nahh, kijken vanaaf wel ff, heb geen puf meer om de deur uit te gaan en al helemaal niet om me weer een breuk te sjouwenquote:
Haha, moet je op de fiets gaan! Scheelt weer!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nahh, kijken vanaaf wel ff, heb geen puf meer om de deur uit te gaan en al helemaal niet om me weer een breuk te sjouwen
Heb geen fiets hierquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha, moet je op de fiets gaan! Scheelt weer!
Ik heb me gister trouwens een breuk gelachen (Stilletjes): zat in de bus op weg naar het station, en naast me zaten twee meisjes discussieren over vriendjes, etc. De namen kwamen me al wat bekend voor, maar op een gegeven moment kwam er wel een hele bekende naam voorbij, die van mijn ex-vriendje. Zij wisten dus niet dat ik zijn ex was, en lieten geen spaan van hem heel. Heerlijk!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Haha, moet je op de fiets gaan! Scheelt weer!
Ik heb me gister trouwens een breuk gelachen (Stilletjes): zat in de bus op weg naar het station, en naast me zaten twee meisjes discussieren over vriendjes, etc. De namen kwamen me al wat bekend voor, maar op een gegeven moment kwam er wel een hele bekende naam voorbij, die van mijn ex-vriendje. Zij wisten dus niet dat ik zijn ex was, en lieten geen spaan van hem heel. Heerlijk!
Maar waar oh waar koop je dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:28 schreef SiGNe het volgende:
M'n "huisrum" is Capatian Morgan Premium Black
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waar oh waar koop je dat?
MoggeMiddag
![]()
CNK, case of the fridays?
Dem dat sucksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef SHE het volgende:
Werk
Een duidelijk overspannen medewerker waarbij ik zal moeten ingrijpen
Al weken geen vlees gegeten
Veel te druk
Geen zon gezien in weken
Gebroken nagel
Doe deze maar: http://www.youtube.com/watch?v=4hkjkTe5kZEquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb gelunched met shoarma
ga ff een stukkie dromen:
http://www.youtube.com/watch?v=-LwEZqS9_-o&feature=related
Druipsaladequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Bolletje met druipsalade gegeten
Vest vies
Nee hoor, is niet oud.. Rtificial vind het wel leuk, die is in maart jarig dus ik ben heel even twee jaar ouderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
Je bent bijna jarig! Maar 31 is toch niet zo oud? Is Mr CF ook...
In wat voor glazen serveer jij je margherita's?
Ik vind ze frozen ook vaak heeeeerlijk. Randje zout is onontbeerlijk, althans, bij limoen-margherita's, niet bij aardbei-exemplaren, denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:16 schreef cul_non_kul het volgende:
Van de zomer voor het eerst een strawberitha geproefd, die was errug lekker
Heerlijk! en de laatste keer Mexicaans buiten de deur is echt hééél lang geleden dus de hoogste tijd weer...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh OK, je gaat ze buiten de deur drinken!
* ColdFeet is dol op mexicaanse schranspartijen met veel kaas, sour cream en nacho's
frozen zijn ze erg lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind ze frozen ook vaak heeeeerlijk. Randje zout is onontbeerlijk, althans, bij limoen-margherita's, niet bij aardbei-exemplaren, denk ik.
Deze was "frozen' en erg lekker (gevaarlijk lekker eigenlijk)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
frozen zijn ze erg lekker
strawberrie ken ik niet, eens even onthouden
oh dat geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Deze was "frozen' en erg lekker (gevaarlijk lekker eigenlijk)
Gehebt van m'n schoonouwersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Krnkje, dure messen kopen isIk wil ook nog een mooi messenetui. Spaar overigens zelf de Zwilling 4****, die vond ik toen zelf het prettigst in de hand liggen. Maar ik heb een Wusthof wiebelmes
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef KrnKje het volgende:
Light kristalsuiker van de appie heijn is trouwens flinke nepperij!
http://blog.kokenmetfrank(...)perij-van-de-ah.html
Wilde het nog even kwijt
't volume van die suiker is dus groter, maar de zoetkracht hetzelfde, want er zit ook geen zoetstof ofzo in... echt onzin dus...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Da's nog eens appels met peren vergelijken, een kleinere theelepel nemen
![]()
Afijn, ik zou je een wiebelmes van harte aanraden (een mezzaline, bedoel ik dan). Leuk om grote bossen verse peterselie e.d. mee fijn te hakken, dat gaat echt bliksemsnel!
Captain Morgan is gewoon bij de slijter te krijgen, Gall & Gall heeft het in hun assortiment voor ¤14,30 (overigens heeft niet elke winkel het, Utrecht Hoog Catharijne heeft het uit het assortiment gehaald)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waar oh waar koop je dat?
MoggeMiddag
![]()
CNK, case of the fridays?
Vooral Steer is gek op dit type mesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, ik zou je een wiebelmes van harte aanraden (een mezzaline, bedoel ik dan). Leuk om grote bossen verse peterselie e.d. mee fijn te hakken, dat gaat echt bliksemsnel!
Ik dronk t in ZA heel erg veel, de premium black dan. Meestal met cola. De gold vond ik niet super...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Captain Morgan is gewoon bij de slijter te krijgen, Gall & Gall heeft het in hun assortiment voor ¤14,30 (overigens heeft niet elke winkel het, Utrecht Hoog Catharijne heeft het uit het assortiment gehaald)
En bij de Mitra kost ie ¤15,80
Er zijn 2 versies, Premium Black en Spiced Gold (de spiced is overigens ook lekkerder dan de Ba(h)cardi versie)
Het is een heerlijke, (redelijk) goedkope, aromatische rum, je proeft het vat (al zal dat waarschijnlijk een toegevoegd aroma zijn zoals ze dat tegenwoordig wel vaker doen, ook met whiskies)
Mij doet het sinds kort denken aan konijnen..en bedankt Willie Wartaal..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:05 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Vooral Steer is gek op dit type mes
Damn, is werkdag bijna ten einde, komt het eerste deel van het woord ineens aan de orde...
Na een hele dag op inet te hebben rondgebanjerd, moet ik zowaar nu nog ff werken ook
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
man 0 man waarom doen mensen zulke dingen... Weten ze niet hoeveel werk dat oplevert?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Raar wijf
Wel oprecht heftig voor je. Fijne relaxte avond voor jou, vanavond?
Jij! En hier heb je 'm! *kroelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
nu ik het nalees, zie ik hoe oppervlakkig ik klink! Best stom, maarja. Ik ga inderdaad een rustige avond houden, misschien dat ik even de drankkast plunder
of B&J koop. Of koekjes ga bakken ofzo. Ik zie wel.
Het spijt me hoor, maar ik ben te lui om na te lezen wat er allemaal gebeurt is vandaag. Zijn er nog bijzonderheden of mensen die een virtuele kroel willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |