Scherpquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Deze nacht slaapt er niemand, Sint- en Pietenwacht toch?
Edit:
Huh, ik zag net een OP staan, die nu verdwenen is...
Ik zie het, niks te doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Scherp
Ik moest nog iets veranderen
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Of vertel over je lekkere 40+ stage begeleider...[/b]
why? Ik heb hem er niet ingezet, maar dat is toch een mening?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de OP weer...
[..]
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
why? Ik heb hem er niet ingezet, maar dat is toch een mening?
Jij maakt ervan: die stiekem toch fatsig isquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?
Als je eenzaam bent, kom je toch gezellig bij ons langsquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben eenzaam
Ik denk dat ik maar in bad ga
Toch leuk als iemand meent te weten wat een ander denkt en er dan helemaal naast zit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Jij maakt ervan: die stiekem toch fatsig is
Of in ieder geval iemand
hoezoquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de OP weer...
[..]
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...
het is toch een complimentquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?
ik mis dan watquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof dat er al iets in de OP is aangepast
Nee, maar ik zie vanavond voor het eerst die zinsnede over 40+'ers in de OP.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Mad, wat is het probleem, ben je overgespannen?
Gezelligquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenzaam bent, kom je toch gezellig bij ons langsHelaas hebben we geen bad
Dat stond in de wiki, zag ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch leuk als iemand meent te weten wat een ander denkt en er dan helemaal naast zit...
M.a.w.: Waar heb je het over?
Dat ging gewoon over Jan, die veel te oud is voor Etcie maar stiekem toch wel leuk..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie vanavond voor het eerst die zinsnede over 40+'ers in de OP.
Mag ik me een beetje aangesproken voelen of voldoe ik daarmee aan het stereotype beeld van een 40+'er?
hihi dit zie ik nu pasquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent de eerste die het opvaltquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
hihi dit zie ik nu pas
People who annoy you: n*ggers
Ja, Jesse Jacksonquote:Ik moest toen zo lachen toen die Johnson(?) 'apologizeeeeeeeee' zeien dan die kont zo heen en weer te wiebelen
Haha Randy ook echt zo: NIGGERSSquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het opvalt
Ik hoopte eigenlijk op iemand die ging zeuren dat ik geen "niggers" mocht zeggen. Dan hadden we echt feest kunnen gaan vieren
[..]
Ja, Jesse Jackson
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:43 schreef wyccie het volgende:
Roof is toch ook een veertiger?
Dank je, maar het heeft niet geholpen. Ik ben niet gebeld (ze zouden voor 0:00 bellen) en heb dus nog geen nieuwe kamer. Oh well, maar rustig verder kijken danquote:
Je had toch niet je haringstropdas aan gedaan he?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je, maar het heeft niet geholpen. Ik ben niet gebeld (ze zouden voor 0:00 bellen) en heb dus nog geen nieuwe kamer. Oh well, maar rustig verder kijken dan
Ik heb een KISS-stropdas, geen haringdas. Al wil ik er wel eenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had toch niet je haringstropdas aan gedaan he?
Succes met verder zoeken in ieder geval
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef LadyBlack het volgende:![]()
@ IARL: Ik heb niet teveel gegeten en ik ben óók niet zwanger
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Je had toch niet je haringstropdas aan gedaan he?
Kilo Uniform Tango verbinding was het dus gisteren. Na 1 bericht vielen de verbindingen uit. Hopen dat ze dat probleem snel hebben verholpen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is coming out for Charlie October Bravo Romeo Alpha 40+, over...
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kilo Uniform Tango verbinding was het dus gisteren. Na 1 bericht vielen de verbindingen uit. Hopen dat ze dat probleem snel hebben verholpen!
En dat betekent?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
nieuwe uitdrukking hier: de simon binnenhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Gelukkig dat je in ieder geval nog iets hebt kunnen bekijken. Als het maar de moeite waard was.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, jetleg heen viel wel mee, terug weet ik nog niet (ben vanochtend om 05.00 geland)
Weekje totaal weg geweest. Fabriek ik, fabriek uit. alleen in het weekend wat tijd om wat dingen te zien.
Je hebt maar 1 paar...?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zool is gescheurd
Nou moet ik nieuwe schoenen/laarsjes kopen
Alsof je dat zo erg vindt.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zool is gescheurd
1 paar laarsjes, 1 paar schoenen dat fatsoenlijk loopt en 1 paar dat ik bijna nooit aan doequote:
Ik wilde wel nieuwe, maar ik wilde geen geld uitgevenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof je dat zo erg vindt.
Je bent toch een vrouw?
Ik verdenk je er zelfs van het expres te hebben gedaan
/sexistische modus
Hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Schoenen-fetisjisme, I love it...![]()
Heb zelf ook deze afwijking, geloof ik, en dan ben ik niet eens een vrouw...
Ja, December is al een dure maand...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wilde wel nieuwe, maar ik wilde geen geld uitgeven
Een paar of 40, waarvan 18 paar All Stars en 12 paar Dr. Martens (minimaal 8 vetergaatjes hoog), mijn standaard-schoeisel.quote:
dan kan ik over een half jaar weer nieuwe schoenen kopenquote:
preciesquote:Op woensdag 5 december 2007 11:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk goede, merk ik steeds meer, maar dat is echt duur.
en ook dat jaquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, December is al een dure maand...
Alle maanden zijn me te duur en ik ben moeilijk met geld uitgevenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, December is al een dure maand...
Je had in Zeeland moeten wonenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alle maanden zijn me te duur en ik ben moeilijk met geld uitgeven![]()
maar goed dat je het hebt nagekekenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde net mn paper in gaan leveren, lees m voor de zekerheid toch nog even door, heb ik gisteren in de haast zitten knippen en plakken in een hoofdstuk, waarbij promt de eerste twee alinea's verloren zijn gegaan![]()
Nu kon ik weer naar huis fietsen, op de laptop (waar het oude document nog staat) het probleem fixen en wéér terug
VEERTIGquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar of 40, waarvan 18 paar All Stars en 12 paar Dr. Martens (minimaal 8 vetergaatjes hoog), mijn standaard-schoeisel.
De rest zijn hele nette schoenen voor het werk (als ik op pad moet alleen) of schoenen die ik nauwelijks draag/gedragen heb.
Dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surprise af?
* MadMaster wil foto's zien...
't Is maar goed dat 'ie geen kamelenfetisj heeft. 40 paar kamelen in je huisquote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
en dan zeggen ze altijd wat van vrouwen he
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar of 40, waarvan 18 paar All Stars en 12 paar Dr. Martens (minimaal 8 vetergaatjes hoog), mijn standaard-schoeisel.
De rest zijn hele nette schoenen voor het werk (als ik op pad moet alleen) of schoenen die ik nauwelijks draag/gedragen heb.
Leg uitquote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had in Zeeland moeten wonen
Zeeuws Meisjequote:
Ik geef het tenminste toe...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
VEERTIG![]()
![]()
en dan zeggen ze altijd wat van vrouwen he
Daar kan ik wat over zeggen, maar laat ik dat maar niet doen...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is maar goed dat 'ie geen kamelenfetisj heeft. 40 paar kamelen in je huis
Maar, het is ingeleverd.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde net mn paper in gaan leveren, lees m voor de zekerheid toch nog even door, heb ik gisteren in de haast zitten knippen en plakken in een hoofdstuk, waarbij promt de eerste twee alinea's verloren zijn gegaan![]()
Nu kon ik weer naar huis fietsen, op de laptop (waar het oude document nog staat) het probleem fixen en wéér terug
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees een vent. Als je kunt toegeven dat je 40 paar schoenen hebt, dan kan dat andere vast niet zo erg zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Daar kan ik wat over zeggen, maar laat ik dat maar niet doen...
Dat is zo...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Wees een vent. Als je kunt toegeven dat je 40 paar schoenen hebt, dan kan dat andere vast niet zo erg zijn
Klinkt wel vaag bekend. Maar ik ben niet zuinig, ik geef het wel uit als het moet (ook tussendoortjes, zomaar cadeautjes of ooit iets extra), maar grote bedragen vind ik moeilijk als het ook goedkoper kanquote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeeuws Meisje
Ons ben zunig
"Geen cent teveel hoor"
daarvoor heb je rubber laarzen nodig hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is maar goed dat 'ie geen kamelenfetisj heeft. 40 paar kamelen in je huis
ik durf best toe te geven dat ik van iets veel heb hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het tenminste toe...![]()
[..]
Daar kan ik wat over zeggen, maar laat ik dat maar niet doen...
dan is het nog stagiairquote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zo...
Ik verzamel geen kamelen, maar heb in een ver verleden, als stagiar, wel met kamelen gewerkt in Artis...
quote:
Daar gaat het ook omquote:Op woensdag 5 december 2007 11:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klinkt wel vaag bekend. Maar ik ben niet zuinig, ik geef het wel uit als het moet (ook tussendoortjes, zomaar cadeautjes of ooit iets extra), maar grote bedragen vind ik moeilijk als het ook goedkoper kan
Dat is wel cool eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zo...
Ik verzamel geen kamelen, maar heb in een ver verleden, als stagiar, wel met kamelen gewerkt in Artis...
OK, de toon is gezet...quote:
Geen specifieke voorliefde voor kamelen, nee...quote:enne... heb je dan wel of geen voorliefde voor kamelen
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
MM, hoeveel paar schoenen heeft je vrouw?
ben gelukkig nooit gebeten door een kameelquote:Op woensdag 5 december 2007 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, de toon is gezet...![]()
[..]
Geen specifieke voorliefde voor kamelen, nee...
Ze spugen, stinken uit hun bek en kunnen lelijk bijten...
quote:Het heerlijk avondje is gekomen,
Het avondje van Sinterklaas
Hij heeft cadeautjes meegenomen
En natuurlijk ook zijn Pieterbaas
het was tijd voor wat andersquote:Op woensdag 5 december 2007 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 3 uur en ik ga in de schmink...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..], ook zoiets, ook veel All Stars en Dr. Martens en een karrevracht laarzen...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een geweldig kerst T-shirt gekocht met de tekst:
Jingle bells, Jingle bells, jingle all the way
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh
with you
Dus je hebt nu een halve zool?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zool is gescheurd
Voor een man vond ik dat best veel. Maarja, nu ik van MM weet...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:33 schreef iamredleader het volgende:goeiemiddag
ik heb 1 paar oude afgetrapte bruine schoenen, 1 paar sandalen voor in de zomer, 1 paar sloffen voor in huis, twee paar zwarte leren schonene en twee paar bruine leren schoenen.
Totaal = 7 paarvalt toch mee?
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor een man vond ik dat best veel. Maarja, nu ik van MM weet...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een geweldig kerst T-shirt gekocht met de tekst:
Jingle bells, Jingle bells, jingle all the way
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh
with you
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een halve zool?
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:33 schreef iamredleader het volgende:goeiemiddag
ik heb 1 paar oude afgetrapte bruine schoenen, 1 paar sandalen voor in de zomer, 1 paar sloffen voor in huis, twee paar zwarte leren schonene en twee paar bruine leren schoenen.
Totaal = 7 paarvalt toch mee?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
Sven: en zit ondertussen heel die zak leeg te vreten
Cathy:![]()
Sven: wacht ik stop hem in de trommel
Sven: bij de stroopwafels
Cathy: we hebben hier ook stroopwafels![]()
Cathy: * op ideeen komt
Sven: eh
Sven: dat zijn dus deze stroopwafels
Cathy: heb je die meegenomen!!!
Sven:![]()
quote:
Hij is goed.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
had ik deze al 's geplaatst?
[ afbeelding ]
Nice going Stooge!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
Sven: en zit ondertussen heel die zak leeg te vreten
Sven: wacht ik stop hem in de trommel
Sven: bij de stroopwafels
Cathy: we hebben hier ook stroopwafels![]()
Cathy: * op ideeen komt
Sven: eh
Sven: dat zijn dus deze stroopwafels
Cathy: heb je die meegenomen!!!
Sven:![]()
wat is Stooge?quote:
hij draagt vanalles en jij vraagt naar de stropdasquote:Op woensdag 5 december 2007 12:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom heeft die kalkoen een stropdas om
sommige mensen zijn echt domquote:Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben 3 jaar geleden met Sinterklaas een 'Beste wens voor alles'-kaart gestuurd met daarop twee foto's van een jeugdige MadMaster en mevr. MadMaster bij Sinterklaas met de mededeling dat ze die kaart goed moesten bewaren, aangezien het de laatste wenskaart was die we nog zouden versturen.
Het bedrag dat we jaarlijks uitgaven aan kaarten en postzegels zouden we gaan overmaken aan de CliniClowns (wat we ook echt doen!!) en we hebben iedereen opgeroepen om hetzelfde te doen.
En nog krijgen we jaarlijks massa's kaarten en vragen mensen of ze onze kaart misschien gemist hebben...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
leuke voor de fipo-ers
Daar was ik ook wel benieuw naar eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij draagt vanalles en jij vraagt naar de stropdas
[..]
Ik ook maar het is niet helemaal wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga voorstellen aan mijn vrouw om die kaartenonzin ook te stoppen. Het is trouwens dat zij ze schrijft anders ging er geen kaart te deur uit.
Ik dacht inderdaad dat je bedoelde 'onder de plak zitten'.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook maar het is niet helemaal wat ik bedoel
Ik doelde een beetje op kluns/domoor maar veel gevonden betekenissen varieren van "onder de plak zitten" tot iemand die anderen naait.
ditoquote:
op dit moment kan ik nog steeds gratis aan kaarten komen via m'n schoonmoeder, en we geven ze gewoon vaak ipv een postzegelquote:
Dat werkt alleen in OUD denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Laten we een topic openen om de Fok community te overtuigen van het feit dat dit een betere oplossing is.
Ja, als we 40+ zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
Misschien posten we over een jaar of 10 allemaal wel in OUD.
Maar het komt wel in de buurtquote:Op woensdag 5 december 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
over 10 jaar ben ik nog een groen blaadje hoor, geen 40+
Ik heb net even je Fobo bekeken en eindelijk was er een redelijk definieerbare foto te aanschouwen (bij je vriendje helemaal) en de eerste rimpels tekenen zich ook bij jouw af...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net even je Fobo bekeken en eindelijk was er een redelijk definieerbare foto te aanschouwen (bij je vriendje helemaal) en de eerste rimpels tekenen zich ook bij jouw af...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
enne jullie weten dat OUD voor Ouders staat en niet voor Oud![]()
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
enne jullie weten dat OUD voor Ouders staat en niet voor Oud![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net even je Fobo bekeken en eindelijk was er een redelijk definieerbare foto te aanschouwen (bij je vriendje helemaal) en de eerste rimpels tekenen zich ook bij jouw af...
[ afbeelding ]
* checkt fobo *quote:Op woensdag 5 december 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kan niet meer doorklikken naar je vriendje(sorry, had mijn bril niet op) kutvuurwerk
Net nu de rest van Nederland er net mee gestopt is.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Etcetera het volgende:
lachrimpels
nou, de moggeltaal is ook doorgedrongen tot in de hoofdredactiekrijg net een mailtje met 'de planning voor moggel'
ik doel op het stuk vuurwerk wat af en toe door het beeld vliegt, bloedirritant.quote:
nogmaals maar dan van mij:quote:Op woensdag 5 december 2007 13:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ik doel op het stuk vuurwerk wat af en toe door het beeld vliegt, bloedirritant.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ik doel op het stuk vuurwerk wat af en toe door het beeld vliegt, bloedirritant.
Oog beschadigt door vuurwerk?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kan niet meer doorklikken naar je vriendje(sorry, had mijn bril niet op) kutvuurwerk
Ja het is wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net nu de rest van Nederland er net mee gestopt is.
quote:
Goed hoor en hoe is het in het koude westen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het ermee in het koude noorden?
Ik zou het niet weten, ik zit in het natte Engelandquote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor en hoe is het in het koude westen?
da's ook ten westen van Nederland andersquote:Op woensdag 5 december 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik zit in het natte Engeland
Ja, maar ik weet dus niet hoe het er aan toe is in West-Nederlandquote:Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's ook ten westen van Nederland anders
Maar je weet best wat 'ie bedoeltquote:Op woensdag 5 december 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
maar Yuri heeft het over 'het westen' en niet over 'West-Nederland'
O men, dat wordt weer lekker hierquote:Op woensdag 5 december 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet overigens wel hoe het met het westen van Nederland staat![]()
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slecht idee: pakjes drinken op de grond hebben liggen en troep op die pakjes hebben zodat je niet meer ziet waar ze liggen
Soempie????quote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slecht idee: pakjes drinken op de grond hebben liggen en troep op die pakjes hebben zodat je niet meer ziet waar ze liggen
Ik liep er al een paar dagen steeds net langs blijkbaar, en het pakje kon niet zo goed tegen mijn gewicht... ik hoefde niet eens te springenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op zich is het niet zo erg maar als je de gewoonte hebt om op je troep te springen die op je grond ligt, dan heb je een probleem
Was jij niet degene die zich laatst enorm ergeerde aan een mede-bewoner die alles liet rondslingeren...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik liep er al een paar dagen steeds net langs blijkbaar, en het pakje kon niet zo goed tegen mijn gewicht... ik hoefde niet eens te springen
daar zit nog wel een dwarsstraatje tussen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik vanavond bisschopswijn gaan maken of speculaasmuffins......?
scherpquote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zich laatst enorm ergeerde aan een mede-bewoner die alles liet rondslingeren...
waarom niet beidquote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik vanavond bisschopswijn gaan maken of speculaasmuffins......?
Ja allebei is natuurlijk ook een goed ideequote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
waarom niet beiden anders de muffins
Ja, in een gemeenschappelijke ruimte. In dit geval is het 100% mijn eigen domme foutquote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zich laatst enorm ergeerde aan een mede-bewoner die alles liet rondslingeren...
Wat gij niet wilt dat een ander uitvreet, laat dat niet slingeren achter uw eigen reet...quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, in een gemeenschappelijke ruimte. In dit geval is het 100% mijn eigen domme fout
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
had ik deze al 's geplaatst?
[ afbeelding ]
Ik over 20 jaar nog niet eensquote:Op woensdag 5 december 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Goed punt. Zal ik het opvolgen? Waarschijnlijk niet...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat een ander uitvreet, laat dat niet slingeren achter uw eigen reet...
Minder suiker eten.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:04 schreef B.ertha het volgende:
Het topic is dood en ik ben springlevend
En een beetje overactief
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat een ander uitvreet, laat dat niet slingeren achter uw eigen reet...
Now there's a combination seldom heard offquote:Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Schmink-/kleedteam is gearriveerd, ik mag de bruine menie in...
Dat wordt haasten...![]()
* Energie naar LB gooit!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Doe mij maar wat van je energie dan B., er komt echt helemaal niks meer uit mij vandaag
Huisgenootje ligt ook al te slapen, en we zouden de afwas nog doen
Hoe laat moet je klaar zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Schmink-/kleedteam is gearriveerd, ik mag de bruine menie in...
Dat wordt haasten...![]()
Goh, nooit van gehoord. Hoe werkt het?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mezelf ingeschreven voor total workout
Kijken of het iets is, klinkt wel oké
Nou, het is dus een workout, en hij is totaal (gohquote:Op woensdag 5 december 2007 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, nooit van gehoord. Hoe werkt het?
quote:Total Workout is een gevarieerde, intensieve training op muziek. Het accent ligt op conditieverbetering, maar ook spierversterkende oefeningen komen aan bod. In het conditionele gedeelte kun je van alles verwachten: high-low impact in eenvoudige of meer ingewikkelde combinaties (waarbij er dus ook gesprongen wordt), soms met gebruik van de step of bosu. In het spierversterkende gedeelte kan gebruik gemaakt worden van diverse materialen zoals gewichtjes, dynabands, bodybars en tubings.
Ongetwijfeld, ik heb ze nog niet gehoord en wil dat graag zo houden.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn die goeiemoggel-carnavalsnummers vervelend
* een grote grijze olifant met een lange snuit blaast het topic uit *quote:Op woensdag 5 december 2007 20:02 schreef Etcetera het volgende:
* blaast mee
maar wij hebben sinterklaas er alweer op zittenwe zijn niet van de lange avondjes wat ik persoonlijk wel jammer vindt
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
| FP | schandalige reacties op Fok ! reltopic
Relluhquote:Op woensdag 5 december 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
| FP | schandalige reacties op Fok ! reltopic
quote:
quote:
Ja, dat heet uitgeluldquote:Op woensdag 5 december 2007 21:00 schreef Etcetera het volgende:
of gewoon geen reactievalt zoiets onder de term 'vastgeluld'
![]()
oh, mijn sinterklaascadeautjes
- een buis smarties
- een netje chocomunten
- choco-sigaretten (is om met jan een geintje uit te halen, hij vindt dat ik een verslaving moet hebben)
- kameleon boekheb ik helaas al, maar ff ruilen geen probleem
- Vis jaaragenda
- kookboek van Otje![]()
- cd-map
- handschoenenzondervingersmetextralange'mouwen'![]()
met dat laatste ben ik echt blijwant het grootste probleem bij mij en handschoenen: ik heb altijd koude polsen/armen
en nu dus niet meer
nice, lukt me niet vaakquote:
maar ik heb wel warme handenquote:Maar krijg je met extra lange handschoenen zonder vingers geen koude vingers?![]()
en nu moet ik weer op zoek naar wat andersquote:Leuke avondgebonden sig trouwens
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:00 schreef Etcetera het volgende:
of gewoon geen reactievalt zoiets onder de term 'vastgeluld'
![]()
Zo, jij mag in januari ook al op dieetquote:oh, mijn sinterklaascadeautjes
- een buis smarties
- een netje chocomunten
- choco-sigaretten (is om met jan een geintje uit te halen, hij vindt dat ik een verslaving moet hebben)
Vast heel leukquote:- kameleon boekheb ik helaas al, maar ff ruilen geen probleem
- Vis jaaragenda
- kookboek van Otje![]()
Zondervingers? Met een groot 'vak' voor de vingers of zitten die gewoon in de kouquote:- cd-map
- handschoenenzondervingersmetextralange'mouwen'![]()
met dat laatste ben ik echt blijwant het grootste probleem bij mij en handschoenen: ik heb altijd koude polsen/armen
en nu dus niet meer
die heb ik dus gekregenquote:# de polsjes, handschoenen met korte vingers (over het eerste kootje), zodat de rest van de vingers onbedekt zijn, gebruikt als bij het gebruik van de vingers belangrijk is, zoals door bijv. marktkooplui en landmeters en muzikanten.
en zo noemen wij zequote:# de mof is als het ware twee handschoenen in een.
* Jaloersquote:Op woensdag 5 december 2007 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb altijd warme handen, met wintersporten zweet ik ook uit mn handschoenen vandaan, ik ga maar eens van die 'ademende' dingen proberen deze vakantie, want die geur is anders ook geen harden :p
geen idee hoe ze heten, ik moet ze nog kopen, maar als je tips hebt dan hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
als dat hetzelfde ruikt als mijn zweetvoeten, dan geef ik je groot gelijk
zijn dat trouwens Geox-handschoenen dan
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ga op bednog een beetje friends kijken en dan
![]()
![]()
dubbele sokken aan doen of gewoon ski sokkenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* Jaloers
Ik heb altijd, echt áltijd, koude handen, voeten en neus![]()
zo koud dat mn tenen kapotvriezen (letterlijk![]()
)
Ik bedek mezelf helemaal als ik bovenop zo'n gletsjer sta in de volle wind en dan heb ik helemaal nergens last van, koude voeten heb ik ook bijna nooit.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* Jaloers
Ik heb altijd, echt áltijd, koude handen, voeten en neus![]()
zo koud dat mn tenen kapotvriezen (letterlijk![]()
)
Dat helpt niet en dan zweet ik de tent uit. Er komt 'gewoon' veel te weinig bloed in mijn voeten/benenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dubbele sokken aan doen of gewoon ski sokken
Is dit niet het jaargetijde om dan met je kouwe poten tegen iemand aan te schurken bij open haardvuurquote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat helpt niet en dan zweet ik de tent uit. Er komt 'gewoon' veel te weinig bloed in mijn voeten/benen
Wel lekker warm voor haar wete niet of dr wel beesten naar binnen mogen daarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dit niet het jaargetijde om dan met je kouwe poten tegen iemand aan te schurken bij open haardvuur
Ja, maar die wil ook niet bevriezenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dit niet het jaargetijde om dan met je kouwe poten tegen iemand aan te schurken bij open haardvuur
Schaapjes welquote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel lekker warm voor haar wete niet of dr wel beesten naar binnen mogen daar![]()
Ik schaap altijd je let alleen nooit opquote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Schaap jij tegenwoordig ook al
Ik ga douchen, word ik warm van
Oh, vergeef mequote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik schaap altijd je let alleen nooit op
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als he het over schaapjes hebt
vertelquote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb dit jaar niets van Sinterklaas
Ja, een oplazer bij een mini pokertournamentje
Mijn AK verloor het van een 44quote:
Ik hoopte op een letterlijke oplazerquote:Op donderdag 6 december 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn AK verloor het van een 44
Mijn KQ verloor het van een AA
Ik hoop dat iemaand je kaalscheert en vervolgens een paar uur op je rug legtquote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hoopte op een letterlijke oplazer
een paar uur?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemaand je kaalscheert en vervolgens een paar uur op je rug legt
En niet heel veel later kwam daar het AKQ SC versterkingsteamquote:Op woensdag 5 december 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[FP] schandalige reacties op Fok ! reltopic
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Die Meki, daar heb ik ook al eens eerder mee aan de stok gehad tijdens het Eurovisie Songfestival.
De leipe Mokro was toen alles wat Westers was aan het bashen, omdat de Oosterse landen het toen zo goed deden in de einduitslag (Turkey - 12 points).
Toen ik de boel betichtte van beïnvloeding door allochtonen in het buistenland, begon 'ie ook z'n stokpaardje van stal te halen.
Ik heb hem toen ook met dat stokje om z'n oren gemept.
Loser!!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Een roze etui.![]()
Ik heb gister een roze varkentje gekregen van marsepein.Was later op de avond in 2 happen op. Je hoorde echt zo'n 'HAP-SLIK-GLUMP- geluid'.
Gelukkig vond Wiebel me schattig.
Hij keek zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik mag z'n oude fiets meenemen.![]()
En ik ga zo naar huis en dan zie ik hem ruim een week niet.![]()
Ik ben verliefd. oO<
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Een roze etui.![]()
Ik heb gister een roze varkentje gekregen van marsepein.Was later op de avond in 2 happen op. Je hoorde echt zo'n 'HAP-SLIK-GLUMP- geluid'.
Hij keek zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd. oO<
Twee keer trouwen?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Even mijn reactie hierop:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
baby!
ik zag hetquote:Op woensdag 5 december 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb meki ook nog ff geroepen, maar geen reactie
en nu heeft hij gereageerd, maar hij negeert mijn reacties gewoonquote:Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Wat een rel-topic![]()
en Meki helemaal weggeluld
priceless
zo ff kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
wtf, de smileys in de OP van de quiz
waarvoor mijn grote dankquote:Op donderdag 6 december 2007 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En niet heel veel later kwam daar het AKQ SC versterkingsteam
ik ben allergisch voor dat soort mensenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Die Meki, daar heb ik ook al eens eerder mee aan de stok gehad tijdens het Eurovisie Songfestival.
De leipe Mokro was toen alles wat Westers was aan het bashen, omdat de Oosterse landen het toen zo goed deden in de einduitslag (Turkey - 12 points).
Toen ik de boel betichtte van beïnvloeding door allochtonen in het buistenland, begon 'ie ook z'n stokpaardje van stal te halen.
Ik heb hem toen ook met dat stokje om z'n oren gemept.
Loser!!!
aaaaawquote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Een roze etui.![]()
Hij keek zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd.
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Twee keer trouwen?Doe maar twee keer:
![]()
Twee kleine Soempies/Wiebels maar?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Twee keer trouwen?Doe maar twee keer:
![]()
dan wordt het tijd om weer schuilkelders te bouwen denk ikquote:Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee kleine Soempies/Wiebels maar?
Misschien is het niet aardig, maar ik vermoed dat die koters vaker dan gemiddeld op de eerste hulp belandenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om weer schuilkelders te bouwen denk ik![]()
ik moest echt 3x lezen voor ik snapte wat je zeiquote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef MadMaster het volgende:
De topik fan Meki is gesloot...
dan ken je Pitt niet blijkbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is het niet aardig, maar ik vermoed dat die koters vaker dan gemiddeld op de eerste hulp belanden
Hoezo, is dat zo'n kluns dan?quote:
niet echt een kluns maar wel een beetje onhandig/onoplettendquote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo, is dat zo'n kluns dan?
"Pedor! Kinderpindakaas!"quote:Op donderdag 6 december 2007 08:41 schreef Soempie het volgende:
Ik ben verliefd. oO<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |