Gna gna. Dank.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ze heeft een fobo, misschien moet je het daar ff posten
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net op een webwinkel gekeken en het is nog net niet zo dat een verpakking van 10 floppy's duurder is dan 10 dvd-r's, maar het scheelt niet veel
Zuurkoolstamp in de magnetron werkte ook primaquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even koekenpan opstarten(ja, alweer). Beetje boter warm maken. Even laten bakken. Eten
Oh ja: ik heb vandaag een koekenpan gekochtquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even koekenpan opstarten(ja, alweer). Beetje boter warm maken. Even laten bakken. Eten
't was maar een grapjequote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zuurkoolstamp in de magnetron werkte ook prima
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komt Jojoortje hier nog wel eens?
Indien wel, dan wil ik haar even op dit topic attenderen.
Daar heb ik mijn wok en koekenpan ook vandaanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja: ik heb vandaag een koekenpan gekocht. Was 5 euro bij Kruidvat, zal dus geen toppan zijn maar ongetwijfeld beter dan de koekenpan die hier aanwezig was
Waar ging/gaat het over?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
bah ik wil tegenlicht terug kijken maar het staat nog niet op uitzending gemist![]()
Neen, maar ik kan me wel even registeren. Ik zie 'm er al bij staanquote:Op woensdag 14 november 2007 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je toegang tot dimeadozen.org?
Lukt registratie?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen, maar ik kan me wel even registeren. Ik zie 'm er al bij staan
Je gebruikt Cool Editquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt registratie?
Meestal zit het vol, maar dan moet je het even een paar keer proberen.
Beter dan al die andere 'modernere' programma's waar je de helft toch niet van gebruikt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Je gebruikt Cool Edit
Flashbask
Fijn programma was dat
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh..welk IP ben jij(einde)?
87
16
35
131
237
26
Anyway...Cool Edit is inderdaad erg relax. Ik gebruikt het een tijdje om LP's een beetje op te monteren
Jammer...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
Tot zover mijn gehaast etc. Schilderen gaat niet door
Er zijn al genoeg schilders vandaag.
Volgende weer weer voor de onderverdieping.
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat was ook wel fijn. Voor mij dan...om te lachen
Raampje open laten staan?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:01 schreef Etcetera het volgende:
er zijn 4 huishoudens in Nederland die Harry Potter al in hun bezit hebben![]()
dankzij een stomme actie van de Blokker in Winschoten
Wel blijven seeden, hč...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:04 schreef Nembrionic het volgende:
@MadMaster: het geluid is best behoorlijk
Maar het is wat je zegt: de bassen zijn een ramp
Ik zie/hoor dat ze ook hier in Amsterdam weer die ENORME toegift hebben gedaan. 17,5 minuut deze keer![]()
Dat was echt zo mooi op Lowlands....compleet onverwacht, zo lekker...en maar door en door en door en sneller en harder en sneller
d'r stond een open doos met boeken bij de kassa, en de mensen die de nieuwste dvd kochten dachten: oh, da's mooi. en namen HP 7 ook mee. maar dat mocht dus helemaal nietquote:
elke zaak die het boek gaat verkopen moest een contract tekenen waarin staat wanneer ze het boek mogen gaan verkopen. Overschrijding daarvan gaat 5.000 euro per boek kosten. ik denk dat ze dit doen omdat er ook nog een peperdure campagne tegenaan is gegooid om het boek bekendheid te gevenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef ChopperMick het volgende:
waar doen ze moeilijk over, plot is toch al bekend want je had het in het Engels kunnen (moeten?) lezen
oh ja, Harry Potter was nog niet zo bekend natuurlijk....quote:Op donderdag 15 november 2007 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
elke zaak die het boek gaat verkopen moest een contract tekenen waarin staat wanneer ze het boek mogen gaan verkopen. Overschrijding daarvan gaat 5.000 euro per boek kosten. ik denk dat ze dit doen omdat er ook nog een peperdure campagne tegenaan is gegooid om het boek bekendheid te geven
wiequote:Op donderdag 15 november 2007 10:07 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
oh ja, Harry Potter was nog niet zo bekend natuurlijk....
VBL is dan idd voetbalquote:
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het erg als ik onderstaand t-shirt grappig vond?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het erg als ik onderstaand t-shirt grappig vond?
[ afbeelding ]
ik weet het niet, komt me wel vaag bekend voor moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?
De pagina die ik net heb gevonden beweert dat het uit Full Metal Jacket komtquote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je ook waar die tekst vandaan komt?
Correct. Boom boom!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De pagina die ik net heb gevonden beweert dat het uit Full Metal Jacket komt
Boom boom! weet ik ook, dat komt uit Basil Brushquote:
Eeeeeh...ook gewoon uit FMJquote:Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boom boom! weet ik ook, dat komt uit Basil Brush
Belangrijk verschil is dat ik FMJ nooit gekeken heb en Basil Brush welquote:
En ik heb zelfs nog nooit gehoord van Basil Brushquote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belangrijk verschil is dat ik FMJ nooit gekeken heb en Basil Brush wel
Komt uit een Engels kinderprogramma, met soms erg melige grappen. Hebben ze problemen met de afvoer en dan komt Basil met de melding "I found it, it's a leek" terwijl hij een prei omhoog houdt, dat idee.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik heb zelfs nog nooit gehoord van Basil Brush
Whahaquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt uit een Engels kinderprogramma, met soms erg melige grappen. Hebben ze problemen met de afvoer en dan komt Basil met de melding "I found it, it's a leek" terwijl hij een prei omhoog houdt, dat idee.
FF checkenquote:
Inderdaad, dat was best irritantquote:Op donderdag 15 november 2007 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit wel een vervelende hoge piep bij dat filmpje
* Hawaii_Tim checkt verjaardagskalenderquote:
Correctquote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim checkt verjaardagskalender
Nem, over 9 dagen is het nog geen maart
Nu krijg ik zin om mee te rellenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2719282.ece
ik heb de updates gedaan![]()
inclusief het opduiken van info, en ben niet eens journalist
ben je een beetje te laat mee, de 'rel' is volgens mij al voorbijquote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi Etc![]()
[..]
Nu krijg ik zin om mee te rellen![]()
Dammit....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben je een beetje te laat mee, de 'rel' is volgens mij al voorbij
Link is dood. Gaat dit over die stakende leerlingen?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2719282.ece
ik heb de updates gedaan![]()
inclusief het opduiken van info, en ben niet eens journalist
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2719282.ecequote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Link is dood. Gaat dit over die stakende leerlingen?
Was zostraks op de Grote Markt (lekkere oliebollen gekocht) en dacht WTF is dit
Maar nu snap ik het dus
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
LB, als je je nog verveelt: ze zijn nog bezig op de Grote Markt. d'r zijn ook wat brandjes geweest schijnbaarmoet je maar ff kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |