quote:
Daar gaat het ook omquote:Op woensdag 5 december 2007 11:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klinkt wel vaag bekend. Maar ik ben niet zuinig, ik geef het wel uit als het moet (ook tussendoortjes, zomaar cadeautjes of ooit iets extra), maar grote bedragen vind ik moeilijk als het ook goedkoper kan
Dat is wel cool eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zo...
Ik verzamel geen kamelen, maar heb in een ver verleden, als stagiar, wel met kamelen gewerkt in Artis...
OK, de toon is gezet...quote:
Geen specifieke voorliefde voor kamelen, nee...quote:enne... heb je dan wel of geen voorliefde voor kamelen
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
MM, hoeveel paar schoenen heeft je vrouw?
ben gelukkig nooit gebeten door een kameelquote:Op woensdag 5 december 2007 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, de toon is gezet...![]()
[..]
Geen specifieke voorliefde voor kamelen, nee...
Ze spugen, stinken uit hun bek en kunnen lelijk bijten...
quote:Het heerlijk avondje is gekomen,
Het avondje van Sinterklaas
Hij heeft cadeautjes meegenomen
En natuurlijk ook zijn Pieterbaas
het was tijd voor wat andersquote:Op woensdag 5 december 2007 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 3 uur en ik ga in de schmink...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..], ook zoiets, ook veel All Stars en Dr. Martens en een karrevracht laarzen...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een geweldig kerst T-shirt gekocht met de tekst:
Jingle bells, Jingle bells, jingle all the way
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh
with you
Dus je hebt nu een halve zool?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zool is gescheurd
Nou moet ik nieuwe schoenen/laarsjes kopen
Voor een man vond ik dat best veel. Maarja, nu ik van MM weet...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:33 schreef iamredleader het volgende:goeiemiddag
ik heb 1 paar oude afgetrapte bruine schoenen, 1 paar sandalen voor in de zomer, 1 paar sloffen voor in huis, twee paar zwarte leren schonene en twee paar bruine leren schoenen.
Totaal = 7 paarvalt toch mee?
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor een man vond ik dat best veel. Maarja, nu ik van MM weet...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een geweldig kerst T-shirt gekocht met de tekst:
Jingle bells, Jingle bells, jingle all the way
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh
with you
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een halve zool?
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:33 schreef iamredleader het volgende:goeiemiddag
ik heb 1 paar oude afgetrapte bruine schoenen, 1 paar sandalen voor in de zomer, 1 paar sloffen voor in huis, twee paar zwarte leren schonene en twee paar bruine leren schoenen.
Totaal = 7 paarvalt toch mee?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
Sven: en zit ondertussen heel die zak leeg te vreten
Cathy:![]()
Sven: wacht ik stop hem in de trommel
Sven: bij de stroopwafels
Cathy: we hebben hier ook stroopwafels![]()
Cathy: * op ideeen komt
Sven: eh
Sven: dat zijn dus deze stroopwafels
Cathy: heb je die meegenomen!!!
Sven:![]()
quote:
Hij is goed.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
had ik deze al 's geplaatst?
[ afbeelding ]
Nice going Stooge!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
Sven: en zit ondertussen heel die zak leeg te vreten
Sven: wacht ik stop hem in de trommel
Sven: bij de stroopwafels
Cathy: we hebben hier ook stroopwafels![]()
Cathy: * op ideeen komt
Sven: eh
Sven: dat zijn dus deze stroopwafels
Cathy: heb je die meegenomen!!!
Sven:![]()
wat is Stooge?quote:
hij draagt vanalles en jij vraagt naar de stropdasquote:Op woensdag 5 december 2007 12:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom heeft die kalkoen een stropdas om
sommige mensen zijn echt domquote:Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben 3 jaar geleden met Sinterklaas een 'Beste wens voor alles'-kaart gestuurd met daarop twee foto's van een jeugdige MadMaster en mevr. MadMaster bij Sinterklaas met de mededeling dat ze die kaart goed moesten bewaren, aangezien het de laatste wenskaart was die we nog zouden versturen.
Het bedrag dat we jaarlijks uitgaven aan kaarten en postzegels zouden we gaan overmaken aan de CliniClowns (wat we ook echt doen!!) en we hebben iedereen opgeroepen om hetzelfde te doen.
En nog krijgen we jaarlijks massa's kaarten en vragen mensen of ze onze kaart misschien gemist hebben...
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
leuke voor de fipo-ers
Daar was ik ook wel benieuw naar eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij draagt vanalles en jij vraagt naar de stropdas
[..]
Ik ook maar het is niet helemaal wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga voorstellen aan mijn vrouw om die kaartenonzin ook te stoppen. Het is trouwens dat zij ze schrijft anders ging er geen kaart te deur uit.
Ik dacht inderdaad dat je bedoelde 'onder de plak zitten'.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook maar het is niet helemaal wat ik bedoel
Ik doelde een beetje op kluns/domoor maar veel gevonden betekenissen varieren van "onder de plak zitten" tot iemand die anderen naait.
ditoquote:
op dit moment kan ik nog steeds gratis aan kaarten komen via m'n schoonmoeder, en we geven ze gewoon vaak ipv een postzegelquote:
Dat werkt alleen in OUD denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Laten we een topic openen om de Fok community te overtuigen van het feit dat dit een betere oplossing is.
Ja, als we 40+ zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
Misschien posten we over een jaar of 10 allemaal wel in OUD.
Maar het komt wel in de buurtquote:Op woensdag 5 december 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
over 10 jaar ben ik nog een groen blaadje hoor, geen 40+
Ik heb net even je Fobo bekeken en eindelijk was er een redelijk definieerbare foto te aanschouwen (bij je vriendje helemaal) en de eerste rimpels tekenen zich ook bij jouw af...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
over 10 jaar ben ik nog een groen blaadje hoor, geen 40+
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net even je Fobo bekeken en eindelijk was er een redelijk definieerbare foto te aanschouwen (bij je vriendje helemaal) en de eerste rimpels tekenen zich ook bij jouw af...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
enne jullie weten dat OUD voor Ouders staat en niet voor Oud![]()
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
enne jullie weten dat OUD voor Ouders staat en niet voor Oud![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net even je Fobo bekeken en eindelijk was er een redelijk definieerbare foto te aanschouwen (bij je vriendje helemaal) en de eerste rimpels tekenen zich ook bij jouw af...
[ afbeelding ]
* checkt fobo *quote:Op woensdag 5 december 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kan niet meer doorklikken naar je vriendje(sorry, had mijn bril niet op) kutvuurwerk
Net nu de rest van Nederland er net mee gestopt is.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Etcetera het volgende:
lachrimpels
nou, de moggeltaal is ook doorgedrongen tot in de hoofdredactiekrijg net een mailtje met 'de planning voor moggel'
ik doel op het stuk vuurwerk wat af en toe door het beeld vliegt, bloedirritant.quote:
nogmaals maar dan van mij:quote:Op woensdag 5 december 2007 13:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ik doel op het stuk vuurwerk wat af en toe door het beeld vliegt, bloedirritant.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ik doel op het stuk vuurwerk wat af en toe door het beeld vliegt, bloedirritant.
Oog beschadigt door vuurwerk?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kan niet meer doorklikken naar je vriendje(sorry, had mijn bril niet op) kutvuurwerk
Ja het is wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net nu de rest van Nederland er net mee gestopt is.
quote:
Goed hoor en hoe is het in het koude westen?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het ermee in het koude noorden?
Ik zou het niet weten, ik zit in het natte Engelandquote:Op woensdag 5 december 2007 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor en hoe is het in het koude westen?
da's ook ten westen van Nederland andersquote:Op woensdag 5 december 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik zit in het natte Engeland
Ja, maar ik weet dus niet hoe het er aan toe is in West-Nederlandquote:Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's ook ten westen van Nederland anders
Maar je weet best wat 'ie bedoeltquote:Op woensdag 5 december 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
maar Yuri heeft het over 'het westen' en niet over 'West-Nederland'
O men, dat wordt weer lekker hierquote:Op woensdag 5 december 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet overigens wel hoe het met het westen van Nederland staat![]()
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slecht idee: pakjes drinken op de grond hebben liggen en troep op die pakjes hebben zodat je niet meer ziet waar ze liggen
Soempie????quote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slecht idee: pakjes drinken op de grond hebben liggen en troep op die pakjes hebben zodat je niet meer ziet waar ze liggen
Ik liep er al een paar dagen steeds net langs blijkbaar, en het pakje kon niet zo goed tegen mijn gewicht... ik hoefde niet eens te springenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Op zich is het niet zo erg maar als je de gewoonte hebt om op je troep te springen die op je grond ligt, dan heb je een probleem
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was jij niet degene die zich laatst enorm ergeerde aan een mede-bewoner die alles liet rondslingeren...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik liep er al een paar dagen steeds net langs blijkbaar, en het pakje kon niet zo goed tegen mijn gewicht... ik hoefde niet eens te springen
daar zit nog wel een dwarsstraatje tussen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik vanavond bisschopswijn gaan maken of speculaasmuffins......?
scherpquote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zich laatst enorm ergeerde aan een mede-bewoner die alles liet rondslingeren...
waarom niet beidquote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zal ik vanavond bisschopswijn gaan maken of speculaasmuffins......?
Ja allebei is natuurlijk ook een goed ideequote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
waarom niet beiden anders de muffins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |