Puik!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef MissHobje het volgende:
Die kun je er gewoon inzetten als je je post ff aanpast
Het is me allemaal ook niet eerlijk he.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga ook tukken. Morgenavond ben ik helemaal in voor drank.
Sorry FW, laten we je zomaar in de steek met je kakelverse topic
Dan word jij vast net zo blij van de whiskey week bij Gall & Gall als een van mijn collega's.quote:
Toen we woensdag tijd hadden voor boodschappen, zijn we het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan word jij vast net zo blij van de whiskey week bij Gall & Gall als een van mijn collega's.
Beide: te laat naar bed, teveel gezopen (de rum was lekker en ook op inmiddels)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef Bluezz het volgende:
Mijn hoofd is ook van hout, maar heb niet te veel gezopen? Wel te laat naar bed![]()
Morgen uitslapen en uit eten en zondag uitslapen en cocoonen
geen idee maar er is hier toch niet echt carnaval?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:03 schreef Den_Haag het volgende:
DE, is shop-Antwerpen volgende week dicht ivm carnaval?
appelworteltomatensap met vodka en gin vanavond op het menuquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo uitgesjopt...heb er een hernia aan overgehouden, maar het was me meer dan de moeite waard.
Als eerste de halve blokker leeggekocht, alle afgeprijsde dingen ging nog een keer 50% vanaf.
Op de markt 6 kilo appels gehaald, 2 kilo wortels en 2 kilo tomaten.
Bij de G&G nog een fles wodka en gin gescoord, altijd lekker![]()
[ afbeelding ]
ga maar een lekker sapje maken danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo uitgesjopt...heb er een hernia aan overgehouden, maar het was me meer dan de moeite waard.
Als eerste de halve blokker leeggekocht, alle afgeprijsde dingen ging nog een keer 50% vanaf.
Op de markt 6 kilo appels gehaald, 2 kilo wortels en 2 kilo tomaten.
Bij de G&G nog een fles wodka en gin gescoord, altijd lekker![]()
[ afbeelding ]
Federer tegen ..?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
Weer zo'n toffe halve finale op de australian open!
Ik lig nog in bed, en heb ontzettende honger, maar ben te lui om een boterham te gaan smeren!
het erge is, ik hoef maar 5 meter te lopen voordat ik bij de koelkast ben..zometeen misschien!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Federer tegen ..?
Wordt het wederom een sensatie?
Waarom haal je de hele bende niet naar je slaapkamer, is een keertje lopen en daarna heerlijk de 1/2 finale kijken met ontbijt / brunch / lunch op bed
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het erge is, ik hoef maar 5 meter te lopen voordat ik bij de koelkast ben..zometeen misschien!
Federer speelt tegen Djokovic. Erg leuk wederom!
RIP voor de nagel... Werk en drukte is echt klote.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef SHE het volgende:
Werk
Veel te druk
Geen zon gezien in weken
Gebroken nagel
geen tijdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:22 schreef cul_non_kul het volgende:
Werk me hier ook het ongans, het zweet staat me op het voorhoofd![]()
Iemand zin om te msn-en, ik verveel me![]()
Sanka ... je bent voorwaar een Zeloot !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geen tijdga nu tomatensap maken voor bij de wodka vanaaf
waar scheld je me nu weer voor uitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Sanka ... je bent voorwaar een Zeloot !
@ zaterdag, sterkte julliequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef cul_non_kul het volgende:
Beide: te laat naar bed, teveel gezopen (de rum was lekker en ook op inmiddels)![]()
Ons gamma voor het weekend:
vrijdagavond: relaksatie![]()
zaterdag: begrafenis
dansen op 80s/90s muziek![]()
zondag: relaksatie![]()
Mag nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:22 schreef cul_non_kul het volgende:
Werk me hier ook het ongans, het zweet staat me op het voorhoofd![]()
Iemand zin om te msn-en, ik verveel me![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Euc- het volgende:
die bobsleeende jamaicanen, Cool Runnings
Loop ff naar de Aldi...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb geen groenten en fruit meer om door de sapcentrifuge te knallen![]()
Zal ik nog een keer naar de markt gaan?
nahh, kijken vanaaf wel ff, heb geen puf meer om de deur uit te gaan en al helemaal niet om me weer een breuk te sjouwenquote:
Haha, moet je op de fiets gaan! Scheelt weer!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nahh, kijken vanaaf wel ff, heb geen puf meer om de deur uit te gaan en al helemaal niet om me weer een breuk te sjouwen
Heb geen fiets hierquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha, moet je op de fiets gaan! Scheelt weer!
Ik heb me gister trouwens een breuk gelachen (Stilletjes): zat in de bus op weg naar het station, en naast me zaten twee meisjes discussieren over vriendjes, etc. De namen kwamen me al wat bekend voor, maar op een gegeven moment kwam er wel een hele bekende naam voorbij, die van mijn ex-vriendje. Zij wisten dus niet dat ik zijn ex was, en lieten geen spaan van hem heel. Heerlijk!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha, moet je op de fiets gaan! Scheelt weer!
Ik heb me gister trouwens een breuk gelachen (Stilletjes): zat in de bus op weg naar het station, en naast me zaten twee meisjes discussieren over vriendjes, etc. De namen kwamen me al wat bekend voor, maar op een gegeven moment kwam er wel een hele bekende naam voorbij, die van mijn ex-vriendje. Zij wisten dus niet dat ik zijn ex was, en lieten geen spaan van hem heel. Heerlijk!
Maar waar oh waar koop je dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:28 schreef SiGNe het volgende:
M'n "huisrum" is Capatian Morgan Premium Black
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waar oh waar koop je dat?
MoggeMiddag
![]()
CNK, case of the fridays?
Dem dat sucksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef SHE het volgende:
Werk
Een duidelijk overspannen medewerker waarbij ik zal moeten ingrijpen
Al weken geen vlees gegeten
Veel te druk
Geen zon gezien in weken
Gebroken nagel
Doe deze maar: http://www.youtube.com/watch?v=4hkjkTe5kZEquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb gelunched met shoarma
ga ff een stukkie dromen:
http://www.youtube.com/watch?v=-LwEZqS9_-o&feature=related
Druipsaladequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Bolletje met druipsalade gegeten
Vest vies
Nee hoor, is niet oud.. Rtificial vind het wel leuk, die is in maart jarig dus ik ben heel even twee jaar ouderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
Je bent bijna jarig! Maar 31 is toch niet zo oud? Is Mr CF ook...
In wat voor glazen serveer jij je margherita's?
Ik vind ze frozen ook vaak heeeeerlijk. Randje zout is onontbeerlijk, althans, bij limoen-margherita's, niet bij aardbei-exemplaren, denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:16 schreef cul_non_kul het volgende:
Van de zomer voor het eerst een strawberitha geproefd, die was errug lekker
Heerlijk! en de laatste keer Mexicaans buiten de deur is echt hééél lang geleden dus de hoogste tijd weer...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh OK, je gaat ze buiten de deur drinken!
* ColdFeet is dol op mexicaanse schranspartijen met veel kaas, sour cream en nacho's
frozen zijn ze erg lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind ze frozen ook vaak heeeeerlijk. Randje zout is onontbeerlijk, althans, bij limoen-margherita's, niet bij aardbei-exemplaren, denk ik.
Deze was "frozen' en erg lekker (gevaarlijk lekker eigenlijk)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
frozen zijn ze erg lekker
strawberrie ken ik niet, eens even onthouden
oh dat geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Deze was "frozen' en erg lekker (gevaarlijk lekker eigenlijk)
Gehebt van m'n schoonouwersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Krnkje, dure messen kopen isIk wil ook nog een mooi messenetui. Spaar overigens zelf de Zwilling 4****, die vond ik toen zelf het prettigst in de hand liggen. Maar ik heb een Wusthof wiebelmes
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef KrnKje het volgende:
Light kristalsuiker van de appie heijn is trouwens flinke nepperij!
http://blog.kokenmetfrank(...)perij-van-de-ah.html
Wilde het nog even kwijt
't volume van die suiker is dus groter, maar de zoetkracht hetzelfde, want er zit ook geen zoetstof ofzo in... echt onzin dus...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Da's nog eens appels met peren vergelijken, een kleinere theelepel nemen
![]()
Afijn, ik zou je een wiebelmes van harte aanraden (een mezzaline, bedoel ik dan). Leuk om grote bossen verse peterselie e.d. mee fijn te hakken, dat gaat echt bliksemsnel!
Captain Morgan is gewoon bij de slijter te krijgen, Gall & Gall heeft het in hun assortiment voor ¤14,30 (overigens heeft niet elke winkel het, Utrecht Hoog Catharijne heeft het uit het assortiment gehaald)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waar oh waar koop je dat?
MoggeMiddag
![]()
CNK, case of the fridays?
Vooral Steer is gek op dit type mesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, ik zou je een wiebelmes van harte aanraden (een mezzaline, bedoel ik dan). Leuk om grote bossen verse peterselie e.d. mee fijn te hakken, dat gaat echt bliksemsnel!
Ik dronk t in ZA heel erg veel, de premium black dan. Meestal met cola. De gold vond ik niet super...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Captain Morgan is gewoon bij de slijter te krijgen, Gall & Gall heeft het in hun assortiment voor ¤14,30 (overigens heeft niet elke winkel het, Utrecht Hoog Catharijne heeft het uit het assortiment gehaald)
En bij de Mitra kost ie ¤15,80
Er zijn 2 versies, Premium Black en Spiced Gold (de spiced is overigens ook lekkerder dan de Ba(h)cardi versie)
Het is een heerlijke, (redelijk) goedkope, aromatische rum, je proeft het vat (al zal dat waarschijnlijk een toegevoegd aroma zijn zoals ze dat tegenwoordig wel vaker doen, ook met whiskies)
Mij doet het sinds kort denken aan konijnen..en bedankt Willie Wartaal..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:05 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Vooral Steer is gek op dit type mes
Damn, is werkdag bijna ten einde, komt het eerste deel van het woord ineens aan de orde...
Na een hele dag op inet te hebben rondgebanjerd, moet ik zowaar nu nog ff werken ook
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
man 0 man waarom doen mensen zulke dingen... Weten ze niet hoeveel werk dat oplevert?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Raar wijf
Wel oprecht heftig voor je. Fijne relaxte avond voor jou, vanavond?
Jij! En hier heb je 'm! *kroelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
nu ik het nalees, zie ik hoe oppervlakkig ik klink! Best stom, maarja. Ik ga inderdaad een rustige avond houden, misschien dat ik even de drankkast plunder
of B&J koop. Of koekjes ga bakken ofzo. Ik zie wel.
Het spijt me hoor, maar ik ben te lui om na te lezen wat er allemaal gebeurt is vandaag. Zijn er nog bijzonderheden of mensen die een virtuele kroel willen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Jij! En hier heb je 'm! *kroel
Koekjes bakken is volgens mij meer therapeutisch dan ijs eten.
Ja ik was ook van plan mee te gaan... Als ik tegen die tijd nog durfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, als ik tijd heb, wil ik wel mee. Jij?
Ik heb een heule toffe koekjespers, waar je allemaal mooie vormpjes mee kunt makenLenen?
Het was meer een drama voor de patient waar die suicidale mee was gaan wandelen. Ze is gewoon in de sloot gesprongen :s Met kleren en al!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef cul_non_kul het volgende:
Pfff...en thuis ...gelukkig geen zelfmoordpogingen bij ons op het werk (wat een drama voor je Lein), maar gewoon een hele dag geen bal te doen ... dat is zwaar op zich, zeker met het kleine katertje van afgelopen nacht erbij, nu dan even de boel gelijk trekken met een wodka-red bull (vanwege de vitaminen)
En dan straks het absolute hoogtepunt van de dag, tijdens de spits de superrmarkt in, joepie
btw nr. van Janis is idd geweldig !
Receppie, dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo spinaziesoeppie is gemaakt, afschuwelijk simpel maar eigenlijk wel erg lekker
Klinkt bekend, leve de zorg leinquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
*puft* ik ben net thuis, man o man wat een dag. 1 patient heeft vandaag een zelfmoordpoging gedaan (niet gelukt) maar man o man wat geeft dat een wérk, overplaatsing regelen, overdracht schrijven, rapporteren, overdragen naar collega's, aangeslagen mede patienten opvangen... man 0 man waarom doen mensen zulke dingen... Weten ze niet hoeveel werk dat oplevert?
Eindige elementen shit, K*ttentamen, maar wel veel ingevuld. Vingers gekruisd houden maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Receppie, dan?
@ SteerHeb je het een beetje OK gemaakt?
voor een flinke pan (4 personen ofzo); een flinke ui snipperen en fruiten in olijfolie. Dan handje voor handje 600 gram verse spinazie erbij laten slinken.... een liter kippenbouillon maken. Als de spinazie geslonken is, in een keukenmachine gooien, soeplepel kippenbouillon erbij en een kuipje boursin cuisine en op hoge snelheid laten draaien. Daarna alles weer in de resterende bouillon gooien en op smaak brengen met zout en peper.quote:
Nog steeds op hyves aan het rondneuzen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Een beetje gay is okay
Hoe verzin je het? Is de lijfspreuk van een vriend van me geworden.. ach.. volgensmij is ie er gewoon 1
Helemaal in Eindhoven?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een meet
Maar geen zin om naar Antwerpen te gaan. Wie heeft zin in een minimeet in Eindhoven, restaurant de Witte Tafel (van Euc,'s ROC) eerste vrijdag van februari?
http://www.dewittetafel.nl/
Kom anders volgende week vrijdag eten. Dan maak ik experimentele risotto voor je.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een meet
Maar geen zin om naar Antwerpen te gaan. Wie heeft zin in een minimeet in Eindhoven, restaurant de Witte Tafel (van Euc,'s ROC) eerste vrijdag van februari?
Jij penis! Doe nou eens als ik WEL mee kan !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een meet
Thanks, maar ik heb tot 18:00 een afspraak, en dan haal ik Den Haag niet meer op een fatsoenlijke tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom anders volgende week vrijdag eten. Dan maak ik experimentele risotto voor je.
Ik zie het niet zo zitten om met een grote groep te gaan shoppenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil je best meeten. In antwerpen. Volgende week zaterdag.
In een rusig dorp met goede parkeerfasciliteiten. Eventueel vervoer per auto naar station Leiden Centraal mogelijk. In de randstad. Supermarkt op steenworp afstand.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:ik weet niet of er mensen een last minute cul meet topic bij mij thuis willen? Maar dan moet t wel morgen
anders zijn mn ouders thuis. Fasciliteiten: grote moderne keuken, 4 pitten + wokbrander, oven, magnetron, afzuigkap, Quooker. Bler maar als er interesse is
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Claire Forlani
Wij hebben ook alleen maar gemeet omdat SOL je overal mee naartoe sleept![]()
Ik moest dringend een rondje rennen, want dan hoef ik dat morgen niet te doen van mezelf.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet allemaal tegelijk alsjeblieftt moet niet hoor
(hard)lopend?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moest dringend een rondje rennen, want dan hoef ik dat morgen niet te doen van mezelf.
En mijn dagindeling voor morgen is nog enigszins onduidelijk. Geloof ik. Ik ga iig niet hardlopen en wel met mijn fiets naar de fietsenmaker.
Sja...vrouwen en soaps, is ook zoietsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch met mannen en voetbal??
Nee, ik ga fietsend naar de fietsenmaker.quote:
Kan geen film kijken, want harde schijven bijna vol (--> downloaden onmogelijk)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Film kijken?
Rellen uit de dieetclubtopics doorlezen?
Vakantiebestemming uitzoeken?
Appeltaart bakken?
Typisch klusje voor de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:21 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Lein: Zuipen?
@ Liej: je ketting hangt te los ... (achterwiel losmaken, iets naar achter trekken en weer vastzetten, probleem wss opgelost) of nieuwe ketting.
"t Is al een poos geleden dat ik gefietst heb, bovendien zijn onze fietsen gestolen ... Damn
Als het stuk is moet je het door de professional laten maken. Als je een vreemde moedervlek heb, ga je toch ook niet met een aardappelschilmesje zelf lopen klooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Typisch klusje voor de fietsenmaker.
Ik ga niet klooien aan mijn fiets. Krijg ik vieze handen van enzo.![]()
En ik fiets zo'n 200 km per week, dus het ding wordt regelmatig onderhouden door de fietsenmaker.Ik ben zo'n idioot die liever een uur gaat fietsen naar dr werk dan in de file gaat staan.
Heb je nou al gegeten Cul?
DVD'tjes kijken? Of is dat heel ouderwetsch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan geen film kijken, want harde schijven bijna vol (--> downloaden onmogelijk)
Dieetclub rellen... Tsja...
Vakantiebestemming... Ik ga 9 maart de sneeuw in
Appeltaart: geen appels, geen bloem en boter in huis. Ja, zeiken is ook een vak natuurlijk! Ik denk dat ik zo 2 slaappillen neem en mn bed in duiklekker fout.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Rellen uit de dieetclubtopics doorlezen?
Lonely planet OZ wil ik ook heul graagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef cul_non_kul het volgende:
Elk jaar ontvang ik de reisgidsen van Baobab e.d., goed voor uren kijk en leesplezier, het bedenken van een reis is sowieso een heerlijke bezigheid.
Waar wil ik heen, wat wil ik zien en ook, hoe warm is het er(doe mij maar down under
)
Lonely Planet Australia >> of eerst ff op MP kijken? Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lonely planet OZ wil ik ook heul graag
Ik heb nog een boekenbon van 50 euro liggen (kerstpakket) dus binnenkort maar eens neuzen!
Op de website van Lonely Planet krijg je nog een paar dagen 30% korting op alle gidsen die daar sowieso al goedkoper zijn dan in de winkel hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lonely planet OZ wil ik ook heul graag
Ik heb nog een boekenbon van 50 euro liggen (kerstpakket) dus binnenkort maar eens neuzen!
jah we zijn niet zo snel vanaafquote:
Zeg schei eens even uit...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Op de website van Lonely Planet krijg je nog een paar dagen 30% korting op alle gidsen die daar sowieso al goedkoper zijn dan in de winkel hier.En als je meer dan 40 euro besteld, dan wordt het ook nog eens gratis afgeleverd.
Maar afijn, reizen is een beetje mijn allergrootste hobby.Gewoon ergens op een pleintje gaan zitten en gewoon eens gaan zitten kijken.
De geuren opsnuiven, de geluiden aanhoren, mensen die tegen je aan beginnen te praten in een taal waar jij niets van begrijpt, het vreemde eten, de (meestal) kleurrijke kleding, alles! Geweldig! Alhoewel het ook geweldig is om de rimboe in te gaan. Of de woestijn in. Of ergens aan een tropisch strand te liggen.
Ik wil weer weg!
Wij zitten net ietsjes luxer dan jij en Golfer: met 2 laptops naast elkaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Loggen jullie nou steeds uit en in kul en sol, of staan er2
compu's ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij zitten net ietsjes luxer dan jij en Golfer: met 2 laptops naast elkaar
Zolang je er uit ziet alsof je niet uit India komt, vinden ze je tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, CNK ziet er net ietsie minder Hollands uit dan jij hoor
way to go Bluezzzzquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Zojuist op een gloednieuwe OZ Lonely Planet geboden op MP
Doe ik wel even een zonnebankje vooraf (scheelt daar weer een hoop roepies)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zolang je er uit ziet alsof je niet uit India komt, vinden ze je tof.
En als je er uit ziet als een Indieer, dan kom je overal voor 10 roepies binnen.
Gaat het alweer beter met Bloezzezoon? Of heb je nog een andere Bloezzezoon?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Doe ik wel even een zonnebankje vooraf (scheelt daar weer een hoop roepies)
Ik was, hoe toevallig, met een cent overboden... rara wie dat dan doetquote:
Ik heb 2 bloesezonen, 1 in OZ, en 1 in Utreg... met dat dinnetje.. en het neemt steeds ernstigere vormen van uitelkaargaan aan.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat het alweer beter met Bloezzezoon? Of heb je nog een andere Bloezzezoon?
Zou je niet zo langzamerhand een andere degradatiekandidaat moeten gaan supporteren?quote:
Ik zal mezelf voor jou nog even herhalen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:32 schreef Euc- het volgende:
Ik ga een deze dagen ook eens uitkijken naar wat Lonely Planets, denk dat ik alleen die van Thailand en Nieuw-Zeeland neem, de rest zie ik onderweg wel
Als je te veel op een Indieer gaat lijken, dan wil niemand meer met je op de foto in India hoor Cul!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
Op de website van Lonely Planet krijg je nog een paar dagen 30% korting op alle gidsen die daar sowieso al goedkoper zijn dan in de winkel hier.En als je meer dan 40 euro besteld, dan wordt het ook nog eens gratis afgeleverd.
Lekkerrrrrrr risotto, kan je me voor wakker makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef cul_non_kul het volgende:
Ahem, Bluez ... ga er een halve cent overheen zou ik zeggen![]()
Zojuist genoten van SoL's risotto verdi primera !
Als het een serieuze aanbieder is, zal hem/haar die cent geen bal schelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrr risotto, kan je me voor wakker maken
Heb nu weer een cent overboden, maar vind het wel raar zo ineens
Tweerittenkaart is voldoendequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zal mezelf voor jou nog even herhalen.
[..]
Als je te veel op een Indieer gaat lijken, dan wil niemand meer met je op de foto in India hoor Cul!Mis je toch een deel van de lol.
En ik denk trouwens dat een 10 rittenkaart voor de zonnebank, duurder is dan alle entreegelden. De Taj Mahal is 14 euro ofzo en verder zijn er wat dingen zo'n 5 euro. Voor Indiase begrippen belachelijk duur, maar eigenlijk valt het wel mee.
CUL zal iig iig nooit op een Europeaan lijken met zijn Indisch en Antiliaans bloedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
Als je te veel op een Indieer gaat lijken, dan wil niemand meer met je op de foto in India hoor Cul!Mis je toch een deel van de lol.
En ik denk trouwens dat een 10 rittenkaart voor de zonnebank, duurder is dan alle entreegelden. De Taj Mahal is 14 euro ofzo en verder zijn er wat dingen zo'n 5 euro. Voor Indiase begrippen belachelijk duur, maar eigenlijk valt het wel mee.
Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
CUL zal iig iig nooit op een Europeaan lijken met zijn Indisch en Antiliaans bloed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Have fun morgen en truste voor zoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.Maar ook duidelijk geen Indieer!
En dan ga ik nu lekker mn bed opzoeken. Morgenmiddag naar Boijmans hoorde ik een half uur geleden.
yepzzzquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, was dat de Moët van oud & nieuw ofzo?
Tip: haal dat duikbrevet in Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:59 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Lonely Planet Australia >> of eerst ff op MP kijken? Je weet maar nooit.
Op mijn verlanglijst o.a. India, Myanmar, Tibet, pfff flink sparen dus
Maar ook Galapagos (dat lijkt me geweldig) maar dan zou ik graag eerst een duikbrevet halen (op Bali ofzo)
Ik moest er ook mee stoppen vanwege m'n oren, van de zomer nog bij Dubrovnik gezwommen, moest een kreeftenfuik opvissen voor de BBQ van die avond, dat ding lag op 2,5/3 meter diepte maar het lukte me gewoon niet om erbij te komen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Signe, dat wordt mij door NL-duikers vaker verteld ja. Het staat ook op mijn verlanglijstje, leren duiken. Hoewel ik me afvraag of ik het kan, mijn oren zijn niet echt super...
Snorkelen is ook leuk, tot die tijd
ehmm..omdat katten anders net zo lang blijven zeuren tot je blij bent met een beetje rust?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
CF, liev
Zal wel goed komen... maar na 2 weggelopen katten.. tja....
Wáárom geef ik haar ook de vrijheid![]()
Leonardo moet je niet vertrouwen hoor, hij overleefde de ramp met de Titanic ook al nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet checkt fobo... Ja, da's best oud, ja![]()
Ik zou een paar jaar geleden in Sodwana Bay gaan duiken (daar duikt Leonardo DiCaprio ook trouwens), maar dan moest ik met een of andere enge ouwe ervaren vent samen duiken, hoe heet dat, zo'n twin duik, waarbij je je zelf de ventielen niet hoeft te bedienen... Afijn, ik ben toen maar lekker gaan snorkelen
Was ook èrg gaaf.
Liebchen, ik heb niet echt een woest inkomen straks, hèquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:42 schreef cul_non_kul het volgende:
Mijn oren zijn ook niet best, dus het snorkelen is een goed alternatief. Idd is me bekend dat PADI nogal ruim begrip is (ik heb een vriendin die instructrice is), mss moet ik het maar combineren met les van haar en een vakantie te Corsou.
CF, samen in NL leren duiken?
Echt klote man... Ik zat daar onder de gazebo op het strand een Afrikaans roddelblad te lezen, bleek dus dat ik 'm op 4 dagen gemist hadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:44 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Leonardo moet je niet vertrouwen hoor, hij overleefde de ramp met de Titanic ook al niet
Ik schnapquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Liebchen, ik heb niet echt een woest inkomen straks, hèMoet zonodig de wetenschapper uithangen, jeweetzzz.
Maar ja, ik wil het wel binnen nu en een paar jaar, eigenlijk
Ik zit pas op 1/3equote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef cul_non_kul het volgende:
Overigens Sig, zo oud ben je niet hoor, over de honderd jaar, das oud
gebeurt ons jongste katje ook wel eens, dan zit ze daarna het kroost van zich af te likken en moeten we er erg om lachen ...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
Mevrouw de Poes komt net na 6 uur afwezigheid keurig terug binnengelopen door haar eigen kattenluikje.
Zeiknat, terwijl het hier niet regent, dus het vermoeden is nu een beetje dat de vissenvijver van de buurvrouw een paar huizen verderop wat leger is.
ohhh bloesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Die foto's zijn erg!
De poes die nu een weekje 'vrij' rond mag struinen is al vanaf 6 uur vanavond weg![]()
Als we roepen, komen er wel andere katten, maar geen spoor van Xena... toch geen lekker gevoel.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
Mevrouw de Poes komt net na 6 uur afwezigheid keurig terug binnengelopen door haar eigen kattenluikje.
Zeiknat, terwijl het hier niet regent, dus het vermoeden is nu een beetje dat de vissenvijver van de buurvrouw een paar huizen verderop wat leger is.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zit pas op 1/3emaar toch, als je het over verhalen hebt van 19 jaar geleden dan denk je toch in je achterhoofd een beetje dat er behoorlijk wat users zijn die er toen nog niet eens waren.
Nou denk ik wel dat Cul een wat ouder gedeelte van Fok is, voor het grootste deel in elk geval 18+ aangezien je rond die leeftijd meestal pas het huis uit gaat en voor jezelf gaat koken.
Ik heb PADI Advanced Open Water Diverquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:42 schreef cul_non_kul het volgende:
Mijn oren zijn ook niet best, dus het snorkelen is een goed alternatief. Idd is me bekend dat PADI nogal ruim begrip is (ik heb een vriendin die instructrice is), mss moet ik het maar combineren met les van haar en een vakantie te Corsou.
CF, samen in NL leren duiken?
Nee omdat de omheining gesloopt was door een Simply Red, de nieuwe vriend van Xena, onze poesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:40 schreef SiGNe het volgende:
ehmm..omdat katten anders net zo lang blijven zeuren tot je blij bent met een beetje rust?
Dat had ik dus expres niet gegeven, haar eten om 6 uur, maar eerst het luikje opengezet.quote:Meestal komen ze trouwens wel terug als ze honger hebben.
Ow, dat wist ik niet.quote:Katten blijven over het algemeen binnen een straal van 500 meter rond hun(!) huis.
Ik heb zojuist even een nieuw drankje gehaaldquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb PADI Advanced Open Water Diver
Op Curacao gehaald
19 jaar geleden kon ik net lezen & schrijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:59 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]dus als ik zeg 19 jaar gelee...
Enfin, ik behoor zeker niet tot de oudere FOKker (oeps, ontkenning)
(gelukkig ken ik er een aantal die ouder zijn)
Ik heb PADI Open Water Diver, advanced was ik wel aan begonnen maar toen knapte m'n oor in het zwembad en was het verder over en uit..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb PADI Advanced Open Water Diver
Op Curacao gehaald
Ben aan het experimenteren, de bloederige marietjes doen het goed, heb inmiddels ook de wortel sllerietoestand met bessen en wodka gemengd, gaat ook prima (en helpt tegen nachtblindheid)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
19 jaar geleden kon ik net lezen & schrijven
Hoe zit het met de bloody mary's daar, jongens? is dat nou echt helemaal verrukkelijk met versgeperst tomatensap?
Ik heb granny-smithsap met StoliLekkere combi.
Oh ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:59 schreef cul_non_kul het volgende:
(gelukkig ken ik er een aantal die ouder zijn)
Ben net terug van MVV - FC Dordrecht. Vet tof, zaten tussen de hooligans, en er werd nog gevochten op het veld ook! MVV heeft trouwens met 3-2 gewonnen, iets wat we van AZ niet kunnen zeggen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch met mannen en voetbal??
Luister even wat ik vraag, luister wat ik vraag vandaagquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:09 schreef cul_non_kul het volgende:
Morgen sleur ik een bloemkool door dat apparaat heen, meng het sap met rum en een papje (zoals Ome Willem zingt)
F*ck, hebben die stadgenoten verloren zegquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ben net terug van MVV - FC Dordrecht. Vet tof, zaten tussen de hooligans, en er werd nog gevochten op het veld ook! MVV heeft trouwens met 3-2 gewonnen, iets wat we van AZ niet kunnen zeggen!
En nu ga ik eerst ff de rest van het topic lezen!
Die Harry Bannink moest het altijd weer verpesten..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[quote]OOOOOHHHHH ome willem, dat is viesssssss
Euhh, de combi CM en cola heeft een merkwaardige uitwerking op me: ik word er niet dronken vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:08 schreef SiGNe het volgende:
Hier weer de standaard Captain Morgan met Coca-Cola..
Puur is is ook lekker, maar dan neem ik liever een betere..
Ome Willem c.s. verkrijgbaar op DVDquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die Harry Bannink moest het altijd weer verpesten..
Vind het wel jammer dat er (voor zover ik weet) niet meer zo'n soort programma voor kinderen is.
Net zoals telekids, ik was er misschien een tikje te oud voor op het eind, maar het was wel altijd leuk om te zien.
ouch, dat doet zeer!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Au, geknapte trommelvliezen zijn *niet* aan te raden. Zeker niet onder water.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dudequote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef ColdFeet het volgende:
Kon hinkelen, binair tellen op mn vingers, etc.
komt door de klappersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees een of ander vaag Turks programma met arabische en Turkse ondertitelingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal op de VPRO is op zondagochtend, maar ongetwijfeld moeten daar toch ook leuke programma's bijzitten?
Leuk dat je hier ook gezellig komt kleppen Signe
Eens een nerd, altijd een nerd. Doet het uitstekend op feestjes waar veel alfa's aanwezig zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude
En Gin-Tonic is mijn favo mix.
Maar jij bent geen nerd, jij bent gewoon een beta student.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eens een nerd, altijd een nerd. Doet het uitstekend op feestjes waar veel alfa's aanwezig zijn
Nu je het zegt..Ik word er ook voornamelijk aangeschoten van en nooit echt dronken, zelfs niet als ik een halve of hele fles op heb op een avond..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Euhh, de combi CM en cola heeft een merkwaardige uitwerking op me: ik word er niet dronken van
Op een goede avond in Joburg lekker aan de rum&coke, eerst singles, toen doubles, onderwijl rugby kijken, dansen, braaien...
We begonnen om een uurtje of 5 en om 2 uur 's nachts, 15-20 glazen verder, was ik nog steeds helemaal sharp. Kon hinkelen, binair tellen op mn vingers, etc.
Afijn, ik ging naar bed, had nog bedacht om m'n malarone te slikken en een glaasje water, niets aan het handje. Viel prima in slaap, en twee uur later werd ik wakker met een bonkend hoof, badend in het zweet en met een hart dat overuren draait... Dat was de suiker&cafeine, dus
Volgende dag een zweetlucht die je er niet afgedoucht krijgt, samen met de geur van rum van gister. Ik rook echt naar een alcoholverslaafde senioren voelde me ook niet al te fris...
Ik ben daarna een trouw gin&tonic-drinker geworden, word je tenminste gewoon teut van
Heb net een flesje Jupiler leeg. En nu is het dus op.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ouch, dat doet zeer!
Over duiken gesproken, heb een keer in m'n leven gedoken, in Australie, op het Great Barrier reef, een ervaring om nooit te vergeten geloof ik!
Bier en chocola smaakt trouwens best goed!
Cola is goed tegen de misselijkheid!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nu je het zegt..Ik word er ook voornamelijk aangeschoten van en nooit echt dronken, zelfs niet als ik een halve of hele fles op heb op een avond..
sterker nog, als ik me een beetje misselijk voel en ik neem een rum-cola dan ben ik niet meer misselijk
Ik heb ook nog nooit een kater gehad, ben ik nu heel raar of gewoon alcohol verslaafd?
Ik ben wel eens ergens 's morgens na een avondje doorzakken van het werk teruggestuurd omdat ik uit mijn poriën teveel naar alcohol stonk en dat terwijl het echt uren daarvoor was geweest dat ik een laatste slok had genomen en broodje nuchter was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef ColdFeet het volgende:
-verhaal-
Ik dacht, ik kom even met een sterk drankverhaal, met deze TT...
Of je metabolisme was in anaerobe staat gevallen en ademde je ketonen uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens ergens 's morgens na een avondje doorzakken van het werk teruggestuurd omdat ik uit mijn poriën teveel naar alcohol stonk en dat terwijl het echt uren daarvoor was geweest dat ik een laatste slok had genomen en broodje nuchter was.
Sommige mensen 'zweten' het blijkbaar uit?
Oeh, jupiler is lekker! Heb net m'n laaste flesjes weggegeven op het feestje van m'n huisgenoot boven, die waren zonder drank komen zitten. Nu zijn ze naar de stad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb net een flesje Jupiler leeg. En nu is het dus op.
Jupiler vind ik de lekkerste pils. Becksmijn favoriete beer-with-a-twist en uiteraard Palm als speciaal bier.
Voor mij geen 12% kasteelbieren of kriek
Ik wijt het aan de funeste combi bruine rum & cola: extreem veel suiker houdt je scherp, zeker icm cafeine. Magoe, van veel rum ga je dus wel echt stinken naar oude alcoholist.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nu je het zegt..Ik word er ook voornamelijk aangeschoten van en nooit echt dronken, zelfs niet als ik een halve of hele fles op heb op een avond..
sterker nog, als ik me een beetje misselijk voel en ik neem een rum-cola dan ben ik niet meer misselijk
Ik heb ook nog nooit een kater gehad, ben ik nu heel raar of gewoon alcohol verslaafd?
Ochtenden maak ik nietzo vaak mee..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal op de VPRO is op zondagochtend, maar ongetwijfeld moeten daar toch ook leuke programma's bijzitten?
Leuk dat je hier ook gezellig komt kleppen Signe
Ben je dan ook zo'n zieligerd die bij de appie een zak chips, een diepvriespizza en 12 500cl-blikjes euroshopperpils afrekent?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik kan me nu al de laatste dag dat ik GEEN alcohol dronk niet meer herinneren, volgens mij ben ik ook verslaafd...
Ik denk dat het ook de combi van suker en caffeïne is inderdaad..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wijt het aan de funeste combi bruine rum & cola: extreem veel suiker houdt je scherp, zeker icm cafeine. Magoe, van veel rum ga je dus wel echt stinken naar oude alcoholist.
Cola is sowieso prettig als je misselijk bent.
Of je alcoholist bent weet ik niet; wat mij betreft, als je t gewoon KUNT laten staan, niet. Dan mag je best stevig drinken.
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je dan ook zo'n zieligerd die bij de appie een zak chips, een diepvriespizza en 12 500cl-blikjes euroshopperpils afrekent?:+
Nee? Dan ben je vast geen alcoholist.
Alcohol is voor mij echt iets om van te genieten. En ja, ik drink ook best veel. Maar ik ben zeker niet verslaafd
En nou in gewone Jip en Janneketaal voor deze eenvoudige MAVO-klant?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Of je metabolisme was in anaerobe staat gevallen en ademde je ketonen uit.
Als je niet genoeg gegeten hebt en je lichaam pleegt een aanslag op z'n reserves dan adem je een stof uit die naar alcohol ruiktquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou in gewone Jip en Janneketaal voor deze eenvoudige MAVO-klant?
Nou ja, dat dus. Niet al te hysterisch doen over alcoholverslaving en als je moet rijden de drank laten staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Ik vind het gewoon ook inderdaad lekker! Maar, ik heb ook hele perioden dat ik zonder doe, en dan vind ik het leven nog steeds leuk. En, een feestje zonder alcohol is nog steeds een goed feestje, gelukkig!
kasteel en abdij bierenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb net een flesje Jupiler leeg. En nu is het dus op.
Jupiler vind ik de lekkerste pils. Becksmijn favoriete beer-with-a-twist en uiteraard Palm als speciaal bier.
Voor mij geen 12% kasteelbieren of kriek
[nerd]quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou in gewone Jip en Janneketaal voor deze eenvoudige MAVO-klant?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heel goed Nienke
Je krijgt een sticker in je schrift
Leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens maar eens naar bed, morgen naar de Efteling, vroeg uit bed enzo
Net nu het weer eens ouwerwets gezellig is in de SC
Ik alleen als ik moet werkenquote:
Steer fotografeert tegenwoordig zo, dat we zijn afgekloven nageltjes niet meer zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, heb vorige week dit gekocht:
[ afbeelding ]
Dit weekend maar eens uitproberen, samen met een pakje slakkenboter
Als je in de buurt komt ff zwaaienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens maar eens naar bed, morgen naar de Efteling, vroeg uit bed enzo
Net nu het weer eens ouwerwets gezellig is in de SC
Thanx. Die uitleg brgrijp ik zelfs. En dat zou dus inderdaad wel een het geval kunnen zijn, want in die tijd at ik echt veel te weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Als je niet genoeg gegeten hebt en je lichaam pleegt een aanslag op z'n reserves dan adem je een stof uit die naar alcohol ruikt
Er zijn veel verhalen bekend van mensen die plots flauw vielen op straat, stinkend naar alcohol, waardoor niemand wilde helpen omdat ze dachten dat het alcoholisten waren.![]()
Sharp!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Steer fotografeert tegenwoordig zo, dat we zijn afgekloven nageltjes niet meer zien.
Oh fuck, hij heeft geen nagels meer over
you've got yourself a deal!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, fuck.
Bind me vast en doe maar wat je wilt met me![]()
Ik denk, ik verstop m'n duim ff achter dat blikje want anders gaat oma Bloes weer zeiken. Maar nee hoor, hardnekkig geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Steer fotografeert tegenwoordig zo, dat we zijn afgekloven nageltjes niet meer zien.
Oh fuck, hij heeft geen nagels meer over
Senks. Ik wacht nog ff tot ik een tvp kan plaatsen in #86quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt ff zwaaien
Trusten en doe de groeten aan meneer CF
Ik studeer studeerde internationale politiekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik economie studeer. scheelt een hoop lastige termen
.
Steer, ik bijt ook nagels! Heel erg!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk, ik verstop m'n duim ff achter dat blikje want anders gaat oma Bloes weer zeiken. Maar nee hoor, hardnekkig geval.![]()
Net tentamen periode gehad, ga ze weer aan laten groeien.
Er is in de afgelopen jaren een lange periode geweest dat ik normale nagels had, en dat was toen ik heel intensief klassiek gitaar speelde. Maarja, de gitaar zit nu in een hoekje beteutert stof te happen omdat ik niet meer de nagels heb om het goed te bespelen.
Bah, slechte gewoonte.
Werkelijk geen idee, het was een impulsaankoopquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens, hoe ga je die lekkere slakjes klaarmaken? Heb je er ook huisjes bij gekocht om vol te gooien met knoflookboter of gooi je ze gewoon de oven in?
Niet zo erg als ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Steer, ik bijt ook nagels! Heel erg!
Echt waar! Wat vies!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe heet dat anti-nagelbijt spul die je op je nagels moet smeren?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt waar! Wat vies!
Ik heb t toen ik klein was wel een tijdje gedaan, maar dat werd er hardhandig uitgeslagen thuis
ik ook, of ik scheur ze afquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Byt-ex. Dat vond ik zo smerig, dat ik het flesje heb verdonkeremaand, en op school weggegooidquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe heet dat anti-nagelbijt spul die je op je nagels moet smeren?
Heerlijk. Citroen-bittertje-smaakje had dat.
Ik vroeger ook, tot ik aan de onderkant van mijn bovenste voortanden gaatjes kreeg, composiet bijt niet lekker en daardoor doe ik het dus niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer vergelijken dan, want ik ben echt heel hardnekkig!quote:
Precies! Byt-ex! Goed spul (om te proeven).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Byt-ex. Dat vond ik zo smerig, dat ik het flesje heb verdonkeremaand, en op school weggegooid![]()
Zelfs in de tijd dat ik drie beugels tegelijkertijd had beet ik nog. Altijd wel een manier te vinden!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, tot ik aan de onderkant van mijn bovenste voortanden gaatjes kreeg, composiet bijt niet lekker en daardoor doe ik het dus niet meer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies! Byt-ex! Goed spul (om te proeven).
[ afbeelding ]
3 beugels??? je hebt toch alleen een onder- en bovengebit? (hoop ik voor je)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zelfs in de tijd dat ik drie beugels tegelijkertijd had beet ik nog. Altijd wel een manier te vinden!
* Stereotomy doet mental note: morgen ff met hamer tegen voortanden slaan om van nagelbijten af te komenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, tot ik aan de onderkant van mijn bovenste voortanden gaatjes kreeg, composiet bijt niet lekker en daardoor doe ik het dus niet meer.
Ik ben er niet trots op, maar okee.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer vergelijken dan, want ik ben echt heel hardnekkig!
Maar die tanden staan nu mooi wel mooi en recht!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zelfs in de tijd dat ik drie beugels tegelijkertijd had beet ik nog. Altijd wel een manier te vinden!
En die zijn nu heel mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 beugels??? je hebt toch alleen een onder- en bovengebit? (hoop ik voor je)
Degene met de lelijkste nagels moet een rondje geven bij de volgende meetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
Ooit, na mijn dood, ben ik ook van plan te stoppen met nagels bijten.
Ik doe het pas vanaf mijn zesde, dus pas 47 jaar.
Ik ben intussen wel af van het ook mijn teennagels afscheuren en oppeuzelen.
Mental image...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex ex had boven en onder slotjes. Dat was bij bepaalde sexuele handelingen geen pretje kan ik je vertellen.![]()
Auhauhau.
Getver, golferquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
WT watte?quote:
Ik had alleen een losse bovenbeugel die ik elke keer nadat ik weer bij de othodontist was geweest terug buigde omdat het verrekte zeer deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En die zijn nu heel mooi!![]()
Ik had boven en onder slotjes, een buitenboordbeugel, en een beugel die m'n onderli pvan m'n ondertanden moest duwen, omdat die lip de tanden naar achter duwde.
Ik was een ongelukkige puber!
Juist als je dood bent groeien je nagels extra hard (naja, je huid krimpt)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |