Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Wat wilde je kopen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:31 schreef Cynic het volgende:
Check!
Heb gisteren met succes een aanval van GAS weten af te slaan.
Ben zo trots nu
3,141592 tochquote:
Succes en veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Nog 1x, sorry:
Vanavond optreden @ Paradiso!
Lijkt erg veel op een RG met (naar mijn smaak) een lelijkere headstock...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender Showmaster FAT SSS
[ afbeelding ]
True... maar dan zou ik helemaal in de strat style gaan... American met een sunburst ipv een flamed etc...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik kan het goed verdragen hoor. Maar ik heb al wel een paar Ibanez gitaren en wil graag een Fender. Maar dan wel met 24 frets, en liefst met een vaste brug. Een beetje traditioneler zeg maar. Als je 1 Ibanez hebt gezien heb je ze ook allemaal wel gezien zo ongeveer.
Ik heb bij Musik Produktiv vorig jaar op een Iceman gespeeld en die viel me behoorlijk tegen, zowel qua bespeelbaarheid als qua sound. Weet alleen niet meer welk type het wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zit ook weer wat in...
Al zou ik maar wat graag nog eens een Iceman [IC400] willen! Als ik ooit geld heb komt die er ook!
Uitstraling en speelbaarheid staan erg los van elkaar jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb bij Musik Produktiv vorig jaar op een Iceman gespeeld en die viel me behoorlijk tegen, zowel qua bespeelbaarheid als qua sound. Weet alleen niet meer welk type het was
Ja, dat is ook een beetje het plan nu. Helaas is de keuze nogal beperkt als je er 1 met 24 frets zoekt... En zijn die dingen nogal prijzig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
True... maar dan zou ik helemaal in de strat style gaan... American met een sunburst ipv een flamed etc...
Bij de lokale gitaarboer hangt er ook een, maar ik vond het juist wel lekker spelen en klinken. Mocht wel even lekker afgesteld worden, maargoedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb bij Musik Produktiv vorig jaar op een Iceman gespeeld en die viel me behoorlijk tegen, zowel qua bespeelbaarheid als qua sound. Weet alleen niet meer welk type het was
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:06 schreef Cynic het volgende:
Mijn Washburn speelde afgelopen vrijdag ook wel weer erg fijn, daar moet ik maar even een afstelbeurt aan gaan besteden. Als ik dat nieuwe brugelement er dan ook in heb wordt het weer mijn eerste gitaar voor optredens denk ik.
Oppassen dat er geen Aliens tegen je gitaar aan gaan rijenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bij de lokale gitaarboer hangt er ook een, maar ik vond het juist wel lekker spelen en klinken. Mocht wel even lekker afgesteld worden, maargoed
Ik wil er een! En anders zo'n HR Giger, die zijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |