Scherpquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Deze nacht slaapt er niemand, Sint- en Pietenwacht toch?
Edit:
Huh, ik zag net een OP staan, die nu verdwenen is...
Ik zie het, niks te doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Scherp
Ik moest nog iets veranderen
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Of vertel over je lekkere 40+ stage begeleider...[/b]
why? Ik heb hem er niet ingezet, maar dat is toch een mening?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de OP weer...
[..]
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
why? Ik heb hem er niet ingezet, maar dat is toch een mening?
Jij maakt ervan: die stiekem toch fatsig isquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?
Als je eenzaam bent, kom je toch gezellig bij ons langsquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben eenzaam
Ik denk dat ik maar in bad ga
Toch leuk als iemand meent te weten wat een ander denkt en er dan helemaal naast zit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Jij maakt ervan: die stiekem toch fatsig is
Of in ieder geval iemand
hoezoquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de OP weer...
[..]
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...
het is toch een complimentquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?
ik mis dan watquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof dat er al iets in de OP is aangepast
Nee, maar ik zie vanavond voor het eerst die zinsnede over 40+'ers in de OP.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Mad, wat is het probleem, ben je overgespannen?
Gezelligquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenzaam bent, kom je toch gezellig bij ons langsHelaas hebben we geen bad
Dat stond in de wiki, zag ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch leuk als iemand meent te weten wat een ander denkt en er dan helemaal naast zit...
M.a.w.: Waar heb je het over?
Dat ging gewoon over Jan, die veel te oud is voor Etcie maar stiekem toch wel leuk..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie vanavond voor het eerst die zinsnede over 40+'ers in de OP.
Mag ik me een beetje aangesproken voelen of voldoe ik daarmee aan het stereotype beeld van een 40+'er?
hihi dit zie ik nu pasquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent de eerste die het opvaltquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
hihi dit zie ik nu pas
People who annoy you: n*ggers
Ja, Jesse Jacksonquote:Ik moest toen zo lachen toen die Johnson(?) 'apologizeeeeeeeee' zeien dan die kont zo heen en weer te wiebelen
Haha Randy ook echt zo: NIGGERSSquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het opvalt
Ik hoopte eigenlijk op iemand die ging zeuren dat ik geen "niggers" mocht zeggen. Dan hadden we echt feest kunnen gaan vieren
[..]
Ja, Jesse Jackson
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:43 schreef wyccie het volgende:
Roof is toch ook een veertiger?
Dank je, maar het heeft niet geholpen. Ik ben niet gebeld (ze zouden voor 0:00 bellen) en heb dus nog geen nieuwe kamer. Oh well, maar rustig verder kijken danquote:
Je had toch niet je haringstropdas aan gedaan he?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je, maar het heeft niet geholpen. Ik ben niet gebeld (ze zouden voor 0:00 bellen) en heb dus nog geen nieuwe kamer. Oh well, maar rustig verder kijken dan
Ik heb een KISS-stropdas, geen haringdas. Al wil ik er wel eenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had toch niet je haringstropdas aan gedaan he?
Succes met verder zoeken in ieder geval
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef LadyBlack het volgende:![]()
@ IARL: Ik heb niet teveel gegeten en ik ben óók niet zwanger
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Je had toch niet je haringstropdas aan gedaan he?
Kilo Uniform Tango verbinding was het dus gisteren. Na 1 bericht vielen de verbindingen uit. Hopen dat ze dat probleem snel hebben verholpen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is coming out for Charlie October Bravo Romeo Alpha 40+, over...
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kilo Uniform Tango verbinding was het dus gisteren. Na 1 bericht vielen de verbindingen uit. Hopen dat ze dat probleem snel hebben verholpen!
En dat betekent?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
nieuwe uitdrukking hier: de simon binnenhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Gelukkig dat je in ieder geval nog iets hebt kunnen bekijken. Als het maar de moeite waard was.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, jetleg heen viel wel mee, terug weet ik nog niet (ben vanochtend om 05.00 geland)
Weekje totaal weg geweest. Fabriek ik, fabriek uit. alleen in het weekend wat tijd om wat dingen te zien.
Je hebt maar 1 paar...?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zool is gescheurd
Nou moet ik nieuwe schoenen/laarsjes kopen
Alsof je dat zo erg vindt.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zool is gescheurd
Nou moet ik nieuwe schoenen/laarsjes kopen
1 paar laarsjes, 1 paar schoenen dat fatsoenlijk loopt en 1 paar dat ik bijna nooit aan doequote:
Ik wilde wel nieuwe, maar ik wilde geen geld uitgevenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof je dat zo erg vindt.
Je bent toch een vrouw?
Ik verdenk je er zelfs van het expres te hebben gedaan
/sexistische modus
Hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Schoenen-fetisjisme, I love it...![]()
Heb zelf ook deze afwijking, geloof ik, en dan ben ik niet eens een vrouw...
Ja, December is al een dure maand...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wilde wel nieuwe, maar ik wilde geen geld uitgeven
Een paar of 40, waarvan 18 paar All Stars en 12 paar Dr. Martens (minimaal 8 vetergaatjes hoog), mijn standaard-schoeisel.quote:
dan kan ik over een half jaar weer nieuwe schoenen kopenquote:
preciesquote:Op woensdag 5 december 2007 11:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk goede, merk ik steeds meer, maar dat is echt duur.
en ook dat jaquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, December is al een dure maand...
Alle maanden zijn me te duur en ik ben moeilijk met geld uitgevenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, December is al een dure maand...
Je had in Zeeland moeten wonenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alle maanden zijn me te duur en ik ben moeilijk met geld uitgeven![]()
maar goed dat je het hebt nagekekenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde net mn paper in gaan leveren, lees m voor de zekerheid toch nog even door, heb ik gisteren in de haast zitten knippen en plakken in een hoofdstuk, waarbij promt de eerste twee alinea's verloren zijn gegaan![]()
Nu kon ik weer naar huis fietsen, op de laptop (waar het oude document nog staat) het probleem fixen en wéér terug
VEERTIGquote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar of 40, waarvan 18 paar All Stars en 12 paar Dr. Martens (minimaal 8 vetergaatjes hoog), mijn standaard-schoeisel.
De rest zijn hele nette schoenen voor het werk (als ik op pad moet alleen) of schoenen die ik nauwelijks draag/gedragen heb.
Dat vind ik leuk.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surprise af?
* MadMaster wil foto's zien...
't Is maar goed dat 'ie geen kamelenfetisj heeft. 40 paar kamelen in je huisquote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
en dan zeggen ze altijd wat van vrouwen he
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar of 40, waarvan 18 paar All Stars en 12 paar Dr. Martens (minimaal 8 vetergaatjes hoog), mijn standaard-schoeisel.
De rest zijn hele nette schoenen voor het werk (als ik op pad moet alleen) of schoenen die ik nauwelijks draag/gedragen heb.
Leg uitquote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had in Zeeland moeten wonen
Zeeuws Meisjequote:
Ik geef het tenminste toe...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
VEERTIG![]()
![]()
en dan zeggen ze altijd wat van vrouwen he
Daar kan ik wat over zeggen, maar laat ik dat maar niet doen...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is maar goed dat 'ie geen kamelenfetisj heeft. 40 paar kamelen in je huis
Maar, het is ingeleverd.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde net mn paper in gaan leveren, lees m voor de zekerheid toch nog even door, heb ik gisteren in de haast zitten knippen en plakken in een hoofdstuk, waarbij promt de eerste twee alinea's verloren zijn gegaan![]()
Nu kon ik weer naar huis fietsen, op de laptop (waar het oude document nog staat) het probleem fixen en wéér terug
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees een vent. Als je kunt toegeven dat je 40 paar schoenen hebt, dan kan dat andere vast niet zo erg zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Daar kan ik wat over zeggen, maar laat ik dat maar niet doen...
Dat is zo...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Wees een vent. Als je kunt toegeven dat je 40 paar schoenen hebt, dan kan dat andere vast niet zo erg zijn
Klinkt wel vaag bekend. Maar ik ben niet zuinig, ik geef het wel uit als het moet (ook tussendoortjes, zomaar cadeautjes of ooit iets extra), maar grote bedragen vind ik moeilijk als het ook goedkoper kanquote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeeuws Meisje
Ons ben zunig
"Geen cent teveel hoor"
daarvoor heb je rubber laarzen nodig hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is maar goed dat 'ie geen kamelenfetisj heeft. 40 paar kamelen in je huis
ik durf best toe te geven dat ik van iets veel heb hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het tenminste toe...![]()
[..]
Daar kan ik wat over zeggen, maar laat ik dat maar niet doen...
dan is het nog stagiairquote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zo...
Ik verzamel geen kamelen, maar heb in een ver verleden, als stagiar, wel met kamelen gewerkt in Artis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |