Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Wat wilde je kopen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:31 schreef Cynic het volgende:
Check!
Heb gisteren met succes een aanval van GAS weten af te slaan.
Ben zo trots nu
3,141592 tochquote:
Succes en veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Nog 1x, sorry:
Vanavond optreden @ Paradiso!
Lijkt erg veel op een RG met (naar mijn smaak) een lelijkere headstock...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender Showmaster FAT SSS
[ afbeelding ]
True... maar dan zou ik helemaal in de strat style gaan... American met een sunburst ipv een flamed etc...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik kan het goed verdragen hoor. Maar ik heb al wel een paar Ibanez gitaren en wil graag een Fender. Maar dan wel met 24 frets, en liefst met een vaste brug. Een beetje traditioneler zeg maar. Als je 1 Ibanez hebt gezien heb je ze ook allemaal wel gezien zo ongeveer.
Ik heb bij Musik Produktiv vorig jaar op een Iceman gespeeld en die viel me behoorlijk tegen, zowel qua bespeelbaarheid als qua sound. Weet alleen niet meer welk type het wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zit ook weer wat in...
Al zou ik maar wat graag nog eens een Iceman [IC400] willen! Als ik ooit geld heb komt die er ook!
Uitstraling en speelbaarheid staan erg los van elkaar jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb bij Musik Produktiv vorig jaar op een Iceman gespeeld en die viel me behoorlijk tegen, zowel qua bespeelbaarheid als qua sound. Weet alleen niet meer welk type het was
Ja, dat is ook een beetje het plan nu. Helaas is de keuze nogal beperkt als je er 1 met 24 frets zoekt... En zijn die dingen nogal prijzig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
True... maar dan zou ik helemaal in de strat style gaan... American met een sunburst ipv een flamed etc...
Bij de lokale gitaarboer hangt er ook een, maar ik vond het juist wel lekker spelen en klinken. Mocht wel even lekker afgesteld worden, maargoedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb bij Musik Produktiv vorig jaar op een Iceman gespeeld en die viel me behoorlijk tegen, zowel qua bespeelbaarheid als qua sound. Weet alleen niet meer welk type het was
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef Cynic het volgende:
Mijn Washburn speelde afgelopen vrijdag ook wel weer erg fijn, daar moet ik maar even een afstelbeurt aan gaan besteden. Als ik dat nieuwe brugelement er dan ook in heb wordt het weer mijn eerste gitaar voor optredens denk ik.
Oppassen dat er geen Aliens tegen je gitaar aan gaan rijenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bij de lokale gitaarboer hangt er ook een, maar ik vond het juist wel lekker spelen en klinken. Mocht wel even lekker afgesteld worden, maargoed
Ik wil er een! En anders zo'n HR Giger, die zijn ook
Ah, klinkt nu al gezellig!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:15 schreef Witchfynder het volgende:
Wij gaan met de band deze zomer een week in een huisje zitten op het Franse platteland. Akoestische instrumenten (van gitaar tot draailier, van cajon tot viool) en opname unit mee en gaan met die banaan. Nu heb ik vannacht gedroomd dat ik daar al zat. Heb gelijk ziiiiiiiiiiiiiiiiin!.
Als je gelijk een goeie cam kan lenen, dan kun je wat shoots doen voor een evt. videoclip of wat visuele content op de sitequote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:15 schreef Witchfynder het volgende:
Wij gaan met de band deze zomer een week in een huisje zitten op het Franse platteland. Akoestische instrumenten (van gitaar tot draailier, van cajon tot viool) en opname unit mee en gaan met die banaan. Nu heb ik vannacht gedroomd dat ik daar al zat. Heb gelijk ziiiiiiiiiiiiiiiiin!.
En zo hoord het!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef Goover het volgende:
Ik ben wel een josti. Gister vingeroefeningen mee gekregen na mijn eerste gitaarles
Wees blij dat je niet de e-minieur moet lerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:18 schreef Goover het volgende:
Ik ben wel een josti. Gister vingeroefeningen mee gekregen na mijn eerste gitaarles
Wij hadden ook een goede cam mee naar de studio vorige week!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als je gelijk een goeie cam kan lenen, dan kun je wat shoots doen voor een evt. videoclip of wat visuele content op de site
Ik had je gemept... eerst te laat komen en dan ziekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wij hadden ook een goede cam mee naar de studio vorige week!
Die simpele akkoorden zijn echt relaxt voor beginners, dat wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de e-minieur moet leren.
Die kan ik al [022000]quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de e-minieur moet leren.
Powerchords, pentatonische ladders + gain + pinched harmonics + Floyd Rose... karren maarquote:
Ja, hoe je de e-mineur ook aanslaat, instant blues.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die simpele akkoorden zijn echt relaxt voor beginners, dat wel.
he, die lijkt op mijn gretsch!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil nog een strat akkoeistsche en een zo'n hollowbody ding of semi
Deze wil ik alleen al hebben omdat ie mooi aan de muur hangt
[ afbeelding ]
Gast... zo'n stratacoustic is strontlelijk... (imho)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
En daar ging mijn avondetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gast... zo'n stratacoustic is strontlelijk... (imho)
[afbeelding]
Daarom post ie wsch niet zoveelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Jorikjet het volgende:
kreeg punkjunk trouwens niet zijn nieuwe gitaar vandaag?
Dat was de hoop ja, en aangezien zijn afwezigheid vandaag zal het ook welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Jorikjet het volgende:
kreeg punkjunk trouwens niet zijn nieuwe gitaar vandaag?
zo de eerste minuut vond ik wel aardig... daarna kon ik het niet meer zo lang volhoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]Timeeeee keeps painting my daaarrllliinnggg[ afbeelding ]
ik welquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
Alsof jij je git[a]ar[en] geen naam gegeven hebt
je mag er altijd mee spelen, ze zeurt nooit en heeft nooit hoofdpijn, en je kan haar laten gillen als een speenvarkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Aresdreams het volgende:
ik iig niet... noem ze wel mijn vriendinnen
waarom zou ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:35 schreef Deansensitized het volgende:
Alsof jij je git[a]ar[en] geen naam gegeven hebt
Jullie doen het ook! Aankondigen en gewoon een halve minuut wachten met inzettenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zo de eerste minuut vond ik wel aardig... daarna kon ik het niet meer zo lang volhouden [afbeelding]
en ohjaL ONZE OPNAMENS ZIJN ER VAN DE JONOSH [afbeelding] (live opnamens)
en ze klinken VET! [afbeelding]
edit: en nu met linkje: http://media.putfile.com/(...)t-cries-Live--Jonosh
inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wel
( James ) dean
( Dennis ) SG menace
( Precious ) SG standard
nee, ik ben niet echt orgineel met namen
[..]
je mag er altijd mee spelen, ze zeurt nooit en heeft nooit hoofdpijn, en je kan haar laten gillen als een speenvarken
Ja, drinken enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jullie doen het ook! Aankondigen en gewoon een halve minuut wachten met inzetten [ afbeelding ]
En dan roepen ze dat ik met veel gain speel, Heiliger Scheisse nog aan toe [ afbeelding ]
Je liegt!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:53 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn gitaren zijn allemaal mannelijk, stoer en kameradelijk..
Mensen, er is een mirakel geschied! Werkelijk! Een godswonder!
Een gitarist van ons heeft een Marshall Microstack besteld bij Feedback afgelopen zaterdag en deze is vandaag geleverd! Vandaag al!.
toevalstreffer?quote:
Nee, timing is belangrijk. Een nummer aankondigen terwijl de halve band nog minibar aan het spelen staat een beetje stom.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, timing is belangrijk. Een nummer aankondigen terwijl de halve band nog minibar aan het spelen staat een beetje stom..
Net als dat een drummer een nummer al aftikt en een gitarist dan roept "hallo, ben nog aan het stemmen!". In de microfoon dan ook..
Dat ja, als ik mijn gitaar nou Michael zou noemen, dan kon ik op Michael Jackson spelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:41 schreef guitarist.nl het volgende:
Die van mij geef ik geen namen! Gewoon, SG & Indie, etc.
Hij verkleurt wel snel, slecht merk hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ja, als ik mijn gitaar nou Michael zou noemen, dan kon ik op Michael Jackson spelen![]()
tja, onze znager is nogal snelquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, timing is belangrijk. Een nummer aankondigen terwijl de halve band nog minibar aan het spelen staat een beetje stom..
Net als dat een drummer een nummer al aftikt en een gitarist dan roept "hallo, ben nog aan het stemmen!". In de microfoon dan ook..
Nee, dan durf ik 'm niet meer aan te rakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:17 schreef Deansensitized het volgende:
Hoeft ook niet, maar slecht van je zanger, niet echt op elkaar ingespeeld dus.
En Metalfreak, gewoon doen, ding Micheal noemen![]()
Bang dat hij dan uit elkaar valt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dan durf ik 'm niet meer aan te raken
Ja, ik denk dat de headstock er dan vanaf valt eigenlijk... Zal wel niet zo goed zijn voor de gitaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bang dat hij dan uit elkaar valt?
Was tof!quote:
Graag!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Was tof!
De show zelf ging naar mijn idee niet 100%, maar dat kwam ook omdat we bijna allemaal stront zenuwachtig waren!
Backstage hangen was het leukst!Gewoon kleedkamer 1 van Paradiso!
Met douches enzo alles.
De hele set is ook op een cd'tje opgenomen, volgens de zangeres was 't echt supergoed, dus misschien laat ik nog even wat horen!
Ik zou inderdaad wat aan die distortion instellingen doen. Als je globaal luisterd hoor je al practisch alleen een ruis. En vooral voor eimand die niet gitaar speelt en het al helemaal moeilik kan onderscheiden zal het als 1 grote ruis klinken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jullie doen het ook! Aankondigen en gewoon een halve minuut wachten met inzetten [ afbeelding ]
En dan roepen ze dat ik met veel gain speel, Heiliger Scheisse nog aan toe [ afbeelding ]
De opname is mooi, maar je moet ff letten op een paar dingen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zo de eerste minuut vond ik wel aardig... daarna kon ik het niet meer zo lang volhouden
en ohjaL ONZE OPNAMENS ZIJN ER VAN DE JONOSH(live opnamens)
en ze klinken VET!
edit: en nu met linkje: http://media.putfile.com/(...)t-cries-Live--Jonosh
Ja klopt maar dat heeft iedereen, als ik thuis speel vind ik het ook lekker om met veel gain te spelen, maar als er dan iemand anders bij is klinkt het weer als 1 chaotische rits noten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef Aresdreams het volgende:
tja... ik vind het gewoon lekker klinken, die ruis
maar zal er eens over dneken het aan te passen...
weet alleen nog niet goed hoe
2e gitarist is niet voor deze bandquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De opname is mooi, maar je moet ff letten op een paar dingen.
Vocalen: Heeft jullie zanger wel eens een branderige strot na het optreden? Zo ja, meteen een zangcoach regelen en zorgen dat ie zijn ademflow verbetert. Misschien is het gewoon zijn stem, maar nu klinkt het alsof hij zijn stembanden loopt te pushen. Je kunt een hoop belasting op de stembanden wegnemen door je ademtechniek te beheersen.
Met dit soort zang moet je erg oppassen, want voor je het weet mag je nooit meer zingen (is bij een vriend van ons gebeurd en moest kappen met de band) en kunnen jullie op zoek gaan naar een nieuwe zanger.
Als hij zelf wat meer hierover wilt weten, moet ie maar eens zoeken naar video's van Melissa Cross' Zen of Screaming. Daar kun je wel wat van vinden op internet.
Solo's: Je hoort dat jij als gitarist heel veel 'draagt' in de muziek. Zodra jij even geen ritme speelt valt deze basis weg. Nu zijn jullie misschien al op zoek naar een extra gitarist, maar laat de toetseniste met wat strings oid deze basis op haar nemen, dan klinkt het meer als een geheel.
Voor de rest... rock on!
probleem is waarshcijnlijk dat het en een amp simulatie is en een distortion die er overheen zit...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heeft iedereen, als ik thuis speel vind ik het ook lekker om met veel gain te spelen, maar als er dan iemand anders bij is klinkt het weer als 1 chaotische rits noten.
Ik zou sowieso je gain wat terugdraaienveel gain is dan nergens voro nodig. Maar qua geluids ihet verder gewoon wat jij het lekkerst vind klinken natuurlijk
Gaat er vooral om dat je apparte instellingen hebt. Je geluid hoe je thuis speelt is echt niet te vergelijken met hoe het klinkt met een optreden of met repeteren. Zodra het volume omhoog gaat gaat alles anders klinken. Moet ook bij een optreden m'n versterker echt totaal anders instellen. Maar is dat niet juist het probleem wat je nu zegt. Je hebt een amp simulatie aanstaan. Én je speelt ook nog eens over een amp. Dat je een beetje dubbelop krijgt waardoor het gaat ruisen en de definitie eruit gaat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
probleem is waarshcijnlijk dat het en een amp simulatie is en een distortion die er overheen zit...
ik ben bang dat, wanneer ik de gain wegdraai, het geluid minder 'ballen' heeft..
maar ja, keer vrije dag naar den bosch en blijven kloten met het pedaaltje, heb ik nog veel te weinig gedaan tot nu toe.
Zou kunnen,... wat ik in de andere nummers op jullie MySpace hoor is dat de toetseniste op een gegeven moment een pianoloopje speelt terwijl je de solo speelt. Misschien kan ze dit ondersteunen door een synth-stringpartij eronder te plaatsen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
2e gitarist is niet voor deze band
maar het is eigenlijk wel de bedoeling dat de solo's beetje opgevangen wordt door de toetsen en bas.
als je nu een lichte overdrive of distortion over de bas zou doen, vangt dit dan al een deel op?
De zanger weet redelijk waar hij mee bezig is. Toch zou het niet slecht zijn als hij mogelijkheid zou kunnen vinden om zijn prestaties te verbetereb. wat hij in dit numemr doet is normaal ook heel belastend voor de stembanden, of dat zo voor hem is geen idee...
zal deze info vna je iig doorsturen naar hem.
En tijdens de soundcheck gewoon ff met je gitaar voor het podium staan en luisteren hoe het geluid de zaal bereikt. De geluidsman kan wel eens dingen instellen die jij helemaal niet wilt en misschien wel anders klinkt dan door je monitor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat je apparte instellingen hebt. Je geluid hoe je thuis speelt is echt niet te vergelijken met hoe het klinkt met een optreden of met repeteren. Zodra het volume omhoog gaat gaat alles anders klinken. Moet ook bij een optreden m'n versterker echt totaal anders instellen. Maar is dat niet juist het probleem wat je nu zegt. Je hebt een amp simulatie aanstaan. Én je speelt ook nog eens over een amp. Dat je een beetje dubbelop krijgt waardoor het gaat ruisen en de definitie eruit gaat?
Maar zoals je zegt gewoon ff lekker mee kloten en vooral af en toe de hele band ff openemen dan kan je zien hoe het klinkt
had je post al doorgestuurd naar hem, en deze ga ik ook weer doorsturen, misschien gaat ie er nog mee aan de slag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zou kunnen,... wat ik in de andere nummers op jullie MySpace hoor is dat de toetseniste op een gegeven moment een pianoloopje speelt terwijl je de solo speelt. Misschien kan ze dit ondersteunen door een synth-stringpartij eronder te plaatsen.
Ik had laatst dus die workshop over screamen/grunten/growlen gehad en daar was er een jongen die ook heel weinig gebruik maakte van zijn adem en alles met zijn stembanden deed. In 1 minuut wist de docent er een veilige en krachtigere grunt uit te krijgen. Het is niet verkeerd om een keer zo'n coach te raadplegen.
nee, amp simulatie moet je anders zien dan het over een amp heen spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat je apparte instellingen hebt. Je geluid hoe je thuis speelt is echt niet te vergelijken met hoe het klinkt met een optreden of met repeteren. Zodra het volume omhoog gaat gaat alles anders klinken. Moet ook bij een optreden m'n versterker echt totaal anders instellen. Maar is dat niet juist het probleem wat je nu zegt. Je hebt een amp simulatie aanstaan. Én je speelt ook nog eens over een amp. Dat je een beetje dubbelop krijgt waardoor het gaat ruisen en de definitie eruit gaat?
Maar zoals je zegt gewoon ff lekker mee kloten en vooral af en toe de hele band ff openemen dan kan je zien hoe het klinkt
Okee op die manier. Ja je kan (als ik het me goed herinner) met die dingen ook een preamp simulatie doen zeg maar zodat je over je koptelefoon ook een acceptabel geluid hebt. Maar als je dat dan nog een keer over een amp doet word het weer minderquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef Aresdreams het volgende:
nee, amp simulatie moet je anders zien dan het over een amp heen spelen.
het geeft een geluid een impressie mee van een bepaalde amp.
het geluid was trouwens van mijn amp omlaag geschroefd ipv omhoog, feitelijk gezien, zijn de opnamens dus gemaakt met een zachterstaande amp dan bij de repetities.
de opnamens zijn direct van de sporen opgenomen.
En belangrijker, van een bepaald cabinet. Meerdere ampsimulaties achter elkaar is niet noodzakelijk een probleem, maar een cabinetsimulatie weer door een amp heen jagen levert zelden een mooier geluid op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef Aresdreams het volgende:
klopt, via de output select kan he lineout/phones kiezen, dan krijg je er nog een echte amp simulatie overheen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee op die manier. Ja je kan (als ik het me goed herinner) met die dingen ook een preamp simulatie doen zeg maar zodat je over je koptelefoon ook een acceptabel geluid hebt. Maar als je dat dan nog een keer over een amp doet word het weer mindermaar weet niet precies wat je allemaal met dat ding kan.
Vet vet!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Was tof!
De show zelf ging naar mijn idee niet 100%, maar dat kwam ook omdat we bijna allemaal stront zenuwachtig waren!
Met douches enzo alles.
De hele set is ook op een cd'tje opgenomen, volgens de zangeres was 't echt supergoed, dus misschien laat ik nog even wat horen!
Mja,... neem een duo zangles,... kan je gelijk leren tweestemmige partijen te creëren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had je post al doorgestuurd naar hem, en deze ga ik ook weer doorsturen, misschien gaat ie er nog mee aan de slag.
[..]
het geluid was trouwens van mijn amp omlaag geschroefd ipv omhoog, feitelijk gezien, zijn de opnamens dus gemaakt met een zachterstaande amp dan bij de repetities.
de opnamens zijn direct van de sporen opgenomen.
edit: zit te denken, als onze znager een coach/clinic bij wilt gaan wonen omd an gewoon keer mee te gaan, doe af en toe backing vocals, en misschien gaan we dat nog eens uitbreiden, dan wil ik ook nog langer van me stem kunnen genieten
Tof te horen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Was tof!
Met douches enzo alles.
Dat dacht ik dus ook,... en toen heb ik me ingeschreven voor een zangcursus pop/jazz/blues... het ging me niet zozeer om die liedjes, maar gewoon om de techniek. En het is eigenlijk best leuk. Je zit dan in een groep van 10 mensen en je leert je stem op te warmen en oefeningen te doen om beter te articuleren. Op de één of andere manier leer je dan ook beter naar elkaar te luisteren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
sommige dingen leer ik liever zelf!
Coolquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef Cynic het volgende:
zo, mijn JB zat vandaag al in de brievenbus! Dat hebben ze rap gedaan vanuit de VS
Heb mijn gitaar nog in de oefenruimte staan helaas, dus kan vanavond pas gaan solderen.
Gewoon op de meest simpele manier, als single coil ga ik hem toch niet gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
CoolHoe ga je 'm wiren? Best cool als je m met een push/pull in een single coil kan zetten...
Vertel nadien hoe het gegaan is. Over een tijdje wil ik ook een element gaan vervangen. Tenminste, eerst een slagplaat voor HSS.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gewoon op de meest simpele manier, als single coil ga ik hem toch niet gebruiken.
Dus gewoon kijken hoe de draadjes van de huidige humbucker erin zitten en dan net zo. Zag op de website van Seymour Duncan dat ze allerlei schema's erop hebben staan, da's best wel tof.
Dan wil ik ze wel mét EZdrummer backingtrackquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef kingjotte het volgende:
grmbl, spelen met een gekneusde middelvinger is NIET relaxed
Drib, de sampletjes uit m'n toneport zullen ff moeten wachten tot ik alles weer normaal kan bewegen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die leeft weer
Zn vingertop is er weer aan![]()
Met pijn en moeite
Maar het kan
Zolang dat voorwerp ook maar meewerkt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor deze ene keer is hij dan het lijdend voorwerp van de avond
Maaar waarom zoeken jullie dan een bassist?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die leeft weer
Zn vingertop is er weer aan![]()
Met pijn en moeite
Maar het kan
Als je het had gelezen had je het gewetenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:12 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maaar waarom zoeken jullie dan een bassist?
Lijkt mij ook wel wat of een goede semi acoustiekequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het had gelezen had je het geweten
Thrash Metalquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef Under_Score het volgende:
man, ik heb zin om weer in een band te speleniemand in (de omgeving van) enschede zin om een thrash achtige metal band te beginnen?
Idd, bij mij is de verhouding GAS <-> geld altijd veel te scheef.quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:32 schreef Aresdreams het volgende:
geld... dat is het grootste nadeel voor de gitaristen hier... we hebben er altijd te weinig van
Dikke kans op sluiting binnenin jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Andere gitarist z'n top is ermee gekapt. Zekering was eruit geklapt, kan gebeuren natuurlijk. Maar vervangen dus en gelijk weer eruit geknalt. Wat kan er mis zijn. Ergens kortsluiting binnenin? Of kan het ook een verrotte buis zijn of heeft dat daar weer niks mee te maken ?
Klinkt als een kortsluiting binnenin, ik zou die top gewoon naar een willekeurige specialist brengen. Tenzij je zelf iemand kent met een beetje verstand van techniek. Maar ik zou niet zomaar iemand met je top laten rommelen. De buizen zullen dit niet zo heel snel veroorzaken, maar ik kan het niet uitsluiten (Denk ik als elektrotechnicus).quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Andere gitarist z'n top is ermee gekapt. Zekering was eruit geklapt, kan gebeuren natuurlijk. Maar vervangen dus en gelijk weer eruit geknalt. Wat kan er mis zijn. Ergens kortsluiting binnenin? Of kan het ook een verrotte buis zijn of heeft dat daar weer niks mee te maken ?
1 van de beste drumpartijen die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Cynic het volgende:
wat een te gekke performance!
http://uk.youtube.com/watch?v=02z3gIg9lcQ
En dat allemaal zonder leren broeken, ventilatoren, lichtshow, poseren.
En maar blijven zoeken naar stuivertjes...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Cynic het volgende:
Ik vind die broek van Neil eigenlijk erger dan welke leren broek dan ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Cynic het volgende:
gewoon mailen en vragen wat ze nodig hebben en of ze mogelijk iets kunnen meenemen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:35 schreef Deansensitized het volgende:
Dude's! Wij moeten voor een optreden de backline afspreken met de twee andere bands die daar spelen... hoe pak ik zoiets aan?
De hoofdact het laten meeslepen? Onze bagger erneer zetten en ons de woede van de rest op de hals halen? Wachten tot een van de andere bands eerst mailt?
Ja, gewoon rondmailen wie wat heeft en wie wat wil meenemen. Als de main act hun cabinets ook meeneemt, dan hoeven jullie alleen tops mee te nemen. Als zij ook een bascab hebben, maar jullie bassiste speelt over een combo en heeft dus geen top, dan misschien kan ze over de top van een andere band of zeggen zij "we nemen jullie combo wel".quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:35 schreef Deansensitized het volgende:
Dude's! Wij moeten voor een optreden de backline afspreken met de twee andere bands die daar spelen... hoe pak ik zoiets aan? [ afbeelding ]
De hoofdact het laten meeslepen? Onze bagger [naja, versterkers zijn wel goed] erneer zetten en ons de woede van de rest op de hals halen? Wachten tot een van de andere bands eerst mailt?
bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon voorstellen dat wij onze versterkers wel mee willen brengen, maar als ze een fatsoenlijk drumstel willen moeten ze dat zelf maar meenemen.
Dan heb ik hier een nummer met leren broeken, vette lichtshow, een ventilator, maar geheel zonder stuivergezoek. En het rockt ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:36 schreef Jorikjet het volgende:
pearl jam heeft hem ook gecoverd, veel artiesten trouwens... en ik vind het een ontiegelijk kut nummer!
The url contained a malformed video id.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een nummer met leren broeken, vette lichtshow, een ventilator, maar geheel zonder stuivergezoek. En het rockt ook. [afbeelding].
Welbekende legendarische band live in Japan. [afbeelding]
http://uk.youtube.com/watch?v=TXToYkkSg9Mp
http://uk.youtube.com/watch?v=TXToYkkSg9Mquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
The url contained a malformed video id.
Bassist
Ja ik ook, maar zo staat het op hun sitequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken rock. Wat is post-rock? Iets wat na de rock gebeurt? Na rock ga ik meestal zuipen eerlijk gezegd...
Kijk, dat is beterquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://uk.youtube.com/watch?v=TXToYkkSg9M [afbeelding]
Wat een slappe, saaie hap.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zo staat het op hun site [ afbeelding ]
http://www.myspace.com/monstertux
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:32 schreef punkjunk het volgende:
Me gitaar is er, hij klinkt heerlijk, speelt heerlijk en ziet er heerlijk uit.![]()
fotos volgen
http://youtube.com/watch?v=kVyEba8xov0quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:59 schreef Cynic het volgende:
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 10 januari 2008 19:32 schreef punkjunk het volgende:
Me gitaar is er, hij klinkt heerlijk, speelt heerlijk en ziet er heerlijk uit.![]()
fotos volgen
beetje slaap muziekquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat een slappe, saaie hap..
Joah, het is niet heel spannend, maar wat ze doen doen ze wel goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat een slappe, saaie hap. [afbeelding].
Ik heb een Amerikaan en ik kan je zeggen, hij is elke cent waard. Bovendien is zo'n Amerikaan behoorlijk waardevast, dus als je 'm weer kwijt wil ben je niet heel veel geld kwijt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Falcon4ever het volgende:
Zat 'n beetje rond te kijken naar een leuke tele:
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0118502767
Maarja een fender is wel weer duur ...
Hoe zit 't met de Squiers? En maakt 't uit of het een standaard is of eentje uit de affinity series?
De gitaar koste 220 hele euro's. Ik heb er ook twee koffers bij voor deze en me andere telecaster, die waren 45 euro het stuk. Het ziet er al met al heel mooi uit, zeker in die koffersquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:21 schreef Jorikjet het volgende:
Ben benieuwd! Wat heeft het je trouwens gekost als ik vragen mag?
Haha, ik heb me kapot gelache. Ik zag het busje van de post en ik dacht: whoohoo! Dus ik ren naar de voordeur. Die man staat er met zo'n smiley: 'Je had zeker een groter pakje verwacht?' (hij kwam met een nieuwe videokaart voor me vader). Dus ik enigsinds beteuterd: 'Ehm, jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
Cool.
Hoe verpakt komt zo'n ding aan eigenlijk?
Affinity is de goedkoopste serie, beetje mee uitkijken, de laatste die ik aanraakte viel spontaan uit elkaar. Ik schakelde wat met de elementen en in 1x kwam het hele panneeltje er uit, en ik had het 'zwabber-hals' gevoel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Falcon4ever het volgende:
Zat 'n beetje rond te kijken naar een leuke tele:
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0118502767
Maarja een fender is wel weer duur ...
Hoe zit 't met de Squiers? En maakt 't uit of het een standaard is of eentje uit de affinity series?
Oe, da's niet duur. Ff kijken of ze zoiets ook voor bas hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
De gitaar koste 220 hele euro's. Ik heb er ook twee koffers bij voor deze en me andere telecaster, die waren 45 euro het stuk. Het ziet er al met al heel mooi uit, zeker in die koffers.
DIe koffers zijn trouwens een dikke aanrader, ze kosten niet zo gek veel maar zijn zeer stevig en [ link | [url=zien er classy uit.]afbeelding[/url] ]
Ah, da's netjes.quote:Haha, ik heb me kapot gelache. Ik zag het busje van de post en ik dacht: whoohoo! Dus ik ren naar de voordeur. Die man staat er met zo'n smiley: 'Je had zeker een groter pakje verwacht?' (hij kwam met een nieuwe videokaart voor me vader). Dus ik enigsinds beteuterd: 'Ehm, ja'. 'Dan heb ik goed nieuws voor je!' Hij loopt terug naar ze bus en haald daar een pak uit van zeker 1.80 bij 90, zo'n 30cm dik. En toen nog een
.
Maar de gitaar kwam gewoon in zo'n typische gitaar doos en zat dus in die andere doos met een soort uit de kluite gewasse knal-plastic. Het zat heel goed verpakt in ieder geval.
Ach, voor een keertjequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nu is het ff te laat om me buize bakke open te trekken helaas, maar me handen jeuken, wat een gitaar.
Knoppen eraf trekken / schroeven en folie helemaal verwijderen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef punkjunk het volgende:
Wat ook erg grappig is is dat het verschil qua output tussen me london city en deze echt enorm is. Qua oversturing is de Squier zonder boost het zelfde als de LC mét boost.
Alleen vind ik wel dat ze die gene die bedacht heeft om folie over je slagplaat te doen chemisch gecastreed moet worden, hoe krijg ik in vredes naam de folie ONDER de knoppen weg?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Knoppen eraf trekken / schroeven en folie helemaal verwijderen...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Under_Score het volgende:
two loads in granny
dat klinkt als hele slechte porno
En mijn dank voor dat beeld op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Under_Score het volgende:
two loads in granny
dat klinkt als hele slechte porno
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:21 schreef Litpho het volgende:
En mijn dank voor dat beeld op de vroege ochtend.
Ik krijg die knoppen er echt met geen mogelijkheid vanaf, ik denk dat er iets onder moet als hefboom, iemand tips?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Knoppen eraf trekken / schroeven en folie helemaal verwijderen...
Breekijzer!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik krijg die knoppen er echt met geen mogelijkheid vanaf, ik denk dat er iets onder moet als hefboom, iemand tips?.
Lapje om de knop (theedoek ofzo), tang er op en recht trekken. Anders kun je de knop kraken. En dat wil je niet. Whehe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, even kijken of er geen schroefje in zit inderdaad. Zo niet, harder trekken!
Ah, verdeeldheid in het topicquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:17 schreef Gitarist het volgende:
Dribbel_, ik kreeg gisteren een brief thuis van de Popprijs Nieuwe Waterweg noord... en daar stond in dat ik het met m'n bandje o.a. tegen Too loud for granny mag opnemen!
Bij m'n Jackson zit daar toch echt een schroefje in, zou die toch eerst losdraaienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
Heb nog nooit een gitaar onder handen gehad waar je de knop er niet normaal met de handen af kon trekken... zo vast zit die rommel meestal echt niet hoor
Breek me de bek niet open man man man half 8 was ik al wakkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:37 schreef Witchfynder het volgende:
Laat slapen en vroeg op is niet goed voor de muzikant. Ik hoop dan ook dat Dribbel het overleefd heeft..
Tofquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:17 schreef Gitarist het volgende:
Dribbel_, ik kreeg gisteren een brief thuis van de Popprijs Nieuwe Waterweg noord... en daar stond in dat ik het met m'n bandje o.a. tegen Too loud for granny mag opnemen!
Wij spelen op vrijdagavond de 18e januari om 23.20 (the Girlies)... Wie weet komen we elkaar nog tegen in een later stadium (laten we het hopen)
Ik ga meer voor Two loads from Granny,... maar je gedachtengang valt te prijzenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:14 schreef Witchfynder het volgende:
[Doodkapje-modus]
Two Loads, One Granny
[/Doodkapje-modus]
uiteraard!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Netjes
Wel foto's en clips posten dan hé
Of gebruik satéprikkers. (elke Aziaat heeft ze wel in huis) Schuif ze tegen de as van je potmeter aan en til m zo omhoog.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik krijg die knoppen er echt met geen mogelijkheid vanaf, ik denk dat er iets onder moet als hefboom, iemand tips?.
En voor ons boeren: Steek gewoon even de hooivork eronder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of gebruik satéprikkers. (elke Aziaat heeft ze wel in huis) Schuif ze tegen de as van je potmeter aan en til m zo omhoog.
Ff een tekeningetje om het duidelijker te maken (fear my paint-skillz!)
[ afbeelding ]
Of een touw eraan vastknopen en het andere uiteinde aan je trekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En voor ons boeren: Steek gewoon even de hooivork eronder.
Volgens die site heten jullie The Gieliesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:17 schreef Gitarist het volgende:
Wij spelen op vrijdagavond de 18e januari om 23.20 (the Girlies)... Wie weet komen we elkaar nog tegen in een later stadium (laten we het hopen)
Hee cool... je kan je nog steeds inschrijven... ben je dan automatisch verzekerd van een speelplek, of heb je kans dat je die 15 Eur inschrijfgeld kwijt bent?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens die site heten jullie The Gielies![]()
Nu ken ik 3 bands die meespelen en állemaal zijn ze verkeerd gespeldsneu
Maar heb je een myspace of iets ?
Een kroket?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:15 schreef punkjunk het volgende:
Het geluid doet me denken aan iets krokants ofzo![]()
Dan speel je gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee cool... je kan je nog steeds inschrijven... ben je dan automatisch verzekerd van een speelplek, of heb je kans dat je die 15 Eur inschrijfgeld kwijt bent?
Nee ik weet niet, me versterker breekt echt open van het geluid. Het is heel warm maar toch zeer open en gedetaileerd.quote:
Ik ben erg visueel ingesteld, dus ik stel me hetvolgende er bij voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, me versterker breekt echt open van het geluid. Het is heel warm maar toch zeer open en gedetaileerd.
Een kroket dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, me versterker breekt echt open van het geluid. Het is heel warm maar toch zeer open en gedetaileerd.
quote:
Allang gedaan, meerdere kerenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[SPAM] Help Witchfynder met zijn bandje naar de 013! [afbeelding].
Voor hen die het nog niet gedaan hebben.... [afbeelding].
Dat heb ik laatst al gedaan, alleen kreeg ik deze week daar pas de bevestigingsmail vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[SPAM] Help Witchfynder met zijn bandje naar de 013!.
Voor hen die het nog niet gedaan hebben.....
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:21 schreef Aresdreams het volgende:
ik hoop dat jullie nog flink stijgen witch...
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef Witchfynder het volgende:
Meedoen is toch het leukste er aan, toch? [afbeelding].
vet! met koffer enzo? en post eens wat samples!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:33 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu weer spelen.
Maar in dat soort gevallen moet je eerst winnen om mee te mogen doen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef Witchfynder het volgende:
Meedoen is toch het leukste er aan, toch?.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:49 schreef brother52 het volgende:
Even een tip.
Ga nooit de snaren van je akoestische gitaar vervangen als er katten in de buurt zijn.
1 van mijn katten is er met een plug vandoor, ik ben al een half uur aan het zoeken. [afbeelding]
Klotebeest [afbeelding]
Had al een hekel aan die beesten, maar nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:49 schreef brother52 het volgende:
Even een tip.
Ga nooit de snaren van je akoestische gitaar vervangen als er katten in de buurt zijn.
1 van mijn katten is er met een plug vandoor, ik ben al een half uur aan het zoeken.![]()
Klotebeest
We zijn al naar 4 gestegen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen [ afbeelding ]
Ik zou in de kattenbak kijken, maar misschien pas over een paar uur...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:49 schreef brother52 het volgende:
Even een tip.
1 van mijn katten is er met een plug vandoor, ik ben al een half uur aan het zoeken.![]()
Klotebeest
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou in de kattenbak kijken, maar misschien pas over een paar uur... [afbeelding]
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Cynic het volgende:
ohja, vandaag is er ook eindelijk een liedje af van een projectje waar ik mee bezig ben
http://www.myspace.com/everlastingdescent
Niet één maar twéé koffers! Voor allebei me tele's eentjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vet! met koffer enzo? en post eens wat samples!
Haha, onee, pricelessquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld, dus ik stel me hetvolgende er bij voor
[ afbeelding ]
Holy shit...da's ff beuken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Cynic het volgende:
ohja, vandaag is er ook eindelijk een liedje af van een projectje waar ik mee bezig ben
strakke drummer!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Cynic het volgende:
geen ondertitels?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:01 schreef Deansensitized het volgende:
http://youtube.com/watch?v=b2tR53E5lDI [ afbeelding ]
bezint eer ge begint..... Ik vind het zelf ook hele vette studie's maar ik zou ze altijd naast een andere HBO/UNI opleiding doen om op terug te vallen. Music business is op dit moment namelijk een verdringingsmarkt en dat gaat de komende jaren zeker niet veranderen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Trouwens nog bitariften die in dit nieuwe jaar een gitaar/muziekstudie gaan doen? Ik zat wat rond te kijken en de studie compositie & productie van de HKU lijkt me wel wat. Conservatorium behoort ook tot de mogelijkheiden... maar gitaarleraar kan je ook wel worden zonder diploma.
Lekker potje metaal Cynic [ afbeelding ].
Zekersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
Vet! [afbeelding].
Altijd cool om je bandnaam gedrukt te zien.
ook, hoewel ik voor dit nummer de meeste gitaarpartijen heb gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef ibaneX het volgende:
Cynic, Speelt die vrouw die brute guitars?
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:31 schreef punkjunk het volgende:
De bassist heeft een nieuwe versterker nodig, zijn oefen versterkertje kon niet echt mee komen met mijn versterker en ook niet met de drummer. Hoeveel watt is nou handig om naar te kijken? Mijn versterker is 30watt buizen en stond voor iets meer als de helft open, de drummer heeft de grootste en dikste stokken die verkrijgbaar zijn en rost keihard op z'n drumstel.
Ik heb de bassist gewezen op peavey versterkers. Als de TNT serie. Maar hoeveel watt moet ie dan hebben?
Dus binnenkort weer een nieuwe?!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:45 schreef punkjunk het volgende:
Jezus, vandaag met werken me halve gitaar al weer terugbetaald, maar wel de productie van 3 dagen in 10 uur gepropt.
reperteren!! whoohoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |