Het was geweldig...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Gogol Bordello....nét te laat voor kaarten
*jaloers is
De Spits noet gezien, maar het is ook een manier om beroemd te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:04 schreef Etcetera het volgende:
wie heeft de spits van vandaag gezien2Girls1Cup heeft de voorpagina gehaald
ransbakquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic pist in koffiepot
"Goedemoooooorguh!"
ik heb het filmpje nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 14 november 2007 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De Spits noet gezien, maar het is ook een manier om beroemd te worden.
Wat een ranzig filmpje.
Daat is een T**girl nog erg netjes bij
Mooi toch, je zit lekker en de docent biedt de ideale ambiance om lekker weg te dommelenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes er mee LB! Ik heb zo een college waar ik geen zin in heb... de docent die het geeft heeft nogal een saaie stem en sinds kort hebben ze comfy stoelen neergezet
Waar ben jij dan hequote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
hey Neleos
foei LBniet weggaan
het is gezellig hier
![]()
ze raden aan om 4x per jaar van borsteltje te wisselen geloof ik, dus dat valt op zich nog meequote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies, dat is mijn redenering ook. Als ik een paar euro meer kwijt ben voor zo'n borsteltje maar dat uitspaar bij de tandarts is het winst
weinig in de planningquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuke plannen voor vandaag, mensen?
Een website voor iemand afmaken, mijn opname van Gogol Bordello bewerken (wat een bassen...) en vanavond even helemaal niets...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet nog even een paper schrijven waarvoor de deadline over -2 weken isquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog een eigen opname liggen van hun concert vorig jaar in de HMH, die luister ik dan wel vanavond...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ssssjt, MM, verpest het nou niet
Nee hoor... Mn ouders waren in mei naar de KC en hadden mij niet meegevraagdquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb je het concerten-virus te pakken na je bezoek aan die Duitsers?
Ik vond het helemaal geweldigquote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik was ook naar RW vorig jaar, 2 keer zelfs...![]()
Maar dat vond ik echt een drama, 2 keer dezelfde show, 2 keer dezelfde grappen en 2 keer dezelfde ellende. Heb op 25 juni een opname gemaakt van het concert, maar die ligt onder in de la...
Ja hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stukje Gogol Bordello van gisteren horen straks?
Ben de opname nu aan het bewerken...
Graag gedaan...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wachtde vraag in de AKQ heeft me op een goed idee gebracht: ik ga een cake bakken!
![]()
Supermakkelijk, en terwijl de lekkere geur zich verspreid kan ik verdertypen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |