Ik bedoel het stukje van "Lower the globe", en "Release the meteor".quote:Op woensdag 12 december 2007 17:09 schreef Dylanesque het volgende:
haha o ja, z'n submarine lair.. long, hard and full of seamen
hahaha ja veel fouter kan dat niet gaan allemaalquote:Op woensdag 12 december 2007 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik bedoel het stukje van "Lower the globe", en "Release the meteor".
Dat stukje kan ik de hele dag wel kijken
Heb volgende week een soort van date, filmpje kijken etc, je kent het wel.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hahaha ja veel fouter kan dat niet gaan allemaal
tss doe t dan goed, Deel 1, 2 én 3quote:Op woensdag 12 december 2007 17:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb volgende week een soort van date, filmpje kijken etc, je kent het wel.
Zal ik Goldmember maar meenemen?
Heb toevallig die boxset wel thuis liggen jaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tss doe t dan goed, Deel 1, 2 én 3Vind 1 en 2 veel beter dan 3, met die maffe Goldmember met z'n vreemde accent dat nergens in de buuurt van Dutch komt
Lijkt me ook geen geschikte date-date.. maar wel grappigquote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb toevallig die boxset wel thuis liggen ja
Nah, Austin Powers lijkt me niet echt een geschikte film daarvoor... We zien wel of er nog wat in de bios draait ofzo.
Sommige kunnen trouwens best grappig zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef Dylanesque het volgende:
beter dan een romantisch komedietje
Doe eens gezelligquote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Dylanesque het volgende:
3 mins dus
als je 't dan over Knocked Up hebt ofzo, okeejquote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sommige kunnen trouwens best grappig zijn
k ga er wel vanuitquote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Naja, met een beetje mazzel komt iemand je straks aflossen
Hm, die ken ik nog niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
als je 't dan over Knocked Up hebt ofzo, okeej
Yep, dacht ik ook altijd, maar nu is het toch wel érg rustig hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
k ga er wel vanuit![]()
we zijn een team hier
Ik wil een huil film op een date. Echt waar. nee doe maar lekker een griezelige horror film. Heb ik een reden voor om in iemand armen te springen of je daar een reden voor moet hebbenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef Dylanesque het volgende:
beter dan een romantisch komedietje
Sorry meis, was ff etenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef diertjuh het volgende:
smokie moet je niet ineens weg gaan
Kan ook natuurlijk, nog suggesties welke horrors geschikt zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik wil een huil film op een date. Echt waar. nee doe maar lekker een griezelige horror film. Heb ik een reden voor om in iemand armen te springen of je daar een reden voor moet hebben![]()
Hij zei goeiemoggel!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:01 schreef Decoy het volgende:
lol Kan er niets aan doen.
Word jij ook boos als ik Goeie moggel zeg?
Graag zelfs, 's avonds ben ik vaak de enige die nog aan het werk is, heb ik ook weer wat te doen!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben thuis...mag ik hier wel posten?
Hey, nu ben jij weer weg!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef diertjuh het volgende:
smokie moet je niet ineens weg gaan
*schopt lekker mee met Sm0keZ*quote:Op woensdag 12 december 2007 18:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij zei goeiemoggel!
*schopt Decoy in elkaar*
Aan de ene kant moest ik trouwens best lachen om dat nieuwsbericht, waar iemand in elkaar werd getimmerd omdat ie 'goeiemoggel' zeiquote:
Eet smakelijk alvast, ik heb net zo'n bami-magnetronmaaltijd van de AH gegeten. Smaakt nog best aardig trouwensquote:Op woensdag 12 december 2007 18:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik zal even mijn eten in de pan smijten!!
Vooral omdat hij geslagen werd omdat er gedacht werd dat hij 'Mongool" zei...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aan de ene kant moest ik trouwens best lachen om dat nieuwsbericht, waar iemand in elkaar werd getimmerd omdat ie 'goeiemoggel' zei![]()
Dan zit je toch ook niet helemaal lekker in je vel als je dan al meteen begint te meppen zeg...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:10 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Vooral omdat hij geslagen werd omdat er gedacht werd dat hij 'Mongool" zei...
Dat heeft trouwens 3 maanden geduurd voor ik dat zelf doorhad...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:15 schreef DeToXiC het volgende:
Leuke auto Sm0keZ... Ik vind alleen die linkerbuitenspiegel een beetje lijken op de vin van Nemo...
[ afbeelding ]
Ik was net weg omdat ik ook ff moest etenquote:
neuh, alleen superenge films. Maar als ik alleen kijk vindt ik het eng. Maar met zn tweeen valt dan wel weer meequote:Op woensdag 12 december 2007 18:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk, nog suggesties welke horrors geschikt zijn?
Mijn ouders hebben een Passat... Die heeft dat ookquote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heeft trouwens 3 maanden geduurd voor ik dat zelf doorhad...
Maar inderdaad, dat van die spiegel is wel wat matig ja. Elke Golf4 heeft dat trouwens, ik snap ook niet waarom
Heeft t gesmaakt?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik was net weg omdat ik ook ff moest eten
[..]
neuh, alleen superenge films. Maar als ik alleen kijk vindt ik het eng. Maar met zn tweeen valt dan wel weer mee
Die golf 5 die ik nu heb heeft dat volgens mij niet... Zal straks eens kijken als ik er langs loop om weer te gaan rokenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Passat... Die heeft dat ook
uhu was wel lekkerquote:Op woensdag 12 december 2007 18:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeft t gesmaakt?
Maar sowieso, een goeie thriller kan toch een stuk enger zijn dan een horror. Als ik aan horror denk, denk ik aan figuren met rare maskers en misvormde gedrochten die hele steden uitmoorden e.d.
Luxe luxequote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Chauffeur is onderweg
oo altijd leuk
Exorcist was dan ook wel een leuke film, alleen de nieuwe vond ik wat tegenvallen. Maar eh, wat? Vrouwen en actiefilmsquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu was wel lekkerVooral na een dagje hard werken.
Iewwwh maskers. Ik vondt de exorcist engkhou niet zo van zulke gezichten. Dan schrik ik
. Een goeie actie film kan ook al veel doen.
Oja wisten jullie dat er van de films van The terminator een serie wordt gemaakt? The sarah conner cronicles. De pilot is al uitgelekt. Maar officieel begint het in januari. Na de pilot gezien te hebben..ben ik wel voor dat de serie snel begint. Zaten paar leuke actie en effects in de pilot
Patserquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef WhiteLightning het volgende:
Chauffeur is onderweg
oo altijd leuk
Yep, ik ben weer de sigaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben al vrij![]()
Volgens mij moet alleen smokez werken. Maar dat weet ik ook even niet zeker
weet het nietquote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Exorcist was dan ook wel een leuke film, alleen de nieuwe vond ik wat tegenvallen. Maar eh, wat? Vrouwen en actiefilmsIs dat niet net zoiets als mannen en musicals?
ECI? Da's toch die boekenclub?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:32 schreef diertjuh het volgende:
ik werd net gebeld door de mensen van de ECI. Ze hadden me eerst om 17.05 gebeld daarna om 17.35 en toen om 18.00 uur. Toen maar opgenomen. Zat er namelijk op te wachten. Krijg ik zo'n iemand van andere afkomst aan de telefoon. Hij kon mijn naam niet eens fatsoenlijk uitspreken laatstaan de straat waarin ik woon. Maar ik had een waardebon van 25 euro gewonnen. En kan gratis lid worden van de ECI. Nou toen heb ik maar verteld dat ik daar geen zin en geen geld voor heb. Zei die van: 'geen geld?' ' Maar het is gratis' Ja amahoela..geloof het zelf even. ECI en gratis...phahahaha. Nouja toen maar gezegd dat ik om het half uur door hun gebeld werd. Zei die niets op en het gesprek was ten eindeSukkel
Ik misde je al.quote:
ram op geven werkt bij mij altijdquote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik misde je al.![]()
Owh wtf mn computer maakt raar geluid. FF naar kijken.
Al eens gedaan. Dan stopt het lawaai ff weer en gaat zo verder. Mn hardeschijf vindt het denk ik niet zo leukquote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ram op geven werkt bij mij altijd
nee nee ik werd gratis lid.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef Friday12 het volgende:
je moet elke zoveel tijd iets kopen dus het is niet gratis![]()
met die baggertroep die ze verkopen
Nouja, actiefilms zijn meestal niet echt vrouwenfilms leek mij altijd...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weet het niet. Ik hou gewoon van actie films. Vondt de films met jean claude van damme altijd erg leuk om naar te kijken. Nog steeds trouwens . Maar kan dat niet dan? Vrouwen en actie films?
Vrouwen en bier kan toch ook
. Mannen en ballet kan ook
of mannen met make-up. Tegenwoordig geen enkel probleem
nee nee ik werd gratis lid.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef Friday12 het volgende:
je moet elke zoveel tijd iets kopen dus het is niet gratis![]()
met die baggertroep die ze verkopen
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jaja dat kan ook nog vrouwen en computers![]()
![]()
mijn 2e hdd hangt los dus een ram werkt meestal welquote:Op woensdag 12 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Dan stopt het lawaai ff weer en gaat zo verder. Mn hardeschijf vindt het denk ik niet zo leuk
nee:D als het goed is wordt mn Zen bezorgtquote:Op woensdag 12 december 2007 18:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Luxe luxe
Wie is het? Je moeder?
Dat staat heel leuk. Ik zie het namelijk voor me. En lig in een deukquote:Op woensdag 12 december 2007 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, actiefilms zijn meestal niet echt vrouwenfilms leek mij altijd...
Natuurlijk kan het wel, net als vrouwen die bier drinken, maar mannen en ballet...? Ik zie mezelf al staan in zo'n roze pakje en zo'n sugar lee hooper ding om m'n middel
Hier, zie je nu hoe mannelijk ballet is? Ik word al uitgelachen voor ik zo'n pakje ook maar aan hebquote:Op woensdag 12 december 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat staat heel leuk. Ik zie het namelijk voor me. En lig in een deuk![]()
Relaxed, welke heb je besteld? Heb de Zen V 4GB, niet zo groot, goed geluid icm Sennheiser CX300, en je kan hem zo vaak laten vallen als je maar wilquote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee:D als het goed is wordt mn Zen bezorgt
Mijn kast is ook kut. Staat namelijk open en ben te lui om schroefjes te zoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn 2e hdd hangt los dus een ram werkt meestal wel![]()
(dont ask -> kut kast)
Heel mannelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 18:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier, zie je nu hoe mannelijk ballet is? Ik word al uitgelachen voor ik zo'n pakje ook maar aan heb
Want? Kom je dan een showtje geven in zo'n pakje?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel mannelijkWanneer ben je jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |