Gast, waaruit bestaan pannenkoeken? Bloem, melk, ei, wat boter en een snufje zout, een echte bom dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry maar dat mag je toch wel gewoon vragen ?
dus als je 2 keer in de week pannenkoeken eet ga je niet afvallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gast, waaruit bestaan pannenkoeken? Bloem, melk, ei, wat boter en een snufje zout, een echte bom dus
oke, maar als mijn vriendin alleen thuis is eet ze graag zelfgebakken pannenkoeken. En dat is de laatste weken 2 keer in de week.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat er om hoeveel je eet. Als je een maand lang 1 pannekoek per dag eet + een multivitamine pil, dan val je ook makkelijk een kilo per week af hoor.
Als je daarnaast een marathon per dag loopt wellicht wel!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dus als je 2 keer in de week pannenkoeken eet ga je niet afvallen?
ik vind het af en toe dus ook wel lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als je daarnaast een marathon per dag loopt wellicht wel!
Het lijkt me trouwens ook niet lekker! Een keer in de zoveel tijd vind ik pannekoeken heerlijk, maar daarna niet meer!
Alles met mate hehquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:21 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind het af en toe dus ook wel lekker.
Fotooooooo!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat de AH in de bonus heeft.
Gisteren kwam ik terug met een mooie zwart/antraciet gestreepte pullover.
Als je het visje op de huidkant gaat grillen zal het niet zoveel uitmaken, denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:50 schreef SiGNe het volgende:
Vis, kan je dat het beste in een grillpan met anti-aanbaklaag grillen of in een gietijzeren grillpan?
Hij gaat viSigNe etenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:50 schreef SiGNe het volgende:
Vis, kan je dat het beste in een grillpan met anti-aanbaklaag grillen of in een gietijzeren grillpan?
Oeh, Sidney! Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien zijn onze hotels bekend en andere reisbescheiden binnen voor onze vak. in Australie e.d. ze hebben ook nog voor ons een zonsondergangcruisje extra geboekt in Sydney![]()
Wat een afsluiter van een dag
Zal ik je vastbinden en samen spelletjes doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Als je me maar niet vasthoudt zodat ik niet weg kan
't is de anti-aanbak geworden, die is ook wat groter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je het visje op de huidkant gaat grillen zal het niet zoveel uitmaken, denk ik.
Erg goede film idd, misschein vanavond ff kijken als er niks beters op is, hoewel ik ook weer wat nieuwe episodes van allerlei series wil kijken..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Op Nederland 2 zodadelijk ook Goodbye Lenin!. Wie het nog niet gezien heeft, een aanrader. Chulpan Hamatova speelt er in![]()
![]()
http://myti.sohosted.com/roel/pivo_place/main.htmquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, van die jongen.
wel gratis plakjes cake
Mja, tragisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
http://myti.sohosted.com/roel/pivo_place/main.htm
Heel veel sterkte..23 jaar slechts, veel te vroeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
http://myti.sohosted.com/roel/pivo_place/main.htm
Laatste wat ik heb gehoord houden ze het op een gescheurd aneurysma, hersenbloeding..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, tragisch.Wat was de oorzaak nu precies?
Ja, daar is nooit een echte aanleiding voor te vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gehoord houden ze het op een gescheurd aneurysma, hersenbloeding..
Top Gear is altijd leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:11 schreef Euc- het volgende:
Ze gaan nu met een auto van een skischans springen bij TopGear, had het in de Engelse aflevering al gezien, maar toch leuk
Wij zijn ook van plan die te bekijken. Heb er leuke dingen over gelezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Op Nederland 2 zodadelijk ook Goodbye Lenin!. Wie het nog niet gezien heeft, een aanrader. Chulpan Hamatova speelt er in![]()
![]()
Een tennisster die akteert of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Hocus Pocus Pilates Pas!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Eerst nog even een half uurtje pilates
Dat is mini-Euc- met vriendinnetje natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, schattig, wie is dat?
Morgen meteen op kraamvisite trouwens
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Als je mini-Euc zegt, denk ik dat het je zoon is
Is mini-Euc- bijgekomen van de operatie? Of is t allemaal nog een beetje rauw?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:05 schreef Euc- het volgende:
Dat is mini-Euc- met vriendinnetje natuurlijk!
Hij is weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is mini-Euc- bijgekomen van de operatie? Of is t allemaal nog een beetje rauw?
Ze zit momenteel in een Justitiėle Inrichtingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat is er dan met de moeder van Mini-Euc- dat jij hem opvoedt met je ouders?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:43 schreef Euc- het volgende:
Ze zit momenteel in een Justitiėle Inrichting
Iets met identiteitsfraude waarbij ze heel veel geld heeft witgewassen voor de chinese maffia, wil er verder niet op in gaan.quote:
Jeetje Euc-, hoeveel wist je van dat meisje?? Hoe lang kende je haar dan? Je moet echt beter nadenken voordat je een kind verwekt bij iemand... Opgroeien bij (gescheiden) opa's en oma's lijkt me niet echt een stabiele thuissituatie...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:
Iets met indentiteitsfraude waarbij ze heel veel geld heeft witgewassen voor de chinese maffia, wil er verder niet op in gaan.
Genoeg om te weten waar ze mee bezig was, kende haar al sinds de basisschool.. Ik wil en kan er verder ook niet veel meer over kwijt, ook voor mijn eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje Euc-, hoeveel wist je van dat meisje?? Hoe lang kende je haar dan? Je moet echt beter nadenken voordat je een kind verwekt bij iemand... Opgroeien bij (gescheiden) opa's en oma's lijkt me niet echt een stabiele thuissituatie...
Je zit er echt tot aan je kloten in heh?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
Genoeg om te weten waar ze mee bezig was, kende haar al sinds de basisschool.. Ik wil en kan er verder ook niet veel meer over kwijt, ook voor mijn eigen veiligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |