quote:Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen! [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten! [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten! [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè! [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen! [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar! [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek. [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!! [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken. [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten! [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten! [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms! [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen! [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers! [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt! [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken! [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie! [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay! [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook? [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum! [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan! [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2 [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer? [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de.. [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?... [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag.. [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel! [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :( [CUL SC #39] Ober, refill! [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969 [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7 [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes [CUL SC #44] Nu met 35% korting! [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair. [CUL SC #46] Fris en fruitig [CUL SC #47] Met SoL op reis! [CUL SC] Deeltje #48 alweer [CUL SC #49] Op naar de 50 !! [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!! [CUL SC # 51] Wat zeggie!? [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army! [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O* CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9 CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!? [CUL-SC] #60 Hondenweer! CUL SC #61 met een glaasje gluhwein PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ... [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question! CUL-SC #64 met kerstballen [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!! [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9 [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag.... [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk [CUL SC # 72] We hyven wat af! [CUL SC #73] Taart! [CUL SC #74] Met liefde bereid [CUL SC #75] Albasten jubileum [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever [CUL SC #77] The single or not show [CUL SC #78] Bier is ook eten. [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard! [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;) [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet! [CUL SC] Deel 84 no perfume! [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen. [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer! [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag! [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg [CUL SC Deel 89] Het Walhalla [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
Mooi dat de begrafenis toch mooi was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Hee steer, jetlag maar dan anders lekker weggeslapen?
De begrafenis was vooral met predikant..... dus niet ons ding.
Maar wel zoals Tante Cor het wilde, haar dochter, mijn nicht dus las in vogelvlucht haar leven voor, erg mooi, veel herkenbare goede dingen.
Mijn moedertje in de rolstoel bij het graf : Dag Cor, tot ziens.![]()
Die tuin MY GOD, ik heb updates in mijn blog van hoe we het net aantroffen. BBQ meet bij ons in de zomer?
Leuk idee
En dan niet met hamburgers en frikandellen, oh nee, met tonijnsteaks en lekkere kebabs enzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:47 schreef golfer het volgende:
BBQ-meet is leuk idee voor hartje zomer.
Ik doe niet zo moeilijk, geef mij maar een hamburger op een broodje en wat remiasaus + uitjes + sla erop hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan niet met hamburgers en frikandellen, oh nee, met tonijnsteaks en lekkere kebabs enzo
En natuurlijk niet met van die vieze remiasausjes
oeh, en nu heb ik officieel honger!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan niet met hamburgers en frikandellen, oh nee, met tonijnsteaks en lekkere kebabs enzo
En natuurlijk niet met van die vieze remiasausjes
Heb je je nieuwe MD aan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:Bedankt voor jullie gelukswensen. T begint om 7 uur vanavond, dus ter voorbereiding ga ik nu even douchen en daarna spring ik in de auto. Vanavond weer een afspraak met Mr. Rebound *yay*
Ik zoek nog een mr. geen rebound, want dat zou dan wel heel laat komen..!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Succes Lein en ook succes met Mr. Rebound
Ik zoek nog een Ms. Rebound.
Wanneer heb jij de laatste uitgemaakt dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zoek nog een mr. geen rebound, want dat zou dan wel heel laat komen..!
Jaja, nieuwe MD presentquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je je nieuwe MD aan?succes met je tentamen!
Zo ongeveer een jaar geleden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de laatste uitgemaakt dan?
Ooow. Tijd voor een nieuwe.quote:
Hebben jullie het op het kopieerapparaat gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:18 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer, dat hangt heel erg van je bedrijf af. Bij mijn vorige werkgever heb ik geen vrienden gemaakt toen ik iets had met de bedrijfsjuriste. Er waren maar weinig vrouwen en als je dan ook nog iets heb met een van de weinige dames in een hoge functie
Foto's!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Jaja, nieuwe MD present![]()
kreeg er gratis zwarte plakkousen van MD bij kado, maar ik moet nog even bedenken wat ik daarmee ga doen... Kousen is niet helemaal mijn ding...
Nah, op werk niet. Tis maar een klein bedrijf met 15 man, en daar loopt geen potentieel bij, of die heb ik nog niet ontmoet, dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooow. Tijd voor een nieuwe.Op je nieuwe werk misschien? Werkrelaties schijnen
te zijn.
Ja? is je dat bevallen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Mag op je lijstje "Things to do before I die"
Vergeet niet naar beneden te kijken! Als je niet oppast loop je heel veel leuke jongens mis op zo 'n manier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nah, op werk niet. Tis maar een klein bedrijf met 15 man, en daar loopt geen potentieel bij, of die heb ik nog niet ontmoet, dat kan natuurlijk ook!
De dienst bij mijn opa duurde ruim anderhalf uurquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Maar wel zoals Tante Cor het wilde, haar dochter, mijn nicht dus las in vogelvlucht haar leven voor, erg mooi, veel herkenbare goede dingen.
pfft klinkt heavy! succes ermeequote:Op donderdag 7 februari 2008 18:39 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje slaat een SC-tje over en gaat hier weer verder...
Ik ben gebroken... hele dag bezig geweest met beton-schuurmachines enzo... moet nieuwe coating in de borrelruimte... geen zin meer... en morgen nog n dag
He bah Lein, dat is echt kut!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Gódver. Ik sta niet op de intekenlijst en het clusterbureau is natuurlijk al gesloten! Wat een hoerenboel. En op de website waar je moest inschrijven, kan ik die toets ook niet terug vinden. Kutzooi!! Voor jan lul de halve adg zitten blokken...
Ohh balen Lein!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, hoe is het eigenlijk met je? Alweer wat beter dan gister?
Heh SOLletje, wat vervelend. Als ik jou was, zou ik in ieder geval goed veel paracetamol nemen, 4 keer 2 per dag. Dan blijft de koorts onderdrukt en dat verlicht de pijn ook een beetje. Dan kan je ze het ebst om de 6 uur nemen, dan blijft je speegel een beetje stabiel en voel je je wat beter. Veel vocht drinken (geen wodkaquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh balen Lein!
Hier gaat het slechter, inmiddels ook veel snot en pijn onder mijn middenrif/buik van het vele hoesten![]()
En ik heb vanaf morgen Milou 3 weken achter elkaar
Feedback CUL is een ander topic dan SC.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn aardappels evalueren
Deze graag weer open, ik wil er nog over verder praten
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn aardappels evalueren
Deze graag weer open, ik wil er nog over verder praten
Dat dus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Feedback CUL is een ander topic dan SC.
Dat kan ik me voorstellen, maar helaas kreeg je in dat topic wel erg veel bagger reactiesquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoezo ik wil wel meer weten over giftigheid e.d
Dat krijg je als Paultjuhhh ergens een topic wil openenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar helaas kreeg je in dat topic wel erg veel bagger reacties
Ik had nog niet gereageerdquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Hee steer, jetlag maar dan anders lekker weggeslapen?
Die tuin MY GOD, ik heb updates in mijn blog van hoe we het net aantroffen. BBQ meet bij ons in de zomer?
Leuk idee
Dan zal je wel snel dood gaan. Doei!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb net aardappels met gif gegeten
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan zal je wel snel dood gaan. Doei!
Gelukkig. Akelige beesten, die duivenquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:11 schreef Bluezz het volgende:
We zagen hier een paar duiven wel héél hard heen en weer vliegen...volgens mij zijn ze een paar tussenlandplekken kwijt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Lien, hoe laat is je date met Mr. Rebound en wat gaan jullie eigenlijk vanavond doen?
Ah, jullie gaan bij Gauchos eten?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Lein. De date met mr. Rebound is zodra hij klaar is met sporten. We gaan genieten van elkaars vleselijke voorkomen :
![]()
Huh?? Nee man, we gaan seksenquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, jullie gaan bij Gauchos eten?
Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen dan? Een tijdje terug zat je nog bij onze club: "Wel Sex Willen maar Geen Sex Hebben".quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Hee wacht, die sportman, is dat niet gewoon Den_Haag?
Ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee.
En de key tot succes is: Tieten hebben en goed zoekenOh, en duidelijk communiceren wat je wil
Ja hoor, ik rits ze wel even af!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen tieten.
Mag ik die van jou lenen.![]()
Dat denk ik ook. Maar toch klopt er iets niet: jij hebt namelijk zo ook gewoon sex met een man, dus dat hoort in evenwicht te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, ik rits ze wel even af!
Nee ik denk dat het voor vrouwen makkelijker is om seks te krijgen. Vorige keer dat ik single was, was het ook geen énkel probleem
Mja maar het is een bepaald type man dat vrouwen trekt heh... Kijk, ik doe het voor mn eigen lol, dus ik wil het liefst een ervaren of op zn minst een zelfverzekerde vent. Niet zo'n klungel die zn kruit verschiet als je je trui uit trekt, om maareven een bot voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dat denk ik ook. Maar toch klopt er iets niet: jij hebt namelijk zo ook gewoon sex met een man, dus dat hoort in evenwicht te zijn.
Ik heb een keer een weddenschap gehad met een knul, allebei 40 dagen en 40 nachten zonder seks en zelfbevrediging. Na 3 dagen lagen we bij elkaar in bedquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:03 schreef SiGNe het volgende:
Misschien moeten we Leintjeuh voor de gein opgeven voor 40 dagen zonder sex
Maar je kan daar toch zelf verandering in brengen of mis ik t nou? Ik heb toch ook Mr. Rebound gevonden? Misschien ben jij wel voor iemand anders Mr. Rebound?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:07 schreef SiGNe het volgende:
't is niet eerlijk dat vrouwen het bij wijze van spreken voor het uitzoeken hebben en wij mannen maar op een houtje moeten bijten
Jij gaat echt wel niet op mijn houtje bijtenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:07 schreef SiGNe het volgende:
't is niet eerlijk dat vrouwen het bij wijze van spreken voor het uitzoeken hebben en wij mannen maar op een houtje moeten bijten
Heeft er iemand nog een houtje in de aanbieding dan? Ik bijt graag, en hardquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Jij gaat echt wel niet op mijn houtje bijten
NO WAY!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij gaat echt wel niet op mijn houtje bijten
Met je ex tijd doorbrengen is nooit een slecht idee. Tenzij je een nieuwe vriendin wil. Sommige vrouwen willen op bepaalde momenten wel gewoon seks zonder liefde. Ik weet dat het er bij mij nu om gaat dat ik toch het gevoel heb 'gewild' te zijn. En als ik aan 1 Mr. Rebound niet genoeg heb, zoek ik er gewoon 1 (of meer) bij... Totdat ik het of zat ben, of verliefd wordt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef SiGNe het volgende:
Da's waar..ik moet ook weer eens wat meer uitgaan en wat minder tijd met m'n ex doorbrengen..
Maar toch hebben vrouwen het wel makkelijker, mannen willen altijd wel sex, ook zonder liefde.
Ik heb het idee dat de meeste vrouwen daar toch iets anders over denken.
Da's een beetje hetzelfde dat de man bijna altijd de vrouw moet versieren.
Ik heb een keer gehad dat een vrouw mij versierde..bleek ze op voetbal te zitten
Mja, maar op een gegeven moment moet je toch verder met je leven heh... Daarmee bedoel ik niet dat je die gast terug moet nemen in je leven, maar dat je een stap vooruit moet nemen. Het gaat er niet om dat iets je lukt, het gaat erom dat je het probeert.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ook gewoon te onzeker van mezelf om zomaar op een leuke meid af te stappen..
zit ik al weer meteen te denken dat ze me niet leuk vind of dat ze al iemand heeft.
Toevallig belde gister de veroorzaker van dit alles me op na 10 jaar ofzo, hij wilde weer vrienden worden![]()
Zelfs m'n "vijanden" (en die heb ik ook best veel gehad) hebben me nooit zo belazerd als die gast.
Ben verder een heel vriendeljike gozer, maar als ik aan hem denk voel ik voornamelijk woede en haat, dat krijgt verder echt niemand voor elkaar.
Ja, maar seks schijnt iets redelijk exclusiefs te zijn. Niet zomaar iedereen krijgt tquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:37 schreef golfer het volgende:
Seks is zo 2007. Is dat nou nog steeds in?
oh, dat zeker..maar op het moment geniet ik ook nog genoeg van m'n vrijgezelle leventje..quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, maar op een gegeven moment moet je toch verder met je leven heh... Daarmee bedoel ik niet dat je die gast terug moet nemen in je leven, maar dat je een stap vooruit moet nemen. Het gaat er niet om dat iets je lukt, het gaat erom dat je het probeert.
Maar voor een neukertje kan je ook koken, als je dat wilt. Je kan het invullen zoals je zelf wilquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef SiGNe het volgende:
oh, dat zeker..maar op het moment geniet ik ook nog genoeg van m'n vrijgezelle leventje..
Best lekker om na 5 jaar weer te doen wat ik wil zonder rekening met de ander te hoeven houden..
Laat naar bed, elk programma kijken wat je wil (en geen macloud's daughters, charmed, enz.)
Eigenlijk is het enige dat ik echt mis het koken voor een ander.
Voor mezelf sloof ik me minder uit in de keuken.
In ieder geval krijg één van ons seksquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een nuecksexxerij hier opeens.
Nou, SOL en HIJ hebben de heule dag sexx.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In ieder geval krijg één van ons seks
Denk je als je zijn piem0l aanraakt nog even aan ons hier op Fok?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik ga nu weg om sexx te gaan hebben. Misschien tot vanavond, in ieder geval tot morgen
2, anders is het solosex..quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In ieder geval krijg één van ons seks
Is het nu heel flauw om "zet "'m" op" te zeggen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik ga nu weg om sexx te gaan hebben. Misschien tot vanavond, in ieder geval tot morgen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het nu heel flauw om "zet "'m" op" te zeggen?![]()
Was het maar zo, maar helaas zien we elkaars soms ook een dag nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, SOL en HIJ hebben de heule dag sexx.
Koken hoeft toch niet perse voor een partner?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk is het enige dat ik echt mis het koken voor een ander.
Voor mezelf sloof ik me minder uit in de keuken.
Klinkt niet gekquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:37 schreef SiGNe het volgende:
Goed gezien, ze zijn ook veel te groot voor deze kamer (5x3M²)
Ik zag ze destijds staan bij Staffhorst (nu RAF) en ik wilde eigenlijk een DVD speler kopen, maar ik was meteen verliefd op deze Studio Monitors.
Ze hebben een bereik van 20Hz tot 28KHz en het geluid klinkt echt super zuiver.
Nadeel is alleen dat ze veel andere (achter- en center-)speakers wegblazen en dat ze dus te groot zijn voor de ruimte.
M'n versterker hoeft amper iets te doen om ze aan te sturen, maar zelfs op een zacht geluidsniveau hoor ik een vol geluid en een goede bas.
En als ik ze eens wat meer open zet wordt he geluid alleen maar beter.
Ziet er zeker niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:46 schreef beunkster het volgende:
[..]
Klinkt niet gek
Ik heb zelf een stereo-set.
Het meest recente wat ik daarvan online heb, is dit: http://my.hifi.nl/index.php?user=519
Helaas klopt ie niet helemaal meer.
De interlinks, speakerkabels en netsnoeren zijn veranderd. Het dvd-loopwerk is vervangen voor een cd-loopwerk en een dvd-speler (dat wordt ingezet als loopwerk). Het rack is vervangen voor een veel mooier Solidsteel rack (de 5.4) en de hoofdtelefoon (inclusief versterker) zijn vertrokken.
Ik ben echt helemaal weg van mijn speakers. Echt super- supergoed. Heerlijk.
jo, present. Sex zonder enige vorm van elkaar meer dan alleen aardig vinden vind ik ook weer zo wat. Ok, ook ik maak hier en daar m'n uitzonderingen, maar daar maak ik het toch ook heel lastig mee voor mezelf..quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef SiGNe het volgende:
Maar toch hebben vrouwen het wel makkelijker, mannen willen altijd wel sex, ook zonder liefde.
Ik heb het idee dat de meeste vrouwen daar toch iets anders over denken.
Die Infinity's heb ik destijds bij Staffhorts in de voordeelkelder gekocht, normaal ƒ2000,- per stuk maar ik kon ze meenemen voor ƒ500,- per stuk..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
Ja, die tweeters zorgen voor een heel mooi zuiver, homogeen hoog met een enorm mooie staging en een erg fijn 3D-plaatje. Ze klinken ook heel luchtig en natuurlijk.
En het mooie is: deze speakers kostten me tweedehands (als set) 1.200 euro... nieuwwaarde is 3.500 euro (en als ik de tweeters moet vervangen ben ik 700 euro verder...). Niemand kent het merk, vandaar
Site: www.adam-audio.de.
803D's zijn erg mooi, maar voor zo'n bedrag zou ik persoonlijk naar andere speakers uitwijken. Voor die prijs koop je tweedehands Avalons... en díe zijn mooi (behalve de Symbol). Maar ja, zoveel geld zal ik er niet voor uitgeven...
Is tweedehands voor jou geen optie dan?
Stuk betere kwaliteit voor je geld.
De zin is er bij mij ook wel, maar uiteindelijk wil je toch wat meer dan alleen maar sex..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jo, present. Sex zonder enige vorm van elkaar meer dan alleen aardig vinden vind ik ook weer zo wat. Ok, ook ik maak hier en daar m'n uitzonderingen, maar daar maak ik het toch ook heel lastig mee voor mezelf..
One night standsquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jo, present. Sex zonder enige vorm van elkaar meer dan alleen aardig vinden vind ik ook weer zo wat. Ok, ook ik maak hier en daar m'n uitzonderingen, maar daar maak ik het toch ook heel lastig mee voor mezelf..
"Had een afspraak bij het ziekenhuis om een SOA-test te doen"quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:40 schreef Euc- het volgende:
Je moet alleen zorgen dat je weg bent voordat zij wakker is, wanneer ze toch wakker is verzin je snel een smoes dat je moet werken oid
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Had een afspraak bij het ziekenhuis om een SOA-test te doen"
dat kan ik dan ook wel weer be-amen inderdaad. Lastig is het als er weer gevoelens bij komen kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:37 schreef SiGNe het volgende:
exsex is inderdaad erg lekker, daar mocht ik laatst nog van genieten..
Mijns insziens zelfs nog lekkerder dan goedmaaksex omdat er echt alleen maar passie en lust bij komt kijken.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat kan ik dan ook wel weer be-amen inderdaad. Lastig is het als er weer gevoelens bij komen kijken.
Anyways, ik ga naar bed. Morgen is weer een dag! Fijne avond nog jullie nachtbrakers!
Dan worden ze zo koud! K slaap wel met het raam open hoor! Dus alleen het puntje van m'n neus steekt er boven uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dag Nyn, tot morgen en handjes boven de lakens
Ik ben Euc weliswaar niet, maar ik zou ze gewoon even bakken in olijfolie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:59 schreef SiGNe het volgende:
Zeg Euc, jij hebt vast wel verstand van vis met je Librije achtergrond..
Ik wil morgen 2 doradefilets in de grillpan bakken, hoe lang moet dat ongeveer?
Normaal eet ik eigenlijk nooit vis, hoogstens zalm of tonijn(steak) (tonijn met een wasabisausje is trouwens echt super!) dus ik heb er echt geen verstand van.
Ik herken het gevoel. Maar sinds Xena nu al sinds 2 weken ongestoord buiten mag rondlopen van ons, maak ik me steeds minder zorgen over haar en hoop ik maar dat ze een leuk katertje heeft ontmoet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfffft ene poes (die altijd muizen meeneemt) is al heel de dag niet binnengeweest....ik maak me zorgenZe is nooit zolang weg
Jah dat dacht ik eerst ook, die slettebak zal zich wel weer zwanger aan het maken zijn, net als afgelopen voorjaar, maar zij is van kleins af aan al buiten, en komt zich zeer regelmatig melden, ondanks dat ze overal wel wat te eten krijgt/pikt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel. Maar sinds Xena nu al sinds 2 weken ongestoord buiten mag rondlopen van ons, maak ik me steeds minder zorgen over haar en hoop ik maar dat ze een leuk katertje heeft ontmoet.
Ik moet nog zo'n oliespray pompje kopen bedenk ik me net..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben Euc weliswaar niet, maar ik zou ze gewoon even bakken in olijfolie.
Filetjes droogdeppen, even door broodkruimels of paneermeel halen en dan ca. 2 minuten aan beide kanten bakken.
ik heb 'm laten fileren, gelukkig hebben we in Zeist een heel goede viswinkel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Euc- het volgende:
Mja, doe maar wat golfer zegt
Mooiste is om wanneer je een mooie vis hebt deze te fileren, vel laten zitten (bij snoek/baars etc, rondvissen, vel van platvissen is niet te eten), het vel lichtjes een paar keer insnijden (tegen kromtrekken), zeezout erover en dan olijfolie heet laten worden, vis met vel naar beneden in de pan leggen en wat met het vuur spelen zodat je hem zonder te verbranden op het vel kunt laten liggen maar je toch de perfect gare vis krijgt zonder hem om te draaien (!). Beetje lastig uitleggen wanneer een vis gaar is, dat proef je gewoon, als het niet is krijg je een hele harde/droge smaak, maar het moet haast sappig zijn.
Ik kan zulke dingen veel beter in het echt uitleggen
Dan raad ik je een keer om te proberen echt de zeeduivelfilets aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:24 schreef SiGNe het volgende:
Ik hou meer van een vlezige smaak dan van een vissige smaak.
Toch wel gesterriliseerd hoop ik?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik eerst ook, die slettebak zal zich wel weer zwanger aan het maken zijn, net als afgelopen voorjaar, maar zij is van kleins af aan al buiten, en komt zich zeer regelmatig melden, ondanks dat ze overal wel wat te eten krijgt/pikt.
Fileren is heel simpel hoor, gewoon 1 keertje een rondvis en een platvis voor laten doen en je doet het alsof je al jaren niet anders doet, is niks aan..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik heb 'm laten fileren, gelukkig hebben we in Zeist een heel goede viswinkel.
Huid heb ik ook laten zitten (ze vroegen er zelfs nog om of ik met of zonder vel wilde)
Volgende keer moet ik toch maar eens vragen of ik mee naar achter mag zodat ik ook een beetje kan leren hoe je een vis moet fileren.
Bedankt voor de tips in elk geval, ben benieuwd of het een beetje gaat lukken.
Dit is voor mij echt een heel nieuw experiment![]()
Had een tijdje geleden al een keer zeebaars (nu dus zeebrasem/dorade grise) geprobeerd, maar dat soort vis hou ik dus kennelijk niet zo van..
ik vroeg toen overigens (bij een andere viswinke)l ook zeebrasem maar dat kenden ze niet, maar het is dus gewoon dorade grise/zeekarper)
Ik hou meer van een vlezige smaak dan van een vissige smaak.
Die ga ik binnenkort dan eens proberen, kreeft vind ik ook erg lekker dus dat zit dan wel goed qua smaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan raad ik je een keer om te proberen echt de zeeduivelfilets aan.
Heel stevig vlees, lijkt bijna op kreeft qua smaak.
Het meest extreme dat ik ooit heb gegeten is viooltjesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Fileren is heel simpel hoor, gewoon 1 keertje een rondvis en een platvis voor laten doen en je doet het alsof je al jaren niet anders doet, is niks aan..![]()
Wat betreft de soort vis, ik lust werkelijk alles, dus wat dat betreft heb ik nergens problemen mee gelukkig
Okok, de extreme dingen als maden etc buiten beschouwing gelaten.
Lever in het algemeen of eenden/ganzenlever specifiek?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lust geen leverIk krijg automatisch kokhalsneigingen ervan.
Maar da's het enige wat ik niet lust.
Truste Golfer, en een migraine-vrij-kusje voor Bloesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik duik maar weer eens achter de billen van Bluezz aan in bed.
Ben benieuwd wat ik morgen qua overblijfselen van de tuin en coniferen aantref na mijn werkdagje.
Tot morgenavond.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga seksen zonder cam met CNK zo beeb, sorry...
!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
okeeej speciaal voor jou maken we vanaaf een filmpje
ga aardappels schillenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
hee kutjes
quote:ℓєσиιє zegt:
ohhhh 1e avond stappen hoer
ℓєσиιє zegt:
ben kutlms
ℓєσиιє zegt:
shah
O_o * zegt:
wtf??
ℓєσиιє zegt:
hah
ℓєσиιє zegt:
vette shut
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
Bluezz is met een beginnende migraine-aanval het mandje al in.
En qua neuckseksen zal het vannacht wel weer niets worden.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Wauw. Wauw. Wauw.
Ik ga slapen. Doei.
Wauw.
Moet je doen, seks is goed tegen de hoofdpijn!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:26 schreef Bluezz het volgende:![]()
Moet er nu ff niet aan denken maar... daar kan vanavond morgen of de rest van mijn leven zomaar verandering in komen
Gelukkig welquote:
Nee hoor, ik vind het niet raar. Als het op een gegeven moment maar weer terug komt. Na ruim 1,5 jaar met weinig libido, merk ik dat ik nu een hoop in te halen heb met Mr. Rebound. Op een gegeven moment gaat je lijf er als het goed is vanzelf om vragen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig welHet is hier altijd zoveel om bij te lezen
En is het raar dat ik helemáál geen behoefte aan wat voor vorm van seks dan ook heb?
Mja ik weet natuurlijk niet precies waar dat voor jou aan ligt, maar als je er nu geen ruimte voor hebt, is dat prima toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Er nu om vragen zou erg lastig zijn, dus van mij mag het nog even wegblijven
Zo dat klinkt lekker! Ik heb een bordje zelfgemaakte kippen/groentesoep en een boterham met leverpastei van Unoxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook straks hardlopenIk eet nu verse ananas van onder de grill met een ingedikte stroop van balsamicoazijn
Je ogen doen zeker het zeerst als je ze even dicht doet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Hardlopen! Goed idee!Ga ik vanavond ook eens doen.
![]()
Kijken of ik daarmee van dat brakke gevoel af kom.Ik heb gewoon zere ogen omdat ik gister de hele avond in een restaurant heb gezeten waar werd gerookt.
Dorade op de BBQ leggen of grillen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:43 schreef -Mellow- het volgende:
hoi keukenprinsen en prinsessen.
Weten jullie iets leuks met inktvis of dorade? Ik ben er namelijk achter dat die hier in Spanje verdomde goedkoop zijn en wil graag iets nieuws proberen.
Ik hoorde toevallig gister voor het eerst dit jaar weer een krolse kat, dus ik zou er toch mee uitkijken..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
dat ding met al dat haar![]()
het lijkt wel een foute cavia![]()
maargoed, Feetje is nog steeds niet geholpenMaarja zolang hoeft ze toch ook niet weg te blijven
Hoezo mee uitkijken? Lief toch? 9 kittensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dorade op de BBQ leggen of grillen?
[..]
Ik hoorde toevallig gister voor het eerst dit jaar weer een krolse kat, dus ik zou er toch mee uitkijken..
Nu moet ik wel zeggen dat er hier in de flat wel heel erg veel mensen zijn met een kat dus het risico is hier ook veel groter.
Een stuk of 20 lopen er hier denk ik wel buiten.
M'n ex had er 4 die ze niet kwijt kon, nu heeft ze dus totaal 6 katten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:29 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hoezo mee uitkijken? Lief toch? 9 kittens![]()
Ja huisdieren zijn duur. Tis maar goed dat ze ze heeft laten steriliseren, anders had ze er nog veel meer gehad...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef SiGNe het volgende:
M'n ex had er 4 die ze niet kwijt kon, nu heeft ze dus totaal 6 katten.
Alleen de dames sterriliseren kostte al 360 euro..
ik zei nog, zelf pasteuriseren werkt ook en da's veel goedkoper..maar dat wilde ze niet
Oh noes!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, uitzendinggemist.nl Mooiste meisje van de Klas aan het bekijken. 't is op de school van mijn ex ex in Hilversum.
Zelfde hockeyclub ook![]()
wtf
Hm, bij de voorgaande vrouwen kon je nog heel veel schoonheid ontdekken in het gezicht, maar bij deze.
Hier is het net afgelopen! Maar idd, deze is echt helemaal niks..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, uitzendinggemist.nl Mooiste meisje van de Klas aan het bekijken. 't is op de school van mijn ex ex in Hilversum.
Zelfde hockeyclub ook![]()
wtf
Hm, bij de voorgaande vrouwen kon je nog heel veel schoonheid ontdekken in het gezicht, maar bij deze.
Maar Den Haag heeft wel gepost vandaag!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:07 schreef SiGNe het volgende:
Als iemand zich afvraagt waarom Den_Haag verder niks gepost heeft vandaag: 'Den Haag gangster' middels YouTube gepakt
Ok, om 12 uur nog, maar ik vond het wel een geinig kopquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar Den Haag heeft wel gepost vandaag!
Trouwens D_H: Vis of italiaans? Dan boek ik!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:13 schreef Edwinuss het volgende:
even snel een snelle vraag! Zijn pannenkoeken slecht voor je ? ivm vet etc ?
Heh SOL, klote voor je! Hopelijk is morgen een betere dag...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Isa WB![]()
![]()
Wat een ongeloveloze klote dag vandaag en hij is niet eens voorbij nog![]()
Oh en de poes is ook nog niet terug
De zwarte vlekjes zijn carcinogeen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:13 schreef Edwinuss het volgende:
even snel een snelle vraag! Zijn pannenkoeken slecht voor je ? ivm vet etc ?
Gast, waaruit bestaan pannenkoeken? Bloem, melk, ei, wat boter en een snufje zout, een echte bom dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry maar dat mag je toch wel gewoon vragen ?
dus als je 2 keer in de week pannenkoeken eet ga je niet afvallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gast, waaruit bestaan pannenkoeken? Bloem, melk, ei, wat boter en een snufje zout, een echte bom dus
oke, maar als mijn vriendin alleen thuis is eet ze graag zelfgebakken pannenkoeken. En dat is de laatste weken 2 keer in de week.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat er om hoeveel je eet. Als je een maand lang 1 pannekoek per dag eet + een multivitamine pil, dan val je ook makkelijk een kilo per week af hoor.
Als je daarnaast een marathon per dag loopt wellicht wel!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dus als je 2 keer in de week pannenkoeken eet ga je niet afvallen?
ik vind het af en toe dus ook wel lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als je daarnaast een marathon per dag loopt wellicht wel!
Het lijkt me trouwens ook niet lekker! Een keer in de zoveel tijd vind ik pannekoeken heerlijk, maar daarna niet meer!
Alles met mate hehquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:21 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind het af en toe dus ook wel lekker.
Fotooooooo!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat de AH in de bonus heeft.
Gisteren kwam ik terug met een mooie zwart/antraciet gestreepte pullover.
Als je het visje op de huidkant gaat grillen zal het niet zoveel uitmaken, denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:50 schreef SiGNe het volgende:
Vis, kan je dat het beste in een grillpan met anti-aanbaklaag grillen of in een gietijzeren grillpan?
Hij gaat viSigNe etenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:50 schreef SiGNe het volgende:
Vis, kan je dat het beste in een grillpan met anti-aanbaklaag grillen of in een gietijzeren grillpan?
Oeh, Sidney! Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien zijn onze hotels bekend en andere reisbescheiden binnen voor onze vak. in Australie e.d. ze hebben ook nog voor ons een zonsondergangcruisje extra geboekt in Sydney![]()
Wat een afsluiter van een dag
Zal ik je vastbinden en samen spelletjes doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Als je me maar niet vasthoudt zodat ik niet weg kan
't is de anti-aanbak geworden, die is ook wat groter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het visje op de huidkant gaat grillen zal het niet zoveel uitmaken, denk ik.
Erg goede film idd, misschein vanavond ff kijken als er niks beters op is, hoewel ik ook weer wat nieuwe episodes van allerlei series wil kijken..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Op Nederland 2 zodadelijk ook Goodbye Lenin!. Wie het nog niet gezien heeft, een aanrader. Chulpan Hamatova speelt er in![]()
![]()
http://myti.sohosted.com/roel/pivo_place/main.htmquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, van die jongen.
wel gratis plakjes cake
Mja, tragisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
http://myti.sohosted.com/roel/pivo_place/main.htm
Heel veel sterkte..23 jaar slechts, veel te vroeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
http://myti.sohosted.com/roel/pivo_place/main.htm
Laatste wat ik heb gehoord houden ze het op een gescheurd aneurysma, hersenbloeding..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, tragisch.Wat was de oorzaak nu precies?
Ja, daar is nooit een echte aanleiding voor te vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gehoord houden ze het op een gescheurd aneurysma, hersenbloeding..
Top Gear is altijd leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:11 schreef Euc- het volgende:
Ze gaan nu met een auto van een skischans springen bij TopGear, had het in de Engelse aflevering al gezien, maar toch leuk
Wij zijn ook van plan die te bekijken. Heb er leuke dingen over gelezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Op Nederland 2 zodadelijk ook Goodbye Lenin!. Wie het nog niet gezien heeft, een aanrader. Chulpan Hamatova speelt er in![]()
![]()
Een tennisster die akteert of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Hocus Pocus Pilates Pas!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Eerst nog even een half uurtje pilates
Dat is mini-Euc- met vriendinnetje natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, schattig, wie is dat?
Morgen meteen op kraamvisite trouwens
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Als je mini-Euc zegt, denk ik dat het je zoon is
Is mini-Euc- bijgekomen van de operatie? Of is t allemaal nog een beetje rauw?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:05 schreef Euc- het volgende:
Dat is mini-Euc- met vriendinnetje natuurlijk!
Hij is weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is mini-Euc- bijgekomen van de operatie? Of is t allemaal nog een beetje rauw?
Ze zit momenteel in een Justitiële Inrichtingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is er dan met de moeder van Mini-Euc- dat jij hem opvoedt met je ouders?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:43 schreef Euc- het volgende:
Ze zit momenteel in een Justitiële Inrichting
Iets met identiteitsfraude waarbij ze heel veel geld heeft witgewassen voor de chinese maffia, wil er verder niet op in gaan.quote:
Jeetje Euc-, hoeveel wist je van dat meisje?? Hoe lang kende je haar dan? Je moet echt beter nadenken voordat je een kind verwekt bij iemand... Opgroeien bij (gescheiden) opa's en oma's lijkt me niet echt een stabiele thuissituatie...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:
Iets met indentiteitsfraude waarbij ze heel veel geld heeft witgewassen voor de chinese maffia, wil er verder niet op in gaan.
Genoeg om te weten waar ze mee bezig was, kende haar al sinds de basisschool.. Ik wil en kan er verder ook niet veel meer over kwijt, ook voor mijn eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje Euc-, hoeveel wist je van dat meisje?? Hoe lang kende je haar dan? Je moet echt beter nadenken voordat je een kind verwekt bij iemand... Opgroeien bij (gescheiden) opa's en oma's lijkt me niet echt een stabiele thuissituatie...
Je zit er echt tot aan je kloten in heh?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
Genoeg om te weten waar ze mee bezig was, kende haar al sinds de basisschool.. Ik wil en kan er verder ook niet veel meer over kwijt, ook voor mijn eigen veiligheid.
Ohja, smooth, praat er maar omheen.quote:
Heb je niks beters te doen ofzo? Weet ik veel, een kind op te voeden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:55 schreef Euc- het volgende:
Ik heb dit al eens gezien, ik ga zo maar nieuwe ep van The Border/Terminator/The Palace/Honest kijken
Ik volg echt teveel series
Die ligt allang in dromenlandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen ofzo? Weet ik veel, een kind op te voeden?
Misschien moet je het zelfde doen. Kan je morgen, zaterdag, het weekend, iets leuks doen met je kind.quote:
Ja, naar de begrafenis van een goede vriend van me bijvoorbeeld, gezelligquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien moet je het zelfde doen. Kan je morgen, zaterdag, het weekend, iets leuks doen met je kind.
Ohja, da's waar. Vervelende situatie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:01 schreef Euc- het volgende:
Ja, naar de begrafenis van een goede vriend van me bijvoorbeeld, gezellig
Wat ga je voor leuks doen morgen, Nynke?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:02 schreef AKnynke het volgende:
ik heb honger en ik ben moe. ik ga maar naar bed...
Morgen een wereldreis!
Minimaal 4 uur in het OV zitten, ook gezelligquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen morgen, Nynke?
Is dat hoe lang jullie er over doen om in de bewoonde wereld te komen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:06 schreef Euc- het volgende:
Minimaal 4 uur in het OV zitten, ook gezellig![]()
Om bij m'n ouders te komen wel. M'n vader is morgen jarig, dus ik moet wel, zeker nu ik niet hoef te volleyballen. Daarna wordt het zowieso pas weer eind april/mei voordat ik weer een kans zie die kant op te gaan, dus nu gaan is wel leuk. Alleen heb ik ze vorige week nog gezien, en die week daarvoor was m'n zusje jarig, dus was ik ook thuis, iets teveel van het goeie!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat hoe lang jullie er over doen om in de bewoonde wereld te komen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Om bij m'n ouders te komen wel. M'n vader is morgen jarig, dus ik moet wel, zeker nu ik niet hoef te volleyballen. Daarna wordt het zowieso pas weer eind april/mei voordat ik weer een kans zie die kant op te gaan, dus nu gaan is wel leuk. Alleen heb ik ze vorige week nog gezien, en die week daarvoor was m'n zusje jarig, dus was ik ook thuis, iets teveel van het goeie!
Ik heb echt een ontzettende leuke familie, maar elk weekend hoeft gewoon niet meer. Toen ik (5 jaar geleden) net op kamers ging was ik elk weekend op weg naar huis, maar die behoefte is er gewoon niet meer. Vind het heerlijk om m'n eigen ding te doen, en dat kan daar niet meer!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]heb je een beetje een overdosis familiegezelschap?
Ik kan me goed voorstellen dat de behoefte aan familie om je heen afneemt als je wat langer op jezelf woont. Heb t zelf ook gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb echt een ontzettende leuke familie, maar elk weekend hoeft gewoon niet meer. Toen ik (5 jaar geleden) net op kamers ging was ik elk weekend op weg naar huis, maar die behoefte is er gewoon niet meer. Vind het heerlijk om m'n eigen ding te doen, en dat kan daar niet meer!
Jullie nog toffe plannen voor het weekend?
Euc, sterkte trouwens morgen!
lijkt me ook lastig om nu weer bij je ouders te wonen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat de behoefte aan familie om je heen afneemt als je wat langer op jezelf woont. Heb t zelf ook gehad.
Slaap lekker en goede reis morgenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:21 schreef AKnynke het volgende:
lijkt me ook lastig om nu weer bij je ouders te wonen!
Anyways, ik ga naar bed! Weltrusten allemaal!
Idem dito, moest ook altijd een wereldreis van minimaal 3 uur maken in het weekend. Had ook werk destijds daar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende leuke familie, maar elk weekend hoeft gewoon niet meer. Toen ik (5 jaar geleden) net op kamers ging was ik elk weekend op weg naar huis, maar die behoefte is er gewoon niet meer. Vind het heerlijk om m'n eigen ding te doen, en dat kan daar niet meer!
Bizar, iemand van <20 met een kind...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Idem dito, moest ook altijd een wereldreis van minimaal 3 uur maken in het weekend. Had ook werk destijds daar.
En Euc, ben jij vader?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^ 26 Ik wilde je altijd al vragen hoe het komt dat er een gat van 20 jaar tussen jou en mini-Euc zat, of je ouders een echte nakomertje hadden.
Enne, Chinezen:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |