Ja ik was ook van plan mee te gaan... Als ik tegen die tijd nog durfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, als ik tijd heb, wil ik wel mee. Jij?
Ik heb een heule toffe koekjespers, waar je allemaal mooie vormpjes mee kunt makenLenen?
Het was meer een drama voor de patient waar die suicidale mee was gaan wandelen. Ze is gewoon in de sloot gesprongen :s Met kleren en al!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef cul_non_kul het volgende:
Pfff...en thuis ...gelukkig geen zelfmoordpogingen bij ons op het werk (wat een drama voor je Lein), maar gewoon een hele dag geen bal te doen ... dat is zwaar op zich, zeker met het kleine katertje van afgelopen nacht erbij, nu dan even de boel gelijk trekken met een wodka-red bull (vanwege de vitaminen)
En dan straks het absolute hoogtepunt van de dag, tijdens de spits de superrmarkt in, joepie
btw nr. van Janis is idd geweldig !
Receppie, dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef DarkElf het volgende:
zo spinaziesoeppie is gemaakt, afschuwelijk simpel maar eigenlijk wel erg lekker
Klinkt bekend, leve de zorg leinquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
*puft* ik ben net thuis, man o man wat een dag. 1 patient heeft vandaag een zelfmoordpoging gedaan (niet gelukt) maar man o man wat geeft dat een wérk, overplaatsing regelen, overdracht schrijven, rapporteren, overdragen naar collega's, aangeslagen mede patienten opvangen... man 0 man waarom doen mensen zulke dingen... Weten ze niet hoeveel werk dat oplevert?
Eindige elementen shit, K*ttentamen, maar wel veel ingevuld. Vingers gekruisd houden maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Receppie, dan?
@ SteerHeb je het een beetje OK gemaakt?
voor een flinke pan (4 personen ofzo); een flinke ui snipperen en fruiten in olijfolie. Dan handje voor handje 600 gram verse spinazie erbij laten slinken.... een liter kippenbouillon maken. Als de spinazie geslonken is, in een keukenmachine gooien, soeplepel kippenbouillon erbij en een kuipje boursin cuisine en op hoge snelheid laten draaien. Daarna alles weer in de resterende bouillon gooien en op smaak brengen met zout en peper.quote:
Nog steeds op hyves aan het rondneuzen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:26 schreef Euc- het volgende:
Een beetje gay is okay
Hoe verzin je het? Is de lijfspreuk van een vriend van me geworden.. ach.. volgensmij is ie er gewoon 1
Helemaal in Eindhoven?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een meet
Maar geen zin om naar Antwerpen te gaan. Wie heeft zin in een minimeet in Eindhoven, restaurant de Witte Tafel (van Euc,'s ROC) eerste vrijdag van februari?
http://www.dewittetafel.nl/
Kom anders volgende week vrijdag eten. Dan maak ik experimentele risotto voor je.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een meet
Maar geen zin om naar Antwerpen te gaan. Wie heeft zin in een minimeet in Eindhoven, restaurant de Witte Tafel (van Euc,'s ROC) eerste vrijdag van februari?
Jij penis! Doe nou eens als ik WEL mee kan !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een meet
Thanks, maar ik heb tot 18:00 een afspraak, en dan haal ik Den Haag niet meer op een fatsoenlijke tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom anders volgende week vrijdag eten. Dan maak ik experimentele risotto voor je.
Ik zie het niet zo zitten om met een grote groep te gaan shoppenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil je best meeten. In antwerpen. Volgende week zaterdag.
In een rusig dorp met goede parkeerfasciliteiten. Eventueel vervoer per auto naar station Leiden Centraal mogelijk. In de randstad. Supermarkt op steenworp afstand.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:ik weet niet of er mensen een last minute cul meet topic bij mij thuis willen? Maar dan moet t wel morgen
anders zijn mn ouders thuis. Fasciliteiten: grote moderne keuken, 4 pitten + wokbrander, oven, magnetron, afzuigkap, Quooker. Bler maar als er interesse is
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Claire Forlani
Wij hebben ook alleen maar gemeet omdat SOL je overal mee naartoe sleept![]()
Ik moest dringend een rondje rennen, want dan hoef ik dat morgen niet te doen van mezelf.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet allemaal tegelijk alsjeblieftt moet niet hoor
(hard)lopend?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moest dringend een rondje rennen, want dan hoef ik dat morgen niet te doen van mezelf.
En mijn dagindeling voor morgen is nog enigszins onduidelijk. Geloof ik. Ik ga iig niet hardlopen en wel met mijn fiets naar de fietsenmaker.
Sja...vrouwen en soaps, is ook zoietsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het toch met mannen en voetbal??
Nee, ik ga fietsend naar de fietsenmaker.quote:
Kan geen film kijken, want harde schijven bijna vol (--> downloaden onmogelijk)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Film kijken?
Rellen uit de dieetclubtopics doorlezen?
Vakantiebestemming uitzoeken?
Appeltaart bakken?
Typisch klusje voor de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:21 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Lein: Zuipen?
@ Liej: je ketting hangt te los ... (achterwiel losmaken, iets naar achter trekken en weer vastzetten, probleem wss opgelost) of nieuwe ketting.
"t Is al een poos geleden dat ik gefietst heb, bovendien zijn onze fietsen gestolen ... Damn
Als het stuk is moet je het door de professional laten maken. Als je een vreemde moedervlek heb, ga je toch ook niet met een aardappelschilmesje zelf lopen klooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Typisch klusje voor de fietsenmaker.
Ik ga niet klooien aan mijn fiets. Krijg ik vieze handen van enzo.![]()
En ik fiets zo'n 200 km per week, dus het ding wordt regelmatig onderhouden door de fietsenmaker.Ik ben zo'n idioot die liever een uur gaat fietsen naar dr werk dan in de file gaat staan.
Heb je nou al gegeten Cul?
DVD'tjes kijken? Of is dat heel ouderwetsch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan geen film kijken, want harde schijven bijna vol (--> downloaden onmogelijk)
Dieetclub rellen... Tsja...
Vakantiebestemming... Ik ga 9 maart de sneeuw in
Appeltaart: geen appels, geen bloem en boter in huis. Ja, zeiken is ook een vak natuurlijk! Ik denk dat ik zo 2 slaappillen neem en mn bed in duiklekker fout.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Rellen uit de dieetclubtopics doorlezen?
Lonely planet OZ wil ik ook heul graagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef cul_non_kul het volgende:
Elk jaar ontvang ik de reisgidsen van Baobab e.d., goed voor uren kijk en leesplezier, het bedenken van een reis is sowieso een heerlijke bezigheid.
Waar wil ik heen, wat wil ik zien en ook, hoe warm is het er(doe mij maar down under
)
Lonely Planet Australia >> of eerst ff op MP kijken? Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lonely planet OZ wil ik ook heul graag
Ik heb nog een boekenbon van 50 euro liggen (kerstpakket) dus binnenkort maar eens neuzen!
Op de website van Lonely Planet krijg je nog een paar dagen 30% korting op alle gidsen die daar sowieso al goedkoper zijn dan in de winkel hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lonely planet OZ wil ik ook heul graag
Ik heb nog een boekenbon van 50 euro liggen (kerstpakket) dus binnenkort maar eens neuzen!
jah we zijn niet zo snel vanaafquote:
Zeg schei eens even uit...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Op de website van Lonely Planet krijg je nog een paar dagen 30% korting op alle gidsen die daar sowieso al goedkoper zijn dan in de winkel hier.En als je meer dan 40 euro besteld, dan wordt het ook nog eens gratis afgeleverd.
Maar afijn, reizen is een beetje mijn allergrootste hobby.Gewoon ergens op een pleintje gaan zitten en gewoon eens gaan zitten kijken.
De geuren opsnuiven, de geluiden aanhoren, mensen die tegen je aan beginnen te praten in een taal waar jij niets van begrijpt, het vreemde eten, de (meestal) kleurrijke kleding, alles! Geweldig! Alhoewel het ook geweldig is om de rimboe in te gaan. Of de woestijn in. Of ergens aan een tropisch strand te liggen.
Ik wil weer weg!
Wij zitten net ietsjes luxer dan jij en Golfer: met 2 laptops naast elkaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Loggen jullie nou steeds uit en in kul en sol, of staan er2
compu's ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij zitten net ietsjes luxer dan jij en Golfer: met 2 laptops naast elkaar
Zolang je er uit ziet alsof je niet uit India komt, vinden ze je tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, CNK ziet er net ietsie minder Hollands uit dan jij hoor
way to go Bluezzzzquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Zojuist op een gloednieuwe OZ Lonely Planet geboden op MP
Doe ik wel even een zonnebankje vooraf (scheelt daar weer een hoop roepies)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zolang je er uit ziet alsof je niet uit India komt, vinden ze je tof.
En als je er uit ziet als een Indieer, dan kom je overal voor 10 roepies binnen.
Gaat het alweer beter met Bloezzezoon? Of heb je nog een andere Bloezzezoon?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Doe ik wel even een zonnebankje vooraf (scheelt daar weer een hoop roepies)
Ik was, hoe toevallig, met een cent overboden... rara wie dat dan doetquote:
Ik heb 2 bloesezonen, 1 in OZ, en 1 in Utreg... met dat dinnetje.. en het neemt steeds ernstigere vormen van uitelkaargaan aan.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat het alweer beter met Bloezzezoon? Of heb je nog een andere Bloezzezoon?
Zou je niet zo langzamerhand een andere degradatiekandidaat moeten gaan supporteren?quote:
Ik zal mezelf voor jou nog even herhalen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:32 schreef Euc- het volgende:
Ik ga een deze dagen ook eens uitkijken naar wat Lonely Planets, denk dat ik alleen die van Thailand en Nieuw-Zeeland neem, de rest zie ik onderweg wel
Als je te veel op een Indieer gaat lijken, dan wil niemand meer met je op de foto in India hoor Cul!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
Op de website van Lonely Planet krijg je nog een paar dagen 30% korting op alle gidsen die daar sowieso al goedkoper zijn dan in de winkel hier.En als je meer dan 40 euro besteld, dan wordt het ook nog eens gratis afgeleverd.
Lekkerrrrrrr risotto, kan je me voor wakker makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef cul_non_kul het volgende:
Ahem, Bluez ... ga er een halve cent overheen zou ik zeggen![]()
Zojuist genoten van SoL's risotto verdi primera !
Als het een serieuze aanbieder is, zal hem/haar die cent geen bal schelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrr risotto, kan je me voor wakker maken
Heb nu weer een cent overboden, maar vind het wel raar zo ineens
Tweerittenkaart is voldoendequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zal mezelf voor jou nog even herhalen.
[..]
Als je te veel op een Indieer gaat lijken, dan wil niemand meer met je op de foto in India hoor Cul!Mis je toch een deel van de lol.
En ik denk trouwens dat een 10 rittenkaart voor de zonnebank, duurder is dan alle entreegelden. De Taj Mahal is 14 euro ofzo en verder zijn er wat dingen zo'n 5 euro. Voor Indiase begrippen belachelijk duur, maar eigenlijk valt het wel mee.
CUL zal iig iig nooit op een Europeaan lijken met zijn Indisch en Antiliaans bloedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
Als je te veel op een Indieer gaat lijken, dan wil niemand meer met je op de foto in India hoor Cul!Mis je toch een deel van de lol.
En ik denk trouwens dat een 10 rittenkaart voor de zonnebank, duurder is dan alle entreegelden. De Taj Mahal is 14 euro ofzo en verder zijn er wat dingen zo'n 5 euro. Voor Indiase begrippen belachelijk duur, maar eigenlijk valt het wel mee.
Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
CUL zal iig iig nooit op een Europeaan lijken met zijn Indisch en Antiliaans bloed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Have fun morgen en truste voor zoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.Maar ook duidelijk geen Indieer!
En dan ga ik nu lekker mn bed opzoeken. Morgenmiddag naar Boijmans hoorde ik een half uur geleden.
yepzzzquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, was dat de Moët van oud & nieuw ofzo?
Tip: haal dat duikbrevet in Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:59 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Lonely Planet Australia >> of eerst ff op MP kijken? Je weet maar nooit.
Op mijn verlanglijst o.a. India, Myanmar, Tibet, pfff flink sparen dus
Maar ook Galapagos (dat lijkt me geweldig) maar dan zou ik graag eerst een duikbrevet halen (op Bali ofzo)
Ik moest er ook mee stoppen vanwege m'n oren, van de zomer nog bij Dubrovnik gezwommen, moest een kreeftenfuik opvissen voor de BBQ van die avond, dat ding lag op 2,5/3 meter diepte maar het lukte me gewoon niet om erbij te komen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Signe, dat wordt mij door NL-duikers vaker verteld ja. Het staat ook op mijn verlanglijstje, leren duiken. Hoewel ik me afvraag of ik het kan, mijn oren zijn niet echt super...
Snorkelen is ook leuk, tot die tijd
ehmm..omdat katten anders net zo lang blijven zeuren tot je blij bent met een beetje rust?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
CF, liev
Zal wel goed komen... maar na 2 weggelopen katten.. tja....
Wáárom geef ik haar ook de vrijheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |