oh ja, Harry Potter was nog niet zo bekend natuurlijk....quote:Op donderdag 15 november 2007 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
elke zaak die het boek gaat verkopen moest een contract tekenen waarin staat wanneer ze het boek mogen gaan verkopen. Overschrijding daarvan gaat 5.000 euro per boek kosten. ik denk dat ze dit doen omdat er ook nog een peperdure campagne tegenaan is gegooid om het boek bekendheid te geven
wiequote:Op donderdag 15 november 2007 10:07 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
oh ja, Harry Potter was nog niet zo bekend natuurlijk....
VBL is dan idd voetbalquote:
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het erg als ik onderstaand t-shirt grappig vond?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het erg als ik onderstaand t-shirt grappig vond?
[ afbeelding ]
ik weet het niet, komt me wel vaag bekend voor moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?
De pagina die ik net heb gevonden beweert dat het uit Full Metal Jacket komtquote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?
Correct. Boom boom!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De pagina die ik net heb gevonden beweert dat het uit Full Metal Jacket komt
Boom boom! weet ik ook, dat komt uit Basil Brushquote:
Eeeeeh...ook gewoon uit FMJquote:Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boom boom! weet ik ook, dat komt uit Basil Brush
Belangrijk verschil is dat ik FMJ nooit gekeken heb en Basil Brush welquote:
En ik heb zelfs nog nooit gehoord van Basil Brushquote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belangrijk verschil is dat ik FMJ nooit gekeken heb en Basil Brush wel
Komt uit een Engels kinderprogramma, met soms erg melige grappen. Hebben ze problemen met de afvoer en dan komt Basil met de melding "I found it, it's a leek" terwijl hij een prei omhoog houdt, dat idee.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik heb zelfs nog nooit gehoord van Basil Brush
Whahaquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt uit een Engels kinderprogramma, met soms erg melige grappen. Hebben ze problemen met de afvoer en dan komt Basil met de melding "I found it, it's a leek" terwijl hij een prei omhoog houdt, dat idee.
FF checkenquote:
Inderdaad, dat was best irritantquote:Op donderdag 15 november 2007 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit wel een vervelende hoge piep bij dat filmpje
* Hawaii_Tim checkt verjaardagskalenderquote:
Correctquote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim checkt verjaardagskalender
Nem, over 9 dagen is het nog geen maart
Nu krijg ik zin om mee te rellenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2719282.ece
ik heb de updates gedaan![]()
inclusief het opduiken van info, en ben niet eens journalist
ben je een beetje te laat mee, de 'rel' is volgens mij al voorbijquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi Etc![]()
[..]
Nu krijg ik zin om mee te rellen![]()
Dammit....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben je een beetje te laat mee, de 'rel' is volgens mij al voorbij
Link is dood. Gaat dit over die stakende leerlingen?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2719282.ece
ik heb de updates gedaan![]()
inclusief het opduiken van info, en ben niet eens journalist
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2719282.ecequote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Link is dood. Gaat dit over die stakende leerlingen?
Was zostraks op de Grote Markt (lekkere oliebollen gekocht) en dacht WTF is dit
Maar nu snap ik het dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |