te ver buiten mijn comfort zone... Zal wel teut geweest zijn toen ik zei dat ik naar Arnhem ging verhuizen
Komt echt over alsof je buiten de randstad 10 jaar terug gaat in de tijd johquote:Op zondag 13 april 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat ik buiten de randstad wil leven... Sorry MoBlo, maar Arnhem is te ver buiten mijn comfort zone... Zal wel teut geweest zijn toen ik zei dat ik naar Arnhem ging verhuizen
Het kan beter, en het heet Randstadquote:Op zondag 13 april 2008 17:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Arnhem, dat is centraal nederland! Vanaf Arnhem ben je binnen 1.5-2 uur overal, beter kan het toch bijna niet?
quote:Op zondag 13 april 2008 17:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Komt echt over alsof je buiten de randstad 10 jaar terug gaat in de tijd joh
waar er bijna geen groen is, frisse lucht niet gekend is, en je altijd file hebt?quote:Op zondag 13 april 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan beter, en het heet Randstad
Weinig last daarvan hier in Bloemendaal en toch is het de randstad.quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
waar er bijna geen groen is, frisse lucht niet gekend is, en je altijd file hebt?
Er is zat groen in de Randstad heur... We hebben polders enzo. Frisse lucht heb je ook in de polders, en file's kom ik bijna nooit tegen onderweg!quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar er bijna geen groen is, frisse lucht niet gekend is, en je altijd file hebt?
Maar Maastricht is best een uithoek, toch? Ik bedoel, je kan bijna niet verder onderin Nederland wonen...quote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef AKnynke het volgende:
Mm, okay. Eigenlijk vervloek ik Limburg ook best vaak, tis zoooo ontzettend afgelegen van de rest van Nederland. Europees gezien is t wel handig, een uurtje en ik sta in Brussel, Antwerpen of Aachen, 2 uurtjes en ik ben in Keulen, en 4 voordat ik in Parijs ben. En dat is met het OV, met de auto is het nog sneller!
Ik ben zo blij dat ik in de randstad ben komen wonen. Ik zou alleen nog weg willen voor het buitenlandquote:Op zondag 13 april 2008 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat ik uit de Randstad WEG ben![]()
zou echt nooit meer terugwillen
![]()
Hm. Ik zou nu best langs willen komen, maar dan zou ik naar buiten de randstad moeten, en dat gaat dus nietquote:Op zondag 13 april 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
friet, check
mayo, check
kip, check
alleen is de kip niet gefrituurd... verder, CHECKzodadelijk maar eens de oven aanzwengelen
Jawel, je zou nog in Eijsden kunnen wonen. Nee, Maastricht is een enorme uithoek! Ik bedoel, vordat ik redelijk centraal (EHV) ben, ben ik een uur onderweg. Maar ja, Maastricht is wel heel tof, en ik heb hier een leuke tijd gehad. Het is nu wel langzamerhand tijdo m weg te gaan. Zweden of Amsterdam, here I come!quote:Op zondag 13 april 2008 17:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar Maastricht is best een uithoek, toch? Ik bedoel, je kan bijna niet verder onderin Nederland wonen...
ja, en als ik naar Zweden ga ook. Gelukkig ken ik wat mensen in A'dam, dat maakt het hopelijk makkelijker. In Zweden lijkt het me nog een hele opgave!quote:Op zondag 13 april 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Eind van de maand krijg je te horen of je naar Zweden of Amsterdam gaat, toch? Kan je meteen beginnen met een kamer zoeken als je naar Amsterdam gaat...
Waar woon je dan?quote:Op zondag 13 april 2008 18:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou ook echt niet in de Randstad willen wonen. Ik wil best naar een iets grotere plaats als waar ik nu woon (dat is dan ook geen kunst) maar op het platteland wonen bevalt me eigenlijk prima.
Tis ook een hele toffe auto!quote:Op zondag 13 april 2008 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe langer we er over nadenken hoe meer we die Kever willen.
Ohh de Pfoon.. hoe laat is dat >>?quote:Op zondag 13 april 2008 20:13 schreef golfer het volgende:
Druk TV-programma hier vanavond. :
Italiaanse droom, The Phone en het golfen van The Masters.
Ik denk dat ik de longest yard ga kijken...quote:Op zondag 13 april 2008 20:11 schreef MissHobje het volgende:
Avond lieve CULlertjes
AKnynke lekker aan de dvd's dus
Ik doe lekker relaxen ook tv kijken en beetje pc lurken enzo.
Inderdaad, ik ben bijna net zo snel bij mijn schoonzusje in Leuven als in Maastricht.quote:Op zondag 13 april 2008 18:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Verder van Maastricht kan bijna niet binnen NL!
Dat MoBlo vindt dat ze geen tieten heeft bedoel je? Dat vind ik best wel meevallen.quote:Op zondag 13 april 2008 15:20 schreef AKnynke het volgende:
Zo. en nu staat het er helemaal niet meer.
Het is nog brakker om een migraine aanval te krijgen tijdens het lopen.quote:Een suikerflauwte krijgen als je halverwege je route bent is trouwens best kut! T ging net lekker, en daarna ging t helemaal niet meer.
Lief hè?!quote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
awgoss....
beterschap.. fijn is dat hè, dan zo'n moeder die je komt verplegen![]()
goud waard
Moeders zijn lief!quote:Op zondag 13 april 2008 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lief hè?!En ze is nu een kopje thee voor me aan het maken. En ik hoop dat ik die er zo niet uit kots.
Gelukkig voel ik me wel al iets beter na 4 uur slapen.
Owja, Nynke, ik heb 3 sportbeha's en ik hang ze eigenlijk gewoon uit na het sporten. Kan ze best 2 keer een uurtje aan vind ik.
Net voor de Domtoren rechtsafquote:Op zondag 13 april 2008 21:59 schreef SiGNe het volgende:
Ik MOET echt een keer naar Tai Soen![]()
En waar is dat zandkasteel?
Echt waar niet?!quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Ikke niet, want ik ben serieus nog nooit in Utrecht geweest (behalve op CS). Wordt misschien eens tijd!
Wat Nyn zegt!quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Ikke niet, want ik ben serieus nog nooit in Utrecht geweest (behalve op CS). Wordt misschien eens tijd!
ee, ik heb de verste einde van de wereld gezien, maar in Utrecht nog nooit geweest.quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar niet?!(zegt de dame die nog nooit in Maastricht is geweest
)
Liejannuh, ik hoop dat je je inmiddels al weer wat beter voeltIn ieder geval nog beterschap en mama's zijn idd
(en de jouwe vind ik ook echt zo'n lieve schat
)
Ah daar! dat ken ik wel ja..quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Naast het Domplein, naast de toren. Daar is een klein tuintje met allemaal afbeeldingen van St. Maarten. Niet het kloostertuintje.
Single malt whisky is sowieso altijd een goede oplossing overal voor, zelf al heb je helemaal geen problemen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef Vork het volgende:
Gelukkig is er altijd nog een oplossing voor dat soort ellende: een goede Single malt whisky(oh en goede vrienden natuurlijk).
Ik snap ook niet veel van vreemdgaan...zoiets komt niet eens in me op als ik een relatie heb, hoe leuk sommige mannen ook kunnen zijn. Sterkte voor die vriendin van je, Euc, wees maar lief voor d'r.quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef Vork het volgende:
Dat hele fenomeen vreemdgaan heb ik nooit begrepen. Althans, dat nog relatief veel mensen dat doen en het nog zo lang verborgen weten te houden. Eigenlijk zou het verboden moeten worden.
Gelukkig is er altijd nog een oplossing voor dat soort ellende: een goede Single malt whisky(oh en goede vrienden natuurlijk).
Je had gewoon naar Arnhem moeten komen van 't weekend. Dan had je beiden binnen handbereik.quote:Op zondag 13 april 2008 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Enne, ik heb hier geen whiskey, maar geloof dat ik wel goede vrienden hebIs ook wat waard
ik heb beiden nietquote:Op zondag 13 april 2008 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook niet veel van vreemdgaan...zoiets komt niet eens in me op als ik een relatie heb, hoe leuk sommige mannen ook kunnen zijn. Sterkte voor die vriendin van je, Euc, wees maar lief voor d'r.
Enne, ik heb hier geen whiskey, maar geloof dat ik wel goede vrienden hebIs ook wat waard
en de spanning van de sex met een nieuw persoon ook?quote:Op zondag 13 april 2008 23:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Je had gewoon naar Arnhem moeten komen van 't weekend. Dan had je beiden binnen handbereik.
En jij je morgen maar afvragen waarom je ineens 5.000 meer fotoboekviews hebtquote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en de spanning van de sex met een nieuw persoon ook?
Dat vind ik atlijd wel erg tof, sex met een nieuw, tof iemand!
De spanning van seksen met een nieuw persoon kan een keertje vreemdgaan verklaren, maar een half jaar?quote:Op zondag 13 april 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
ach, de spanning van het sexxen met een nieuw persoon.
En dat je nog 'goed in de markt ligt' enzo.
Weet je zeker dat je de juiste post hebt gequote?quote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef AKnynke het volgende:
en de spanning van de sex met een nieuw persoon ook?
Dat vind ik atlijd wel erg tof, sex met een nieuw, tof iemand!
Weet ik niet, of ik de juiste post gequote heb. Heb jij niet eens met Isa in een bed geslapen?quote:Op zondag 13 april 2008 23:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de juiste post hebt gequote?
En verder kan dat natuurlijk ook gewoon losstaan van vreemdgaan
Ik neem niet aan dat ik de enige ben, eigenlijk. Denk dat ik niet heel veel nieuws onder de zon verkondig hier!quote:Op zondag 13 april 2008 23:40 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En jij je morgen maar afvragen waarom je ineens 5.000 meer fotoboekviews hebt
Nee hoorquote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat ik de enige ben, eigenlijk. Denk dat ik niet heel veel nieuws onder de zon verkondig hier!
't kan natuurlijk ook voor de kick zijn en dat je je relatie daar niet voor op wil geven.quote:Op zondag 13 april 2008 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De spanning van seksen met een nieuw persoon kan een keertje vreemdgaan verklaren, maar een half jaar?
't zijn m'n ouders he, die zijn het gewend.quote:Op zondag 13 april 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens Steer, wat vonden je ouders ervan dat je foto's van het eten nam
Maar dat laatste is over het algemeen min of meer in overleg. Je partner een half jaar bedriegen vind ik toch wel van een andere orde en ik ben over het algemeen vrij ruimdenkend in dit soort dingen als ik de reacties op fok en in mijn omgeving als graadmeter mag nemen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't kan natuurlijk ook voor de kick zijn en dat je je relatie daar niet voor op wil geven.
Of het oude vertrouwde niet op willen geven, je hoort ook vaak verhalen van getrouwde stellen die bijv. voor de kinderen bij elkaar blijven.
Zou de buurvrouw hier nog wat van over hebben?quote:Op zondag 13 april 2008 23:56 schreef Bluezz het volgende:
lemonmerenque pie
Hoi MMquote:Op zondag 13 april 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dat laatste is over het algemeen min of meer in overleg. Je partner een half jaar bedriegen vind ik toch wel van een andere orde en ik ben over het algemeen vrij ruimdenkend in dit soort dingen als ik de reacties op fok en in mijn omgeving als graadmeter mag nemen.
Ik duik zo achter je aan.quote:Op zondag 13 april 2008 23:55 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ik duik erin. Weltrsuten allemaal!
Gisteren droomde dat ik mijn ex kwijt was geraakt (daar was ze weerquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren droomde dat ik mijn ex kwijt was geraakt (daar was ze weer) in Kiev en dat ik verdwaald was daar. Ook kwam ik niet vooruit, hoe hard ik ook probeerde te lopen! Gelukkig kwam ik een Chinees restaurant tegen, en ging in naar binnen om de weg te vragen.
![]()
Ben benieuwd wat ik vanavond weer meemaak.
Laat dat maar aan Bluezz over als haar hormonen, die niet echt meer geregeld werken, weer eens an de haal met haar gaan.quote:Op maandag 14 april 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Een bad in de woonkamer, dat zou mooi zijn.
spin dood slaat.. ook goeienavond!quote:Op maandag 14 april 2008 00:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Iiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Er loopt hier een megaspin over de muur
Dankjequote:
hahahaquote:Op maandag 14 april 2008 00:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje![]()
Hij zit inmiddels in de stofzuiger met een dikke prop keukenpapier in de stang![]()
Het kan me niet schelen wat ik verder nog opzuig, ik ga dus mooi niet met mijn vingers in die zak lopen wroetenquote:Op maandag 14 april 2008 00:40 schreef latislos het volgende:
[..]
hahaha
Ik heb een keer ook eens een paar spinnen opgezogen, en moest later nog de stofzuiger zak in om er iets uit te halen wat per ongeluk op was gezogen.
ik had onlangs nog ivm met ongelooflijke luiheid, de stofzuigerzak leeggehaald boven de prullenbak, om hem nog een keer te kunnen gebruiken.quote:
Ach gossie toch.quote:Op maandag 14 april 2008 01:15 schreef Euc- het volgende:
Liep een uurtje geleden langs dr kamer en hoorde haar nog snikken, heb wat drinken voor haar gepakt en heeft ze (weer) flink uitgehuild op mn schouder, ze slaapt nu eindelijk maar wat heeft ze het er moeilijk mee zeg..
Als je haar een week geleden had gevraagd hoe het met de relatie ging enzo had ze geantwoord dat ze met hem oud zou worden, en nu dit. Wordt er haast zelf depri van
klote voor je Euc, en helemaal voor haar.quote:Op maandag 14 april 2008 01:15 schreef Euc- het volgende:
Liep een uurtje geleden langs dr kamer en hoorde haar nog snikken, heb wat drinken voor haar gepakt en heeft ze (weer) flink uitgehuild op mn schouder, ze slaapt nu eindelijk maar wat heeft ze het er moeilijk mee zeg..
Als je haar een week geleden had gevraagd hoe het met de relatie ging enzo had ze geantwoord dat ze met hem oud zou worden, en nu dit. Wordt er haast zelf depri van
Wat zieligquote:Op maandag 14 april 2008 01:15 schreef Euc- het volgende:
Morning!!quote:Op zondag 13 april 2008 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Goeie vriend ben je Eucie![]()
Ik ben intussen bijgelezen hier![]()
Ben de hele dag in Vianen (waarom moest je lachen, Elf?) geweest.
Eerst naar d'oude bloesemoeder, koffie en lunch en toen naar zus die nu hyves en msn heeft op een retetrage oude bak van een pc
Maar ze vind het 't fijnst om te pasjansen
Oeii, had je wel moeten gaan werken als je migraine nog niet helemaal weg is?quote:Op maandag 14 april 2008 08:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het heeft een uur gekost om in te kunnen loggen. En ik heb de luxaflex maar dicht gedaan, trek het felle licht nog niet zo goed vandaag.
Maar wel op mn werk.En mn ontbijt en kopjes thee er nog niet uitgekotst!
Ik moet echt iets afmaken met een collega, dus ik ga gewoon heel vroeg naar huis vandaag. En heel vroeg is rond de lunch als het meezit.quote:Op maandag 14 april 2008 08:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeii, had je wel moeten gaan werken als je migraine nog niet helemaal weg is?
quote:Op maandag 14 april 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moet echt iets afmaken met een collega, dus ik ga gewoon heel vroeg naar huis vandaag. En heel vroeg is rond de lunch als het meezit.
Maar anders was ik vandaag gewoon thuis gebleven hoor.
Jah je hebt de karaoke-meet gemistquote:Op maandag 14 april 2008 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh!
Nog belangrijke dingen gemist de afgelopen dagen?
Liejannuh sterkte met de migraine, is echt zoooo vervelend
Wat aardig van je ouders ook dat ze dat toestaan.quote:Op maandag 14 april 2008 12:11 schreef Euc- het volgende:
Zooo, ben alweer even op, ontbijtje gemaakt voor dr, weer even wat gepraat enzo. Ze blijft iig nog een paar dagen hier, daarna zien we het wel weer
Tuurlijk, waarom niet? Ruimte zat en ze heeft nu mensen om dr heen nodigquote:Op maandag 14 april 2008 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat aardig van je ouders ook dat ze dat toestaan.
En natuurlijk je vriendin voor het begrijpen.
En...was het wat?quote:Op maandag 14 april 2008 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah je hebt de karaoke-meet gemist
Jaaa. zoeentje op pootjes, en dan kom jij wijntjes brengen en masserenquote:Op maandag 14 april 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Een bad in de woonkamer, dat zou mooi zijn.
Minicooper hierquote:Op maandag 14 april 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woeiiii![]()
![]()
Ik wil zo graag een Eend ooit, als ik later groot ben![]()
Jah, ging over de meet, of je/jullie nog kwamenquote:Op maandag 14 april 2008 13:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En...was het wat?
Zag zondag pas dat ik telefoontje van je had gemistGing het over die meet?
Oeh Bluezz, mag ik mee in bad?quote:Op maandag 14 april 2008 14:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaa. zoeentje op pootjes, en dan kom jij wijntjes brengen en masseren
Die is wel mooi gepimpt, daklijn is wel mooi gedaan..quote:Op maandag 14 april 2008 14:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Minicooper hier![]()
[ afbeelding ]
Ik had er bijna 1tje gehad
's avonds een vent, overdag een vent!quote:Op maandag 14 april 2008 16:05 schreef Den_Haag het volgende:
ik wil weer naar bedje!
ik ook niet. en k moet nu nog naar een stomme conferentie gaan. Maar, dat betekent iig dat ik nu van kantoor wegga! Fijne avond allemaal!quote:Op maandag 14 april 2008 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
ben toch ook aan het werk
heb alleen geen zin vandaag
Je doet toch een halve dag vandaag? 4 of 5 uurtjes ofzo?quote:Op maandag 14 april 2008 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
ben toch ook aan het werk
heb alleen geen zin vandaag
Ah. Ok. Dat ken ik welquote:Op maandag 14 april 2008 17:18 schreef beunkster het volgende:
Hetzelfde als expats. Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Expatriate
Heel NH krijgt t aan zn hart van Zuster Bluezzquote:Op maandag 14 april 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Zo, weer thuis, lekker een treintje eerder, manoman wat is het toch drukjes de laatste tijd.
Heeft heel NH het aan zijn/haar hart of zo
Gister was het echt heel erg. Vandaag had ik gewoon nog wat hoofdpijn en algehele brakke gevoelens niet veroorzaakt door drank. Dus ik heb gedaan wat ik moest doen op mn werk en ben thuis echt gelijk mn bed in gedoken.quote:Op maandag 14 april 2008 17:37 schreef Bluezz het volgende:
@ liejannuh, er zit niks anders op dan gewoon de uren af te tellen tot het weggetrokken is, kutmigraine he
Kan je wel achter de pc dan???
Looks hoestalking too youquote:Op maandag 14 april 2008 17:56 schreef Liejannuh het volgende:
Gister was het echt heel erg. Vandaag had ik gewoon nog wat hoofdpijn en algehele brakke gevoelens niet veroorzaakt door drank. Dus ik heb gedaan wat ik moest doen op mn werk en ben thuis echt gelijk mn bed in gedoken.Morgen zie ik wel of mijn collega's mn werk goed hebben afgemaakt.
Gelukkig heb ik het maar eens in de 3 jaar ofzo. Heb bij deze ook weer extra veel medelijden met degenen die er vaker last van hebben.
Ik weet het. Verzorgt Golfer je dan wel goed? Ik neem tenminste aan dat jouw moeder niet even aan komt snellen als je ziek bent.quote:Op maandag 14 april 2008 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Looks hoestalking too you
Maar nu ik in die overgang zit, neemt het met sprongen af![]()
*aftikt*
Sorry heren
* Bluezz gaat eten!
quote:Op maandag 14 april 2008 18:19 schreef SiGNe het volgende:
Mijn heldendaad van vandaag zit er ook weer op, ik was getuige dat een meisje op de fiets werd aangereden door een auto die vervolgens gewoon doorreed.
Ik heb meteen 112 gebeld en het kenteken doorgegeven, als je een groene ford escort hebt, dan heb je een probleem![]()
Het meisje had gelukkig niets (alleen geschrokken natuurlijk) maar d'r voorwiel was flink krom.
Ik snap dat ook niet, als je iemand aanrijdt dan stap je toch meteen uit om te kijken of iemand schade heeft (persoonlijk danwel materieel)??
Wel goed om te horen dat het met jouw heldenproject ook weer iets beter gaat.quote:Op maandag 14 april 2008 18:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het met het meisje? le-zen euc![]()
Met het meisje hier gaat het wel even goed volgensmij, nachtje rust heeft haar goed gedaan
Nouja.. heldenproject..quote:Op maandag 14 april 2008 18:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel goed om te horen dat het met jouw heldenproject ook weer iets beter gaat.
relaties kunnen heel fijn zijn als het goed gaat, maar als het neit goed gaat gaat het vaak ook flink mis ook..
m'n ex is ook weer boos omdat ik door dat ongeluk (weer) een afspraak mistte
Niemand kan me dan helpen, ik probeer rustig te blijven, en niet weer te denken dat ik een hersenbloeding krijg, want alle verschijnselen zijn hetzelfde.quote:Op maandag 14 april 2008 18:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet het. Verzorgt Golfer je dan wel goed? Ik neem tenminste aan dat jouw moeder niet even aan komt snellen als je ziek bent.
Da's ook zo..maar dan ben je toch ook nog wel een held.quote:Op maandag 14 april 2008 18:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nouja.. heldenproject..
Waar ben je anders vrienden voor? Door dik en dun.
Ah, u heeft reeds een job gevonden in België?quote:Op maandag 14 april 2008 18:42 schreef latislos het volgende:
ola madamekes & mannekes.
ik oefen alvast belgisch
Tering Bluezz, dat klinkt wel 37 keer heftiger dan mijn migraine aanvallen.quote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niemand kan me dan helpen, ik probeer rustig te blijven, en niet weer te denken dat ik een hersenbloeding krijg, want alle verschijnselen zijn hetzelfde.
Bed in, slapen kan de eerste 18 uur niet, maar opblijven al helemaal niet
Het gaat wel altijd weer over, en na ruim 24 uur ben ik weer een beetje mezelf
amai, inderdaad daar hebt gij gelijk in. allee de volgende keer zal ik meer m'n best doen, he?quote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's ook zo..maar dan ben je toch ook nog wel een held.
Heel vaak leer je op dat soort momenten ook je échte vrienden kennen..
Latislos, Awel zunne..is dat niet spaans?
Pollekequote:Op maandag 14 april 2008 18:42 schreef latislos het volgende:
ik oefen alvast belgisch
nog niee, heèe?quote:Op maandag 14 april 2008 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, u heeft reeds een job gevonden in België?
[..]
Ik kom sowieso niet naar dat soort meetsquote:Op maandag 14 april 2008 14:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah, ging over de meet, of je/jullie nog kwamenMaar daar weet ik het antwoord al op
vlaamsquote:Op maandag 14 april 2008 18:42 schreef latislos het volgende:
ik oefen alvast belgisch
Ik had ook altijd erg veel last van migraine, tot ik zwanger werdquote:Op maandag 14 april 2008 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Looks hoestalking too you
Maar nu ik in die overgang zit, neemt het met sprongen af![]()
*aftikt*
Sorry heren
* Bluezz gaat eten!
Frietekes zal u bedoelen zekerrr?quote:Op maandag 14 april 2008 18:58 schreef latislos het volgende:
patat! ik ga maar es efkes naar de supermarket
Doet me denken aan de tijd dat ik nog een OVjaarkaart had, gingen we naar schiphol en dan daar skaten en dan uit verveling de helpdesk van Belgacom bellen.quote:Op maandag 14 april 2008 18:56 schreef latislos het volgende:
[..]
amai, inderdaad daar hebt gij gelijk in. allee de volgende keer zal ik meer m'n best doen, he?
(dit allemaal met een zachte g uitspreken, wat jij al doet btw)
morgenavond komt ze weer terugquote:Op maandag 14 april 2008 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe bevalt het je zo in je eentje Los?![]()
ahh dan geen diepvriespizza's voor jou meerquote:Op maandag 14 april 2008 19:42 schreef latislos het volgende:
[..]
morgenavond komt ze weer terug![]()
![]()
woensdag naar de kliniek, de krukken liggen al klaar in de auto (gewoon te lui om ze eruit te halen)
Nog 2,5 week goed voer, dan verhuist ze...quote:Op maandag 14 april 2008 19:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahh dan geen diepvriespizza's voor jou meer
inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog 2,5 week goed voer, dan verhuist ze...
quote:
Joh zeg jij lekker patat als je hier bentquote:Op maandag 14 april 2008 19:40 schreef latislos het volgende:
[..]
'patat!' praat ik na van die kerel van 'blokken'; Ben Crabbé
waar wonen jullie eigenlijk? meer in de buurt van antwerpen toch?quote:Op maandag 14 april 2008 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Joh zeg jij lekker patat als je hier bent
Hoevaak heb je iets met groente gekookt?quote:Op maandag 14 april 2008 19:50 schreef latislos het volgende:
[..]
inderdaad![]()
hoewel ik maar 1x pizza heb gegeten met wat vrienden
Yep, Antwerpen Centrum is hier een kwartierje-20 minuutjes vandaanquote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef latislos het volgende:
[..]
waar wonen jullie eigenlijk? meer in de buurt van antwerpen toch?
nou moequote:Op maandag 14 april 2008 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoevaak heb je iets met groente gekookt?
Ohh dat valt meequote:Op maandag 14 april 2008 19:50 schreef latislos het volgende:
[..]
inderdaad![]()
hoewel ik maar 1x pizza heb gegeten met wat vrienden
quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Één keer dus? Zitten je tanden nog stevig vast? Geen scheurbuik?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
heb je vandaag voor het eerst van scheurbuik gehoord? als je er een linkje bij doet.quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n bitch als ikquote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef latislos het volgende:
[..]
heb je vandaag voor het eerst van scheurbuik gehoord? als je er een linkje bij doet.
dat heeft iedereen toch wel gehad bij geschiedenis en biologie?
en meer dan eens groeten btw (op pizza zit ook groente tussen het shoarma)
En allebei lief!quote:
ik ben niet zo van het zelf uitnodigen...quote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En allebei lief!
Latislos, je mag ook wel af en toe bij mij komen eten hoor, als je vrouw in het buitenland zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |