quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Ja, en het kan wat mij betreft dicht. De Armenen moesten er zonodig weer bijgehaald worden. Als het om Turkije gaat, bestaat er blijkbaar geen mogelijkheid om normaal te discussiëren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:36 schreef Devrim_ het volgende:
Opnieuw Turkse militairen gedood door PKK-terroristen
Topic gaat trouwens niet meer over het onderwerp
Met name door de Turken zelf, inderdaad. Alles wordt vergoelijkt, de meest rare opmerkingen worden gemaakt ("De helft van de nederlandse doden in Afghanistan zijn zelfmoord"), maar kritiek accepteren kunnen ze niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, en het kan wat mij betreft dicht. De Armenen moesten er zonodig weer bijgehaald worden. Als het om Turkije gaat, bestaat er blijkbaar geen mogelijkheid om normaal te discussiëren.
Na mijn laatste post op de eerste pagina heb ik de discussie niet meer gevolgd, dus ik weet niet waar je het over hebt. Over de Armenen is overigens niet door een Turk begonnen. Als discussies over dit onderwerp niet meer fatsoenlijk gevoerd kunnen worden (Armenen, WOII, VOC, slavernij, etc. worden er bijgehaaldquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met name door de Turken zelf, inderdaad. Alles wordt vergoelijkt, de meest rare opmerkingen worden gemaakt ("De helft van de nederlandse doden in Afghanistan zijn zelfmoord"), maar kritiek accepteren kunnen ze niet.
Bij de dealerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Waar verkoopt men voer voor Drugshonden?
tvp
gall&gallquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
Waar verkoopt men voer voor Drugshonden?
tvp
Dit zijn samengevoegde topics. Bewust gedaan dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
Ja anders maak je ff een topic van 372 posts
Turkije versterkt strijdkrachten bij Iraakse grens
Mij zit niets dwars. Vond gewoon dat je die maar voor thuis moest houden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef StefanP het volgende:
Amsterdamse agenten willen einde slappe aanpak
Zeg Pad, zit iets je dwars? Wat een trieste moderatie.
Zag het net en ben ermee bezig. Dank voor het melden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef gelly het volgende:
Slotervaart in rep en roer: Burn burn burn
Is dat een no-go zone voor de mods ofzo ?
Wat gaat er hiermee gebeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:40 schreef Armageddon het volgende:
Meki moet gewoon dood net als de rest van dat volk.
De door jou gequote post is al geedit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:55 schreef Meki het volgende:
Ook Autobranden in Groningen
en nog een doodwensing
racistische opmerkingen
Waarom kan jij dat niet doen ??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De door jou gequote post is al geedit.
Rest laat ik aan de betrokken mods over, gezien ze al bezig waren in betreffende topic.
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:
Triggie, zie FA-topic.
nee, gewoon de waarheid en nog in leuke 'metaforen' ook, is dat nu zo erg dat jij het moet verwijderen?quote:
Luister eens, als je een fractie van de opmerkingen die Meki naar zijn hoofd geslingerd krijgt op jouw adres terecht zouden komen zou jouw wereldje ook te klein zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, gewoon de waarheid en nog in leuke 'metaforen' ook, is dat nu zo erg dat jij het moet verwijderen?
je doet net alsof er een grove belediging stond, dat stond er niet, maar dat lijkt nu wel zo, omdat jij het laf edit ipv erop in te gaan.
meki loopt de boel zelf gewoon op te naaien, en daar wordt dan logisch op gereageerd, oorzaak en gevolg, hè
maar goed, prima, laat meki maar zijn gang gaan , dan gaat de rest ook zijn gang, hebben jullie wat te doen.
hij is gemerged, Devrim, met het centrale topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens is mijn topic over aardbeving in Indonesie verwijderd?
Ik kan hem niet meer vinden
Er op aangesproken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef Devrim_ het volgende:
[Turkije - PKK ] Daar waar het begint te borrelen
Zou een mod deze drie reacties kunnen verwijderen?
Meneertje begint in topic over Turkije en PKK over armenen etc.etc.
Als je het hebt over woordkeuze van TS, mag je hem een een PM sturen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Pogroms terug in Europa...
Waar slaat de topictitel op?
Sowieso kan dat topic dicht..Dat bericht staat al in het Turkije - PKK topicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het hebt over woordkeuze van TS, mag je hem een een PM sturen.
Er kan geen censuur/moderatie uitgeoefend worden op een woordkeuze van de TS, alleen omdat visies verschillen.
OP is :quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sowieso kan dat topic dicht..Dat bericht staat al in het Turkije - PKK topic
Is precies dezelfde onderwerpen die je uit je topic wou houden in the first place.quote:Tja mensen, de pogroms helemaal in de Ottomaanse geest tegen vroegere turkse minderheden (Armenen en Koerden) en straks misschien nog tegen Grieken is weer terug. Zo begonnen ook de zuiveringen in de Ottomaanse rijk tegen deze volkeren. En dit is pas het begin, we hebben gezien dat turken en niet voor schuwen om hele wijken met ethnische minderheden af te sluiten en te verbranden (Smyrna...). Hopelijk realiseert de westerling dit niet te laat. Mja, jullie hebben vaak zat met turken gecollaboreerd tegen Christelijke volkeren uit die streek dus jullie kennen hun aard maar al te goed.
Als dat het onderwerp is kan dat topic beter naar een ander sub-forum want dat hoort niet in NWS maar in C&Hquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OP is :
[..]
Is precies dezelfde onderwerpen die je uit je topic wou houden in the first place. [afbeelding]
Het is na aanleiding van een nieuws artikel, worden enkel wat vergelijkingen gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als dat het onderwerp is kan dat topic beter naar een ander sub-forum want dat hoort niet in NWS maar in C&H
quote:donderdag 25 oktober 2007 16:34 schreef paddy het volgende:
OP en TT aangepast.
Ja, sorry. Die andere had ik eerst willen sluiten, maar na even overlegd te hebben..toch maar open gelaten. Erg slordig van mij dat ik die andere niet weer heb veranderd. (Heb hier een verjaardag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:35 schreef Devrim_ het volgende:
Uit: [Turkije - PKK ] Waar het nog aan het borrelen is
[..]
Ehm...Dit was het algemeen Turkije - PKK topic..Het gaat niet alleen over de rellende jongeren in belgie!
Kan de TT weer naar "[Turkije - PKK ] Daar waar het begint te borrelen" worden?
De derde persoon enkelvoud van het werkwoord 'willen' krijgt geen t.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef Meki het volgende:
Hallo alweeer 2 doodwensingen richting naar mij toe
Wilders wilt vernietigingskamp in Nederland
Wilders wilt vernietigingskamp in Nederland
Ze leren er niks van en willen niet in debat gaan. het enige wat ze kunnen is schelden en dood wensen
wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:18 schreef Drugshond het volgende:
sp3c ben je morgen ook van de partij ?!.... er is nog een crewmeet.
Aanvraag loopt al. Maar ik ben bang dat ze nog liggen te slapen (met een geldig excuus)quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Veel criminele Marokkanen licht verstandelijk gehandicapt
Lichtelijk dubbel, wellicht?
We hebben een kater.quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb gisteren, in de eerste reactie in dat topic, al geroepen dat het dubbel was. Waarom hebben de NWS mods dat niet gezien, dan? Letten jullie niet op je AT? En is er sinds gisterochtend geen NWS mod meer geweest? Overigens liep er al een topic in POL over hetzelfde onderwerp.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben een kater.En we zijn lui.
Maar we voelen ons niet schuldig....
Niet gezien, vergeten, we maken fouten, enz enz enz.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]de kater is van gisteravond. Het topic loopt al sinds gisterochtend. Jullie scannen dus je AT-lijst niet. Je maakt mij niet wijs dat er de hele dag gisteren geen mods on-line zijn geweest.
Ik ga kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:31 schreef mr.marcus het volgende:
is er een reden waarom er 2 Iran topics zijn?
Mja, zoals het topic aan het verlopen is kan het ook in POL, maar het zou ook in NWS kunnen hoor. Ik ga het eens aan POL voorleggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:17 schreef damian5700 het volgende:
Ik denk dat mijn topic meer in [POL] thuishoort, bij nader inzien.
Vrij lastig om dit telkens in te schatten.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
State of emergency in Pakistan?
PakiNstan?
Done...net als die van jou.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
Pony doodgeslagen in Gelderland
alweer doodwensing
dit is al de vijfde .
quote:Op zondag 4 november 2007 19:31 schreef voyeur het volgende:
Ik heb een paar maanden nauwelijks naar fok kunnen kijken, maar ik ben blij verrast met de nieuwe toon. Kennelijk hebben een aantal posters met een IQ boven de 80 de weg naar dit subforum weten te vinden en dat doet me genoegen. Er zijn een paar actieve posters die zo te zien zelfs het nationaal gemiddelde weten te verslaan. Stuk leesbaarder dan een half jaar geleden al met al, dus complimenten naar de mods en de posters die dit uithoekje weer leesbaar hebben weten te maken.
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.
Waarom zit Triggershot te dreigen met 'consequenties' in NWS?
zeg . eerst toestemming vragen hequote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef sp3c het volgende:
agreed
ik heb gewoon de telegraaf titel overgenomen
Doen mods wel eens vaker, dreigen als het uit de hand loopt.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:51 schreef Autodidact het volgende:
17 jarige jongen kust minderjarige in Turkije en hangt.
Waarom zit Triggershot te dreigen met 'consequenties' in NWS?
Hou toch op, je weet dondersgoed dat jij intellectueler bent dan de gegeven reactie van jouw kant.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik baggerde niet! ik gaf een oprechte mening over de user super7fighter. en toch was mijn mening weggehaald. jammer. zo leer je kutusers nooit wat.
Waarom blijft zoiets staan? (maar als iemand op zoiets ongelooflijks doms reageert, wordt het weggehaald?)quote:O boehoe
Ik hoop dat hij levenslang krijgt en wegrot in een cel van 2x2 met 64 bloedgeile pedofiele Turken
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou toch op, je weet dondersgoed dat jij intellectueler bent dan de gegeven reactie van jouw kant.
Ik kan de reactie -frustratie- enigszins begrijpen, maar de regel waarin een user op de persoon wordt aangevallen is wijzigen is niet nieuws, ook niet voor jou. Verder bestaat er vooralsnog geen censuur op het versturen van een PM
Je doet het omdat mods het wel eens vaker doen...goede reden...ik weet niet of verkapt dreigen met bans iets voor een vreemde mod is, maar goed. Voor users is het verwarrend in ieder geval. Lijkt me dat als je in NWS modereert en met bans dreigt, je gewoon NWS-mod moet worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doen mods wel eens vaker, dreigen als het uit de hand loopt.
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is ook zo. ik zat maar wat te fok!ken, want ik verveelde me en ergerde me.
jullie doen het prima heur en de user/mod liefde is ook groter dan ooit.
Je ervaart partijdigheid? Pour who(m)?quote:daarnaast... ff iets minder partijdigheid of meer bans voor nonsensusers die ver buiten hun boekje gaan, zou fijn zijn.
Trigger? Of moet ik bij Paddo zijn?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom blijft zoiets staan? (maar als iemand op zoiets ongelooflijks doms reageert, wordt het weggehaald?)
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je doet het omdat mods het wel eens vaker doen...goede reden...
quote:dreigen als het uit de hand loopt
quote:ik weet niet of verkapt dreigen met bans iets voor een vreemde mod is, maar goed. Voor users is het verwarrend in ieder geval.
Of gastmod, als ik mijn boekje te ver ga, hoor ik het wel van de verantwoordelijken.quote:Lijkt me dat als je in NWS modereert en met bans dreigt, je gewoon NWS-mod moet worden.
Ik wil best je vraag beantwoorden, maar denk niet dat het je zou bevredigen, ik heb namelijk niets gemodereerd in betreffende topic, alle recente moderaties zijn door haar gedaan. Ook wat er staat. Ik kan een NWS-mod niet overrulen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trigger? Of moet ik bij Paddo zijn?
Okidoki, ik houd ook niet echt bij wie waar mod enzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil best je vraag beantwoorden, maar denk niet dat het je zou bevredigen, ik heb namelijk niets gemodereerd in betreffende topic, alle recente moderaties zijn door haar gedaan. Ook wat er staat. Ik kan een NWS-mod niet overrulen.
Moderators:quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okidoki, ik houd ook niet echt bij wie waar mod enzo..
Ik hoor bij de laatstenquote:# sp3c
# DoG
# Drugshond
# Mutant01
# Paddy
# En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.
Daarom zei ik ook 'volgende baggeraars'. Het nodige aan edits is door een NWS-mod gedaan (Paddy), mijn waarschuwing ging aan iedereen die na haar edits kwam, zucht boven zucht.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:10 [b]schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Tóch nog eens een poging doen om beter te lezen zou ik zeggen. Je weet toch:
[..]
Er baggert namelijk niemand, behalve Devrim[/b]_ met zijn nietstoevoegende zuigposts. Dáár reageren mensen begrijpelijk geïrriteerd op. Dus als je een vent bent, geef je hém een waarschuwing en ga je niet de rest van de mensen aanspreken die hier serieus aan het posten waren gozer..
Oeh, een fanquote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef Drugshond het volgende:
Wat triggie zegt dus.
Ik had je nog willen Pmen, maar had geen tijd meer . De reden dat ik het weg heb gehaald is er maar één. Geen aanval...van mijn kant, maar die post hoort niet in het topic thuis.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okidoki, ik houd ook niet echt bij wie waar mod enzo..
Die post is en was niet modwaardig. .....triest? Ja, maar niet modwaardig. Soms moet je als user gewoon over een..hoe noemen ze dat hier ook alweer? ...Ah,..."kutpost heen lezen en wanneer de user volgens jou tever gaat? Gewoon in feedback of een topicreport zetten. (die laatste kan anoniem). Ik zie een dergelijke mening ook wel eens van de andere kant komen en ik wil niet iemand de mond snoeren omdat zijn/haar mening over een onderwerp mij niet aanstaat.quote:Waarom blijft zoiets staan? (maar als iemand op zoiets ongelooflijks doms reageert, wordt het weggehaald?)
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien de topicstarter alleen maar bijbelcitaten kan copy-pasten in plaats van discussiëren, kan dit topic wel op slot: geweld tegen homoseksuele apart geregistereerd
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Users trollen. En volledig offtopic , zonder ook maar een letter ontopic te gaan. Elke post hierna wat niet over het bericht gaat? Is foetsie...:{
Jij hebt jezelf daar niet vededigd, Meki...Je hebt je frustraties daar VOLLEDIG OFFTOPIC...zitten spuien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Trollen doe ik helemaal niet. Ik verdedig mijn standpunten tegen de mensen die graag doodwensen en juist offtopic Maar nee niemand die daar over zeurt.
Ik verdedig mezelf alleen maar wat is daar nou mis mee
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
dat betekent 24 uur geen nieuws en geen reacties van mij.
en dan mogen jullie de propoganda gaan lezen van de overheid end e waarheid zullen jullie dan niet lezen
![]()
![]()
* pakt slingers en bierquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
en dan mogen jullie de propoganda gaan lezen van de overheid end e waarheid zullen jullie dan niet lezen
![]()
![]()
Geldt dat ook voor de FP?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
ik ben boos
Ik ga een dag staken
![]()
![]()
BNR gaan we niet verwijderen. Een klikbare bron is wel het minste wat we kunnen doen om te laten zien dat het nieuws objectief is. Nu staan beide bronnen erbij.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:52 schreef Loedertje het volgende:
Database met vrijwilligers die zich mogelijk hebbenmisdragen
Paddy, het ANP is een bron, zou je de toevoeging van BNR aub willen verwijderen? Er was niets mis met de OP.
En als julie toch bezig zijn, mogen Moussie en Paddy samen NWS gaan modden?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
In het topic Iran: broer maakt zus zwanger, zus opgehangen
zijn enkele users tegen elkaar aan het schelden. Kunnen die posts worden verwijderd?
Verzoek loopt... eerst nog bij de [SHO]-mods.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef Loedertje het volgende:
Kan 1 van jullie 4 'Daphne mepte met een glas' mergen met dat Daphne-topic is Show?
Schrijft alvast op..... Moussie potentieel kandidaat (goedgekeurd door L.).quote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Loedertje het volgende:
En als julie toch bezig zijn, mogen Moussie en Paddy samen NWS gaan modden?
Lijkt mij énig.
Moeilijk gedoe met dat mergen, gewoon op slot met een verwijzing naar SHO, dat zorgt ervoor dat je vaste NWS gangers niet opeens een topic niet meer zien maar een linkje krijgen aar een hoek waar ze misschien nooit komenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verzoek loopt... eerst nog bij de [SHO]-mods.
Er was al een vraag om een merge [NWS-FB]... dan kan ik niet meer sluiten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe met dat mergen, gewoon op slot met een verwijzing naar SHO, dat zorgt ervoor dat je vaste NWS gangers niet opeens een topic niet meer zien maar een linkje krijgen aar een hoek waar ze misschien nooit komen
Rom nie? Kan makkelijk johquote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er was al een vraag om een merge [NWS-FB]... dan kan ik niet meer sluiten.
Maak er een lang weekend van Meki, hoe's't met je mekishop trouwens?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Meki het volgende:
Ik ben nog steeds boos
Ik ga zaterdag nog erbij staken
Alle 90+?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
Meki Shop is verder als Meki Holding die staat nu in de vrieskast helaasquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maak er een lang weekend van Meki, hoe's't met je mekishop trouwens?
Jah alle 90 want ze zijn allemaal verantwoordelijk want ze luisteren niet wat ik zegquote:
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki Shop is verder als Meki Holding die staat nu in de vrieskast helaas
maar gaat zo snel mogelijk beginnen
Paddy kennende zullen die excuses wel eens heel lang uit kunnen blijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
quote:Ik hou ook van jou
Ben bezig nu met een Taxi-ondernemingquote:
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paddy kennende zullen die excuses wel eens heel lang uit kunnen blijven.
Ze zit trouwens naast me, en ze heeft een boodschap voor je:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP stakenquote:
Doe effe normaal Meki, het is hartstikke leuk om zo te doen en iedereen te zien happen maar het kost veel te veel werk en tijd, tijd die jij beter kan besteden aan het maken van filmpjes en ontwikkelen van meki holding en tijd die de mods beter kunnen besteden aan het beoordelen van reacties van anderen. Ze zijn veel meer tijd aan jou kwijt dan zou moeten man.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
Die week op zwart in stukjes? Ik had een vooruitziende blik ...dus die wens is al vervuld...Gemerkt?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
Kijk Meki, hier heb je weer zo'n persoon die hapt.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef Petre het volgende:
[..]
Die week op zwart in stukjes? Ik had een vooruitziende blik ...dus die wens is al vervuld...Gemerkt?
Wat zijn we toch goed voor je...we willigen je wensen al in voordat je er naar vraagt.
Dat was ik niet, dat was paddy!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk Meki, hier heb je weer zo'n persoon die hapt.
Ben jij familie van Meki?quote:
Je bent een beetje schizofreen aan het worden?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent een beetje schizofreen aan het worden?
Make our day?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP staken
We zitten hier in NWS...persoonlijk geflame dus maar in PM...De discussie heeft totaal geen waarde wanneer er niet meer meningen zijn....of wanneer meningen door denigrerende opmerkingen/schelden worden overschaduwd. Daar is NWS niet voor. Dat doen jullie maar op msn of IRC Niet in NWS.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moet dit topic dicht?
PVV pleit in debat voor immigratiestop moslims
Er wordt pittig gediscussieerd, maar nergens beneden de gordel of met scheldtirades. Dit is een belangrijk, actueel onderwerp waarover gediscussieerd moet kunnen worden binnen NWS. Dit forum is toch bedoeld voor discussie?
Ik verwacht van moderators dat ze de discussie CORRIGEREN daar waar nodig en dat ze mensen aanspreken wanneer ze te ver gaan. Maar dat is wat anders dan de discussie om zeep helpen door het topic te sluiten. Dat is NIIET in het belang van de users op dit NWS-forum.
Het is inmiddels openquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er werden inderdaad wat denigrerende opmerkingen gemaakt, maar "schelden" is een groot woord. Verder zat er nog wel degelijk discussiewaarde in. Mijn laatste bericht vóór de sluiting van het topic zit vol met inhoudelijke punten.
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat een dergelijk onderwerp bediscussieerd moet kunnen worden op FOK?
Lees even de rest na mijn edit. Ik sta redelijk bekend niemand de mond te willen snoeren. En ja, je posts bevatten OOK een mening, maar OOK offtopic geneuzel en getroll tegen medeusers. Niet in NWS...gaat desnoods de hele post (dus ook het normale discussiegedeelte) gewist worden Zonde van het typewerk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Er werden inderdaad wat denigrerende opmerkingen gemaakt, maar "schelden" is een groot woord. Verder zat er nog wel degelijk discussiewaarde in. Mijn laatste bericht vóór de sluiting van het topic zit vol met inhoudelijke punten.
Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat een dergelijk onderwerp bediscussieerd moet kunnen worden op FOK?
Uhmm... maar zou je me dan kunnen zeggen WAAR die edits staan? (eventueel via PM). Want ik weet op dit moment niet echt wat ik fout heb gedaan, zeg maar (op 1 voorbeeld na) dus is het nogal lastig om daar op te letten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef paddy het volgende:
Die edits van jou stonden volgens mij in een ander topic. Ik zal deze bij je persoonlijke note zetten, zodat ook de rest van de mods weten dat je er op zult letten. Veel plezier met discussiëren![]()
Heden...moet ik echt zoeken, want je bent niet de enige die lekker bezig was..vandaag. Heb ook niet alles gemeld. Zal er een paar zoeken..Het waren vaak opmerkingen als...je bent echt dom hè? En meer van dat soort opmerkingen. Moet ik je eerst weer gaan stalkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhmm... maar zou je me dan kunnen zeggen WAAR die edits staan? (eventueel via PM). Want ik weet op dit moment niet echt wat ik fout heb gedaan, zeg maar (op 1 voorbeeld na) dus is het nogal lastig om daar op te letten.
Als het gaat om kreten als 'je bent dom' hoef je niet speciaal te gaan zoeken. Dat heb ik inmiddels wel meekregen. Ik dacht alleen dat je verschillende posts van mij hebt ge-edit, terwijl ik er maar 1 heb kunnen ontdekken. Als je inderdaad meerdere edits hebt gemaakt, wil ik graag weten waar, want ik zie ze zelf namelijk niet (DAT is het punt)...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:40 schreef paddy het volgende:
Heden...moet ik echt zoeken, want je bent niet de enige die lekker bezig was..vandaag. Heb ook niet alles gemeld. Zal er een paar zoeken..Het waren vaak opmerkingen als...je bent echt dom hè? En meer van dat soort opmerkingen. Moet ik je eerst weer gaan stalkenIk ga ze niet allemaal opzoeken, maar zal er snel even twee voor je zoeken
Heb je het over deze? Marokkaanse jeugd wijzen Nederlander terecht terechtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Ten eerste nieuws in NWS wordt niet gecategoriseerd in positief / negatief nieuws, en al helemaal niet gediscrimineerd. Maar daarentegen staat wel dat op youtube 100den dan wel duizenden maatschappelijke bewuste video's staan. Een simpele linkdump, met totaal geen waarde hoort niet in NWS thuis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Dank je welquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Triggershot het volgende:
Een simpele linkdump, met totaal geen waarde hoort niet in NWS thuis.
Duidelijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Drugshond het volgende:
idd...
En kunnen we alles wat er digitaal te zien is (en dat is een hele boel) wel tot nieuws verheffen.
Pberends, nieuwsposts en spam.quote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef Loedertje het volgende:
Antwoord: Pberends, nieuwsposts en spam.
Helaas.
De mods van NWS hebben je niet terug naar feedback gelinkt. Dat was een medeuser. Bovendien heb je er zelf gepost, dus je weet van het bestaan van het topic af. Daar naar terug linken heeft dan ook niet echt nut.quote:Op zondag 18 november 2007 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
Pberends, nieuwsposts en spam.
kastje --> muur.
hier word ik naar dat topic verwezen, en in dat topic naar hier.
heul grappig..........
Je snapt er werkelijk de ballen van he. Je hebt geen idee hoeveel moeite er in FP-berichten zitten. Als je je er aan irriteert scroll je er maar overheen. Ik zou werkelijk niet weten waarom het iemand zou kunnen irriteren. Deze mensen maken zich werkelijk druk om helemaal niets. Op fora worden om de haverklap voor sommige users irritante dingen gepost, echt, who gives a flying fuck?quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
ik wil toch graag even klagen. het is erg leuk dat de FP nu ook aan serieus economisch nieuws doet, maar moet elk bericht nu echt hier: De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars. dan nog eens extra gepost worden door degene die het FP bericht verzorgt? het is vreselijk irritant, draagt *niets* bij aan discussie, en 9 van de 10 keer is het ook nog eens oud nieuws wat al gepost was! neem dan iig de moeite om even te kijken of het al niet gepost was.
bijvoorbeeld dit weekend: al op zaterdagmiddag ontstaat er in het forumtopic een discussie over de libertydollar, en dan post pberends op zondag (als mosterd na de maaltijd) een link naar het FB bericht. totaal zinloos en kutirritant dus.
klacht: topicvervuiling!
vraag: kan daar wat aan gedaan worden?
Jouw gejank over een paar linkies die ik af en toe post is pas pure topicvervuiling. Je hebt een uiterst kort lontje.quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
Vele users blijven graag up2date aan de hand van alle beschikbare informatie en bronnen, daarin zijn de users ook vrij om te lezen wat ze willen en om te plaatsen wat ze willen, zolang de relevantie maar niet gebrekkig is. Zo ook met jou, jij beslist zelf wat je wel en niet leest, om te filteren wat voor een user geschikt is om te lezen en wat niet lijkt me niet voor een mod weggelegd en al helemaal niet voor een random user.quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
ik wil toch graag even klagen. het is erg leuk dat de FP nu ook aan serieus economisch nieuws doet, maar moet elk bericht nu echt hier: De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars. dan nog eens extra gepost worden door degene die het FP bericht verzorgt? het is vreselijk irritant, draagt *niets* bij aan discussie, en 9 van de 10 keer is het ook nog eens oud nieuws wat al gepost was! neem dan iig de moeite om even te kijken of het al niet gepost was.
bijvoorbeeld dit weekend: al op zaterdagmiddag ontstaat er in het forumtopic een discussie over de libertydollar, en dan post pberends op zondag (als mosterd na de maaltijd) een link naar het FB bericht. totaal zinloos en kutirritant dus.
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig isquote:Op zondag 18 november 2007 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vele users blijven graag up2date aan de hand van alle beschikbare informatie en bronnen, daarin zijn de users ook vrij om te lezen wat ze willen en om te plaatsen wat ze willen, zolang de relevantie maar niet gebrekkig is. Zo ook met jou, jij beslist zelf wat je wel en niet leest, om te filteren wat voor een user geschikt is om te lezen en wat niet lijkt me niet voor een mod weggelegd en al helemaal niet voor een random user.
Klopt, in vele gevallen baseert een user zijn reactie op een TT/ OP zonder heel het topic doorgelezen te hebben, sterker nog, het is twijfelachtig of de meeste users wel de OP helemaal lezen, meest inhoudelijke users komen met een edit op een fout terug, als ze iets niet correct gelezen hebben, of iets dubbel is gelinkt etc, maar zelfs dan nog kan je niemand dwingen om de OP te lezen zoals je het zelf fatsoenlijk zou achten.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef simmu het volgende:
[..]
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig is
een link naar een FB bericht over nieuws wat iemand anders al een dag eerder gepost heeft, is in mijn optiek dus gewoon niet relevant.
een NWS topic waarin 5 x naar hetzelfde nieuws gelinkt wordt is wat mij betreft net zo erg als 5 tvp's onder elkaar. net zo relevant. en die tvp's zijn ook irritant en irrelevant. en dat gescheld ga ik niet eens op in. daar heb ik een te kort lontje voor
Het is wel relevant voor het topic. Het is namelijk interessant om te zien hoe de Frontpage-users reageren op het bericht, en daar kan je dan vervolgens ook mee in discussie gaan en bijvoorbeeld jouw optiek laten zien aan de duizenden lezers op de FP. De FP wordt vele malen meer gelezen dan een slowchat-topic.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef simmu het volgende:
[..]
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig is
een link naar een FB bericht over nieuws wat iemand anders al een dag eerder gepost heeft, is in mijn optiek dus gewoon niet relevant.
een NWS topic waarin 5 x naar hetzelfde nieuws gelinkt wordt is wat mij betreft net zo erg als 5 tvp's onder elkaar. net zo relevant. en die tvp's zijn ook irritant en irrelevant. en dat gescheld ga ik niet eens op in. daar heb ik een te kort lontje voor
nja, ik zit nu iig te overwegen om te kappen met het topic (en ja: ik post vaker nieuwsberichten, tijdje terug een toespraak van bernanke vertaald) vanwege de nietszeggende driedubbele linkdumps naar de FP en het daarop volgende gescheld als je beleefd (ja! ik blijf beleefd) vraagt of dat niet anders kan.quote:Op zondag 18 november 2007 15:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, in vele gevallen baseert een user zijn reactie op een TT/ OP zonder heel het topic doorgelezen te hebben, sterker nog, het is twijfelachtig of de meeste users wel de OP helemaal lezen, meest inhoudelijke users komen met een edit op een fout terug, als ze iets niet correct gelezen hebben, of iets dubbel is gelinkt etc, maar zelfs dan nog kan je niemand dwingen om de OP te lezen zoals je het zelf fatsoenlijk zou achten.
Als je voorwaarden en eisen zou stellen aan de manier waarop men reageert / wat men zegt dan heb je in mijn ogen een potentieel topic gedood, omdat creativiteit van users afnemen omdat ze zich aan wat verwachtingen moeten voldoen, zijn 2 primaire richtlijnen om te reageren in NWS: Inhoudelijk en fatsoenlijk.. daarbuiten vallende kleine ergernissen (let wel: onopzettelijke) moet je gewoon negeren.
Jammer, actieve en inhoudelijke users missen is altijd een zonde, voor welke subforum het ook gaat, maar je kunt niemand dwingen actief te blijven, wat het schelden betreft, de mods zijn er niet altijd, dus het kan weleens wat uitblijven dat een moderator ingrijpt, maar geen persoonlijke aanval van wie dan ook blijft ongemodereerd, al was het een FA die aan het schelden is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, ik zit nu iig te overwegen om te kappen met het topic (en ja: ik post vaker nieuwsberichten, tijdje terug een toespraak van bernanke vertaald) vanwege de nietszeggende driedubbele linkdumps naar de FP en het daarop volgende gescheld als je beleefd (ja! ik blijf beleefd) vraagt of dat niet anders kan.
het is aan het ontaarden in een scheldtopic waar ik geen zin in heb. er vind geen discussie meer plaats en er worden nauwelijks nieuwe relevante links geplaatst. niet leuk meer dus. doei. ga een ander uitschelden, veel plezier ermee. heel jammer, want het is tig delen lang erg leuk geweest.
Sexfoto's? Zo ziet de gemiddelde 12-jarige er uit in Amsterdam.quote:Op maandag 19 november 2007 12:48 schreef Meki het volgende:
Winnaar Idols gevaarlijkste plek ter wereld : USA
Meneertje zit te spammen met sex-foto´s
dat mag toch niet
Je wilt zeker dat ze een boerka aantrekt.quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Meki het volgende:
Nee ze is 20 jaar
hoi meki!quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Meki het volgende:
Nee ze is 20 jaar
Oei, oei, linke soep joh.quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:20 schreef Lyrebird het volgende:
User Ryan3 meent een persoonlijke vete te ontdekken in het goed lopende topic Omroep onderzoekt hoe links ze is . Complottheorieen. Kan hier iets aan gedaan worden?
Mwah.... als het op de FP staat mag het natuurlijk ook in [NWS].quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:40 schreef TNA het volgende:
Vliegtuig op de snelweg! Nee, toch niet!
Mag een slotje op, is al op de FP voorbij gekomen, niet gezien
Hehe, okido, thanksquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... als het op de FP staat mag het natuurlijk ook in [NWS].
En voor dergelijk soort luchtige topics geef ik graag groen licht.
Uw nederige polemist.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:44 schreef paddy het volgende:
De post is gewist. Dit is niet gewenst Dank voor het melden.
Heb ik (twee keer) gedaan, maar dan gaatie gillen in FB dat ik hem bedreig, antwoord krijg je niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:35 schreef ArchEnemy het volgende:
-hetzelfde-
Dan mag je wel even weer in het topic kijken .. o.a. door een kloon.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:56 schreef paddy het volgende:
Gaan jullie lekker?
Dat ik er gemod heb, wil niet zeggen dat ik het met de mening van ArchEnemy of Super7fighter in dat topic eens ben. Dat dit even duidelijk is.
En ik maskeer niemand. Ga eens een bokring huren met z'n tweetjes en vecht het daar uit. Ik mod omdat ik die post geen toevoeging vind en nergens aangegeven is dat die post de waarheid zou kunnen zijn. En dat ik exact hetzelfde gedoe op de FP heb meegemaakt. Maar dat zegt niets over mijn mening.
Zoals ik al menig maal aangegeven heb,...gebash of getroll is niet welkom in NWS.
Niet elke Nederlander is overkomen, wat jij hebt moeten doorstaan. Jij werd naar eigen zeggen achtervolgd, gepest en achternagezeten door een groepje Marokkaanse hangjongeren. Je haatdragende reacties moet je ook vanuit die gebeurtenis redeneren. Jij moest je frustraties kwijt, maar een confrontatie met de daders kon jij niet aan. Niet mentaal en al helemaal niet fysiek. Daarom rest jij niks anders dan anoniem op internet de families van onschuldige Marokkanen te bedreigen met de dood.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:45 schreef ArchEnemy het volgende:
....en er hangt weer een jihad aan m'n reet...
'Nederland steeds banger voor moslims'
Je praat je mond voorbij jongen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:58 schreef Super7fighter het volgende:
Met die laatste handeling, namelijk doodsbedreigingen aan de familie van Mutant, heb je je persoonlijke vernedering die jij moest ondergaan door een groepje Marokkkanse reljongens weer stukken aannemelijker gemaakt dan het al was. Waarvoor bedankt.
Is voor mij verwarrend wie daar nou echt bezig mee isquote:Op donderdag 22 november 2007 21:22 schreef Dagonet het volgende:
Als ik er doorheen kan komen wil ik best de wijziging op WFL afronden, Trigger..
Check notes.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Shmoop begon vanochtend maar met de uitval denk ik dat ze er niet aan toegekomen is. Vandaar.
Nu weer terug naar Archenemy, ik ben benieuwd.
Dit is toch meer iets voor de FP geloof ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Drugshond het volgende:
Topic blijft dicht overigens... speelkwartiertje is over.
Al wis je ze, dan nog zie ik ze gewoon hoor, dat boeit mij vrij weinig, valt me niet eens op.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:37 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...die ik altijd braaf heb laten staan..![]()
Ik zie dat er één al dicht is. Zal deze link even nalopen.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:41 schreef SCH het volgende:
Pedomonster krijgt bescherming van overheid dubbel!
Ik vind het maar belachelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Drugshond het volgende:
Topic blijft dicht overigens... speelkwartiertje is over.
Half gare rel-topic met extrapolerende reakties alsof morgen de burgeroorlog uit gaat breken.quote:
De toelichting was niet nodig (toch bedankt). Ik heb helemaal niet de illusie, dat ik enige invloed op het besluit kan uitoefenen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Half gare rel-topic met extrapolerende reakties alsof morgen de burgeroorlog uit gaat breken.
En de toegevoegde discussiewaarde was ver te zoeken.
Eerder een wedstrijdje ver-pissen. Om een andere user(s) nog zuurder te krijgen.
Achter de schermen hadden we het al snel beklonken.... hier gaan we niet mee verder (het lang al lang van de rails af).
Achter aangevraagd. Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:51 schreef Loedertje het volgende:
Mergeverzoek
Geen 1040 maar 960 uur!
Optreden politie vandaag bij leerlingen die protesteren
Paddy waarom deden jullie niet reageren toen ik die syrrus aandraagde paar dagen geleden, waarom Dagonet wel?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Achter aangevraagd. Bedankt voor het melden
Een paar dagen geleden was ik ziek. overdag keek ik nog wel, maar kan me niets van een post van jou in feedback herinneren..Sorry, blijkbaar helemaal overheen gekekenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paddy waarom deden jullie niet reageren toen ik die syrrus aandraagde paar dagen geleden, waarom Dagonet wel?
DH had mijn post weggehaald, die van Lyrebird (een onheuse klacht tegen mij) en de post van ene, nu gebande kloon (van een gebande, zo interpreteer ik), syrrus. Ik suggereerde diseredbard, maar dat hoeft uiteraard niet. Maar goed, blij dat Dagonet het rechtgezet heeft. Wat syrrus schreef wordt niet meer geaccepteerd door yvonne, ik neem aan ook buiten POL niet. No job of DH om een post van mij daarover weg te halen, volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2007 03:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ik ziek. overdag keek ik nog wel, maar kan me niets van een post van jou in feedback herinneren..Sorry, blijkbaar helemaal overheen gekekenIs niet bewust gedaan hoor. Volgende keer gewoon je post nog maar eens quoten. 1000x excuses
[NWS-FB] Ook in "verdachte" jerrycanverpakking verkrijgbaar Was het die voor deze post? Ging er vanuit dat DH je al geholpen had daar.
Waarom niet allemaal? Waarom alles oogluikend toelaten, maar ineens als het om 'jouw volk' gaat overdreven correct de regels toepassen? Please!quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
Dank je, een aantal daarvan gaan ook dicht.
Omdat ik nu toevallig online ben, en je hem dus op het verkeerde tijdstip opende. Topics die al een aantal dagen oud zijn en dan nu sluiten is onzinnig. Helemaal als ze als zelf naar beneden zijn gegaan in de index. Of kan je op dit forum niet normaal doen, maar op bijv het SCF wel?quote:Op zondag 25 november 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal? Waarom alles oogluikend toelaten, maar ineens als het om 'jouw volk' gaat overdreven correct de regels toepassen? Please!
Dan heb je pech. En ja, het Skyscrapercity forum.quote:Op zondag 25 november 2007 17:31 schreef TC03 het volgende:
SCF?
Ik vind dat je gewoon niet zo moet zeuren over een topicwaardig iets.
Daar moderen ze niet zo overdreven.quote:Op zondag 25 november 2007 17:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb je pech. En ja, het Skyscrapercity forum.
Onee? Moet je maar eens pogen gek te doen. Je krijgt daar meteen een ban aan je reet.quote:
Iemand bannen omdat ie gek doet is niet overdreven modereren. Een topic sluiten terwijl dat soort topics sinds jaar en dag worden geopend wel.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onee? Moet je maar eens pogen gek te doen. Je krijgt daar meteen een ban aan je reet.
Nou nee, helemaal niet als het in lijn is met de policy. Dat er andere topics zijn die over het hoofd worden gezien omdat er momenteel weinig tot geen moderators op NWS zitten, dat is een ander probleem. Maar topics zonder een discussie-insteek gaan wat mij betreft gewoon dicht.quote:Op zondag 25 november 2007 17:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iemand bannen omdat ie gek doet is niet overdreven modereren. Een topic sluiten terwijl dat soort topics sinds jaar en dag worden geopend wel.
Done.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Heb per ongeluk twee keer dezelfde post gemaakt in Wilders: The Movie dit topic
Dankjewelquote:
Tja, het zijn niet de meest fijne reacties. Maar imo moet dat in het kader van het precedent die iemand anders heeft geschept, kunnen.quote:
Zie FA-topic.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, het zijn niet de meest fijne reacties. Maar imo moet dat in het kader van het precedent die iemand anders heeft geschept, kunnen.
Dus het is gerechtvaardigd wanneer wij hem een kutmarokkaan noemen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, het zijn niet de meest fijne reacties. Maar imo moet dat in het kader van het precedent die iemand anders heeft geschept, kunnen.
oh kom op echtquote:Op donderdag 29 november 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon de TT van het nieuwsbericht genomen (zie ook de OP van dit topic), omdat een andere user terecht opmerkte dat deze TT onjuist/onvolledig was.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:43 schreef damian5700 het volgende:
Titel wijziging zonder notificatie. Waarom, omdat, vanwege?
Zie mijn reaktie in het topic. Het is zeg maar een denkkader die geschapen is.quote:Op maandag 3 december 2007 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
Doekle Terpstra: "het kwaad moet worden gestopt" 2
Wat is de policy over publieke figuren foutief quoten in TT en OP ?
Je presenteert dan toch iets als nieuwsfeit, terwijl het niet gebeurd is.. ?
Niets mis met het weghalen van een post die ongetwijfeld voor meer gebagger gaat zorgen. En ik heb het vaker zien gebeuren, dus ben het liever voorquote:Op maandag 3 december 2007 17:24 schreef speknek het volgende:
Ik snap dat je geen offtopic discussies wil paddy, maar om nou voortdurend alle humoristische opmerkingen weg te gaan halen..
Aan u de eer dan he ^^. Ik denk dat je in het vervolg er wel even bij moeten zeggen waarom je 'm dicht doet, zeker als je deel aan de discussie neemt. Staat een beetje verdacht zoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Triggershot het volgende:
Topiclimiet, na 300 posts gaat een topic automatisch op slot, om opgevolgd te worden door een nieuwe topic.
Is niet door mij dichtgedaan, gebeurt automatisch.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aan u de eer dan he ^^. Ik denk dat je in het vervolg er wel even bij moeten zeggen waarom je 'm dicht doet, zeker als je deel aan de discussie neemt. Staat een beetje verdacht zo
Dat kunnen wij simpele zielen niet zien, tenzij we gaan tellen natuurlijk, maar zo ver ben ik nog niet heenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:24 schreef Triggershot het volgende:
Is niet door mij dichtgedaan, gebeurt automatisch.
De 7e pagina van de thread = automatisch slotje.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kunnen wij simpele zielen niet zien, tenzij we gaan tellen natuurlijk, maar zo ver ben ik nog niet heen
Maar hij heeft gelijk zijn geen 300 posts meer?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De 7e pagina van de thread = automatisch slotje.
Nee, volgens mij al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hij heeft gelijk zijn geen 300 posts meer?
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij al een tijd niet meer.
Hij was dicht na 300 postings, maar ik heb achteraf nog postings liggen sweepen van een rel-user.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien is dit al een keer aangedragen maar ik vraag me af of iemand die zo'n actief deel uitmaakt van een discussie en duidelijk een bepaald standpunt inneemt, de macht moet hebben om een topic te sluiten, want ik kan hier nou niet echt uit halen waarom het dicht is:
Moslimcomite tegen belediging van de islam
Je mag iemand die zo reageert op bovenstaande OP...quote:De volledige tekst van de Bijbel en de Koran staat sinds donderdag in het Nederlands, Engels en Arabisch op één website
[...]
De site maakt gebruik van De Nieuwe Bijbelvertaling
[...]
De vertaling van de Koran in het Nederlands is van Fred Leemhuis.
[...]
Het Amerikaanse en het Egyptische Bijbelgenootschap leverden de vertaling van het heilige boek van de christenen in respectievelijk het Engels en het Arabisch.
De islamitische uitgeverij Tahrike Tarsile Our'an in New York stelde de door haar uitgegeven vertaling van de Koran in het Engels voor de website beschikbaar.
Er niet op ironische wijze op attent maken dat hij beter moet lezen, door te vragen wat hij met een Nederlandse vertaling moet als hij het toch niet kan lezen?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:37 schreef Binnenlander het volgende:
Typisch Nederlands, wel een vertaling in het Engels en Arabisch, maar Nederlands ho maar hoor, daar doen wij niet aan van mijn belastinggeld.
Is het niet nutteloos in een discussie? Zie trouwens wel meer daar. Wanneer het nu om een "pietje Bell wint een prijsvraag ging". In dit soort topics wil ik graag dat persoonlijke gebash achterwege laten. Ja, we modereren wat strenger op persoonlijk denigreren of gebash. Dus gebash op medeusers. En ja, zie nog meer staan. Ik vind dit het topic er al helemaal niet voor om iemand de mond te snoeren. Ook al zal die opmerking totaal nergens op slaan volgens jou. Leg hem dan gewoon onderbouwend uit waarom hij nergens op slaat.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je mag iemand die zo reageert op bovenstaande OP...
[..]
Er niet op ironische wijze op attent maken dat hij beter moet lezen, door te vragen wat hij met een Nederlandse vertaling moet als hij het toch niet kan lezen?.
Is het niet wat overdreven dat te editten?
Nee. Het is zeker niet nutteloos mensen die aangeven aan de discussie deel te willen nemen door erin te posten, te wijzen op hun foutieve annames.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Is het niet nutteloos in een discussie?
quote:Zie trouwens wel meer daar. Wanneer het nu om een "pietje Bell wint een prijsvraag ging". In dit soort topics wil ik graag dat persoonlijke gebash achterwege laten. Ja, we modereren wat strenger op persoonlijk denigreren of gebash. Dus gebash op medeusers.
quote:En ja, zie nog meer staan. Ik vind dit het topic er al helemaal niet voor om iemand de mond te snoeren.
De hele meerwaarde van het forum ten opzichte van de frontpage is dat je meer kan dan slechts je mening geven over de OP. Een onderdeel hiervan is dat je beter op elkaar kan reageren.quote:Ook al zal die opmerking totaal nergens op slaan volgens jou. Leg hem dan gewoon onderbouwend uit waarom hij nergens op slaat.
Ik wil NWS weer als discussie zien. Waar iedereen zijn mening over de OP mag geven.
Ik bedoelde met nutteloos, dat het nutteloos is. En totaal geen toevoegende waarde op de user met deze woorden te reageren als: "Wat moet jij met een Nederlandse vertaling... Je kan het niet eens lezen." Die opmerking voegde totaal niets toe aan het topic en voegt ook niets toe aan een discussie.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee. Het is zeker niet nutteloos mensen die aangeven aan de discussie deel te willen nemen door erin te posten, te wijzen op hun foutieve annames.
[..]
Als je deze post al als gebash ziet, hanteer je een erg ruime definitie.
[..]
.
[..]
De hele meerwaarde van het forum ten opzichte van de frontpage is dat je meer kan dan slechts je mening geven over de OP. Een onderdeel hiervan is dat je beter op elkaar kan reageren.
Verder lijkt mij een opmerking zoals de mijne m.b.t. een post van een andere gebruiker in reactie op een OP, voldoende onderbouwing van de achterliggende stelling "Je hebt de OP niet gelezen/begrepen". Mocht hij/zij er blijk van geven toelichting te behoeven, is het vroeg genoeg mijn post verder uit te leggen.
Aangezien de OP zijn kritiek letterlijk weerlegt, denk ik niet dat dit hier nodig is.
We gaan de teugels weer iets strakker aantrekken om daarmee NWS-topics op de rails te houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef paddy het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Wanneer users zo op jou reageren? Is het ook weg. Gewoon geen zin in overeindstaande nekharenflames in NWS.
Teugels strakker aantrekken is één ding, maar kom op zeg, wat een onzin.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We gaan de teugels weer iets strakker aantrekken om daarmee NWS-topics op de rails te houden.
Ik heb gisteren 2x een topic moeten sluiten omdat die vanaf de OP al fout ging.
Done.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Conservatieve Eijk aartsbisschop Utrecht
Kan iemand in de topictitel even een 's' toevoegen in het woord aartsbisschop?
en mag er dan, vanwege 's mans conservatieve opvattingen, een T weg?quote:
Great minds think alike. Had het zelf bijna per ongeluk gefliktquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:11 schreef milagro het volgende:
[..]
en mag er dan, vanwege 's mans conservatieve opvattingen, een T weg?
Zo beter ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar nu klopt de TT niet. Ze hekelen niet de eisen aan de begrafenissen, maar aan de begraafplaatsen. Is een verschil.
Je had gelijk. DH heeft het nu goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar nu klopt de TT niet. Ze hekelen niet de eisen aan de begrafenissen, maar aan de begraafplaatsen. Is een verschil.
Que topic.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Falco het volgende:
Paddy (of Drugshond), houd eens op met dat overgereguleer van je. Dit is al de zoveelste keer dat er een post in NWS van mij verwijderd wordt.
Nee het zijn ook andere topicsquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Que topic.....
Ik heb vanmorgen 75% van een topic door de schredder gegooit (is het die ?).
Had de Pm klaar staan. Vergeten te sturen. Had je willen vragen of jij in het vervolg de fouten in de TT even in feedback wilde melden. Net als je nu je klacht ook hier neerzetquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Falco het volgende:
Paddy (of Drugshond), houd eens op met dat overgereguleer van je. Dit is al de zoveelste keer dat er een post in NWS van mij verwijderd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |