Ben je dan ook zo'n zieligerd die bij de appie een zak chips, een diepvriespizza en 12 500cl-blikjes euroshopperpils afrekent?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik kan me nu al de laatste dag dat ik GEEN alcohol dronk niet meer herinneren, volgens mij ben ik ook verslaafd...
Ik denk dat het ook de combi van suker en caffeïne is inderdaad..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wijt het aan de funeste combi bruine rum & cola: extreem veel suiker houdt je scherp, zeker icm cafeine. Magoe, van veel rum ga je dus wel echt stinken naar oude alcoholist.
Cola is sowieso prettig als je misselijk bent.
Of je alcoholist bent weet ik niet; wat mij betreft, als je t gewoon KUNT laten staan, niet. Dan mag je best stevig drinken.
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je dan ook zo'n zieligerd die bij de appie een zak chips, een diepvriespizza en 12 500cl-blikjes euroshopperpils afrekent?:+
Nee? Dan ben je vast geen alcoholist.
Alcohol is voor mij echt iets om van te genieten. En ja, ik drink ook best veel. Maar ik ben zeker niet verslaafd
En nou in gewone Jip en Janneketaal voor deze eenvoudige MAVO-klant?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Of je metabolisme was in anaerobe staat gevallen en ademde je ketonen uit.
Als je niet genoeg gegeten hebt en je lichaam pleegt een aanslag op z'n reserves dan adem je een stof uit die naar alcohol ruiktquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou in gewone Jip en Janneketaal voor deze eenvoudige MAVO-klant?
Nou ja, dat dus. Niet al te hysterisch doen over alcoholverslaving en als je moet rijden de drank laten staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Ik vind het gewoon ook inderdaad lekker! Maar, ik heb ook hele perioden dat ik zonder doe, en dan vind ik het leven nog steeds leuk. En, een feestje zonder alcohol is nog steeds een goed feestje, gelukkig!
kasteel en abdij bierenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb net een flesje Jupiler leeg. En nu is het dus op.
Jupiler vind ik de lekkerste pils. Becksmijn favoriete beer-with-a-twist en uiteraard Palm als speciaal bier.
Voor mij geen 12% kasteelbieren of kriek
[nerd]quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou in gewone Jip en Janneketaal voor deze eenvoudige MAVO-klant?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heel goed Nienke
Je krijgt een sticker in je schrift
Leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens maar eens naar bed, morgen naar de Efteling, vroeg uit bed enzo
Net nu het weer eens ouwerwets gezellig is in de SC
Ik alleen als ik moet werkenquote:
Steer fotografeert tegenwoordig zo, dat we zijn afgekloven nageltjes niet meer zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, heb vorige week dit gekocht:
[ afbeelding ]
Dit weekend maar eens uitproberen, samen met een pakje slakkenboter
Als je in de buurt komt ff zwaaienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga trouwens maar eens naar bed, morgen naar de Efteling, vroeg uit bed enzo
Net nu het weer eens ouwerwets gezellig is in de SC
Thanx. Die uitleg brgrijp ik zelfs. En dat zou dus inderdaad wel een het geval kunnen zijn, want in die tijd at ik echt veel te weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Als je niet genoeg gegeten hebt en je lichaam pleegt een aanslag op z'n reserves dan adem je een stof uit die naar alcohol ruikt
Er zijn veel verhalen bekend van mensen die plots flauw vielen op straat, stinkend naar alcohol, waardoor niemand wilde helpen omdat ze dachten dat het alcoholisten waren.![]()
Sharp!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Steer fotografeert tegenwoordig zo, dat we zijn afgekloven nageltjes niet meer zien.
Oh fuck, hij heeft geen nagels meer over
you've got yourself a deal!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, fuck.
Bind me vast en doe maar wat je wilt met me![]()
Ik denk, ik verstop m'n duim ff achter dat blikje want anders gaat oma Bloes weer zeiken. Maar nee hoor, hardnekkig geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Steer fotografeert tegenwoordig zo, dat we zijn afgekloven nageltjes niet meer zien.
Oh fuck, hij heeft geen nagels meer over
Senks. Ik wacht nog ff tot ik een tvp kan plaatsen in #86quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt ff zwaaien
Trusten en doe de groeten aan meneer CF
Ik studeer studeerde internationale politiekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:43 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik economie studeer. scheelt een hoop lastige termen
.
Steer, ik bijt ook nagels! Heel erg!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk, ik verstop m'n duim ff achter dat blikje want anders gaat oma Bloes weer zeiken. Maar nee hoor, hardnekkig geval.![]()
Net tentamen periode gehad, ga ze weer aan laten groeien.
Er is in de afgelopen jaren een lange periode geweest dat ik normale nagels had, en dat was toen ik heel intensief klassiek gitaar speelde. Maarja, de gitaar zit nu in een hoekje beteutert stof te happen omdat ik niet meer de nagels heb om het goed te bespelen.
Bah, slechte gewoonte.
Werkelijk geen idee, het was een impulsaankoopquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens, hoe ga je die lekkere slakjes klaarmaken? Heb je er ook huisjes bij gekocht om vol te gooien met knoflookboter of gooi je ze gewoon de oven in?
Niet zo erg als ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Steer, ik bijt ook nagels! Heel erg!
Echt waar! Wat vies!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe heet dat anti-nagelbijt spul die je op je nagels moet smeren?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt waar! Wat vies!
Ik heb t toen ik klein was wel een tijdje gedaan, maar dat werd er hardhandig uitgeslagen thuis
ik ook, of ik scheur ze afquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Byt-ex. Dat vond ik zo smerig, dat ik het flesje heb verdonkeremaand, en op school weggegooidquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe heet dat anti-nagelbijt spul die je op je nagels moet smeren?
Heerlijk. Citroen-bittertje-smaakje had dat.
Ik vroeger ook, tot ik aan de onderkant van mijn bovenste voortanden gaatjes kreeg, composiet bijt niet lekker en daardoor doe ik het dus niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer vergelijken dan, want ik ben echt heel hardnekkig!quote:
Precies! Byt-ex! Goed spul (om te proeven).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Byt-ex. Dat vond ik zo smerig, dat ik het flesje heb verdonkeremaand, en op school weggegooid![]()
Zelfs in de tijd dat ik drie beugels tegelijkertijd had beet ik nog. Altijd wel een manier te vinden!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, tot ik aan de onderkant van mijn bovenste voortanden gaatjes kreeg, composiet bijt niet lekker en daardoor doe ik het dus niet meer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies! Byt-ex! Goed spul (om te proeven).
[ afbeelding ]
3 beugels??? je hebt toch alleen een onder- en bovengebit? (hoop ik voor je)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zelfs in de tijd dat ik drie beugels tegelijkertijd had beet ik nog. Altijd wel een manier te vinden!
* Stereotomy doet mental note: morgen ff met hamer tegen voortanden slaan om van nagelbijten af te komenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, tot ik aan de onderkant van mijn bovenste voortanden gaatjes kreeg, composiet bijt niet lekker en daardoor doe ik het dus niet meer.
Ik ben er niet trots op, maar okee.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat moeten we een keer vergelijken dan, want ik ben echt heel hardnekkig!
Maar die tanden staan nu mooi wel mooi en recht!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zelfs in de tijd dat ik drie beugels tegelijkertijd had beet ik nog. Altijd wel een manier te vinden!
En die zijn nu heel mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 beugels??? je hebt toch alleen een onder- en bovengebit? (hoop ik voor je)
Degene met de lelijkste nagels moet een rondje geven bij de volgende meetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
Ooit, na mijn dood, ben ik ook van plan te stoppen met nagels bijten.
Ik doe het pas vanaf mijn zesde, dus pas 47 jaar.
Ik ben intussen wel af van het ook mijn teennagels afscheuren en oppeuzelen.
Mental image...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex ex had boven en onder slotjes. Dat was bij bepaalde sexuele handelingen geen pretje kan ik je vertellen.![]()
Auhauhau.
Getver, golferquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
WT watte?quote:
Ik had alleen een losse bovenbeugel die ik elke keer nadat ik weer bij de othodontist was geweest terug buigde omdat het verrekte zeer deed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En die zijn nu heel mooi!![]()
Ik had boven en onder slotjes, een buitenboordbeugel, en een beugel die m'n onderli pvan m'n ondertanden moest duwen, omdat die lip de tanden naar achter duwde.
Ik was een ongelukkige puber!
Juist als je dood bent groeien je nagels extra hard (naja, je huid krimpt)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |