quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren 24 punten van de de 40 gescored bij de quiz. Das toch niet zo goed
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
zo heb net een bureaustoel in elkara geknutseld![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu nog leren typen en je dag is
![]()
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu nog leren typen en je dag is
![]()
ik denk dat dit eerder een typo isquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doen
k heb wel Dyslexie maar meestal zijn het gewoon typo'squote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo voor lul lopen? Wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga echt voor lul lopen vrijdag op dat vrijgezellenfeestEn anders de bruid wel
We gaan trouwens ook meedoen aan een quiznight, toepasselijk heIk ben benieuwd hoeveel punten wij gaan scoren!!!
viespeukquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kwijlt over het hele topic heen *![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
AvondHele donkere regenachtige middag
* Yuri knuffeltquote:
Neequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:Te Volgen koekenPan...
Nem, heb jij ooit nog die pan teruggekregen van de Sneaky Monkeys?
[..]
da's inderdaad niet super-goed, nee.
Een week? Waar komt dat vriendje vandaan dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Ik had zaterdag al een afspraak staan. Hele dag naar Duitsland.![]()
En ik wil niet zo'n domme drol zijn die haar sociale leven opgeeft vanwege een vriendje. Maar ik wil ook niet nog een week wachten voor ik hem weer zie.
![]()
![]()
Baal.![]()
Ja, een week. Die zondag heeft hij een familiefeest. Hij werkt, ik heb college doordeweeks. 's Avonds hadden we ook al vanalles staan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een week? Waar komt dat vriendje vandaan dan?
Dat laatste vrees ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ach joh....msn-en en je telefoonrekening opkrikken
Ah.. een grootverdiener uit de goningse suburbsquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een week. Die zondag heeft hij een familiefeest. Hij werkt, ik heb college doordeweeks. 's Avonds hadden we ook al vanalles staan.
En hij woont niet in Grunn, maarja, dat kon ik niet ruiken toen ik hem leerde kennen.![]()
Gisteren niet maar ik heb 'm een tijdje geleden gedownload.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Heeft er nog iemand gister Californication gezien?![]()
Nee, nog niet. Dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
Heb je al meer afleveringen gezien?
Pak je koekenpan(ja, wéér) en leg er een dikke laag zonnebloemolie in.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet weer es gaan verzinnen wat ik ga eten vandaag. Eigenlijk heb ik zin in friet, maar ik vertrouw de friteuse hier niet
Gogol Bordelloquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:04 schreef MadMaster het volgende:
2e poging:
Gingen er hier nog mensen naar Gogol Bordello vanavond?
Zo ja:
Mochten jullie een klein bonkig mannetje daar aantreffen, dan heb je kans dat ik het ben...
Dank je voor je advies Nem, maar eigenlijk wilde ik vooral weer even klagenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pak je koekenpan(ja, wéér) en leg er een dikke laag zonnebloemolie in.
Pak een paar aardappels, was ze en snij ze in dikke repen(ongeschild).
Verhit je olie en leg je aardappels erin. Lekker. Veel beter dan "friet" uit een diepvriezer.
Ohquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je voor je advies Nem, maar eigenlijk wilde ik vooral weer even klagen
zelfs die hond op de achtergrond zit kapot te gaan van vervelingquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is toch 1,2, veel?
Nog een ervij en er zijn er al veel.
Nog 1 erbij en we kunnen
[ afbeelding ]
Hoe zwaar ben je ingemaakt?quote:
Nou..zoals ik zei: alle potjes ingemaaktquote:
Revenge is yours!quote:Op woensdag 14 november 2007 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..zoals ik zei: alle potjes ingemaakt
3 stuks.
Lang leve de valse trucs!quote:
quote:
Als je het aan mij vraagt: Goed, nog 5 uur en dan ben ik voorlopig van mijn nachtdiensten af.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het ermee?
En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vroeg het aan niemand in het bijzonder, dus ook aan jou C4
quote:Op woensdag 14 november 2007 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De zogeheten berenlul in vaktermen
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die dan weer niet verward moet worden met een frikandel
Dank je wel, en doe Homer de groeten!quote:Op woensdag 14 november 2007 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Simpsons of zo kijken en dan slapen. C4, succes met de rest van je dienst!
Het was geweldig...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gogol Bordello....nét te laat voor kaarten
*jaloers is
De Spits noet gezien, maar het is ook een manier om beroemd te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:04 schreef Etcetera het volgende:
wie heeft de spits van vandaag gezien2Girls1Cup heeft de voorpagina gehaald
ransbakquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic pist in koffiepot
"Goedemoooooorguh!"
ik heb het filmpje nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 14 november 2007 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De Spits noet gezien, maar het is ook een manier om beroemd te worden.
Wat een ranzig filmpje.
Daat is een T**girl nog erg netjes bij
Mooi toch, je zit lekker en de docent biedt de ideale ambiance om lekker weg te dommelenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes er mee LB! Ik heb zo een college waar ik geen zin in heb... de docent die het geeft heeft nogal een saaie stem en sinds kort hebben ze comfy stoelen neergezet
Waar ben jij dan hequote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
hey Neleos
foei LBniet weggaan
het is gezellig hier
![]()
ze raden aan om 4x per jaar van borsteltje te wisselen geloof ik, dus dat valt op zich nog meequote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies, dat is mijn redenering ook. Als ik een paar euro meer kwijt ben voor zo'n borsteltje maar dat uitspaar bij de tandarts is het winst
weinig in de planningquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuke plannen voor vandaag, mensen?
Een website voor iemand afmaken, mijn opname van Gogol Bordello bewerken (wat een bassen...) en vanavond even helemaal niets...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet nog even een paper schrijven waarvoor de deadline over -2 weken isquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog een eigen opname liggen van hun concert vorig jaar in de HMH, die luister ik dan wel vanavond...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ssssjt, MM, verpest het nou niet
Nee hoor... Mn ouders waren in mei naar de KC en hadden mij niet meegevraagdquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb je het concerten-virus te pakken na je bezoek aan die Duitsers?
Ik vond het helemaal geweldigquote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik was ook naar RW vorig jaar, 2 keer zelfs...![]()
Maar dat vond ik echt een drama, 2 keer dezelfde show, 2 keer dezelfde grappen en 2 keer dezelfde ellende. Heb op 25 juni een opname gemaakt van het concert, maar die ligt onder in de la...
Ja hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stukje Gogol Bordello van gisteren horen straks?
Ben de opname nu aan het bewerken...
Graag gedaan...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wachtde vraag in de AKQ heeft me op een goed idee gebracht: ik ga een cake bakken!
![]()
Supermakkelijk, en terwijl de lekkere geur zich verspreid kan ik verdertypen
Vastquote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Supermakkelijk, en terwijl de lekkere geur zich verspreid kan ik verdertypen
Dan ga je toch met je slaapzak in een grote stad liggen?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:stomme bruna
stomme readshop
stom kutgat waar ik woon
ze gaan niet open vrijdagnacht, als de laatste harry potter uitkomt. en ik wou 'm zo graag 's nachts ophalen![]()
hufters
![]()
en verder weggaan is geen optie want pitt is jarig vrijdag, da's dan een beetje lullig natuurlijk
Leuk! Bij iemand anders thuis klussen is ideaalquote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavon verven bij een vriend die net verhuisd is
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Bij iemand anders thuis klussen is ideaaler wordt je gezegd wat je moet doen, en als je klaar bent ga je naar huis. Bij je eigen verhuizing is het veel gestresster allemaal
Dan wacht je een dagquote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:stomme bruna
stomme readshop
stom kutgat waar ik woon
ze gaan niet open vrijdagnacht, als de laatste harry potter uitkomt. en ik wou 'm zo graag 's nachts ophalen![]()
hufters
![]()
en verder weggaan is geen optie want pitt is jarig vrijdag, da's dan een beetje lullig natuurlijk
Zou je denken he? Ik hoorde gisteren verhalen van wat mensen waarbij dat dus absoluut niet zo was.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Bij iemand anders thuis klussen is ideaaler wordt je gezegd wat je moet doen, en als je klaar bent ga je naar huis. Bij je eigen verhuizing is het veel gestresster allemaal
Veel te ver weg.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je nu voor het eerst weer thuis?
Waar woont je vriend?
Dat is ook gewoon domquote:Op woensdag 14 november 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken he? Ik hoorde gisteren verhalen van wat mensen waarbij dat dus absoluut niet zo was.
De klusses kwamen aan en hebben 3/4 van de tijd niets gedaan omdat er niets geregeld was, de bewoners zelf geen idee hadden waar ze nou mee bezig waren etc.
Maarja..wat wil je? Een jong stelletje dat nog thuis woonde krijg via paps het advies een oud huisje te kopen en ALLES eruit te gooien en opnieuw op te bouwen
Utrecht, da's wel ver weg ja.....quote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel te ver weg.![]()
Maar ik kon vandaag wel lekker in Utrecht shoppen.We hadden ons verslapen en daardoor zou ik de trein toch niet meer halen.
![]()
pitt is vrijdag jarig, dus dat wordt 'm nietquote:Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga je toch met je slaapzak in een grote stad liggen?
jamajamajamjamajamaquote:
Je hebt hem toch al gelezenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
jamajamajamjamajama
ik wil daaaahaaaaaaaaaaaaaaaan
niet in het Nederlandsquote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al gelezen![]()
Als je hem nou zo graag wil hebben.. kan je toch ook gewoon bij bol.com bestellen? Dacht een keer zo'n radio reclame gehoord te hebben dat je hem dan op de dag van de release thuis hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet in het Nederlands
en het is de laatste keer dat ik 'm 's nachts kan ophalen
nou ja, dan maar zaterdag ophalen. en ff reserveren, anders istie weg denk ik
ik vind uit de winkel halen leukerquote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je hem nou zo graag wil hebben.. kan je toch ook gewoon bij bol.com bestellen? Dacht een keer zo'n radio reclame gehoord te hebben dat je hem dan op de dag van de release thuis hebt.
Tis nog steeds het zelfde boek hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet in het Nederlands
en het is de laatste keer dat ik 'm 's nachts kan ophalen
nou ja, dan maar zaterdag ophalen. en ff reserveren, anders istie weg denk ik
Kan je idd meteen even socializen met je 'soortgenoten'quote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind uit de winkel halen leuker![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zou je denken he? Ik hoorde gisteren verhalen van wat mensen waarbij dat dus absoluut niet zo was.
De klusses kwamen aan en hebben 3/4 van de tijd niets gedaan omdat er niets geregeld was, de bewoners zelf geen idee hadden waar ze nou mee bezig waren etc.
Maarja..wat wil je? Een jong stelletje dat nog thuis woonde krijg via paps het advies een oud huisje te kopen en ALLES eruit te gooien en opnieuw op te bouwen
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bij ons lekker niet. Jij hebt toen heel prettig geholpen met het schilderen, naar mijn mening waren de instructies helder, nietwaar?
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo was het wel fijn werken inderdaad
Dan word je twee keer genaaid en dan mag je nog niet naar Snow Patrolquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hoor... Mn ouders waren in mei naar de KC en hadden mij niet meegevraagdIk dus vet boos. EN datzelfde kunstje flikte ze me bij SNow Patrol en beide keren vroegen ze wel mn broer
Nu mag ik wel mee
En 24 juni 2006 was ik naar Robbie Williams
Nee, dat was ook wel fijn. Voor mij dan...om te lachenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
behalve dan de stroomstoot
auw
![]()
Ik weet het wel zeker...maar op een onmogelijk moment moet je de telefoon neerleggen en optyfen naar een parkeerplaats.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gok dat ie de weg kwijt was
Wel vervelend, though.
Nee, is echt verplicht. Duurt 2 uur met rondleiding enzoquote:Op woensdag 14 november 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Introductie verplicht?
Bij "ons" kun je gewoon een afspraak maken voor de intake en dan krijg je een gesprekje en test en ga je een plan maken.
Maar dat is alleen als je zelf wilt. Je kunt ook zo beginnen.
Dan had ik de trein sowieso gemist. Ik was al later, omdat ik naar een goede doelen praatje had lopen luisteren zie je wel, ik ben zo liefquote:Op woensdag 14 november 2007 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon boos worden en zeggen wat je denkt. Omhooggevallen ouwe kut.
Tsssquote:Ik had laatst ook zo'n akkefietje met iemand uit de buurt, die deed net alsof onze hele hut verwilderd was en dat ze verbaasd was dat er iemand woonde (okay, de tuin is een bende, maar verder is het altijd netjes, nooit herrie ofzo). Toen ik haar vertelde dat ze voor de tuin bij de huisbaas moest zijn begon ze betweterig te doen, ik moest niet zo'n grote mond hebben aan maar eens aan het werk gaan... bla bla. Toen ik 'r recht in d'r gezicht zei dat zij de werkeloze, lelijke oude heks was en zich eerst maar eens om zichzelf moest gaan bekommeren in plaats van zich tegen anderen aan te bemoeien keek ze iets minder blij en liep ze maar weg.
Prima hoor, als je commentaar hebt, maar dan wel op een fatsoenlijke toon en in alle redelijkheid. Zo'n belerend vingertje van een oud wijf dat de arrogant is om naar je te luisteren pik ik niet..
ik kan er haast boos om worden
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 17:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, is echt verplicht. Duurt 2 uur met rondleiding enzo
[..]
Foutquote:Op woensdag 14 november 2007 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon boos worden en zeggen wat je denkt. Omhooggevallen ouwe kut.
Ik had laatst ook zo'n akkefietje met iemand uit de buurt, die deed net alsof onze hele hut verwilderd was en dat ze verbaasd was dat er iemand woonde (okay, de tuin is een bende, maar verder is het altijd netjes, nooit herrie ofzo). Toen ik haar vertelde dat ze voor de tuin bij de huisbaas moest zijn begon ze betweterig te doen, ik moest niet zo'n grote mond hebben aan maar eens aan het werk gaan... bla bla. Toen ik 'r recht in d'r gezicht zei dat zij de werkeloze, lelijke oude heks was en zich eerst maar eens om zichzelf moest gaan bekommeren in plaats van zich tegen anderen aan te bemoeien keek ze iets minder blij en liep ze maar weg.
Prima hoor, als je commentaar hebt, maar dan wel op een fatsoenlijke toon en in alle redelijkheid. Zo'n belerend vingertje van een oud wijf dat de arrogant is om naar je te luisteren pik ik niet..
ik kan er haast boos om worden
Ze heeft een fobo, misschien moet je het daar ff postenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komt Jojoortje hier nog wel eens?
Indien wel, dan wil ik haar even op dit topic attenderen.
Gna gna. Dank.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ze heeft een fobo, misschien moet je het daar ff posten
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net op een webwinkel gekeken en het is nog net niet zo dat een verpakking van 10 floppy's duurder is dan 10 dvd-r's, maar het scheelt niet veel
Zuurkoolstamp in de magnetron werkte ook primaquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even koekenpan opstarten(ja, alweer). Beetje boter warm maken. Even laten bakken. Eten
Oh ja: ik heb vandaag een koekenpan gekochtquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even koekenpan opstarten(ja, alweer). Beetje boter warm maken. Even laten bakken. Eten
't was maar een grapjequote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zuurkoolstamp in de magnetron werkte ook prima
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komt Jojoortje hier nog wel eens?
Indien wel, dan wil ik haar even op dit topic attenderen.
Daar heb ik mijn wok en koekenpan ook vandaanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja: ik heb vandaag een koekenpan gekocht. Was 5 euro bij Kruidvat, zal dus geen toppan zijn maar ongetwijfeld beter dan de koekenpan die hier aanwezig was
Waar ging/gaat het over?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
bah ik wil tegenlicht terug kijken maar het staat nog niet op uitzending gemist![]()
Neen, maar ik kan me wel even registeren. Ik zie 'm er al bij staanquote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je toegang tot dimeadozen.org?
Lukt registratie?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen, maar ik kan me wel even registeren. Ik zie 'm er al bij staan
Je gebruikt Cool Editquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt registratie?
Meestal zit het vol, maar dan moet je het even een paar keer proberen.
Beter dan al die andere 'modernere' programma's waar je de helft toch niet van gebruikt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Je gebruikt Cool Edit
Flashbask
Fijn programma was dat
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh..welk IP ben jij(einde)?
87
16
35
131
237
26
Anyway...Cool Edit is inderdaad erg relax. Ik gebruikt het een tijdje om LP's een beetje op te monteren
Jammer...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
Tot zover mijn gehaast etc. Schilderen gaat niet door
Er zijn al genoeg schilders vandaag.
Volgende weer weer voor de onderverdieping.
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat was ook wel fijn. Voor mij dan...om te lachen
Raampje open laten staan?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:01 schreef Etcetera het volgende:
er zijn 4 huishoudens in Nederland die Harry Potter al in hun bezit hebben![]()
dankzij een stomme actie van de Blokker in Winschoten
Wel blijven seeden, hè...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:04 schreef Nembrionic het volgende:
@MadMaster: het geluid is best behoorlijk
Maar het is wat je zegt: de bassen zijn een ramp
Ik zie/hoor dat ze ook hier in Amsterdam weer die ENORME toegift hebben gedaan. 17,5 minuut deze keer![]()
Dat was echt zo mooi op Lowlands....compleet onverwacht, zo lekker...en maar door en door en door en sneller en harder en sneller
d'r stond een open doos met boeken bij de kassa, en de mensen die de nieuwste dvd kochten dachten: oh, da's mooi. en namen HP 7 ook mee. maar dat mocht dus helemaal nietquote:
elke zaak die het boek gaat verkopen moest een contract tekenen waarin staat wanneer ze het boek mogen gaan verkopen. Overschrijding daarvan gaat 5.000 euro per boek kosten. ik denk dat ze dit doen omdat er ook nog een peperdure campagne tegenaan is gegooid om het boek bekendheid te gevenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef ChopperMick het volgende:
waar doen ze moeilijk over, plot is toch al bekend want je had het in het Engels kunnen (moeten?) lezen
oh ja, Harry Potter was nog niet zo bekend natuurlijk....quote:Op donderdag 15 november 2007 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
elke zaak die het boek gaat verkopen moest een contract tekenen waarin staat wanneer ze het boek mogen gaan verkopen. Overschrijding daarvan gaat 5.000 euro per boek kosten. ik denk dat ze dit doen omdat er ook nog een peperdure campagne tegenaan is gegooid om het boek bekendheid te geven
wiequote:Op donderdag 15 november 2007 10:07 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
oh ja, Harry Potter was nog niet zo bekend natuurlijk....
VBL is dan idd voetbalquote:
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het erg als ik onderstaand t-shirt grappig vond?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het erg als ik onderstaand t-shirt grappig vond?
[ afbeelding ]
ik weet het niet, komt me wel vaag bekend voor moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?
De pagina die ik net heb gevonden beweert dat het uit Full Metal Jacket komtquote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?
Correct. Boom boom!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De pagina die ik net heb gevonden beweert dat het uit Full Metal Jacket komt
Boom boom! weet ik ook, dat komt uit Basil Brushquote:
Eeeeeh...ook gewoon uit FMJquote:Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boom boom! weet ik ook, dat komt uit Basil Brush
Belangrijk verschil is dat ik FMJ nooit gekeken heb en Basil Brush welquote:
En ik heb zelfs nog nooit gehoord van Basil Brushquote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belangrijk verschil is dat ik FMJ nooit gekeken heb en Basil Brush wel
Komt uit een Engels kinderprogramma, met soms erg melige grappen. Hebben ze problemen met de afvoer en dan komt Basil met de melding "I found it, it's a leek" terwijl hij een prei omhoog houdt, dat idee.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik heb zelfs nog nooit gehoord van Basil Brush
Whahaquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt uit een Engels kinderprogramma, met soms erg melige grappen. Hebben ze problemen met de afvoer en dan komt Basil met de melding "I found it, it's a leek" terwijl hij een prei omhoog houdt, dat idee.
FF checkenquote:
Inderdaad, dat was best irritantquote:Op donderdag 15 november 2007 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit wel een vervelende hoge piep bij dat filmpje
* Hawaii_Tim checkt verjaardagskalenderquote:
Correctquote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim checkt verjaardagskalender
Nem, over 9 dagen is het nog geen maart
Nu krijg ik zin om mee te rellenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2719282.ece
ik heb de updates gedaan![]()
inclusief het opduiken van info, en ben niet eens journalist
ben je een beetje te laat mee, de 'rel' is volgens mij al voorbijquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi Etc![]()
[..]
Nu krijg ik zin om mee te rellen![]()
Dammit....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben je een beetje te laat mee, de 'rel' is volgens mij al voorbij
Link is dood. Gaat dit over die stakende leerlingen?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2719282.ece
ik heb de updates gedaan![]()
inclusief het opduiken van info, en ben niet eens journalist
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2719282.ecequote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Link is dood. Gaat dit over die stakende leerlingen?
Was zostraks op de Grote Markt (lekkere oliebollen gekocht) en dacht WTF is dit
Maar nu snap ik het dus
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
LB, als je je nog verveelt: ze zijn nog bezig op de Grote Markt. d'r zijn ook wat brandjes geweest schijnbaarmoet je maar ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |