Vastquote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Supermakkelijk, en terwijl de lekkere geur zich verspreid kan ik verdertypen
Dan ga je toch met je slaapzak in een grote stad liggen?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:stomme bruna
stomme readshop
stom kutgat waar ik woon
ze gaan niet open vrijdagnacht, als de laatste harry potter uitkomt. en ik wou 'm zo graag 's nachts ophalen![]()
hufters
![]()
en verder weggaan is geen optie want pitt is jarig vrijdag, da's dan een beetje lullig natuurlijk
Leuk! Bij iemand anders thuis klussen is ideaalquote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavon verven bij een vriend die net verhuisd is
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Bij iemand anders thuis klussen is ideaaler wordt je gezegd wat je moet doen, en als je klaar bent ga je naar huis. Bij je eigen verhuizing is het veel gestresster allemaal
Dan wacht je een dagquote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:stomme bruna
stomme readshop
stom kutgat waar ik woon
ze gaan niet open vrijdagnacht, als de laatste harry potter uitkomt. en ik wou 'm zo graag 's nachts ophalen![]()
hufters
![]()
en verder weggaan is geen optie want pitt is jarig vrijdag, da's dan een beetje lullig natuurlijk
Zou je denken he? Ik hoorde gisteren verhalen van wat mensen waarbij dat dus absoluut niet zo was.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Bij iemand anders thuis klussen is ideaaler wordt je gezegd wat je moet doen, en als je klaar bent ga je naar huis. Bij je eigen verhuizing is het veel gestresster allemaal
Veel te ver weg.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je nu voor het eerst weer thuis?
Waar woont je vriend?
Dat is ook gewoon domquote:Op woensdag 14 november 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken he? Ik hoorde gisteren verhalen van wat mensen waarbij dat dus absoluut niet zo was.
De klusses kwamen aan en hebben 3/4 van de tijd niets gedaan omdat er niets geregeld was, de bewoners zelf geen idee hadden waar ze nou mee bezig waren etc.
Maarja..wat wil je? Een jong stelletje dat nog thuis woonde krijg via paps het advies een oud huisje te kopen en ALLES eruit te gooien en opnieuw op te bouwen
Utrecht, da's wel ver weg ja.....quote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel te ver weg.![]()
Maar ik kon vandaag wel lekker in Utrecht shoppen.We hadden ons verslapen en daardoor zou ik de trein toch niet meer halen.
![]()
pitt is vrijdag jarig, dus dat wordt 'm nietquote:Op woensdag 14 november 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga je toch met je slaapzak in een grote stad liggen?
jamajamajamjamajamaquote:
Je hebt hem toch al gelezenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
jamajamajamjamajama
ik wil daaaahaaaaaaaaaaaaaaaan
niet in het Nederlandsquote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al gelezen![]()
Als je hem nou zo graag wil hebben.. kan je toch ook gewoon bij bol.com bestellen? Dacht een keer zo'n radio reclame gehoord te hebben dat je hem dan op de dag van de release thuis hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet in het Nederlands
en het is de laatste keer dat ik 'm 's nachts kan ophalen
nou ja, dan maar zaterdag ophalen. en ff reserveren, anders istie weg denk ik
ik vind uit de winkel halen leukerquote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je hem nou zo graag wil hebben.. kan je toch ook gewoon bij bol.com bestellen? Dacht een keer zo'n radio reclame gehoord te hebben dat je hem dan op de dag van de release thuis hebt.
Tis nog steeds het zelfde boek hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet in het Nederlands
en het is de laatste keer dat ik 'm 's nachts kan ophalen
nou ja, dan maar zaterdag ophalen. en ff reserveren, anders istie weg denk ik
Kan je idd meteen even socializen met je 'soortgenoten'quote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind uit de winkel halen leuker![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zou je denken he? Ik hoorde gisteren verhalen van wat mensen waarbij dat dus absoluut niet zo was.
De klusses kwamen aan en hebben 3/4 van de tijd niets gedaan omdat er niets geregeld was, de bewoners zelf geen idee hadden waar ze nou mee bezig waren etc.
Maarja..wat wil je? Een jong stelletje dat nog thuis woonde krijg via paps het advies een oud huisje te kopen en ALLES eruit te gooien en opnieuw op te bouwen
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bij ons lekker niet. Jij hebt toen heel prettig geholpen met het schilderen, naar mijn mening waren de instructies helder, nietwaar?
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo was het wel fijn werken inderdaad
Dan word je twee keer genaaid en dan mag je nog niet naar Snow Patrolquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee hoor... Mn ouders waren in mei naar de KC en hadden mij niet meegevraagdIk dus vet boos. EN datzelfde kunstje flikte ze me bij SNow Patrol en beide keren vroegen ze wel mn broer
Nu mag ik wel mee
En 24 juni 2006 was ik naar Robbie Williams
Nee, dat was ook wel fijn. Voor mij dan...om te lachenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
behalve dan de stroomstoot
auw
![]()
Ik weet het wel zeker...maar op een onmogelijk moment moet je de telefoon neerleggen en optyfen naar een parkeerplaats.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gok dat ie de weg kwijt was
Wel vervelend, though.
Nee, is echt verplicht. Duurt 2 uur met rondleiding enzoquote:Op woensdag 14 november 2007 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Introductie verplicht?
Bij "ons" kun je gewoon een afspraak maken voor de intake en dan krijg je een gesprekje en test en ga je een plan maken.
Maar dat is alleen als je zelf wilt. Je kunt ook zo beginnen.
Dan had ik de trein sowieso gemist. Ik was al later, omdat ik naar een goede doelen praatje had lopen luisteren zie je wel, ik ben zo liefquote:Op woensdag 14 november 2007 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon boos worden en zeggen wat je denkt. Omhooggevallen ouwe kut.
Tsssquote:Ik had laatst ook zo'n akkefietje met iemand uit de buurt, die deed net alsof onze hele hut verwilderd was en dat ze verbaasd was dat er iemand woonde (okay, de tuin is een bende, maar verder is het altijd netjes, nooit herrie ofzo). Toen ik haar vertelde dat ze voor de tuin bij de huisbaas moest zijn begon ze betweterig te doen, ik moest niet zo'n grote mond hebben aan maar eens aan het werk gaan... bla bla. Toen ik 'r recht in d'r gezicht zei dat zij de werkeloze, lelijke oude heks was en zich eerst maar eens om zichzelf moest gaan bekommeren in plaats van zich tegen anderen aan te bemoeien keek ze iets minder blij en liep ze maar weg.
Prima hoor, als je commentaar hebt, maar dan wel op een fatsoenlijke toon en in alle redelijkheid. Zo'n belerend vingertje van een oud wijf dat de arrogant is om naar je te luisteren pik ik niet..
ik kan er haast boos om worden
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 17:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, is echt verplicht. Duurt 2 uur met rondleiding enzo
[..]
Foutquote:Op woensdag 14 november 2007 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon boos worden en zeggen wat je denkt. Omhooggevallen ouwe kut.
Ik had laatst ook zo'n akkefietje met iemand uit de buurt, die deed net alsof onze hele hut verwilderd was en dat ze verbaasd was dat er iemand woonde (okay, de tuin is een bende, maar verder is het altijd netjes, nooit herrie ofzo). Toen ik haar vertelde dat ze voor de tuin bij de huisbaas moest zijn begon ze betweterig te doen, ik moest niet zo'n grote mond hebben aan maar eens aan het werk gaan... bla bla. Toen ik 'r recht in d'r gezicht zei dat zij de werkeloze, lelijke oude heks was en zich eerst maar eens om zichzelf moest gaan bekommeren in plaats van zich tegen anderen aan te bemoeien keek ze iets minder blij en liep ze maar weg.
Prima hoor, als je commentaar hebt, maar dan wel op een fatsoenlijke toon en in alle redelijkheid. Zo'n belerend vingertje van een oud wijf dat de arrogant is om naar je te luisteren pik ik niet..
ik kan er haast boos om worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |