Heb je het over deze? Marokkaanse jeugd wijzen Nederlander terecht terechtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Ten eerste nieuws in NWS wordt niet gecategoriseerd in positief / negatief nieuws, en al helemaal niet gediscrimineerd. Maar daarentegen staat wel dat op youtube 100den dan wel duizenden maatschappelijke bewuste video's staan. Een simpele linkdump, met totaal geen waarde hoort niet in NWS thuis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
Waarom mag er geen positief NWS voorzien van DE BRON thread open blijven in NWS?
NWS met een bron van een stukje tekst mag wel en feitelijk bewijs van NWS mag niet
Als het incident met niet Nederlandse op straat plassende man op de voorpagina van de Telegraaf had gestaan dan mocht ik er wel een topic over openen?
Dank je welquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:08 schreef Triggershot het volgende:
Een simpele linkdump, met totaal geen waarde hoort niet in NWS thuis.
Duidelijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:45 schreef Drugshond het volgende:
idd...
En kunnen we alles wat er digitaal te zien is (en dat is een hele boel) wel tot nieuws verheffen.
Pberends, nieuwsposts en spam.quote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef Loedertje het volgende:
Antwoord: Pberends, nieuwsposts en spam.
Helaas.
De mods van NWS hebben je niet terug naar feedback gelinkt. Dat was een medeuser. Bovendien heb je er zelf gepost, dus je weet van het bestaan van het topic af. Daar naar terug linken heeft dan ook niet echt nut.quote:Op zondag 18 november 2007 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
Pberends, nieuwsposts en spam.
kastje --> muur.
hier word ik naar dat topic verwezen, en in dat topic naar hier.
heul grappig..........
Je snapt er werkelijk de ballen van he. Je hebt geen idee hoeveel moeite er in FP-berichten zitten. Als je je er aan irriteert scroll je er maar overheen. Ik zou werkelijk niet weten waarom het iemand zou kunnen irriteren. Deze mensen maken zich werkelijk druk om helemaal niets. Op fora worden om de haverklap voor sommige users irritante dingen gepost, echt, who gives a flying fuck?quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
ik wil toch graag even klagen. het is erg leuk dat de FP nu ook aan serieus economisch nieuws doet, maar moet elk bericht nu echt hier: De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars. dan nog eens extra gepost worden door degene die het FP bericht verzorgt? het is vreselijk irritant, draagt *niets* bij aan discussie, en 9 van de 10 keer is het ook nog eens oud nieuws wat al gepost was! neem dan iig de moeite om even te kijken of het al niet gepost was.
bijvoorbeeld dit weekend: al op zaterdagmiddag ontstaat er in het forumtopic een discussie over de libertydollar, en dan post pberends op zondag (als mosterd na de maaltijd) een link naar het FB bericht. totaal zinloos en kutirritant dus.
klacht: topicvervuiling!
vraag: kan daar wat aan gedaan worden?
Jouw gejank over een paar linkies die ik af en toe post is pas pure topicvervuiling. Je hebt een uiterst kort lontje.quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
Vele users blijven graag up2date aan de hand van alle beschikbare informatie en bronnen, daarin zijn de users ook vrij om te lezen wat ze willen en om te plaatsen wat ze willen, zolang de relevantie maar niet gebrekkig is. Zo ook met jou, jij beslist zelf wat je wel en niet leest, om te filteren wat voor een user geschikt is om te lezen en wat niet lijkt me niet voor een mod weggelegd en al helemaal niet voor een random user.quote:Op zondag 18 november 2007 11:51 schreef simmu het volgende:
ik wil toch graag even klagen. het is erg leuk dat de FP nu ook aan serieus economisch nieuws doet, maar moet elk bericht nu echt hier: De dag dat de dollar viel #13: Nieuwe Dollars. dan nog eens extra gepost worden door degene die het FP bericht verzorgt? het is vreselijk irritant, draagt *niets* bij aan discussie, en 9 van de 10 keer is het ook nog eens oud nieuws wat al gepost was! neem dan iig de moeite om even te kijken of het al niet gepost was.
bijvoorbeeld dit weekend: al op zaterdagmiddag ontstaat er in het forumtopic een discussie over de libertydollar, en dan post pberends op zondag (als mosterd na de maaltijd) een link naar het FB bericht. totaal zinloos en kutirritant dus.
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig isquote:Op zondag 18 november 2007 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vele users blijven graag up2date aan de hand van alle beschikbare informatie en bronnen, daarin zijn de users ook vrij om te lezen wat ze willen en om te plaatsen wat ze willen, zolang de relevantie maar niet gebrekkig is. Zo ook met jou, jij beslist zelf wat je wel en niet leest, om te filteren wat voor een user geschikt is om te lezen en wat niet lijkt me niet voor een mod weggelegd en al helemaal niet voor een random user.
Klopt, in vele gevallen baseert een user zijn reactie op een TT/ OP zonder heel het topic doorgelezen te hebben, sterker nog, het is twijfelachtig of de meeste users wel de OP helemaal lezen, meest inhoudelijke users komen met een edit op een fout terug, als ze iets niet correct gelezen hebben, of iets dubbel is gelinkt etc, maar zelfs dan nog kan je niemand dwingen om de OP te lezen zoals je het zelf fatsoenlijk zou achten.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef simmu het volgende:
[..]
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig is
een link naar een FB bericht over nieuws wat iemand anders al een dag eerder gepost heeft, is in mijn optiek dus gewoon niet relevant.
een NWS topic waarin 5 x naar hetzelfde nieuws gelinkt wordt is wat mij betreft net zo erg als 5 tvp's onder elkaar. net zo relevant. en die tvp's zijn ook irritant en irrelevant. en dat gescheld ga ik niet eens op in. daar heb ik een te kort lontje voor
Het is wel relevant voor het topic. Het is namelijk interessant om te zien hoe de Frontpage-users reageren op het bericht, en daar kan je dan vervolgens ook mee in discussie gaan en bijvoorbeeld jouw optiek laten zien aan de duizenden lezers op de FP. De FP wordt vele malen meer gelezen dan een slowchat-topic.quote:Op zondag 18 november 2007 15:20 schreef simmu het volgende:
[..]
naja: dat is dus mijn punt hier: zolang de relevantie maar niet gebrekkig is
een link naar een FB bericht over nieuws wat iemand anders al een dag eerder gepost heeft, is in mijn optiek dus gewoon niet relevant.
een NWS topic waarin 5 x naar hetzelfde nieuws gelinkt wordt is wat mij betreft net zo erg als 5 tvp's onder elkaar. net zo relevant. en die tvp's zijn ook irritant en irrelevant. en dat gescheld ga ik niet eens op in. daar heb ik een te kort lontje voor
nja, ik zit nu iig te overwegen om te kappen met het topic (en ja: ik post vaker nieuwsberichten, tijdje terug een toespraak van bernanke vertaald) vanwege de nietszeggende driedubbele linkdumps naar de FP en het daarop volgende gescheld als je beleefd (ja! ik blijf beleefd) vraagt of dat niet anders kan.quote:Op zondag 18 november 2007 15:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, in vele gevallen baseert een user zijn reactie op een TT/ OP zonder heel het topic doorgelezen te hebben, sterker nog, het is twijfelachtig of de meeste users wel de OP helemaal lezen, meest inhoudelijke users komen met een edit op een fout terug, als ze iets niet correct gelezen hebben, of iets dubbel is gelinkt etc, maar zelfs dan nog kan je niemand dwingen om de OP te lezen zoals je het zelf fatsoenlijk zou achten.
Als je voorwaarden en eisen zou stellen aan de manier waarop men reageert / wat men zegt dan heb je in mijn ogen een potentieel topic gedood, omdat creativiteit van users afnemen omdat ze zich aan wat verwachtingen moeten voldoen, zijn 2 primaire richtlijnen om te reageren in NWS: Inhoudelijk en fatsoenlijk.. daarbuiten vallende kleine ergernissen (let wel: onopzettelijke) moet je gewoon negeren.
Jammer, actieve en inhoudelijke users missen is altijd een zonde, voor welke subforum het ook gaat, maar je kunt niemand dwingen actief te blijven, wat het schelden betreft, de mods zijn er niet altijd, dus het kan weleens wat uitblijven dat een moderator ingrijpt, maar geen persoonlijke aanval van wie dan ook blijft ongemodereerd, al was het een FA die aan het schelden is.quote:Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, ik zit nu iig te overwegen om te kappen met het topic (en ja: ik post vaker nieuwsberichten, tijdje terug een toespraak van bernanke vertaald) vanwege de nietszeggende driedubbele linkdumps naar de FP en het daarop volgende gescheld als je beleefd (ja! ik blijf beleefd) vraagt of dat niet anders kan.
het is aan het ontaarden in een scheldtopic waar ik geen zin in heb. er vind geen discussie meer plaats en er worden nauwelijks nieuwe relevante links geplaatst. niet leuk meer dus. doei. ga een ander uitschelden, veel plezier ermee. heel jammer, want het is tig delen lang erg leuk geweest.
Sexfoto's? Zo ziet de gemiddelde 12-jarige er uit in Amsterdam.quote:Op maandag 19 november 2007 12:48 schreef Meki het volgende:
Winnaar Idols gevaarlijkste plek ter wereld : USA
Meneertje zit te spammen met sex-foto´s
dat mag toch niet
Je wilt zeker dat ze een boerka aantrekt.quote:Op maandag 19 november 2007 12:57 schreef Meki het volgende:
Nee ze is 20 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |