Is het nu heel flauw om "zet "'m" op" te zeggen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik ga nu weg om sexx te gaan hebben. Misschien tot vanavond, in ieder geval tot morgen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het nu heel flauw om "zet "'m" op" te zeggen?![]()
Was het maar zo, maar helaas zien we elkaars soms ook een dag nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, SOL en HIJ hebben de heule dag sexx.
Koken hoeft toch niet perse voor een partner?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk is het enige dat ik echt mis het koken voor een ander.
Voor mezelf sloof ik me minder uit in de keuken.
Klinkt niet gekquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:37 schreef SiGNe het volgende:
Goed gezien, ze zijn ook veel te groot voor deze kamer (5x3M²)
Ik zag ze destijds staan bij Staffhorst (nu RAF) en ik wilde eigenlijk een DVD speler kopen, maar ik was meteen verliefd op deze Studio Monitors.
Ze hebben een bereik van 20Hz tot 28KHz en het geluid klinkt echt super zuiver.
Nadeel is alleen dat ze veel andere (achter- en center-)speakers wegblazen en dat ze dus te groot zijn voor de ruimte.
M'n versterker hoeft amper iets te doen om ze aan te sturen, maar zelfs op een zacht geluidsniveau hoor ik een vol geluid en een goede bas.
En als ik ze eens wat meer open zet wordt he geluid alleen maar beter.
Ziet er zeker niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:46 schreef beunkster het volgende:
[..]
Klinkt niet gek
Ik heb zelf een stereo-set.
Het meest recente wat ik daarvan online heb, is dit: http://my.hifi.nl/index.php?user=519
Helaas klopt ie niet helemaal meer.
De interlinks, speakerkabels en netsnoeren zijn veranderd. Het dvd-loopwerk is vervangen voor een cd-loopwerk en een dvd-speler (dat wordt ingezet als loopwerk). Het rack is vervangen voor een veel mooier Solidsteel rack (de 5.4) en de hoofdtelefoon (inclusief versterker) zijn vertrokken.
Ik ben echt helemaal weg van mijn speakers. Echt super- supergoed. Heerlijk.
jo, present. Sex zonder enige vorm van elkaar meer dan alleen aardig vinden vind ik ook weer zo wat. Ok, ook ik maak hier en daar m'n uitzonderingen, maar daar maak ik het toch ook heel lastig mee voor mezelf..quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef SiGNe het volgende:
Maar toch hebben vrouwen het wel makkelijker, mannen willen altijd wel sex, ook zonder liefde.
Ik heb het idee dat de meeste vrouwen daar toch iets anders over denken.
Die Infinity's heb ik destijds bij Staffhorts in de voordeelkelder gekocht, normaal ƒ2000,- per stuk maar ik kon ze meenemen voor ƒ500,- per stuk..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
Ja, die tweeters zorgen voor een heel mooi zuiver, homogeen hoog met een enorm mooie staging en een erg fijn 3D-plaatje. Ze klinken ook heel luchtig en natuurlijk.
En het mooie is: deze speakers kostten me tweedehands (als set) 1.200 euro... nieuwwaarde is 3.500 euro (en als ik de tweeters moet vervangen ben ik 700 euro verder...). Niemand kent het merk, vandaar
Site: www.adam-audio.de.
803D's zijn erg mooi, maar voor zo'n bedrag zou ik persoonlijk naar andere speakers uitwijken. Voor die prijs koop je tweedehands Avalons... en díe zijn mooi (behalve de Symbol). Maar ja, zoveel geld zal ik er niet voor uitgeven...
Is tweedehands voor jou geen optie dan?
Stuk betere kwaliteit voor je geld.
De zin is er bij mij ook wel, maar uiteindelijk wil je toch wat meer dan alleen maar sex..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jo, present. Sex zonder enige vorm van elkaar meer dan alleen aardig vinden vind ik ook weer zo wat. Ok, ook ik maak hier en daar m'n uitzonderingen, maar daar maak ik het toch ook heel lastig mee voor mezelf..
One night standsquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jo, present. Sex zonder enige vorm van elkaar meer dan alleen aardig vinden vind ik ook weer zo wat. Ok, ook ik maak hier en daar m'n uitzonderingen, maar daar maak ik het toch ook heel lastig mee voor mezelf..
"Had een afspraak bij het ziekenhuis om een SOA-test te doen"quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:40 schreef Euc- het volgende:
Je moet alleen zorgen dat je weg bent voordat zij wakker is, wanneer ze toch wakker is verzin je snel een smoes dat je moet werken oid
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Had een afspraak bij het ziekenhuis om een SOA-test te doen"
dat kan ik dan ook wel weer be-amen inderdaad. Lastig is het als er weer gevoelens bij komen kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:37 schreef SiGNe het volgende:
exsex is inderdaad erg lekker, daar mocht ik laatst nog van genieten..
Mijns insziens zelfs nog lekkerder dan goedmaaksex omdat er echt alleen maar passie en lust bij komt kijken.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat kan ik dan ook wel weer be-amen inderdaad. Lastig is het als er weer gevoelens bij komen kijken.
Anyways, ik ga naar bed. Morgen is weer een dag! Fijne avond nog jullie nachtbrakers!
Dan worden ze zo koud! K slaap wel met het raam open hoor! Dus alleen het puntje van m'n neus steekt er boven uit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dag Nyn, tot morgen en handjes boven de lakens
Ik ben Euc weliswaar niet, maar ik zou ze gewoon even bakken in olijfolie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:59 schreef SiGNe het volgende:
Zeg Euc, jij hebt vast wel verstand van vis met je Librije achtergrond..
Ik wil morgen 2 doradefilets in de grillpan bakken, hoe lang moet dat ongeveer?
Normaal eet ik eigenlijk nooit vis, hoogstens zalm of tonijn(steak) (tonijn met een wasabisausje is trouwens echt super!) dus ik heb er echt geen verstand van.
Ik herken het gevoel. Maar sinds Xena nu al sinds 2 weken ongestoord buiten mag rondlopen van ons, maak ik me steeds minder zorgen over haar en hoop ik maar dat ze een leuk katertje heeft ontmoet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfffft ene poes (die altijd muizen meeneemt) is al heel de dag niet binnengeweest....ik maak me zorgenZe is nooit zolang weg
Jah dat dacht ik eerst ook, die slettebak zal zich wel weer zwanger aan het maken zijn, net als afgelopen voorjaar, maar zij is van kleins af aan al buiten, en komt zich zeer regelmatig melden, ondanks dat ze overal wel wat te eten krijgt/pikt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel. Maar sinds Xena nu al sinds 2 weken ongestoord buiten mag rondlopen van ons, maak ik me steeds minder zorgen over haar en hoop ik maar dat ze een leuk katertje heeft ontmoet.
Ik moet nog zo'n oliespray pompje kopen bedenk ik me net..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben Euc weliswaar niet, maar ik zou ze gewoon even bakken in olijfolie.
Filetjes droogdeppen, even door broodkruimels of paneermeel halen en dan ca. 2 minuten aan beide kanten bakken.
ik heb 'm laten fileren, gelukkig hebben we in Zeist een heel goede viswinkel.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Euc- het volgende:
Mja, doe maar wat golfer zegt
Mooiste is om wanneer je een mooie vis hebt deze te fileren, vel laten zitten (bij snoek/baars etc, rondvissen, vel van platvissen is niet te eten), het vel lichtjes een paar keer insnijden (tegen kromtrekken), zeezout erover en dan olijfolie heet laten worden, vis met vel naar beneden in de pan leggen en wat met het vuur spelen zodat je hem zonder te verbranden op het vel kunt laten liggen maar je toch de perfect gare vis krijgt zonder hem om te draaien (!). Beetje lastig uitleggen wanneer een vis gaar is, dat proef je gewoon, als het niet is krijg je een hele harde/droge smaak, maar het moet haast sappig zijn.
Ik kan zulke dingen veel beter in het echt uitleggen
Dan raad ik je een keer om te proberen echt de zeeduivelfilets aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:24 schreef SiGNe het volgende:
Ik hou meer van een vlezige smaak dan van een vissige smaak.
Toch wel gesterriliseerd hoop ik?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik eerst ook, die slettebak zal zich wel weer zwanger aan het maken zijn, net als afgelopen voorjaar, maar zij is van kleins af aan al buiten, en komt zich zeer regelmatig melden, ondanks dat ze overal wel wat te eten krijgt/pikt.
Fileren is heel simpel hoor, gewoon 1 keertje een rondvis en een platvis voor laten doen en je doet het alsof je al jaren niet anders doet, is niks aan..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik heb 'm laten fileren, gelukkig hebben we in Zeist een heel goede viswinkel.
Huid heb ik ook laten zitten (ze vroegen er zelfs nog om of ik met of zonder vel wilde)
Volgende keer moet ik toch maar eens vragen of ik mee naar achter mag zodat ik ook een beetje kan leren hoe je een vis moet fileren.
Bedankt voor de tips in elk geval, ben benieuwd of het een beetje gaat lukken.
Dit is voor mij echt een heel nieuw experiment![]()
Had een tijdje geleden al een keer zeebaars (nu dus zeebrasem/dorade grise) geprobeerd, maar dat soort vis hou ik dus kennelijk niet zo van..
ik vroeg toen overigens (bij een andere viswinke)l ook zeebrasem maar dat kenden ze niet, maar het is dus gewoon dorade grise/zeekarper)
Ik hou meer van een vlezige smaak dan van een vissige smaak.
Die ga ik binnenkort dan eens proberen, kreeft vind ik ook erg lekker dus dat zit dan wel goed qua smaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan raad ik je een keer om te proberen echt de zeeduivelfilets aan.
Heel stevig vlees, lijkt bijna op kreeft qua smaak.
Het meest extreme dat ik ooit heb gegeten is viooltjesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Fileren is heel simpel hoor, gewoon 1 keertje een rondvis en een platvis voor laten doen en je doet het alsof je al jaren niet anders doet, is niks aan..![]()
Wat betreft de soort vis, ik lust werkelijk alles, dus wat dat betreft heb ik nergens problemen mee gelukkig
Okok, de extreme dingen als maden etc buiten beschouwing gelaten.
Lever in het algemeen of eenden/ganzenlever specifiek?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lust geen leverIk krijg automatisch kokhalsneigingen ervan.
Maar da's het enige wat ik niet lust.
Truste Golfer, en een migraine-vrij-kusje voor Bloesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik duik maar weer eens achter de billen van Bluezz aan in bed.
Ben benieuwd wat ik morgen qua overblijfselen van de tuin en coniferen aantref na mijn werkdagje.
Tot morgenavond.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga seksen zonder cam met CNK zo beeb, sorry...
!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
okeeej speciaal voor jou maken we vanaaf een filmpje
ga aardappels schillenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
hee kutjes
quote:ℓєσиιє zegt:
ohhhh 1e avond stappen hoer
ℓєσиιє zegt:
ben kutlms
ℓєσиιє zegt:
shah
O_o * zegt:
wtf??
ℓєσиιє zegt:
hah
ℓєσиιє zegt:
vette shut
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
Bluezz is met een beginnende migraine-aanval het mandje al in.
En qua neuckseksen zal het vannacht wel weer niets worden.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Wauw. Wauw. Wauw.
Ik ga slapen. Doei.
Wauw.
Moet je doen, seks is goed tegen de hoofdpijn!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:26 schreef Bluezz het volgende:![]()
Moet er nu ff niet aan denken maar... daar kan vanavond morgen of de rest van mijn leven zomaar verandering in komen
Gelukkig welquote:
Nee hoor, ik vind het niet raar. Als het op een gegeven moment maar weer terug komt. Na ruim 1,5 jaar met weinig libido, merk ik dat ik nu een hoop in te halen heb met Mr. Rebound. Op een gegeven moment gaat je lijf er als het goed is vanzelf om vragen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig welHet is hier altijd zoveel om bij te lezen
En is het raar dat ik helemáál geen behoefte aan wat voor vorm van seks dan ook heb?
Mja ik weet natuurlijk niet precies waar dat voor jou aan ligt, maar als je er nu geen ruimte voor hebt, is dat prima toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Er nu om vragen zou erg lastig zijn, dus van mij mag het nog even wegblijven
Zo dat klinkt lekker! Ik heb een bordje zelfgemaakte kippen/groentesoep en een boterham met leverpastei van Unoxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook straks hardlopenIk eet nu verse ananas van onder de grill met een ingedikte stroop van balsamicoazijn
Je ogen doen zeker het zeerst als je ze even dicht doet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Hardlopen! Goed idee!Ga ik vanavond ook eens doen.
![]()
Kijken of ik daarmee van dat brakke gevoel af kom.Ik heb gewoon zere ogen omdat ik gister de hele avond in een restaurant heb gezeten waar werd gerookt.
Dorade op de BBQ leggen of grillen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:43 schreef -Mellow- het volgende:
hoi keukenprinsen en prinsessen.
Weten jullie iets leuks met inktvis of dorade? Ik ben er namelijk achter dat die hier in Spanje verdomde goedkoop zijn en wil graag iets nieuws proberen.
Ik hoorde toevallig gister voor het eerst dit jaar weer een krolse kat, dus ik zou er toch mee uitkijken..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
dat ding met al dat haar![]()
het lijkt wel een foute cavia![]()
maargoed, Feetje is nog steeds niet geholpenMaarja zolang hoeft ze toch ook niet weg te blijven
Hoezo mee uitkijken? Lief toch? 9 kittensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dorade op de BBQ leggen of grillen?
[..]
Ik hoorde toevallig gister voor het eerst dit jaar weer een krolse kat, dus ik zou er toch mee uitkijken..
Nu moet ik wel zeggen dat er hier in de flat wel heel erg veel mensen zijn met een kat dus het risico is hier ook veel groter.
Een stuk of 20 lopen er hier denk ik wel buiten.
M'n ex had er 4 die ze niet kwijt kon, nu heeft ze dus totaal 6 katten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:29 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hoezo mee uitkijken? Lief toch? 9 kittens![]()
Ja huisdieren zijn duur. Tis maar goed dat ze ze heeft laten steriliseren, anders had ze er nog veel meer gehad...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef SiGNe het volgende:
M'n ex had er 4 die ze niet kwijt kon, nu heeft ze dus totaal 6 katten.
Alleen de dames sterriliseren kostte al 360 euro..
ik zei nog, zelf pasteuriseren werkt ook en da's veel goedkoper..maar dat wilde ze niet
Oh noes!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, uitzendinggemist.nl Mooiste meisje van de Klas aan het bekijken. 't is op de school van mijn ex ex in Hilversum.
Zelfde hockeyclub ook![]()
wtf
Hm, bij de voorgaande vrouwen kon je nog heel veel schoonheid ontdekken in het gezicht, maar bij deze.
Hier is het net afgelopen! Maar idd, deze is echt helemaal niks..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, uitzendinggemist.nl Mooiste meisje van de Klas aan het bekijken. 't is op de school van mijn ex ex in Hilversum.
Zelfde hockeyclub ook![]()
wtf
Hm, bij de voorgaande vrouwen kon je nog heel veel schoonheid ontdekken in het gezicht, maar bij deze.
Maar Den Haag heeft wel gepost vandaag!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:07 schreef SiGNe het volgende:
Als iemand zich afvraagt waarom Den_Haag verder niks gepost heeft vandaag: 'Den Haag gangster' middels YouTube gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |