ze raden aan om 4x per jaar van borsteltje te wisselen geloof ik, dus dat valt op zich nog meequote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies, dat is mijn redenering ook. Als ik een paar euro meer kwijt ben voor zo'n borsteltje maar dat uitspaar bij de tandarts is het winst
weinig in de planningquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuke plannen voor vandaag, mensen?
Een website voor iemand afmaken, mijn opname van Gogol Bordello bewerken (wat een bassen...) en vanavond even helemaal niets...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet nog even een paper schrijven waarvoor de deadline over -2 weken isquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog een eigen opname liggen van hun concert vorig jaar in de HMH, die luister ik dan wel vanavond...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ssssjt, MM, verpest het nou niet
Nee hoor... Mn ouders waren in mei naar de KC en hadden mij niet meegevraagdquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb je het concerten-virus te pakken na je bezoek aan die Duitsers?
Ik vond het helemaal geweldigquote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik was ook naar RW vorig jaar, 2 keer zelfs...![]()
Maar dat vond ik echt een drama, 2 keer dezelfde show, 2 keer dezelfde grappen en 2 keer dezelfde ellende. Heb op 25 juni een opname gemaakt van het concert, maar die ligt onder in de la...
Ja hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stukje Gogol Bordello van gisteren horen straks?
Ben de opname nu aan het bewerken...
Graag gedaan...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wachtde vraag in de AKQ heeft me op een goed idee gebracht: ik ga een cake bakken!
![]()
Supermakkelijk, en terwijl de lekkere geur zich verspreid kan ik verdertypen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |